Aiotteko naiset juhlia uutta vuotta

Anonyymi-ap

Viinamiesten kanssa vai pääseekö kiltit raittiit miehetkin juhlimaan teidän kanssanne?

20

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh sossunväki alkaa kohta kirjottamaan tänne lasten päiväkirjoja. Niiden huostaanotettujen lasten. Olin siinäkin oikeessa ja sanon teille kaikille jotka on näiden ällötysten vallassa että asiat tulee vielä olemaan hyvin.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181882253

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kerran pyysin nähdä ketkä on tonkineet mun terveystietoja ja siinäkin ne valehteli.

• Anonyymi

Seuraavan kerran kun meen sinne laitan pippuria silmiin että ne varmasti luulee tietävänsä että oon epäonnistunut narkomaani.

• Anonyymi

Viinamiehet ovat ehdoton nou nou. Må en jaksa kuunnella, enkä katsella humalaisia. Raivoraitis ei tarvitse kuitenkaan olla. Lasillinen tai pari vuodessa on ihan ok.

• Anonyymi

Älä valehtele. Jännämiestä haluisit, muttet saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan edes tavannut yhtään jännämiestä. Viinamiehiä sen sijaan on tullut nähtyä ja he ovat etovia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen kyllä tähän mennessä saanut ihan jokainen miehen, jonka olen halunnut. En siis tajua miten tuo voisi olla mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis. Ei parisuhteeseen mahdu kahta jännää ihmistä.

• Anonyymi

Mä kaipailen sellasta kilttiä ja luotettavaa miestä, elämän peruskalliota. Sellasta, jonka luo kotiin kun tulee, niin paha maailma sulkeutuu oven ulkopuolelle. Sellaista, joka luo kotiin ihanan kotoisen ja turvallisen tunnun, kuin lämpöiseen pumpuliin käpertyisi. Ainoa vain, ettei yksikään tuollainen ihanuus ole niin hullu, että huolisi minua 🤪.

• Anonyymi

Joo, sellanen ihana, kiltti ja lämpöinen. Sellainen, joka tekisi kodista kodin ja valostuttaisi elämääni. Sellainen mies olisi ihana, mutta kuten totesit, niin ei sellainen kultakimpale muakaan huolisi. Tarjolla on vain oman elämänsä supermiehiä ja alfoja, jotka luulevat, että miehen arvo in lompakossa ja lihaksissa 🙄.

• Anonyymi

Ei sellaisia enää ole täällä ja silloon kun oli ja olit nuorempi niin eikö se ole aika ironista että nyt haikailet niitten perään? Se ihanuutesi varmaa makais sun kans mutta ei se sun kanssa elämää jakaa. Sä oot vaan yks niistä monista :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaisia enää ole täällä ja silloon kun oli ja olit nuorempi niin eikö se ole aika ironista että nyt haikailet niitten perään? Se ihanuutesi varmaa makais sun kans mutta ei se sun kanssa elämää jakaa. Sä oot vaan yks niistä monista :D

Olen aina haikaillut sellaisten perään. Sellaisia vain on ylipäänsä hyvin vähän. Täällä tuskin on yhtään sellaista, joka on koskaan ollut tuollainen, sillä todellinen ihanuus ei koskaan muuksi muutu.

• Anonyymi

Kiltti mies ei biletä tai nolaa itseään tanssilattialla. Kiltti ja kunnollinen mies siemailee lonkeroa tai siideriä hillitysti baarin nurkassa odottaen että nainen pelastaa hänen uuden vuotensa. Mutta pahoin pelkään että viinamies vie tässäkin voiton biletys- ja viinanjuontitaidoillaan.

t. tarkkailijamies

• Ei aiota. Käyn varmaankin sinkkuboksini lähellä katsomassa ilotulituksen, saavun kotiin ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa, kuuntelen hyvää musiikkia ja roikun suoli24:ssa. Baareissa on uutena vuotena liikaa väkeä minun makuuni.

• Anonyymi

Kyllä me kiltit miehet vietämme viikonloppua ihan yksin kotona. Meitä ei kukaan halua tapailla uutena vuotenakaan.

• Anonyymi

Se on kyllä ihan totta mutta haluasitteko jotain kännistä naista ovelle joka lupaa ummet ja lammet niin en itse kyllä vaikka seksiä saisinki. Selvinpäin olevia naisia taas ei näy missään tai vaikka näkyisikin niistä ei saa mitään tolkkua ja ne ny jahtaa deittisovelluksissa ja muutenki top miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä ihan totta mutta haluasitteko jotain kännistä naista ovelle joka lupaa ummet ja lammet niin en itse kyllä vaikka seksiä saisinki. Selvinpäin olevia naisia taas ei näy missään tai vaikka näkyisikin niistä ei saa mitään tolkkua ja ne ny jahtaa deittisovelluksissa ja muutenki top miehiä

Kaikkia ei liekkibingot kiinnosta, joten ethän yleistä, kiitos.

• Anonyymi

Tuskinpa mun ovelleni tulee yhtään miestä kolkuttelemaan.

• Anonyymi

Mä inhoan viinamiehiä, mut ganjamiinimies on jees.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5237
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      39
      2842
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      285
      1581
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1095
    Aihe