Eräät vaikutusvaltaiset tahot käyvät sotaa kirkkoa vastaan (tietäjät tietää) ja sitä on jatkunut jo pitkään, ehkä satoja vuosia, yhä kasvavalla raivolla. Kiinnostaisi tietää miksi kirkko ei puhu tästä?
Paavalin kirjeissä, sekä evankeliumeissa, puhutaan avoimesti kirkon ja Jeesuksen vastustajista, niin miksi sitten moderni kirkko on täysin hiljaa asiasta? Joskus asiat on vaan helpompi nähdä kun niistä puhutaan ääneen.
Sota kirkkoa vastaan
95
710
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan kirkkoa vastaan sodi. Uskovat vain kinastelee keskenään, herjaa toisiaan ja halveksii tosiaan. Kyllä Raamattu siitä puhuu, mutta sävyyn joka ei ole meille kunniakas.
- Anonyymi
Kyllä sotii ja erittäin organisoidusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sotii ja erittäin organisoidusti.
Mikä motiivina on?
- Anonyymi
Eivät uskovat ketään solvaa, he ovat teikäläisten solvausten kohteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät uskovat ketään solvaa, he ovat teikäläisten solvausten kohteita.
Aamen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17899441p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Matt:6:24 osoittaa suunnan. Saa valita, muttei valittaa.
- Anonyymi
Kirkon ja JEESUKSEN VASTUSTAJISTA?!
Ei Jeesuksella ole mitään tekemistä kristinuskon ja kirkon kanssa. Siis opillisesti - uhrina kyllä.
Kristinusko ja kirkko perustuvat juutalaisten syntioppiin, jossa Jeesusta käytetään opettamanaan Isrselin Jumalana, taivasten valtakunnan Isänä, teurastettuna uhrilampaana uhrikulttijumalalle, ja syödään tämän ylipapin pääsiäisen teurastetun uhrilampaan ateriana Herran kuoleman julistamiseksi, jonka uhrikulttijumalan Jeesus Raamatussa sanoo olevan Saatana.
Olen varma, että kirkko on myös täysin vakuuttunut, että heidän työnsä elon viljan kypsyttäjänä ja lusteiden kokoajana on tullut päätökseen.
Lusteet voidaan polttaa, ja kirkko voi näin siirtyä opettamaan Jeesuksen käskemää evankeliumia taivasten valtakunnan tulemista maan päälle ja Jeesuksen paluuta taivasten valtakunnan hyvällä Isä Jumalalla. - Anonyymi
Helluntailaiset yrittävät epätoivoisesti haastaa riitaa tarkoituksenaan saada vastapuoli puolustautumaan ja päästä sitten itse uhriutumaan muka vainosta.
- Anonyymi
Yritä päästä tuosta hellarimaniaatasi.
- Anonyymi
Toinen yhtä merkittävä sota on ollut menossa vuosituhansien ajan jänisten ja rusakkojen välillä. Siitäkin tietävät vain salatut tietäjät, joita kukaan tietäjäringin ulkopuolinen ei ole kykene havaitsemaan. Tästä ei Tiede kirjoita?
- Anonyymi
Sota on jo aika voimakas ilmaisu. Sellaista ei ole kirkkoa vastaan tapahtunut moneen vuosisataan. En ole nähdyt sellaisia sotilaita enkä tuliaseita.
- Anonyymi
Evlut kirkko on niin mallistunut, että ateistitkin hyväksyvät sen jo täysin omakseen.
Anonyymi kirjoitti:
Evlut kirkko on niin mallistunut, että ateistitkin hyväksyvät sen jo täysin omakseen.
Harva ateisti kirkossa käy. Lähinnä vanhemmat uskovat naiset.
Kirkko elää omaa elämäänsä vailla uhkia, eikä varsinkaan sodanuhkaa- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kirkko elää omaa elämäänsä vailla uhkia, eikä varsinkaan sodanuhkaaSinäkin koko ajan laitat kuvia kirkossa käynneistäsi.
Mikset laita fb:iin että olet ateisti? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kirkko elää omaa elämäänsä vailla uhkia, eikä varsinkaan sodanuhkaaLaveilla 286 tykkäystä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin koko ajan laitat kuvia kirkossa käynneistäsi.
Mikset laita fb:iin että olet ateisti?Olen laittanut, että olen ateisti. Jostain syystä se ei taida enää näkyä.
En ole koskaan käynyt Jurvan kirkossa, mutta se tänä kesänä auki arkipäivinä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kirkko elää omaa elämäänsä vailla uhkia, eikä varsinkaan sodanuhkaaItsekin käyt ja laitat kuvia.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olen laittanut, että olen ateisti. Jostain syystä se ei taida enää näkyä.
En ole koskaan käynyt Jurvan kirkossa, mutta se tänä kesänä auki arkipäivinä.Missäköhän Kuutio Iuuraa, kun ei taaskaan huomioi sinua🤔
Anonyymi kirjoitti:
Missäköhän Kuutio Iuuraa, kun ei taaskaan huomioi sinua🤔
Tuossa se hoitaa asioita.
- Anonyymi
Juutalaisten opissa ei ole Jeesusta.
Miten voi olla kun halusivat tappaa Hänet sapattirikkomuksista.
Tai jos on, se olisi aika noloa, että tapoimme Jumalan Pojan kun oli sapattina vähän liian aktiivinen. "Eräät vaikutusvaltaiset tahot käyvät sotaa kirkkoa vastaan..."
Mielenkiintoinen teoria. Ehkä kyse on kuitenkin kilpailusta, jossa yritetään tehdä muista kristityistä jotenkin huonompia kuin mitä itse ollaan?- Anonyymi
Se tosiaan on sinun taktiikkasi.
- Anonyymi
Ei maallistunutta kirkkoa vastaan kukaan taistele!
- Anonyymi
Kirkko on luopunut raamatullisista totuuksista
- Anonyymi
Maailman painostuksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Maailman painostuksesta.
Siinäkin loistaa suorastaan silmiin sattuvasti kristinuskonharhan epäjumalan olemattomuus - oikea jumalahan ei tuollaista sallisi.
- Anonyymi
Suomessa ei ole minkäänlaista sotaa kirkkoa kohtaan. Meillä on uskonnonvapauslaki joka takaa että kaikki uskonnot ovat hyväksyttäviä ja keskenään tasa-arvoisia. Ei siitä synny mitään sotaa kristillistä kirkkoa kohtaan. Sen takaa laki.
- Anonyymi
Sinä et ymmärrä, että mitä siinä soditaan, ja millä aseilla on helppoa niin kirkko kuin uskovaisten luulot ja kuvitelmatkin kaataa.
- Anonyymi
Kysymys on aidosti uskovien tarpeesta uhriutua. Aseellista yhteenottoa uskonnon nimissä ei vaan ole näkyvissä joten he joutuvat turvautumaan muihin keinoihin.
Uhriutumisen kannalta tehokkaaksi on osoittautunut mahdollisimman tyhmäksi heittäytyminen jolloin päätyy muiden naureskelun ja pilkan kohteeksi. Siinä sitä sitten on hyvä tuntea itsensä uhriksi.
Lisäksi keino on helppo ja useimmilta uskovaisilla tyhmäksi heittäytyminen käy kuin luonnostaan. - Anonyymi
Sano tuo mummomuorille ja kumppaneille. Perustaisivat oman uskonnollisen laitoksensa ja lopettaisivat kristillisen kirkon kaappausyritykset, painostuksen taipumaan oman uskontonsa linjoille, pois kristillisyydestä
- Anonyymi
Mitä aseita sinun mukaasi käytetään? Samanlaisia pyssyjä kuin valtioiden välisissä sodissakin? Onko tehty virallinen sodan julistus? Yleensä sotaa käyvät tekevät ensin sodan julistuksen ennen kuin sota alkaa, jos ei muuten päästä sovintoon.
Ai näinkö on? Onko sulla yhtään tietoa, missä menee rintamalinjat? Ynnä missä jaetaan kivääreitä..?
- Anonyymi
On totta että uskon sotia on käyty valtioiden välillä muinaisina aikoina. Niitä on ollut satoja vuosia sitten, mutta ei nyky aikana.
- Anonyymi
Kirkko on eri asia, kuin seurakunta. Kirkon sisällä on uudestisyntyneitä, jotka elävät Jumalan yhteydessä Jeesuksen Armo ja Rakkaus kokonaisvaltaiseti sydämessään. Sellaiset ihmiset ovat seurakunta kirkon sisällä.
Seurakuntia on paljon Suomessa ja maailmassa, niiden yhdistävä tekijä on Jeesus.
Jeesus on ainut Tie Totuus ja Elämä. Kukaan ei pääse taivaaseen muutoin, kuin Jeesukseen turvautuen ja Hänen ohjauksessa eläen.
Pienet lapset ovat taivaskelpoisia aina.
Matt.18:
1.Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen luo ja kysyivät: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2. Niin Jeesus kutsui luokseen lapsen, asetti hänet heidän keskelleen
3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
4. Joka siis nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.- Anonyymi
Matt.7:
13. "Menkää sisään ahtaasta portista, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monet menevät siitä portista sisään.
14. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen!"
Apt.14:
21. Julistettuaan evankeliumia siinä kaupungissa ja tehtyään monia opetuslapsiksi apostolit palasivat Lystraan, Ikonioniin ja Antiokiaan.
22. He vahvistivat opetuslapsia, kehottivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän on mentävä sisälle Jumalan valtakuntaan." Anonyymi kirjoitti:
Matt.7:
13. "Menkää sisään ahtaasta portista, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monet menevät siitä portista sisään.
14. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen!"
Apt.14:
21. Julistettuaan evankeliumia siinä kaupungissa ja tehtyään monia opetuslapsiksi apostolit palasivat Lystraan, Ikonioniin ja Antiokiaan.
22. He vahvistivat opetuslapsia, kehottivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän on mentävä sisälle Jumalan valtakuntaan."Julistettiin evankeliumia, tehtiin monia opetuslapsiksi.
Ja sitten "monen ahdistuksen kautta". Jokseenkin huvittavaa.
- Anonyymi
Jeesus sanoo
Joh.15: ....
8. Siinä minun Isäni kirkkaus tulee ilmi, että te kannatte paljon hedelmää ja niin osoitatte olevanne minun opetuslapsiani.
9. Niin kuin Isä on rakastanut minua, niin minäkin olen rakastanut teitä. Pysykää minun rakkaudessani.
10. Jos pidätte minun käskyni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
....- Anonyymi
Ja uskonto perustuu siihen, että Jeesus Kristuksena on itse tosi Jumala, opettamansa taivasten valtakunnan isä uhrina. Miten uskovaiset tämän selittävät?
- Anonyymi
Mitkä ovat Jeesuksen käskyt?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Että te kannatte paljon hedelmää.
Se taitaa olla liian epämääräinen käsite teille.Missä se toinen ToIIo taas Iuuraa?
Ei huomioi taaskaan sinua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se toinen ToIIo taas Iuuraa?
Ei huomioi taaskaan sinua!Se on onneksi sinun tärkein tehtäväsi jota toteutat tarmokkaasti täälä 24/7
:D :D
- Anonyymi
Uskovat vastaan kirkko?
- Anonyymi
Kirkon vastustaminen ja Jeesuksen vastustaminen ei oikein sovi samaan yhtälöön. Todella irvokasta väittää kirkon vastustamisen olevan Jeesuksen vastustamista. Raamatun aikana ei edes kirkkoa ollut. Kristinuskokin perustettiin satojavuosia alkuseurakunnan jälkeen.
- Anonyymi
..selitä miksi USAssa on uskontofanatismia?
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Se kumpuaa fundamentalismista sekä kovista arvoista.
Mitä vikaa niissä on?
- Anonyymi
"Tietäjät tietää"
Apuva miten suloista.
Ymmärrät kuinka tietämätön olet yhtään mistään, uskonnon kelpo uhri.- Anonyymi
Miksihän ei puhuta "kirkon sodasta Raamattua vastaan", vaan asia käännetään päinvastaiseksi, ikäänkuin se olisi jotain sotaa, jos tuodaan esille raamatullisia näkökantoja.
Taitaa aloittajalla olla hieman hysteerinen kanta keskusteluihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän ei puhuta "kirkon sodasta Raamattua vastaan", vaan asia käännetään päinvastaiseksi, ikäänkuin se olisi jotain sotaa, jos tuodaan esille raamatullisia näkökantoja.
Taitaa aloittajalla olla hieman hysteerinen kanta keskusteluihin.Typical mill of Hihhuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa aloittajalla olla hieman hysteerinen kanta keskusteluihin.Ja kirkkojen jumalattomista,🤭 sodista Raamatun tulkinnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirkkojen jumalattomista,🤭 sodista Raamatun tulkinnoissa.
Väärissä kirkoissa Raamatun vastaiset, esim. Katoliset.
-Luther- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärissä kirkoissa Raamatun vastaiset, esim. Katoliset.
-Luther-ei Luther itselleen kirkkoa edes,, katolilaisuuden anekaupat oli se, mitä Luther ei hyväksynyt,
anekaupat::"kun raha kirstuun kilahtaa , niin sielu taivaaseen vilahtaa.
katolilaisuus on edelleen kristinuskon kirkko , kuin myös ortodoksisuus, jotka olleet jo ennen Lutheria.
- Anonyymi
Kertokaa jo vainoharhaiselle tietonne toverit!
- Anonyymi
Minusta kukaan ei käy sotaa kirkkoa vastaan. Tilanne on mielestäni päinvastainen. Kirkko on koko olemassaolonsa ajan vastustanut toisinajattelijoita, jotka eivät hyväksyneet kirkon vääriä opetuksia ja sotivaa henkeä Kristuksen nimessä. Tämä on täysin totta. Maallinen historia todistaa lähes 20 ristiretkeä Kristuksen nimessä vieläpä silloisten kirkkoisien siunaamina. Entäpä sitten inkvisitio, kerettiläisten ja valdolaistten vainot. Tai mitä sanotte kirkkojen tavasta polttaa roviolla Raamatunkääntäjiä koko kansan katsellessa järkyttävää tapahtumaa. Siinä teille kirkkohistoriaa jota Katolilaisuus ja Luterilaisuus edustavat. Tämä on kaikki TOTTA. Lukekaa historiaa,.
- Anonyymi
uudelleen -kastajia , nimittäisin kylläkin vainoojiksi, vieläpä raamatun sanaan uskoen:
"yksi kaste" Ef: 4: 5
helluntailaisuus kastaa kylläkin kaikki uudelleen , ovat siirtyneet mistä tahansa kirkkokunnasta käännytettynä helluntailaisuuteen.
- Anonyymi
Suomessa on uskonnonvapauslaki, joka takaa kaikille uskonnoille samanlaiset oikeudet. Mitään sotaa ei siis ole mitään uskontoa vastaan.
- Anonyymi
Heterofoobi Jumalan kirkko OK?
Tosin kultturisota on. Sekä ateistit että tietyt uskovat haluavat hajottaa ja lopettaa kirkon.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Tosin kultturisota on. Sekä ateistit että tietyt uskovat haluavat hajottaa ja lopettaa kirkon.
Mikä evlut kirkon tehtävä enää on?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä evlut kirkon tehtävä enää on?
Eli koska vihaat kirkkoa, onko sinun mielestäsi se hyvä syy hajottaa se?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sama tehtävä kuin aina ennenkin.
TummeIi kovassa käytössä siellä.
Anonyymi kirjoitti:
TummeIi kovassa käytössä siellä.
En ole koskaan nähnyt tummelia. Näkyy olevan sinun arkipäivää.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt tummelia. Näkyy olevan sinun arkipäivää.
Vain sinun ja sen Soinia Iihavamman ToIIon arkipäivää.
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinun ja sen Soinia Iihavamman ToIIon arkipäivää.
Tuote, jota en ole koskaan nähnyt. Olet päästä sekaisin.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Turhia vaIheita tulee taas suustasi.
Kohta väität varmaan ettei Kuutio ole Paksukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta väität varmaan ettei Kuutio ole Paksukainen.Tuliko sairaaloinen stalkkaus ominaisuus sinuun ennen vai jälkeen hihhuliuden ?
Onko muita mielenterveysongelmia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sairaaloinen stalkkaus ominaisuus sinuun ennen vai jälkeen hihhuliuden ?
Onko muita mielenterveysongelmia?Kerro toki Iisää mieIenterveysongeImistasi🤔
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Nappi ei mene housuistasi enää kiinni, niin sairaalloisen Iihava oIet.
Etkä ymmärrä edes hävetä! Anonyymi kirjoitti:
Nappi ei mene housuistasi enää kiinni, niin sairaalloisen Iihava oIet.
Etkä ymmärrä edes hävetä!Housut ovat erittäin sopivat.
Anonyymi kirjoitti:
Kohta väität varmaan ettei Kuutio ole Paksukainen.No taisin nähdä Tummelia lapsena sukulaisten maatiloilla.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Housut ovat erittäin sopivat.
Kuva todistaa toisin.
OIet järkyttävä Iãski. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
No taisin nähdä Tummelia lapsena sukulaisten maatiloilla.
Väität siis seuraavaksi ettei Kuutio oIe Paksukainen?
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis seuraavaksi ettei Kuutio oIe Paksukainen?
Olin lapsi 60 vuotta sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Kuva todistaa toisin.
OIet järkyttävä Iãski.Myyjä löysi heti minulle sopivat housut.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olin lapsi 60 vuotta sitten.
Eli Kuutio on mielestäsi Paksukainen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Myyjä löysi heti minulle sopivat housut.
Jokainen näkee että oIet karsean Iihava ja housut ovat liian pienet.
EIät jatkuvasti Iuuloissasi. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Myyjä löysi heti minulle sopivat housut.
Housut ovat Iiian pienet, vaikka kuinka jankkaat asiasta.
Totuus ei muutu. Anonyymi kirjoitti:
Housut ovat Iiian pienet, vaikka kuinka jankkaat asiasta.
Totuus ei muutu.Mutta juuri sellaiset kuin halusin ja myyjä löysi välittömästi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta juuri sellaiset kuin halusin ja myyjä löysi välittömästi.
Yrität epätoivoisesti esitellä munaasi liian pienissä housuissa.
Siitä oli kyse. Faktat kuntoon. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mutta juuri sellaiset kuin halusin ja myyjä löysi välittömästi.
Kaappi tungettu aivan täyteen jotain rojua.
Et siivoa koskaan, et edes nurkissa joissa Ioisit ilmaiseksi. Anonyymi kirjoitti:
Kaappi tungettu aivan täyteen jotain rojua.
Et siivoa koskaan, et edes nurkissa joissa Ioisit ilmaiseksi.Hä? Esimerkiksi lattian lakaisua, tiskausta, pöytien pyyhkimistä. Talossa ei ole juuri mitään minulle kuuluvaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hä? Esimerkiksi lattian lakaisua, tiskausta, pöytien pyyhkimistä. Talossa ei ole juuri mitään minulle kuuluvaa.
Tosiaan kaappi turvoksissa rojuata ja keittiön pöytä sotkuinen.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan kaappi turvoksissa rojuata ja keittiön pöytä sotkuinen.
Näköjään kirjoja pääosin.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Sinä mukaan lukien, hajottaa ja tehdä siitä omanlaisesi tarkkaan valikoiden asioita kristinuskosta ja sen ulkopuolelta, niitäkin omilla kuorrutuksilla muokaten, ristiriitaisuuksista ja totuudesta viis, kunhan sinusta tuntuu hyvältä
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mukaan lukien, hajottaa ja tehdä siitä omanlaisesi tarkkaan valikoiden asioita kristinuskosta ja sen ulkopuolelta, niitäkin omilla kuorrutuksilla muokaten, ristiriitaisuuksista ja totuudesta viis, kunhan sinusta tuntuu hyvältä
Niin, tuotahan nyt jotkut kovasti haluaa, valloittaa instituutiot eli myös kirkon, jotta sitten saisivat tosiaan noita valikoituja uskonjuttuja ja politiikkaa toteuttaa myös ev. lut. kirkossa.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Niin, tuotahan nyt jotkut kovasti haluaa, valloittaa instituutiot eli myös kirkon, jotta sitten saisivat tosiaan noita valikoituja uskonjuttuja ja politiikkaa toteuttaa myös ev. lut. kirkossa.
Evlut kirkko on nykyään kaikkea muuta kuin Jeesuksen kirkko. Se on kuin poliittinen puuhamaa.
Anonyymi kirjoitti:
Evlut kirkko on nykyään kaikkea muuta kuin Jeesuksen kirkko. Se on kuin poliittinen puuhamaa.
Ehkä ei aivan noin. Kyllä yhteiskunnallisiin kysymyksiin saa ottaa kantaa, etenkin kristinuskon näkökulmasta.
Enemmän noilla Patmoslaisilla tuo politiikkaa tuntuu olevan tärkeää.
Oikeastaan sota alkoi jo antiikin Kreikassa. Toisella puolella Platon ja Aristoteles ym. ja toisella puolella atomistit. Atomistit voittivat.
- Anonyymi
En ole huomannut että kristillistä kirkkoa olisi vainottu enemmän kuin mitään muuta uskontoa. Suomessa on uskonnonvapauslaki joka takaa kaikkien eri uskontojen tasavertaisuuden.
Ei suomessa. Ehkä silloin kun ortodoksit ajettiin maanpakoon 1500 luvulla. Puhdasoppisuuden aika pakotti kaikki liittymään luterilaiseen kirkkoon.
Tämän jälkeen ei vainoja ole ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432098- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556