itkenyt niin kauan, että silmänympärykset tulevat kosketusaroiksi ja loppuuko kyyneleet jossain vaiheessa saman päivän aikana?
Onko kukaan koskaan?
9
306
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itkenyt joskus niin että ulos meno ollut mahdotonta kun silmien paikalla on oudot pakkurat. Mutta ne itkut on jo tyrehtynyt. Olen varma että sinunkin itkusi vielä tyrehtyy. Päästä kaikki ulos vaan.
- Anonyymi
Itkin joskus niin paljon että sain ihottuman silmien alle. Enkä saanut edes käyttää piilolinssejä.
- Anonyymi
Olen joskus itkenyt niin paljon, että se on ollut ihan kauheaa. Kyllä kyyneleet loppuvat jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Seuraava tila voi olla se, ettei kykene enää itkemään. Katselee ikään kuin ulkopuolelta itseään ja ajattelee, että tässä varmaan pitäisi tuntua pahalta ja kenties joku itkisi.
- Anonyymi
Mä oon ollu todella itkuherkkä.
Ja nyt lähempänä 40 tunnistan tuota käytöstä.
Tiiän pitäis kauhistella ja itkeä mut katon vain ulkopuolelta tilannetta.
En vaan enää pysty ... Niin paljon itkuja itkettynä .
(Oon haudannut yli 40 lemmikkiä
Katkaissut välit sukuun koska ei muuta voinu
Epäonni ihmissuhteissa
Ikävät yllärit terveydessä ,
Köyhyys ja lapsettomuus...
Johon lisään kaikki lasten ja eläinten kaltoinkohtelu
Nuorten pahoinvoinnin, tän maan persaukisuuden
tapaukset ja ukrainan tilanteen
Siinä on vähä syitä miks itkeminen turhauttaa
Enkä aina enää itke. Ei jaksa välittää enää.
Kun sitä kaiken tasapainottavaa hyvää ei oo tullu kohdille... lisää vain paskaa.
Naiselta sivusta
Naiselta sivusta
- Anonyymi
Oon joskus itkenyt niin paljon et mietin loppuuko se oikeasti ikinä. Loppui se.
- Anonyymi
Oletko miettinyt mitä olet tehnyt jollekkin henkilölle olet niin tunteeton
Minun rauhaa rakastava mittani on aika täynnä tällaisia turhanpäiväisiä ja syyllistäviä kommentteja joita saan osakseni tietämättä edes mistä on kysymys.
Jos olen jotakin loukannut, niin hän on hyvä ja tulee naamatusten selvittämään asiat tai vaivautuu ottamaan selvää onko kenties väärä puu, jota nyt tässä haukkuu.
Tasan tarkkaan tiedän kuinka tunteellinen olen.
Ja huutomerkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5482963Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3142016Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391976Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111657- 811355
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29987- 47946