Kun olen instagramissa naisia sanonut nätiksi tai kauniiksi

Anonyymi-ap

He ovat tykänneet ja jotkut jopa kiittäneet.

19

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä odotit? Haukkuako siitä pitäisi, sanoa, että haista jaska?

• Anonyymi

Ei. Se on vain merkki siitä, että heistä tuntuu kivalta kun minäkin sanon niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se on vain merkki siitä, että heistä tuntuu kivalta kun minäkin sanon niin.

Mistä noin päättelet. Onko itselläsi oikeasti niin huonot käytöstavat, että et kiitä, vaikka et nyt niin innoissasi jostain kehusta olisi?

• Ja senkö pitäisi tarkoittaa, että ne haluavat antaa pillua sinulle?

• Anonyymi

No ei sentään.

• Eikös se ole ihan kohteliasta kiittää🤗

Olen itsekin kehunut naisia jos koen, että jollain on jotain nättiä päällä. Tai että näyttää nätiltä.

Minusta on mukava jakaa hyvää mieltä muille. En siis ikinä kommentoi rumasti.

• Anonyymi

On se joo. Joku vain väittää, ettei minua halua kukaan eikä halua minun sanovan niin.

• Anonyymi kirjoitti:

On se joo. Joku vain väittää, ettei minua halua kukaan eikä halua minun sanovan niin.

No mutta älä välitä mitä muut sinulle sanoo. Parempi puhua aina kauniisti. Enkä usko, että ovat sitä tarkoittaneet. Ellet kirjoittelisi jotakin törky kehuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli jää ikisinkuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli jää ikisinkuksi.

Eli sinä.

• Silloin, jos ystävällinen kommentti on annettu tutulle ihmiselle tai ystävälle aidosti, niin tottakai se ilahduttaa. Minullakin on tapana kiittää sellaisista, tai vähintäänkin tykätä.

Teennäinen kehu vain kehumisen pakosta on vähän vaivaannuttava ja onneksi sellaisia ei juuri jaellakaan.

• Tämä ei nyt varsinaisesti liity juuri tähän.
        Mutta minä kiitän työkavereitani siitä jos tarvitsen jonkun osan ja keräilijä kerää sen minulle. Kerran yksikin keräilijä sanoi, kiva, kun kiitetään aidosti. Ilman heitä työntekoni olisi hitaampaa.

En ehkä aina muista, mutta monesti tulee kiitettyä myös siivoojaa. Hekin tekevät kumminkin arvokasta työtä.🤗

• Haaveilija39 kirjoitti:

Tämä ei nyt varsinaisesti liity juuri tähän.
        Mutta minä kiitän työkavereitani siitä jos tarvitsen jonkun osan ja keräilijä kerää sen minulle. Kerran yksikin keräilijä sanoi, kiva, kun kiitetään aidosti. Ilman heitä työntekoni olisi hitaampaa.

En ehkä aina muista, mutta monesti tulee kiitettyä myös siivoojaa. Hekin tekevät kumminkin arvokasta työtä.🤗

Minulla on kyllä sama tapa. Kiitos tulee sanottua aina, kun joku auttaa minua tai tekee jotakin "puolestani", vaikka se kuuluisi hänen työhönsä.

Juurikin siivoojaa, jos hän tulee siivoamaan työhuoneeseeni, kun olen siellä. Kiitän ruokalan henkilökuntaa ja mainitsen, jos ruoka on ollut erityisen hyvää jne.

Toki voin tarvittaessa antaa myös rakentavaa palautetta ja sekin on luontevampaa, kun minun tulee kommentoitua jotakin, joka tapauksessa 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Minulla on kyllä sama tapa. Kiitos tulee sanottua aina, kun joku auttaa minua tai tekee jotakin "puolestani", vaikka se kuuluisi hänen työhönsä.

Juurikin siivoojaa, jos hän tulee siivoamaan työhuoneeseeni, kun olen siellä. Kiitän ruokalan henkilökuntaa ja mainitsen, jos ruoka on ollut erityisen hyvää jne.

Toki voin tarvittaessa antaa myös rakentavaa palautetta ja sekin on luontevampaa, kun minun tulee kommentoitua jotakin, joka tapauksessa 🙂

Kiva, kun täällä on saman henkisiä hahmoja.🤗

Itse ainakin saan siitä hyvää mieltä, jos voin toisille myös jakaa jotakin hyvää.

Kyllä siitä ruoasta kannattaa myös sanoa vaikka ei, niin hyvää olisikaan. Siitä kumminkin maksaa. Voivat sitten yrittää panostaa siihen makuun/lämmitykseen tai mitä se puutteellisuus milloinkin on.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kiva, kun täällä on saman henkisiä hahmoja.🤗

Itse ainakin saan siitä hyvää mieltä, jos voin toisille myös jakaa jotakin hyvää.

Kyllä siitä ruoasta kannattaa myös sanoa vaikka ei, niin hyvää olisikaan. Siitä kumminkin maksaa. Voivat sitten yrittää panostaa siihen makuun/lämmitykseen tai mitä se puutteellisuus milloinkin on.

Meillä kyllä on niin hyvä työpaikkaruokala, että en muista koska olisi ollut aihetta antaa heille rakentavaa palautetta. Joskus kokki oli vissiin rakastunut, kun ruokaan oli mennyt tuplaten suolaa 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Meillä kyllä on niin hyvä työpaikkaruokala, että en muista koska olisi ollut aihetta antaa heille rakentavaa palautetta. Joskus kokki oli vissiin rakastunut, kun ruokaan oli mennyt tuplaten suolaa 😁

Ai kamala😍 se on paha jos ajatukset lentää.. eikä muista paljonko tuli laitettua ja mihin.😄

• Niitä sanotaan käytöstavoiksi. Kun joku lausuu jotain kohteliasta ja se kohteliaaksi mielletään, niin yleensä kiitetään.

Mun lapsuudessa opetettiin käytöstapoja ihan koulussakin ja vanhemmat myös. Ne on selkärangassa, kun ne lapsena jo omaksuu.

• Anonyymi

Itse en kehu koskaan, kaunis nainen kuulee varmasti asian tarpeeksi monta kertaa tietääkseen sen faktaksi, tyhmäksihän minä itseni esittelisin jos totean itsestäänselvyyksiä.

Ennemminkin haluaisin kehua naista lempeäksi ja mukavaksi. Eipä kyllä ole sitäkään tarvinnut sanoa koskaan faktalinjalla kun pysytään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3657
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2445
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      269
      2289
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1784
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      364
      1457
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1268
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1143
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe