Erotkaa kun vielä ehditte!

Anonyymi-ap

Siis armeijasta. Vatut siitä. Vatut. Siitä. https://yle.fi/a/74-20072595. En mä tuota poliisivaltiomallin ajamista hyväksy. Piste. En ole ikinä pitänyt tuon tyypin psykopaattisesta virneestä. Hänestä välittyy negatiiviset vibat ja se riittää minulle intuitiotani kuunnellessa. Tiesin alusta alkaen että Nato tarkoittaa sotamyönteisyyden lisääntymistä tässä maassa. Eikö olisi olennaisempaa alkaa keskustelemaan siitä kuuluuko armeijan olla enää pakollinen miehille Suomessa vai ei? Olemme jo Natossa, joten onko pakkoarmeijalle enää samanlaista tarvetta kuin ennen?

Sehän menee niin että kun menee kännissä tai kamoissa keskustelemaan värvääjien kanssa ja sanoo että on syvästi masentunut ja itsetuhoinen ajatuksiltaan, niin siltä kaikelta p*skalta välttyy. Pitäkööt tunkkinsa kaikki jotka palvovat muuta kuin elämää. Sodat loppuvat vasta silloin kun jokaikinen vastapuolen ihminen on listitty ja sehän ei tule käytännössä tapahtumaan. Täten sodanlietsonta on turhaa koska se vain ruokkii sotimaan entistä enemmän.

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin eroan reservistä ylikessuna .

• Anonyymi

Itse olen jo eronnut. Ymmärrän sen että vaikkei Suomen valtion ja itsenäisyyden alasajo ole oikeiston vika niin maito on jo maassa. Seuraava hallituksemme tulee tietysti olemaan jälleen vassarihallitus, jolloin tämänhetkiset poliittiset päätökset lakaistaan jälleen maton alle niinkuin aina ennenkin. EU ja kansainväliset poliittiset päätökset ovat taannuttaneet Suomen. Toivottavasti porukka alkaa pikkuhiljaa heräämään todellisuuteen. Tämä rappio on mennyt jo liian pitkälle, raja tullut vastaan sille että täällä olisi mitään puolustettavaa. Kumppania ja perhettäkään minulla ei edes ole. Olen itse asiassa lähimpänä persua poliittiselta kannaltani vaikka ajattelenkin näin. En harrasta äänestämistä kuitenkaan. On vain yksinkertaisesti liian myöhäistä pistää asiat kuntoon tämän maan suhteen. - AP.

• Anonyymi

Minäki eroan kaikista mahdollisusta jäsenyyksistä, myös parisuhteesta. Ihan varmuuden vuoksi, jos vaikka sota tulee. Työpaikasta en uskalla erota, kun vielä pitää saada rahaa ruokaan. Ps. Oon nainen

• Anonyymi

Työnantajilla on jonkin sortin mahdollisuus asettaa työntekijöilleen sodanaikainen asema suhteessa työpaikkaan. Työntekijän on hyvä olla perillä näistä asioista. Itse en suostu tottelemaan sellaista toimintaa mikä toimii moraalikäsitystäni vastaan. Ongelmat eivät ratkea sillä että ihmiset suostuvat menemään suin päin surman suuhun kun heitä käsketään. Oma ajattelu on hyväksi ja kannattaa käyttää älykkyyttään hyväksi. Vastasin tässä oikeastaan myös osalle muista mutta pistetään kaikki nyt tähän samaan syssyyn. - AP.

• Anonyymi

Aina hyvä miettiä turvallisuudesta, kun on Putinin kaltainen diktaattori naapurissa. Jos kaikki olisimme pelkureita, olisimme Venäläisiä ennen kuin ehtisimme kissaa sanoa. Onneksi luuserit ovat oma pieni lukunsa.

Jotka ajattelee vain omaa napaansa, muulla ei niin väliä. Empatia kyvyttömiä paskiaisia tuntuu täälläkin olevan ongelmaksi asti. Ukrainan sodan olisi luullut avaavan silmiä niille paatuneimmillekin ihmisille?

Pelko ei auta vaan se altistaa sorrolle ja heikentää samalla liikkuma tilaa. Pahuudelle ei saa antaa mahdollisuutta kasvaa suuremmaksi haitaksi.

• Anonyymi

No jos sota tms. tule niin ei siinä mitkään eroamiset paina vaan tehdään niinkuin käsketään.
      Ulkomaille pakoon lähtevät on sotilaskarkureita ja rangaistus varmaan etulinjaan! Vankila on turha paikka heille.
      Pää nämä feminiiniset miehetkin vähän karaistumaan siinä samalla 😂

• Eläkeläiset eivät joudu sotaan.

• Anonyymi

Ei ole aikomustakaan erota, mutta mä olenkin nainen. Ehkä se ajattelun ero tulee tuosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka rikas perijätär kuoli yllättäen? - Kytkös Lehtisaaren murhaan!!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010238071.html Nainen oli vain 3-kymppinen... jotain hämärää Kenestä henkilöstä ja
      Helsinki
      40
      7640
    2. Sebastian Halonen ja Muusa Rissanen

Sebastian ja Muusa. Onko nähty jo Joensuussa liikkumassa julkisesti?
      Joensuu
      91
      2918
    3. Sinä olet tärkeä

Herätät minussa kunnioitusta. Kiehdot minua. En oikein saa kiinni sinusta. Ehkä juuri siksi. Aistin että sinäkin pidät m
      Ikävä
      95
      1979
    4. Väkivalta etusijalla ? Hallituksen tavoite on saada ampumarata joka kuntaan

Hallitus pitää ampumataitoa yhtenä perustaidoista https://yle.fi/a/74-20074583
      Perussuomalaiset
      223
      1595
    5. Nainen miten tämä kirjamme päättyy

Kirjoitetaanko se yhdessä loppuun onnellisesti meillä olisi yhteinen taival ja rakkautta / lämpöä❤️
      Ikävä
      87
      1430
    6. Jaksan kyllä odottaa seksiä

Halusin vain kertoa sulle että arvostan sun älykkyyttäsi tosi paljon. Jaksan odottaa, että päästään rakastelemaan joskus
      Ikävä
      36
      1202
    7. Voi helvetti noita ukrainassa palvelleita suomi-vapaaehtoisia...

...nyt ne itkee apua, kun on traumaperäisiä psyykkisiä sotavammoja, voi äiti. Olisko pitänyt miettiä jo ennen kuin sinne
      Maailman menoa
      351
      1182
    8. Mietin tuota oikea juttua

Kivaa iltaa ystävälle tein uuden.
      Ystävyys
      140
      686
    9. Oli ihana tutustua sinuun

Jäin surulliseksi siitä miten kaikki päättyi. Mitä ihmettä oikein tapahtui? Tai kyllä me molemmat tiedetään.
      Ikävä
      24
      685
    10. Sinussa on se jokin

Olet niin ainutlaatuinen. Sinussa on se jokin, mikä saa minut hymyilemään vain ajatellessani sinua. Et ole kuin kukaan m
      Ikävä
      24
      655
    Aihe