Kuis noin muuten menee?
Sunnuntai päivää
29
288
Vastaukset
Ihan hyvin, hiukan ollut tylsä päivä. Ei muuten ihmeempiä. Maailma pyörii radallaan.
- Anonyymi
Kovin on tylsää tämä elämä.☕️
- Anonyymi
Lazy day, sanoisin.
Unta, unta, teeveetä, sometusta, herkkuja.
Sohvaperunasunnuntai. Siivouspäivä tai oikeastaan ilta. Aloitin jo eilen alustavasti, imuroin matot ja käärin ne pois lattialta. Vaihdoin petivaatteet. Nyt alan pyyhkimään pölyjä ja sitten imuroin taas ja pesen lattian. Kylppärin pesu.
Pyykkiä pesen tässä samalla.
🧹🪣🫧🧺mustasusi kirjoitti:
Voisit siivota minunkin kämpän. Kun minä en ehdi enkä jaksa. 😁
Mä yleensä hoidan vain sellaiset ihan pakolliset siivoustyöt, eli tiskaan kun ei ole tiskikonetta, vien roskat, pesen pyykkiä… sellaista yleissiisteyttä.
Imurointi, pölyjen pyyhkiminen ja lattian pesu on sellaisia mitä mä välttelen ja teen ne vain sitten kun on aivan pakko, kun alkaa olla jo niin likasta… aikaa kyllä siihen löydän mutta ei huvita😆- Anonyymi
Ehditkö vielä myös kylpyyn?😁
Prinsessasi kirjoitti:
Mä yleensä hoidan vain sellaiset ihan pakolliset siivoustyöt, eli tiskaan kun ei ole tiskikonetta, vien roskat, pesen pyykkiä… sellaista yleissiisteyttä.
Imurointi, pölyjen pyyhkiminen ja lattian pesu on sellaisia mitä mä välttelen ja teen ne vain sitten kun on aivan pakko, kun alkaa olla jo niin likasta… aikaa kyllä siihen löydän mutta ei huvita😆Minä imuroin ihan mielellään. Ja pyyhin pölyjä. Tiskaaminen on tylsää just kun ei ole sitä konetta. Pyykkiä pesee, kun on uusi kone. 😊 Ei vaan tahdo olla aikaa. ⏰
- Anonyymi
Yksi tuttu palstalainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ehditkö vielä myös kylpyyn?😁
Kuka? Minä vai Susi? mä ehdin kyllä. Vuorokaudessa on 24 tuntia😃
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tarkoitin sua prinsessa.😁
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvä, että ehdit kaiken siivouksen keskellä vielä kylpyyn.😊
Anonyymi kirjoitti:
Joku on ihastunut prinsessaan täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin kylpyamme. Joskus vielä hommaan sellaisen, kun on omakotitalo. 🛁
- Anonyymi
No mitäs tässä. Ruokaa, lepoa, asuntojen etsimistä ja ehkä siinä asiassa tärppäsikin. 😊
- Etupöydän Eila - Anonyymi
Moi 🐔
Kukka juttuja, talven varalle. ⛄
Välipalan valmistusta, ensiviikkoon. 🍎🥟
Paasto päivä, on ollut helppo. ⚓
Olisi siunattua jo päästä muuttamaan. 🏘️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Muuttaa haluaisin minäkin.
Minne sinä haluaisit muuttaa?
Anonyymi kirjoitti:
Minne sinä haluaisit muuttaa?
Omakotitaloon, jonnekin lähistölle. En ole paikkakuntaa vaihtamassa, ainakaan toistaiseksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Omakotitaloon, jonnekin lähistölle. En ole paikkakuntaa vaihtamassa, ainakaan toistaiseksi.
Onnea sen etsinnässä!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täytyy nauttia
olostaan ja elämästään
Kun ei tarvii olla isisin vankina vankina jossain tyrmässä
Tylsäkin elämä tuntuis juhlalta - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Satunnaisia ovat etsinnät.
Onko naisten etsintä myös samalla tavalla satunnaista?Vai jospa se onkin satumaista?Ja nainen jonka nimi on Satu.
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisten etsintä myös samalla tavalla satunnaista?Vai jospa se onkin satumaista?Ja nainen jonka nimi on Satu.
Niinkin voisi sanoa. En sen kummemmin mitään naista etsi. Ei se etsimällä löydy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080