Laita alle nimi, ikä, paikkakunta ja lahjatoive?
Mitä joululahjaa teillä on ikävä, kyselee tässä joulupukki?
42
610
Vastaukset
Autoon uus tuulilasi, ohjaustehostin ja jakopäänketjun vaihto.
- Anonyymi
sulla on autossa koko ajan jotain rikki. Sulla menee kaikki rahat tohon. ostasit uuden auton sillä rahalla
Anonyymi kirjoitti:
sulla on autossa koko ajan jotain rikki. Sulla menee kaikki rahat tohon. ostasit uuden auton sillä rahalla
Sellaista se... :/
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista se... :/
Tai edes vähän paremman vanhan. Mutta en varmaan oikein paljon ymmärrä niiden päälle, ota seuraavan kerran joku mukaan autokaupoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai edes vähän paremman vanhan. Mutta en varmaan oikein paljon ymmärrä niiden päälle, ota seuraavan kerran joku mukaan autokaupoille.
Siis ET ymmärrä, minä kyllä ymmärrän.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä auto, mutta vaikuttaa sille, että joku edellinen omistaja on rällännyt sillä aika huolimattomasti. Kiven tai nastan iskemälle ikunaan ei mahda mitään. Tuli kk sitten ja lähti tietenkin tekemään halkeamaa ikkunaan. Minun mukana oli kaveri autokaupoilla viimeksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä auto, mutta vaikuttaa sille, että joku edellinen omistaja on rällännyt sillä aika huolimattomasti. Kiven tai nastan iskemälle ikunaan ei mahda mitään. Tuli kk sitten ja lähti tietenkin tekemään halkeamaa ikkunaan. Minun mukana oli kaveri autokaupoilla viimeksi.
En usko että sinulla on kavereita ollenkaan, siksi että olet niin sairas ja sen takia olet sairas kun niitä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että sinulla on kavereita ollenkaan, siksi että olet niin sairas ja sen takia olet sairas kun niitä ei ole
Ja sivusta vaan miekkailijapikkumiehelle eli soturiprinsessa fanille
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei se silloin oo kovin hyvä jos edellinen omistaja on rällänny sen paskaks. Tarkennus, ota seuraavan kerran mukaan joku joka myös ymmärtää jotain autoista.
- Anonyymi
Kehitysvammaiset ovat oikein mukavaa porukkaa kuten monet muutkin ihmiset, en usko että monikaan luokittelisi sua siihen kategoriaan. Siis ihmisiin
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysvammaiset ovat oikein mukavaa porukkaa kuten monet muutkin ihmiset, en usko että monikaan luokittelisi sua siihen kategoriaan. Siis ihmisiin
Aha... Sinähän tunnet minut ilmeisesti hyvinkin.
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei se silloin oo kovin hyvä jos edellinen omistaja on rällänny sen paskaks. Tarkennus, ota seuraavan kerran mukaan joku joka myös ymmärtää jotain autoista.
Minä ajan tuolla nyt niin kauan ku pystyn.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aha... Sinähän tunnet minut ilmeisesti hyvinkin.
En minä tunne mutta jotkut saattaa tuntea, tai tietää. Hämärät tyypit tiedetään "jani"
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
oliks tää kaveri se salikaveri kun ei sulla ole muita kavereita.
Anonyymi kirjoitti:
En minä tunne mutta jotkut saattaa tuntea, tai tietää. Hämärät tyypit tiedetään "jani"
Mikä helvetin hämärä tyyppi minä muka olen?! Lue lehtiä, niin näet että tuolla liikkuu vaikka mitä raiskareita ja tappajia. Minä en ole sellainen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikä helvetin hämärä tyyppi minä muka olen?! Lue lehtiä, niin näet että tuolla liikkuu vaikka mitä raiskareita ja tappajia. Minä en ole sellainen.
Olet pahinta laatua. Netissä alaikäisiä vainoava saasta ja se on asia mikä ei ihmisiltä unohdu koskaan.
Anonyymi kirjoitti:
oliks tää kaveri se salikaveri kun ei sulla ole muita kavereita.
Ei ollut hän. Eksän nykyinen mies oli mukana.
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahinta laatua. Netissä alaikäisiä vainoava saasta ja se on asia mikä ei ihmisiltä unohdu koskaan.
Miten olen vainonut alaikäisiä täällä? Täh? en mitenkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jani pitäiskö sun elää sitä elämää oikeassa maailmassa. Saat vaan itsellesi pahan olo tälläsessä julkisessa nettimaailmassa.
Anonyymi kirjoitti:
Jani pitäiskö sun elää sitä elämää oikeassa maailmassa. Saat vaan itsellesi pahan olo tälläsessä julkisessa nettimaailmassa.
Ei ole elämää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole elämää...
no kestä se paska jota saat täällä.
Anonyymi kirjoitti:
no kestä se paska jota saat täällä.
Ei mun tarvitte mitään paskaa sietää. Jos ei ole muuta tarjolla, niin palsta sulkeutuu osaltani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten olen vainonut alaikäisiä täällä? Täh? en mitenkään.
Ei kai kukaan tuossa maininnut palstasta mitään vaikka täältäkin löytyy monen vuoden takaa eri hahmoilla kirjoitetut tekstit kohdistuen reilusti alaikäisiin
- Anonyymi
10000e käteen oli niin huono vuosi.
- Anonyymi
Terveyttä.
- Anonyymi
Nimi on Lahja Unelma Toivola
Ikä on reilusti alle 70, mutt varmasti yli 45: siitä voi päätellä paljonkin.
Sukupuoli on naineN. siis Aikuinen Nainen!
Paikkakunta on Suomi24.joku.nurkkakunta
Sitte se toive:
MAAILMAN rauha!
saisko sitä, ja mieluummin isolla kädellä 🚒🚒🚒🚒🚒🚒 - Anonyymi
Asumistuen ja työttömyysturvan lapsikorotusten pysyminen samana, kuin nytkin. Sitä toivon lahjaksi.
- Anonyymi
Tukien leikkaus hintojen noustessa on kova pala. Entistä vaikeampaa nousta tästä suosta kun stressi vain kasvaa.....
- Anonyymi
Rekkalasti viinaa. Kiitos.
- Anonyymi
Olen niin lahjakas, etten tarvitse enempää lahjoja.
Nainen, ei enää nuori, kotikunta tuntematon. En kaipaa muuta kuin sitä samaa vanhaa missivitsiä: Ihmiset olisivat hetken kannustavia, rakastavia ja jokainen olisi onnellinen. Edes sen pienen hetken verran sydämessä olisi joulutunnelma ja -rauha. Muihin kysymyksiin en vastaa.
Hyvää joulunodotusta ja voimia kaikille!
❤️Joku vois selevittää mikä halavattu tuata airbagin riepua vaivaa, ...tanan vikavalo sammu perskele millää, hermot menöö. Pistä joku pikkutonttu asialle ja mialuusti jo ennen joulua, uutehen vuatehen asti ei kannata sitte reissua lykätä, teen siitä uurenvuoren kokon jossei muuten valot pimene kojelauras...kele.
- Anonyymi
Kuusen alle yks pitkä A -mies.
T. Lyhyt tonttu - Anonyymi
Mistä mä tiedän, oletko aito ja oikea pukki vai feikki pukki? Vai oletko edes sukua Teemu Pukille? Faktoja pöytään niin homma rokkaa paremmin.
- Anonyymi
Haluaisin uuden tehokkaamman fistauskoneen.
T. Kyllikki 69v Kouvola - Anonyymi
Rahaa 500 000 euroa kiitos
- Anonyymi
Pistät kaikki tai mitää peliin rivin ja nostat 500000
Ku koko rivi menee vituksi. 🤣
- Anonyymi
Saisko vetää parrasta? Että oletko ihan aito? Jos olet niin sitten voin polvelle istua ja kuiskia toiveita.
- Anonyymi
Kneel down on your sorry as* knees and apologize like there is no day tomorrow
- Anonyymi
Excellent wish 👌
- Anonyymi
Sellaista karhumaista lämmintä syleilyä on ikävä. Se olisi kyseiseltä herralta ihana saada joululahjaksi.
- Anonyymi
Mökin Lapista ja auton .kiitos joulupukki.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845107Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471586
- 941362
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2431347Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54955