Melkein joulurauhan julistaminen jo ovella. Jos olet pahalla tuulella, niin otahan vähän happea ja rauhoitu.
Kyllä se siitä taas sitten. Pitää olla kiltisti toisia kohtaan ja kohdella hyvin, varsinkin näin joulun aikaan. Ei saa haukkua ketään! :)
Lähetän joulumieltä kaikille tämän biisin myötä. Tässä on puhuttelevat sanat.
"Se vain mikä meissä on hyvää, meidän jälkeemme tänne jää.." 🎶
Joel Hallikainen / Joulurauhaa
https://youtu.be/zwO5mwEgNBw?si=nrT8EslrvCt8Of_0
Eipäs olla pahalla tuulella!
19
294
Vastaukset
- Anonyymi
Joulurauhaa heille, joille joulu tulee. Ei ole ollut tarvetta pahaan tuuleen, päinvastoin.
- Anonyymi
Olipa kiva, kun ensimmäinen kommentti oli tällainen.
- Anonyymi
Tekopyhän kirjoitukset osa 98768899
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä? Millä tavalla olen tekopyhä?
- Anonyymi
On se usein kumma juttu että juurikin ne jotka kusee toisten muroihin on aina sitä rauhaa vonkumassa...
- Anonyymi
Saisinko perusteluja, kun en tiedä mitä tarkoitat? :(
Yritin vain piristää.
- Anonyymi
Oon ollut tosi äkäinen tänään. Varmaan joulustressi. Tekisi mieli vaan ottaa ja jättää kaikki. Ensi jouluna haluan pois, kauas pois.
- Anonyymi
Mikä stressaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä stressaa?
No joulu stressaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joulu stressaa.
No tarkoitinkin, että mikä siinä joulussa stressaa? Sehän tulee joka tapauksessa stressaat sitä tai et. Lunkisti vain...
- Anonyymi
Noei, joulupukille vielä heipat https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/6d97a260-9afd-4e96-8c7c-861977f26a1f
Oldfashionedperson - Anonyymi
Se on vähä sellaista että ensin tehdään toisille mitä tehdään ja sen jälkeen toivotellaan rauhallista joulua . Ja kun uusi vuosi alkaa taas jatkuu sama sairas paska. Eikä siinä mitään ihan reilu peli sinänsä mutta minkä helvetin takia pitää teeskennellä Ihan vain sen takia että on joku joulu?
Ei se tarkoita, että jos nyt laitellaan tällaista toivotusta, että ei pitäisi muuten osata olla ihmisiksi. Miten se rauhantoivotus on siitä muusta arjesta pois? Niin. Ei mitenkään. Tottakai pitää osata olla muutenkin riehumatta.
Melkein kaikki kommentit taas ilkeitä kommentteja. Mikä teitä vaivaa ja ahdistaa? Piiloaggressio ei auta yhtään ketään. Tsemppiä.
- Anonyymi
Ei auta piilo eikä muukaan aggressio mutta ei auta jeesustelu eikä rauhantoivotuksetkaan. Eivät ne mitään muuta. Mutta kostaminen muuttaa se on ainoa tapa ratkaista asiat oikeudenmukaisesti.
- Anonyymi
Minulleko haluat jotain kostaa? Mitä olen tehnyt sinulle?
- Anonyymi
Jokainen tietää tekonsa kysymättäkin! Mutta toivotettiin nyt sitten sitä rauhallista joulua ihan mallin vuoksi !
No kuule kun en tosiaan tiedä. Vitsi alkaa harmittamaan, kun joku tulee olettamaan, että tiedän syyt miksi mulle monesti kiukutellaan ja vttuillaan täällä. Vaikka kuinka yrittäisin tsempata muita. Ei mene mun oikeudentajuun, kun ei kerrota.
Jos itse analysoin asiaa, niin ilmeisesti olen kaivannut sellaista ihmistä, jota ei saa kaivata tai sitten puhunut väärän tyypin kanssa.
En tiedä, mutta kyllä mulla alkaa loppumaan usko ihmisten hyvyyteen täällä palstalla. Ei kuitenkaan vielä niin pahasti, että jättäisin tämän taakseni, koska tunteet. Ois vaan kiva, kun joku edes joskus avaisi asiaa eikä pelkästään syyttelisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078