Oon nyt päättänyt unohtaa

Anonyymi-ap

koska tiedän, että sillä ei ole mitään merkitystä laitanko viestiä vai enkö laita. Nyt kaduttaa, että laitoin, mutta pääsen tästä vielä yli. Ois pitäny luottaa omaan vaistoon, ettei kannata. Sydämen ääni oli väärässä.

31

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Harmi että se yleensä menee niin. Ois iloinen yllätys jos se joskus menisi niinkuin itse odottaa. Siksi varmaan harvemmin tulee otettua minkäänlaista askelta. Kun suurempi todennäköisyys kuitenkin on, ettei saa vastakaikua.

• Anonyymi

Voihan se niinkin ajatella, ettei millään ole merkitystä. Toisena päivänä voi ajatella, kaikella on merkitystä.

• Anonyymi

Mutta sitten taas puhutaan siitä, ettei elämässä saa ikinä mitään jos ei koskaan uskalla?

• Anonyymi

Pääsettekö helposti yli pettymyksistä ja pakeista?Onko parempi elää vain haavemaailmassa?

• Anonyymi

Eiköhän vanha pääse.Nuorena ois tehnyt tosi tiukkaa ja masistakin pukannut,onneksi ei yhtäkään pakkia eikä edes tarvinnut aloitetta tehä.Onneksi sain elää nuoruuteni ilman nettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän vanha pääse.Nuorena ois tehnyt tosi tiukkaa ja masistakin pukannut,onneksi ei yhtäkään pakkia eikä edes tarvinnut aloitetta tehä.Onneksi sain elää nuoruuteni ilman nettiä.

Nykyajan meininki on kyllä niin epäluotettavaa. En vois ikinä ikinä kuvitella että liittyisin johonki tinderiin yms. Parisuhteen muodostamisesta on tullu todella vaikeaa, jos vertaa entiseen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan meininki on kyllä niin epäluotettavaa. En vois ikinä ikinä kuvitella että liittyisin johonki tinderiin yms. Parisuhteen muodostamisesta on tullu todella vaikeaa, jos vertaa entiseen aikaan.

Juuri noin minäkin mietin.

• Anonyymi

Tottakai on merkitystä. Sehän olisi mahtavaa saada viesti. Ei hän välttämättä ole sitä saanut tai lukenut.

• Anonyymi

Riippuu varmaan siitä, onko siitä mitään hyötyä.

• Anonyymi

Ootteko ajatelleet miksi ihminen harvoin saa sitä kenet haluaa? Se vaan on melkein fakta.

• Anonyymi

Olen monesti miettinyt sitä. Ainoa asia mitä tässä vaiheessa osaan enää arvostaa on, että hän ei käyttänyt ihastustani hyväkseen.

• Anonyymi

Äitini puhui kerran sydämen äänestä👱‍♀️

• Anonyymi

Mitä äitisi sanoi?

• Anonyymi

kuule, erääseen kiisteltyyn asiaan tämä sopii, ja minä en ole ollut ihastunut siihen T:n, enkä ole vieläkään. kovasti sitä yritettiin mutta ei kiinnostanut silloin eikä nyt. on syy miksi meidän toisenlainen suhde koki päätöksen, varmaan oli kiusaa enemmän hänelle tai minulle. sitä yhdessä joskus mietin ja todettiin että liikaa aikaa menee ja annettiin olla. hänestä en tiedä mutta tänne päin on kyllä tullut vaan lisää.

• Anonyymi

voisitko viimein jättää minut rauhaan tämän asian tiimoilta. onnistuisiko mitenkään? tämä jatkoa tuohon edelliseen kirjoitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisitko viimein jättää minut rauhaan tämän asian tiimoilta. onnistuisiko mitenkään? tämä jatkoa tuohon edelliseen kirjoitukseen.

fiksun oloinen mies, kohtelias ja oikein mukiin menevä 🙂 mutta en hänestä kiinnostunut koska meillä oli toisen lainen suhde, olimme varattuja ja perheellisiä, hän on huomattavasti vanhempi ja ymmärsimme molemmat asian olevan kiusaa. hänkin oli peloissaan.

• Anonyymi

Luota sydämen ääneen, luota rakkauteen....

• Anonyymi

Sydämen ääni mulla ainakin on hyvin usein väärässä. Kunpa vois deletoida koko tunne-elämän pois eikä ajattelisi kuin järjellä. Miten paljon helpompaa ois!

• Anonyymi

Ehkä nää on vaan niitä oppiläksyjä kaikki. Kyynistyä en kuitenkaan halua. Antaa ajan kulua, jospa kohta helpottaa.

• Anonyymi

Millaisia viestejä sitten oot laittanut? Vai odotatko toiselta tietynlaista reaktiota mistä toisella ei ole aavistustakaan viestiesi perusteella?

• Anonyymi

No ehkä itsekin järjellä ajateltuna olen tiennyt että kuvio on täysin mahdoton. Laitoin nätin viestin vaikka tiesin jo ennen sen kirjoittamista, että se on turhaa. Siksi se harmittaa. Viesti oli kuitenkin positiivinen. Mutta nyt jos saisin uudelleen päättää, niin en laittaisi yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä itsekin järjellä ajateltuna olen tiennyt että kuvio on täysin mahdoton. Laitoin nätin viestin vaikka tiesin jo ennen sen kirjoittamista, että se on turhaa. Siksi se harmittaa. Viesti oli kuitenkin positiivinen. Mutta nyt jos saisin uudelleen päättää, niin en laittaisi yhtään mitään.

Mihin laitoit viestin?

• Anonyymi

No laita ihmeessä lisää viestiä kaipaan sinua kovin

• Anonyymi

En enää. Pallo on nyt heitetty sinne. Ajan kanssa sitten tajuan että ei ollut mitään järkeä ja unohdan koko jutun. Niinhän siinä loppupeleissä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää. Pallo on nyt heitetty sinne. Ajan kanssa sitten tajuan että ei ollut mitään järkeä ja unohdan koko jutun. Niinhän siinä loppupeleissä käy.

Kenelle laitoit, minne ja milloin viestin?

• Anonyymi

mä sain eilen yhden yllätysviestin, ei siinä mitään ihmeellistä ollut ja vastasin kohteliaasti takaisin. mutta ilahdutti.

• Anonyymi

Sepä kiva että vastasit takaisin. Jotku vaan kylmänviileesti ohittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä kiva että vastasit takaisin. Jotku vaan kylmänviileesti ohittaa.

me tosin ollaan vain tuttuja, kavereita. henkeviä joskus puhuttu, en ole ihastunut vaikka moni varmasti on.

• Anonyymi

Minäkin tajusin, että olenpa idiootti. Laitoin viestiä ihan kaverimielessä ja satavarmasti ymmärsi höpinäni aivan väärin :(
      En lähesty enää. Onneksi mulla on pehmoeläimeni, joka on ystävistäni ainoa, kenelle kehtaan tunnustaa typeryyteni. En jaksa enää selittää impulssejani yhdellekään ihmiselle. Teippiä suuhun ja näppis lukkoon tästedes.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      536
      2928
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      1999
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1966
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1647
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      80
      1345
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      977
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      936
    Aihe