Piikkiä Paja-Pätkän ja Navettapiian lihaan

Anonyymi-ap

Sähköautojen akkujen hinnat tippuu seuraavan vuoden aikana 50% ja sitä myötä tippuu uusien patteriautojen hinnat... Hoh, hoo...
Närästääkö Kinahmin pers'reiässä asuvia, kun kahdesta patteriautosta hinnat romahtaa alas oikein syöksykierteellä... Hoh, hoo...
Auton arvo romahtaa alas enemmän, mitä navettapiikana tienaa... Hoh, hoo...

55

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus elämä kusettaa... Hoh, hoo... avatkaa tili, mihin voimme heittää ropoja avustuksena köyhille patteriautoilla ajaville... Hoh, hoo...

• Anonyymi

3333333333333

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

66666666666

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

666666666666666

• Anonyymi

1111111111111111

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

3333333333331111111111111

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

000000000000

• Anonyymi

000000000000000

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

0000000000000000

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3333333333333

55555555555555

• Anonyymi

Katsos spurgu rahaa tulee lisää mitä et tajua.

• Anonyymi

Kylläpä tuli hyvä mieli, kun patteriauton ylihintaan ostaneet saa nyt oikein kunnolla pataansa... Hoh, hoo...
      Kyllä tämä on Onnen ja Riemun päivä! t. Kauppaneuvos Tuura... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Eikö Vermosta irtoa?

• Anonyymi

Kinahmin Duracell-pupu yritti olla ovela ja ajatteli ladata patteriautot firman sähköillä, jotka sitten vähentää verotuksessa... Hoh, hoo...
      Nyt patterimopojen arvonalennus on niin huimaa luokkaa, että latauksesta saatu hyöty menee monikymmenkertaisena patteriautojen arvon alennuksiin... Hoh, hoo...
      Kyllä tämä on Onnen ja Riemun päivä... Hoh, hoo...
      Navettapiian hommastakaan ei tule enää mitään muuta hyötyä, kuin navetan haju vaatteissa mukana kotiin tuullessa... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles !! Marjat on tuas loppu, eikä ne ennee tilloo niitä minun koodilla... ei tuu poonuksia ennee... kananmunia lissee... kolesterolit meinovaa tippua jo alle 10.
      Työmiehet kaapungissa nauroo meille muaseuvun hölömisköelle, ku retkahettii ostammaa sähköaatoja kaksin kappalein ja nyt niistä tulloo persnettoo... ja rajusti !! ... Hoh, hoo...
      Minkä tähe meijän pit syntyä tänne Savon per$ereikää Kinahmii... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Spurgu mesoaa muuta ei voi.

• Anonyymi

Katsokaa ja nauttikaa... vahingonilo on sitä parasta iloa... Hoh, hoo...
      https://www.youtube.com/watch?v=28mROenu3B0&t=317s
      Kinahmin Buracell-pupu teki elämänsä tyhmimmän kaupan, kun vaihtoi lähes uuden Toyota Hi-Lux dieselin uuteen patteri-Teslaan. Nyt Teslan arvo tulee alaspäin hurjassa syöksykierteessä, kuin Jevgeni Prigozinia kuljettanut lentokone... Hoh, hoo...
      Paja-Pätkä... joskus elämä kusettaa... Hoh, hoo...

• Anonyymi

PÄtkän Teslat haisee navetalle... Hoh, hoo... niin kuin navettakissat... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Kuumuuko jalat... onko selekä kippee... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Katsokaa Mika Ylhäisten totuuden mukainen video Teslan hinnan pudotuksesta. Kaveri osti uuden Teslan kaksi vuotta sitten ja myy sen nyt pois. Hinta pudonnut 30 tonnia ja joutuu vielä maksamaan 8 tonnia loppu velasta, kun myy auton. Vähän kuulemma sapettaa. Sanoo Teslan ostoa elämänsä suurimmaksi virheeksi.

• Anonyymi

Kalliit autot ei sovi köyhille.

• Anonyymi

Navettapiian auto haisee navetalle... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Kalliit autot ostaa hyvävaraiset.

• Anonyymi

ja yksinkertaiset jotka kuvittelee saavansa jotain lisäarvoa jos pihalla seisoo kymppitonnien kasa !
        voi tyhmyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja yksinkertaiset jotka kuvittelee saavansa jotain lisäarvoa jos pihalla seisoo kymppitonnien kasa !
        voi tyhmyyttä

Sullahan sitä lisäarvoa ei ole eikä tule. Muut osaa ja onneton vain vinkuu muiden omaisuudesta.

• Anonyymi

Navettapiika, navettapiika, navettapiika... miehen pätkä... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Romahtiko Teslojen hinnat... Hoh, hoo... kuumuuko jalat... onko selekä kippee... eikö toji, kun marjat on tuas loppu... Hoh, hoo...
      Navettapiika... kontilles !!... Hoh, hoo...

• Anonyymi

mihin pajanokinen ikämies tarvitsee kallista autoa ?

ajaako sillä osuuskauppaan hakee piimäpurkin ja päivittelee kun taas tuli lunta.

voi suomiparkaa näiden kanssa.

• Anonyymi

on sekin ihmeellinen asia kun jotain oikein hullua lukee iltasanomista niin eikö se vaan ole kovin usein savo-karjalan maisemissa !

vaikuttaako se putlerin säteily noin kauas etänä vai mikä on ongelma !?

• Anonyymi

Onneksi ei käyny kööhälle , nämä patteriaatoin hinnan romahdukset. Rikkailla nämä menetykset ei tunnu niinkään.

• Anonyymi

Se on oikein, että paja-pätkältä otetaan rahat pois... Hoh, hoo... Navettapiikakin alkaa jo ilkkua, että "miten sinät oot noin lyhäki, minua lyhempi"... ethän sinä oo ees miehen näkönen... Hoh, hoo... pätkä... Hoh, hoo...
      Siinä suap paja-pätkä tampata pajan lattioo kippeellä selällä ja kuumuvilla jaloella pitkää, että rahat riittee patteraatoje arvon alennuksii... Hoh, hoo...
      Nutipiältä on tuas marjat loppu eikä toji... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Lyhyt junttura Kinahmin pajalla... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Tainnu viiä akan alta kun noin kipuilet.

• Anonyymi

Kinahmin maalaistolloa hööpötettiin taas oikein kunnolla... Hoh, hoo... otettiin pöljältä pois oikea kunnon auto ja annettiin tilalle rajusti hintaansa tiputtava patterilelu... Hoh, hoo... Navettapiika ei tienaa vuodessa sitä, mitä patterilelu tiputtaa vuodessa hintaansa... Hoh, hoo... joskus elämä kusettaa... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Kipuilu on hauskaa,varakkaat investoi.😂

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles !! Lähet het kouluun lukemaa kunnon ammatin. Ei kehtoo sannoo kenellee, että sinä oot vuan navettapiika... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Ne pirulaiset ei tilloo ennee marjoja minun koodilla... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Tässä on hyvä esimerkki, et pitäisi mielenterveyteen panostaa paljon nykyistä enemmän...

• Anonyymi

Kyllä,köyhät ne huolii autojen hinnoista vaan.

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles... tuas on marjat loppu... ei pätkällä nyt toji... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Köyhä kyykkyyn.😂

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles... marjat on loppu... ei toji... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Kyykkyyn,ylös,kyykkyyn…..

• Anonyymi

😂😂😂😂

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles... Hoh, hoo... nauroovat minulle, ku minä oun tämmänen pätkä... ees poekoo et antanu... kukas nyt pajjoo jatkoo...
      Navettapiika... kontilles... hajet minulle marjoja ja kananmunia... sitte suat paja-pätkältä paja-pätkee... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Köyhät kyykkyyn,edelleen.😁

• Anonyymi

0000000000000

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles... naoroovat, että onko Kinahmissa ollu tappelu, kun paja-pätkän pätkiä liikkuu... Hoh, hoo... lähet ostammaa minulle paksupohjaset kengät, että minä oon ees kengät jalassa sinua pitemp... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Köyhät ne siunailee autojen hintoja,pajajulli ihailee kiiltäviä pintoja.nyt sitten kyykkyyn takas.hopihopi.

• Anonyymi

Navettapiika... kontilles... paja-pätkällä ei tuaskoo paja-pätkä toji, ku marjat o lopussa... navettapiika... kontilles... mänet het hakemaa marjoja... ne ei ennee tilloo marjoja minun koodilla... ei tule poonuksia... kontilles siitä navettapiika... hommoot het minulle pojan pajjoo jatkamaa... hajet samalla minulle semmoset kengät, missä on piilokorot... Hoh, hoo... minun pittee olla sentää vähä pitemp, ku sinä navettapiika... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Raharöpöt ei valita autojen hinnoista.

• Anonyymi

Paja-pätkä... Hoh, hoo... munapiä... Hoh, hoo... pojaton pölvästi... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Köyhät kaahistellee autojen hintoja vuan.

• Anonyymi

Kulttuurikuokkapalkinto kuuluisi pajajullille, omistautumisesta lumilingon ja etenkin sen rupellin tutkimiseen. Jokohan nyt olis oma tekemään linkoon löytynnä vihonviimein se mualimankaikkeuven täydellisin rupelli.

• Anonyymi

Kyllä tuli yliveto linko.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukkola: "Sanna Marin, nolo keikari"

Nyt osuu niin kohdilleen, että sattuu...hahahaaa. "Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa kats
      Maailman menoa
      341
      4655
    2. Seiska: Taas uusi TTK-romanssi? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä suhdehuhujen pyörteissä

Oho, olisiko rakkautta ilmassa? Ainakin hyvin Pernillan ja Anssin kemiat kohtasivat TTK-parketilla ja olivat myös erittä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      3065
    3. Pietilässä menossa poliisioperaatio

PIETILÄSSÄ on parasta aikaa menossa poliisioperaatio, jossa on mukana sekä siviili- että virkapukuisia poliiseja. https
      Jämsä
      29
      2307
    4. Mikä kaivatussasi on niin erityistä?

Asiallisia vastauksia kiitos 🙋‍♂️
      Ikävä
      60
      1054
    5. Hyvän mielen ketju

Palstalla taas kähinöidään sanasta jos toisesta. Muistuttaisin kaikkia että joka päivä tapahtuu jotakin hyvää. Tähän k
      Sinkut
      216
      956
    6. Opettaja piti tuntia kännissä Jämsänkoskella

No nin! Jämsänkosken Yhteiskoululla: https://www.jamsanseutu.fi/uutiset/art-2000010246632.html
      Jämsä
      27
      891
    7. Moi rakas nainen

Mulla seisoo nyt kun ajattelen sua. Tai oikeastaan aina kun ajattelen sua :) haluan sua
      Ikävä
      67
      846
    8. tapahtuukohan tänään

Jotain jännää🤔
      Ikävä
      88
      842
    9. Katso: Danny, 81, lataa tiukkaa tekstiä Farmi Suomi -olosuhteista: "Voi todeta, että ei tämä ole..."

Danny tilittää tiukkaa tekstiä ja varmaan ihan asiasta. Tuohon ikään jo paljon nähnyt. Mutta saikohan tuonne ottaa oman
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      831
    10. Oletko siis kiinnostunut minusta?

Seuraavan kerran nipistän sinua, koska haluan varmistaa, ettei tämä ole unta.
      Ikävä
      57
      826
    Aihe