Feminismistä voi parantua :)

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/viihde/art-2000009645387.html

"Nea oli aiemmin feministi. Hän kertoo ajautuneensa syvälle feministi­piireihin, ja alkaneensa nähdä joka puolella ongelmia ja epäkohtia.

– Eihän se tehnyt mulle hyvää. Olin tosi ahdistunut. Mun perhe huomasi, etten voinut hyvin. Ihan puun takaa saatoin syyttää heitä rasistiksi, ihan hirveää, hän kertoo.

Nean maailman­katsomus alkoi hiljalleen muuttua koronapandemian alun jälkeen. Hän tuli uskoon, tapasi puolisonsa ja rakastui. Samalla hänen elämänsä muuttui kaupunkilaisen kiireisestä arjesta maalla asuvan ja oma­varaisuuteen pyrkivän vaimon rooliin.

Nykyään hän ajattelee täysin eri tavalla kuin ennen.

– Mun paikka on keittiössä ja kotona, hän sanoo."

Hienoa että Nea on saanut elämänsä raiteilleen ja voi nyt olla onnellinen aiemman ahdistavan elämän sijaan :) Suomessa on varmaan ainakin miljoona naista jotka ovat samassa tilanteessa kuin missä Nea on ollut, ei ihme että nuorten naisten ahdistus ja muut mt-ongelmat on lisääntyneet huimasti.

Hienoa että Nea tuo tuonkin asian esiin:

"Nealla sen sijaan on ollut menneisyydessä useita seksikumppaneja ja hän katuu sitä syvästi.

– Olemme yhdessä joutuneet paikkailemaan niitä haavoja, mitä edellisistä suhteista on jäänyt, Nea myöntää."

-harmiseikirj-

16

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli ultrafeminismi on seurausta naisten sinkkuudesta 🤔? Miehillä se vastaava ilmiö on nimeltään incel. Tää on tällaista käsitteiden pyörittelyä ja määrittelyä.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­N­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17891175E

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

En mä nyt tiedä, että onko se uskoon tulo nyt mitenkään paranemista. Meni yhdestä ääripäästä toiseen. Veikkaan, että tässäkään tule onneaan löytämään.

Toisaalta voihan se uskonnollisuus olla vähän lievempi tauti nykyisin kuin feminismi. Se on mutatoitunut tuhansien vuosien aikana lähes harmittomaksi.

• Anonyymi

Kuulostaa lähinnä ojasta allikkoon tilanteelta. Vaihtaa yksi ääritoiminta toiseen, kun ei osaa normaalia keskitietä elää. No jos tekee heidät onnellisiksi, niin siitä vaan.

• Kuka häärisi siellä Harmiksen keittiössä :(. Joku palstalta, edes säälistä?

• Anonyymi

Taitaa olla viisainta ihan itse vaan hääriä eikä ottaa muita sotkemaan, edes säälistä.

-harmiseikirj-

• Eli ojasta allikkoon tavallaan. Toisesta äärihulluudesta toiseen äärihulluuteen mutta pääasiahan on että on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ehkä useimmille se paras elämä ja vaihtoehto löytyy noiden ääripäiden väliltä. Mitkään ääripäät missään asiassa liian pitkälle vietyinä ei ikinä ole hyvä asia.🙂.

• No hyvä, että heillä homma toimii. :o)

Mä en itse henkilökohtaisesti alkais ottamaankaan mitään kokonaisvastuuta, mutta jos Tommi ottaa ja Nea tykkää olla passiivinen kotitalous/ synnytyskone, niin mikäs siinä.

Mutta en tiedä mitään mistään parantumisesta kyllä, juttujen perusteella taitaa olla Nealla pientä identiteettihässäkkää ollut ja ehkä on yhä, mutta sellaista se elämä osaa olla...

• Anonyymi

Onkohan muuten kynis vielä maisemissa kun ei ole foorumilla tainut näkyä viime aikoina?

• Anonyymi

Tulin hilpeäksi luettuani jutun loppuun.
      ---
      Voisi sopia sullekin. Vai onko tuo juttu sinusta ja puolisostasi? :)

----

TÄLLÄ hetkellä pari pyrkii hiljalleen kohti omavaraista elämää. He viljelevät hyötykasveja ja säilövät perunasadon kellarissa. Suunnitelmissa on viljellä myös kauraa ja ottaa kanoja.

– Teemme tätä ihan varautumismielessä. Haluamme pystyä itse elättämään itsemme, ettemme ole riippuvaisia ulkopuolisista toimijoista ja ruoantuottajista.

• Anonyymi

....- Teen vapaa-ajallani juttuja Suomi24:een, Harmis jatkaa. Ne on otettu hyvin vastaan.
        Kirjoitan ne papyryrykselle kanan verellä ja säilön kuusenpihkaan, niin on sitten jälkipolville tuhansien vuosien jälkeen lukemista, kuinka täällä Putinista ja Trumpista selvitty :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....- Teen vapaa-ajallani juttuja Suomi24:een, Harmis jatkaa. Ne on otettu hyvin vastaan.
        Kirjoitan ne papyryrykselle kanan verellä ja säilön kuusenpihkaan, niin on sitten jälkipolville tuhansien vuosien jälkeen lukemista, kuinka täällä Putinista ja Trumpista selvitty :)

...Pihalle on kyhätty grillimaisterin pizauuni, johon Harmis virittelee aurinkopaneelit ja polkupyörät rakennetusta dynamosaattorista energialähdettä, kuten Harmis sen esittelee.

-Tällä poltamme saviruukkuja, johon papyrykset tarvis kääriä. Sitä jo tuntee itsensä historia havinoissa, myhäilee Harmis luottavaisin mielin tulevaisuuden kulusta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki voi käyttää nykytekniikkaakin mutta tuossa olet oikeassa että papyrus loppupelissä saattaisi säilyä paremmin :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki voi käyttää nykytekniikkaakin mutta tuossa olet oikeassa että papyrus loppupelissä saattaisi säilyä paremmin :)

-harmiseikirj-

Niin varmaan. Sulje saviruukut hyvin pihkalla ja kerro totuus :)

...

... minä sitten niin rakastin tiputtaa muutamia valeuutisia. En olisi millään uskonut, että se niin helposti poksahti, tuumii Harmis ja nuuhkii perunan kukkia. On se kyllä kummallista, että historian kulkuun voi niin helposti vaikuttaa, kun millään ei ole mitään väliä, paitsi rahalla, jota en oikeastaan enää mitään väliä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan. Sulje saviruukut hyvin pihkalla ja kerro totuus :)

...

... minä sitten niin rakastin tiputtaa muutamia valeuutisia. En olisi millään uskonut, että se niin helposti poksahti, tuumii Harmis ja nuuhkii perunan kukkia. On se kyllä kummallista, että historian kulkuun voi niin helposti vaikuttaa, kun millään ei ole mitään väliä, paitsi rahalla, jota en oikeastaan enää mitään väliä :)

Tuohan oli hieno pätkä, melkein näin itseni perunapellossa kyykkimässä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan oli hieno pätkä, melkein näin itseni perunapellossa kyykkimässä :D

-harmiseikirj-

Heh heh, no juu :) Älä unohda tyttöystävää, jolla voi olla vaikutuksia tarinaan.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      351
      4658
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      349
      2756
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      74
      2407
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      84
      2013
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      454
      1791
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1539
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1367
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1349
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1272
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe