Saikulla on niin mukavaa, etten paremmasta tiedä. Heti aamusta voi tyhjennellä varastojaan, eikä seuraavasta hetkestä ole kuin selvä visio. Poissa ovat kiire, kusipäät ja velvollisuudet.
Murra sinäkin luusi, voidaksesi liittyä löysänä lojuvaan joukkoomme.
(hihitystä)
Saikulla on mukavaa
40
459
Vastaukset
Täällä ollaan löysänä lojumassa.. ei tosin murtunein luin.
🥰 tais paketti tilattu niin juu kun penis mittaus mies otti lahjanarua ja erehty sanoo että paketoidaan lahja. Ja oltiin heti kiinni hyppimässä mäkin haluan paketoida.
valtakunta kirjoitti:
🥰 tais paketti tilattu niin juu kun penis mittaus mies otti lahjanarua ja erehty sanoo että paketoidaan lahja. Ja oltiin heti kiinni hyppimässä mäkin haluan paketoida.
Sanoin ei se tulee mittaukseen ja aloin rannettani mittaamaan testinä. 😅 ranteeni on 16cm🥰🫧☁️🏰☁️
- Anonyymi
Niin
Mä en oikein ymmärrä näitä nuoria lääkäreitä, jotka kirjoittelevat - kaksin käsin - aivan käsittämättömän vahvoja kipulääkkeitä asiakkailleen.
Ei se kuulkaas ole kuin näköalakysymys, mitä kipu on, miltä se tuntuu ja maistuu. Minusta kivuliaampaa on keskustella farmaseutin kanssa siitä, että kuinka tuollainen kasa lääkkeitä sisään imuroidaan, jollaista on ehdotettu, jos medikaaliryhmän pajaan viitsisin raahautua.
Ei se kuulkaas niin ole. Jokainen synnyttänyt nainen ymmärtää, mitä tarkoitan.
(hirn)- Anonyymi
Kipu
Kivulla on vain hetkellinen olemus, joka vie ihmisen sellaiselle rajapinnalle, josta ei jää muistoa.
Kipu on täydellinen, vie kaiken, ja vielä lisää. Kipu ylittää sen tielle osuneen ja on kaikki.
Mikä tässä on kummallisinta on se että kun kipu katoaa, siitä ei jää jälkeäkään.
Ei muistoja. Ei paikkaa, jonne palata.
(naurua) Joo kipu on merkki että sinun sattuu elä liikuta. Se on kehon oma puolustus ilmoittaa että on vaurioitunut ja lepää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipu
Kivulla on vain hetkellinen olemus, joka vie ihmisen sellaiselle rajapinnalle, josta ei jää muistoa.
Kipu on täydellinen, vie kaiken, ja vielä lisää. Kipu ylittää sen tielle osuneen ja on kaikki.
Mikä tässä on kummallisinta on se että kun kipu katoaa, siitä ei jää jälkeäkään.
Ei muistoja. Ei paikkaa, jonne palata.
(naurua)Mjoo
En pysty. En kykene millään tasolla saavuttamaan sellaisia sfäärejä tai tasoja, jollaisia olen kokenut.
Kun kivun tilalle asettaa sanan tuska, niin nollaan koko aiheen. Sanasta tuska tulee mieleen festarit ja sanasta kipu yleinen vitutus.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
En pysty. En kykene millään tasolla saavuttamaan sellaisia sfäärejä tai tasoja, jollaisia olen kokenut.
Kun kivun tilalle asettaa sanan tuska, niin nollaan koko aiheen. Sanasta tuska tulee mieleen festarit ja sanasta kipu yleinen vitutus.
(hihitystä)Mjoo
Kieleemme on myös ilmaantunut sana ”kipuilu”
Muutama vuosi sitten tätä ”kipuilua” kutsuttiin angstiksi.
Tämä oli vain detalji, jollaisia lauseeni tapaavat olla täynnä.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kieleemme on myös ilmaantunut sana ”kipuilu”
Muutama vuosi sitten tätä ”kipuilua” kutsuttiin angstiksi.
Tämä oli vain detalji, jollaisia lauseeni tapaavat olla täynnä.
(reps)En osaa, vaikka osaan.
Kun mittasuhteiltaan sietämätön murtaa sekä kehon, että mielen, niin mitä jää käteen?
Sellaiset seikat kuin kuka kokee, mitä kokee ja missä, ovat täysin irrelevantteja seikkoja, sillä kipu, tuska (wtf) ylittää kaiken tällaisen. Eli kun kokemus astuu sisään, niin elämän idea särkyy. Ja kun tämä tällainen on saapunut perille, niin se vie kaiken, eikä mitään jätä kääntämättä, kiertämättä ja unohtamatta.
Sitten se on poissa, sellaisissa kätköissä, joiden luokse ei voi mennä, tulla tai sellaisen kohdata, koska sitä ei ole - ja on.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa, vaikka osaan.
Kun mittasuhteiltaan sietämätön murtaa sekä kehon, että mielen, niin mitä jää käteen?
Sellaiset seikat kuin kuka kokee, mitä kokee ja missä, ovat täysin irrelevantteja seikkoja, sillä kipu, tuska (wtf) ylittää kaiken tällaisen. Eli kun kokemus astuu sisään, niin elämän idea särkyy. Ja kun tämä tällainen on saapunut perille, niin se vie kaiken, eikä mitään jätä kääntämättä, kiertämättä ja unohtamatta.
Sitten se on poissa, sellaisissa kätköissä, joiden luokse ei voi mennä, tulla tai sellaisen kohdata, koska sitä ei ole - ja on.
(hihitystä)Mjoo
Ja sitten joku klossi Meikussa printtaa mulle reseptin.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Ja sitten joku klossi Meikussa printtaa mulle reseptin.
(hirn)Kipu jalostaa. Kestä kuin nainen.
- Anonyymi
Edistystä
Kun kävelen sisään Hesarin handeliin, niin virkailija käy kipaisemassa mulle JD:n
Mun ei enää tarvitse kuin maksaa.
Olen sosiaalinen eläin; stevaritkin kumartelevat.
(hirn)- Anonyymi
Idea
Hyvin harvoin (ei koskaan) idea saavuttaa kaiken.
(hihitystä)
https://youtu.be/Syq8pOTS77o?si=IbNshqLpqol7ijoT
Kipu, unettomuus, uupumus ja todellisuus ovat pregabaliinin puutteen aiheuttamia illuusioita.
- Anonyymi
Mjaa
Ruksasin tuosta pois muun kuin sanan ”todellisuus”.
Jos todellisuus on näkemys, niin kuka näkee?
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ruksasin tuosta pois muun kuin sanan ”todellisuus”.
Jos todellisuus on näkemys, niin kuka näkee?
(naurua)Alunperin mun sanonta palstalla oli juurikin tuo että todellisuus on pregabaliinin puutteen aiheuttama illuusio, mutta olen jatkojalostanut sitä monella tapaa 😂
Todellisuus nyt on juuri sellainen, miltä se ulospäin näyttää, tai millaisen tapahtumaketjun takautuvasti kertoo tukemaan kutakin lopputulosta edeltävää tuuliajelehtimista ja tuurinkauppaa 🤷♂️ Liukuva, ehdollinen, viipyilevä, muuntautumiskykyinen, retrospektiivinen, ja aivan ehdottomasti aina jonkun toisen syytä 😅 Paitsi tietty onnistumisten hetkellä omaa ansiota.hondakuski125 kirjoitti:
Alunperin mun sanonta palstalla oli juurikin tuo että todellisuus on pregabaliinin puutteen aiheuttama illuusio, mutta olen jatkojalostanut sitä monella tapaa 😂
Todellisuus nyt on juuri sellainen, miltä se ulospäin näyttää, tai millaisen tapahtumaketjun takautuvasti kertoo tukemaan kutakin lopputulosta edeltävää tuuliajelehtimista ja tuurinkauppaa 🤷♂️ Liukuva, ehdollinen, viipyilevä, muuntautumiskykyinen, retrospektiivinen, ja aivan ehdottomasti aina jonkun toisen syytä 😅 Paitsi tietty onnistumisten hetkellä omaa ansiota.Äkkiseltään on kuin narsistin tekstiä, mutta tarkoitan omalla kohdallani esim. kaikkia menetettyjä mahdollisuuksia äitivainaan puolen miljoonan euron virheiden vuoksi, oman terveyteni riskeeraamista juomalla valtavasti kun omaishoitajuus vei mehut aika lailla, asperger-diagnoosin olisin kyllä kelpuuttanut nuorempanakin kuin vasta 24-ikäisenä, sairauslomaputkilla ennen El Plan papereita oma talous meni ihan veitsenterälle, tukiverkostot olikin lopulta vain pelkkiä olettamia ja hyvä sinänsä että naamiot riisuttiin "vain" 600 euron kohdalla, ja nyt tänä vuonna muistettiin vielä mätkyillä, asumistuen takaisinperinnällä, ja Hondan hylkäämisellä parin viikon aikajanalla.
Niin esimerkiksi tollaset asiat ei valtaa mieltä koko aikaa sopivalla lääkityksellä, ja pystyy aidosti iloitsemaan esim. e-ralliharrastuksesta, työjutuista tienaamisrajojen ja jaksamisen puitteissa, kodista kaikkine uretaaneineen, ajoneuvoista joita ei tarvitse stressata eikä ole paljon pääomaa kiinni jne.
Ainakin itse toivon, että tämä El Plan päätös antaisi ihmisille takautuvasti jonkinlaista ymmärrystä ammatillisesta alisuoriutumisesta, korjausvelasta kotinurkissa, välillä oudosta tms. käytöksestä, ja että kyllä mäkin ihan eri lailla eläisin jos todellakin olisin perinyt pari kerrostaloasuntoa ja yli 20ha enemmän maata. Mutta kun ne on menneet jo toissa vuosikymmenen aikana, enkä tajua miten ihmeessä keski-ikäinen erityislapsen yksinhuoltaja sai tehdä lähes mitä tahansa, mun sanaa ei nyt ihan varauksetta uskota, ja jos uskotaan niin jostain 8k€ Mersukatastrofista ja varmaan yhtä kalliista ryyppyputkesta taidan joutua kärsimään lopun ikäni 😂
Eli todellisuus voisi olla ihan toisenlainenkin, ja se voi olla / on sitä nytkin kun mieltää itselleen ensisijaisesti vaikkapa kilpa-autoilijan ja yrittäjän identiteetin, mutta ei hukkaa kosketusta kuitenkaan ihan siihen reaalitodellisuuteen 🙄- Anonyymi
hondakuski125 kirjoitti:
Äkkiseltään on kuin narsistin tekstiä, mutta tarkoitan omalla kohdallani esim. kaikkia menetettyjä mahdollisuuksia äitivainaan puolen miljoonan euron virheiden vuoksi, oman terveyteni riskeeraamista juomalla valtavasti kun omaishoitajuus vei mehut aika lailla, asperger-diagnoosin olisin kyllä kelpuuttanut nuorempanakin kuin vasta 24-ikäisenä, sairauslomaputkilla ennen El Plan papereita oma talous meni ihan veitsenterälle, tukiverkostot olikin lopulta vain pelkkiä olettamia ja hyvä sinänsä että naamiot riisuttiin "vain" 600 euron kohdalla, ja nyt tänä vuonna muistettiin vielä mätkyillä, asumistuen takaisinperinnällä, ja Hondan hylkäämisellä parin viikon aikajanalla.
Niin esimerkiksi tollaset asiat ei valtaa mieltä koko aikaa sopivalla lääkityksellä, ja pystyy aidosti iloitsemaan esim. e-ralliharrastuksesta, työjutuista tienaamisrajojen ja jaksamisen puitteissa, kodista kaikkine uretaaneineen, ajoneuvoista joita ei tarvitse stressata eikä ole paljon pääomaa kiinni jne.
Ainakin itse toivon, että tämä El Plan päätös antaisi ihmisille takautuvasti jonkinlaista ymmärrystä ammatillisesta alisuoriutumisesta, korjausvelasta kotinurkissa, välillä oudosta tms. käytöksestä, ja että kyllä mäkin ihan eri lailla eläisin jos todellakin olisin perinyt pari kerrostaloasuntoa ja yli 20ha enemmän maata. Mutta kun ne on menneet jo toissa vuosikymmenen aikana, enkä tajua miten ihmeessä keski-ikäinen erityislapsen yksinhuoltaja sai tehdä lähes mitä tahansa, mun sanaa ei nyt ihan varauksetta uskota, ja jos uskotaan niin jostain 8k€ Mersukatastrofista ja varmaan yhtä kalliista ryyppyputkesta taidan joutua kärsimään lopun ikäni 😂
Eli todellisuus voisi olla ihan toisenlainenkin, ja se voi olla / on sitä nytkin kun mieltää itselleen ensisijaisesti vaikkapa kilpa-autoilijan ja yrittäjän identiteetin, mutta ei hukkaa kosketusta kuitenkaan ihan siihen reaalitodellisuuteen 🙄Mjaa
Ei muuta kommentoitavaa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ei muuta kommentoitavaa.
(naurua)Mjuu
Harmonia. Harmonia on ha…..
Moternet jo osoitti sen.
😁👌
Onpa kurjaa, että olet joutunut tapaturmaan.
Pikaista paranemista ja malttia toipumiseen. 👍
Sairasloma olisi juuri silloin ok, jos se osuisi sopivaan ajankohtaan, eikä olisi liian kipeä.- Anonyymi
Mjoo
En koskaan ymmärtänyt sitä, että kun kaikista mahdollisista mälleistä toipuu, on terve.
(empaattista hihitystä)
- Anonyymi
Joo kyllä tympäisee taas painaa laikka punaisena töitä, tosin ihmettelen että jotkut ovat valmiita maksamaan siitä, paljon mieluummin olisin saikulla jouten tms. mutta sitten ei tulisi rahaa ihan niin paljon kuin nyt.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Mjoo
Saikulla makaamisessa on kyllä puolensa, mutta osa näistä puolista lojuu varjossa.
On nimittäin niin, että saikkulaiset joutuvat katselemaan todellisuutta ikään kuin sivusta, sivusilmin ja sivullisena. Saikkulaiset ovat kuin tolppa radan varrella, joka meni jo.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Saikulla makaamisessa on kyllä puolensa, mutta osa näistä puolista lojuu varjossa.
On nimittäin niin, että saikkulaiset joutuvat katselemaan todellisuutta ikään kuin sivusta, sivusilmin ja sivullisena. Saikkulaiset ovat kuin tolppa radan varrella, joka meni jo.
(hihitystä)Tuo todellisuudesta sivuun pääseminen juurikin on parasta. Jos olet ympyrässä oletko mieluummin kehällä katselemassa kun muut törmäilee vai ytimessä ottamassa kaikki työrmäilyt vastaan? itse ainakin valitsen sen kehän ja säkillillisen popcprnia evääksi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo todellisuudesta sivuun pääseminen juurikin on parasta. Jos olet ympyrässä oletko mieluummin kehällä katselemassa kun muut törmäilee vai ytimessä ottamassa kaikki työrmäilyt vastaan? itse ainakin valitsen sen kehän ja säkillillisen popcprnia evääksi.
-harmiseikirj-Mjuu
Joko olet hyvin läheistä sukua Niels Bohrille, tai osunut oikealle luennolle, sillä tulit juuri piirrelleeksi oikein hienon graafisen mallin olemuksemme sisäisistä, fundamentaaleista, laeista.
Onnitteluni
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Joko olet hyvin läheistä sukua Niels Bohrille, tai osunut oikealle luennolle, sillä tulit juuri piirrelleeksi oikein hienon graafisen mallin olemuksemme sisäisistä, fundamentaaleista, laeista.
Onnitteluni
(hihitystä)Todellisuuden ystävä
Olen aina fanittanut ystävääni todellisuutta; vaikkakin hän aina näsäviisastelee sillä, että en itse tiedä, kuka olen.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuuden ystävä
Olen aina fanittanut ystävääni todellisuutta; vaikkakin hän aina näsäviisastelee sillä, että en itse tiedä, kuka olen.
(naurua)Todellisuuden muoto, paino ja väri ovat avainasemassa todellisuutta tarkasteltaessa. Todellisuuden paikkaa ei voida määritellä, sillä todellisuus on yhtälailla siellä kuin se on täällä. Lisäksi on muistettava, että ystäväni todellisuus ei ole aikaan ja sen absurdiuteen sidottu, vaan hän voi liikkua missä ajassa huvittaa, koska hän on kaikki.
Aika veitikka, tuo ystäväni todellisuus.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuuden muoto, paino ja väri ovat avainasemassa todellisuutta tarkasteltaessa. Todellisuuden paikkaa ei voida määritellä, sillä todellisuus on yhtälailla siellä kuin se on täällä. Lisäksi on muistettava, että ystäväni todellisuus ei ole aikaan ja sen absurdiuteen sidottu, vaan hän voi liikkua missä ajassa huvittaa, koska hän on kaikki.
Aika veitikka, tuo ystäväni todellisuus.
(hirn)Sivuraide
Kun ystäväni todellisuus poistuu minusta, en enää tiedä, mikä ja missä olen.
Tämän vuoksi olen yrittänyt kaapata, piirittää ja kidnapata todellisuutta omiin tarkoituksiini.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuraide
Kun ystäväni todellisuus poistuu minusta, en enää tiedä, mikä ja missä olen.
Tämän vuoksi olen yrittänyt kaapata, piirittää ja kidnapata todellisuutta omiin tarkoituksiini.
(reps)Mjoo
Jos muistot ja unelmat kuuluvat todellisuuden työkalupakkiin - siinä missä loota itse, niin olemme nähneet todellisuudesta vain yhden sivun verran tekstiä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Jos muistot ja unelmat kuuluvat todellisuuden työkalupakkiin - siinä missä loota itse, niin olemme nähneet todellisuudesta vain yhden sivun verran tekstiä.
(naurua)Kauas
Ystäväni todellisuus puuhailee paljon; todellisuuden paljous ei taas ei ole juuri mitään, sillä viivan alle jää vain todellisuus itse. Eli todellisuuden määrä on vakio.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauas
Ystäväni todellisuus puuhailee paljon; todellisuuden paljous ei taas ei ole juuri mitään, sillä viivan alle jää vain todellisuus itse. Eli todellisuuden määrä on vakio.
(hirn)Kärttyinen universaali
Kun sotkeudutaan kaikkeen mahdolliseen todellisuuteen, niin tullaan ylittäneeksi todellisuuden raja. Tämä raja todellisen ja ei todellisen välillä on esimerkkitapaus mahdottomasta.
Juuri siksi elämä toisinaan saattaa tuntua raskaalta.
(hihitystä)
- Anonyymi
Aika typerää. Pitäs olla vähän tarkempi.
Voisin antaa kipuni sulle, jos tykkäät kivusta ja saikuttelusta. Mä en tykkää, mä silti siedätyn. Joudun hyväksymään pitkin hampain vaivani. Ja satunnaiset epämukavat saikkujaksotkin.
Mielummin olisin aina terve ja töissä saikuttamatta. Jaksaisin kaiken mitä mieleni haluaa, mutta kehoni ei anna.- Anonyymi
Mjoo
Toi sana ”siedättyminen” ei jotenkin rimmaa mun tajunnassa. Tällä kammosanalla luultavasti halutaan ilmaista kiertotietä jotain sellaista sanaa kuin verotus tai elintarvikeapu.
Tsemiä
😁👌 Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Toi sana ”siedättyminen” ei jotenkin rimmaa mun tajunnassa. Tällä kammosanalla luultavasti halutaan ilmaista kiertotietä jotain sellaista sanaa kuin verotus tai elintarvikeapu.
Tsemiä
😁👌Sillä kammosanalla ilmaistaan tilaa, kun ei anneta vaihtoehtoa muuhun. 🙂
Thanks. Tsemiä myös. 👍- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Sillä kammosanalla ilmaistaan tilaa, kun ei anneta vaihtoehtoa muuhun. 🙂
Thanks. Tsemiä myös. 👍Ystäväni todellisuus on melko värikäs tyyppi. Kun me ihmiset luomme itsellemme kaikenlaisia ”yhteisiä ja omia” todellisuuksia, niin hän viilettää omilla teillään kuin kantaen tämän kaiken inhimillisen kirjon ilman tunnetta siitä, että hän olisi kadonnut todellisuuden liian suureen määrään, ja olisi näin uupunut taakkansa alle.
Mitä vielä!
Todellisuus on totta, ohittamaton ja ylevä itsensä.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni todellisuus on melko värikäs tyyppi. Kun me ihmiset luomme itsellemme kaikenlaisia ”yhteisiä ja omia” todellisuuksia, niin hän viilettää omilla teillään kuin kantaen tämän kaiken inhimillisen kirjon ilman tunnetta siitä, että hän olisi kadonnut todellisuuden liian suureen määrään, ja olisi näin uupunut taakkansa alle.
Mitä vielä!
Todellisuus on totta, ohittamaton ja ylevä itsensä.
(hihitystä)Todellisuus on ystävä kivusta huolimatta. Sillä se ei feikkaa. 😂👍
- Anonyymi
Saikulla ei ole mukavaa en usko että kukaan tahallaan tekisi itseään sairaaksi. Olen itse sairas on kiouja ja monenlaisia oireita.
Mieluummin olisin terve ja työkykyinen.
En tiedä kuinka kauan tämä kestää ja paheneeko vain mutta on hyvin ahdistavaa jos lopou elämä pitää tämän sairauden kanssa elää.- Anonyymi
Ilman diagnoosia en voi ottaa osaa.
Kun ihminen fragmentoituu, niin mömmöjä on joka lähtöön. Kun taas ihminen eheytyy, hänestä tulee viisaampi.
Tsemiä
(reps)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84955
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41846Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39770