Oon blondi, 158, 55, a ja nätti. 017 a.
Kuka nuolis neitsytpimppaa?
33
933
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Mitä haluut tietää? Ikäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluut tietää? Ikäs?
Sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun?
kysyin eka:p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysyin eka:p
Nimenomaan kysyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan kysyin.
Minä kysyin ensin.."Mitä haluut tietää? Ikäs?"
- Anonyymi
Ei kukaan
- Anonyymi
Taitaa olla jo niin pitkä jono herkuttelemaan pimpsallasi että nyt on kait tyydyttävä fantasioihin.
- Anonyymi
Näinhän onkin paras ja ihan kaikkien kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän onkin paras ja ihan kaikkien kannalta
Eikö ukot tykkää tyttöjen pikkupimpsasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ukothan tykkää vain ja ainoastaan toistensa persaanuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ukothan tykkää vain ja ainoastaan toistensa persaanuksista
Niin sinähän sen takuulla tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää kyllä, mutta liian kaukana
- Anonyymi
Iliman muuta haluun mites suhun sais yhteyttä?
- Anonyymi
Minä voisin nuolla sitä mielelläni.
- Anonyymi
Mee pois.
- Anonyymi
No minä tietysti, kukas muu? Livoskelisin sun reisien sisäpintoja kielenkärjellä kun oot sängyssä haarat auki, liu'uttaisin kieltä kummulla häppäreiden sivuilla, pakaran kaarteella ennenkuin alkaisin hellästi lipsutella klittaa....aijai, kyllä maistuis, vaikka tuossa keittiön pöydällä! Ei parempaa aamupalaa voi kuvitella!!!*
- Anonyymi
Ikä?
- Anonyymi
Tääl ois toinen jota sais nuol..mut ei muuta!
Vilma14 - Anonyymi
Onks kaikki feikkei? ap
- Anonyymi
On. Ihan kuten sinäkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Ihan kuten sinäkin .
Enpä ole, surullista jos kaikki on. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole, surullista jos kaikki on. ap
Edelleen puuttuu ap:n ikä. Pienet rinnat on vain plussaa, mutta ei mitään 14v kuten joku tuossa ylhäällä. Virallisesti tämä seksipalsta on K - 18. Jos täytät tuon normin niin innokkaita eittämättä löytynee helposti.
Mielellään nuolisin sinun pillua. Missähän sitä pääsis nuolemaan
- Anonyymi
Sori, pikkuiset ja aivokuolleet hintit ei kiinnosta ketään. Sinä tarraudut tähän palstaan säälitttävästi. Menehän äitylin viekkuun nukkumaan, on sun nukkumaanmenoaika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, pikkuiset ja aivokuolleet hintit ei kiinnosta ketään. Sinä tarraudut tähän palstaan säälitttävästi. Menehän äitylin viekkuun nukkumaan, on sun nukkumaanmenoaika.
Sinnekö sinä juoksitkin piiloon pelkuruuttasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnekö sinä juoksitkin piiloon pelkuruuttasi
Voi sinua ressukkaa kun tuo luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa, johtuuko siitä että olet niin tyhmä vai hullu?
Pyydä äitiäsi tai edunvalvojaa tavaamaan sinulle niin että ymmärrät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa kun tuo luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa, johtuuko siitä että olet niin tyhmä vai hullu?
Pyydä äitiäsi tai edunvalvojaa tavaamaan sinulle niin että ymmärrät.Hyvä kommentti itsestäsi peilis edessäkö hönö taas juttelit. Buahaaa buaahahaaa
- Anonyymi
Satakunnasta nuoltavaa?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/S3d1S5
- Anonyymi
Oletko miettinyt käytännön toteutusta loppuun saakka? Että homma jää pelkkään nuolemiseen etkä tule joukkoraiskauksen uhriksi.
Yhteystietojen jakaminen turvallisesti mahdotonta. Nähnyt noita häiriköitä juuri tältä alueelta jakamassa osoitteita ja numeroita vastaavilla ilmoituksilla. Varsinkin kun kerrot olevasi nätti niin...
Kysymykseesi vastaus: Karvaisella kaverilla nuolemista on kertynyt vuosissa mitattuna jo paljon. - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/U8t5B1
- Anonyymi
Olen nuollut neitsyt pimppaa, mutta en usko jos joku 18v ikäinen tulee väittämään jotain neitsyydestään! Kun tytön ikä nousee 18v niin neitsyitten määrä on jo laskenut alle puoleen. Tämä ei ole mikään tilastoasia, mutta asiallisesti tapahtuneita on jo 13v iästä ylöspäin!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!
Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi412601Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit2162286Oikeasti nainen, ei millään pahalla
Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v602094Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .1611299Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."
Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"121204Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti571049Kauhajoki taas otsikoissa
Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!271033Provinssi joutuu sakkomaksuun
Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot84926Minkälaisia ovat "vaikeat asiat" parisuhteessa joista pitäisi voida tai osata puhua?
Tämä vaatimus yleensä osoitetaan miehelle, ymmärtääkseni.44909Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta
Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle29860