Se on Suomalainen persujuntti, joka tykkää persujen suosimasta homopedofiliasta.
Suurin uhka naisille
42
550
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, vaan peesaava hymistelijä, joka löytää järkeä ja sosiopaattista empatian tunnetta
- Anonyymi
Tai omanarvontunnotom pick me säestämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai omanarvontunnotom pick me säestämässä
Pisteitä keräävä kana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisteitä keräävä kana
Vihaan näitä luuskia jopa enemmän kun odottaisi lievästi sanoen enemmän
- Anonyymi
Toinen nainen on naisen pahin uhka!
- Anonyymi
Suurin uhka naisille, lapsille ja ylipäätään ihmisille on vihervassukoiden syöttämä trans-ideologia. Sen edessä kaikkien tulee kumartaa!
- Anonyymi
Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."
Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?
Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä. - Anonyymi
Suurin uhka on ääripersut puukkoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."
Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.Oisitkertonut asiallisesti. Niin tämä mummo olisi tehnyt.onhan Stubbkin sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä.
No voe pirhana, mä olin varma että olin kirjautunut! Eli tämä on siis mun näppikseltä:
"Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä."- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.
Kaikki kolmevuotiaat huutelevat jo homoa, joten ihan hyvä että tietävät mistä puhuvat.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.
Kaikki kolmevuotiaat huutelevat jo homoa, joten ihan hyvä että tietävät mistä puhuvat.
xLinerJuu, hyvä että ymmärtää edes sanojen merkityksen mitä käyttävät. Olishan se noloa, jos olis yhtä tyhmiä kun monen vanhemmat, eivöt tiedä yhtään mitään mitä sana meinaa, mutta jatkuvasti sitä käyttävät. Antaa tollon vaikutelman.
- Anonyymi
Sekö se hengen vie ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin uhka on ääripersut puukkoineen.
Jep. Muukalaisvihan ja naisvihan höystämiä pellejä joista on harvoin kohtaamaan kokoisiaan
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
No voe pirhana, mä olin varma että olin kirjautunut! Eli tämä on siis mun näppikseltä:
"Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä."Mutta eiks perinteisesti nää asiat oo käsitelty viidennellä luokalla. Mä en muutenkaan usko näihin asteisiin. Mä oon ollu kouluissa töissä ja katos ja seiska luokkalaisella saattaa siis olla ikäeroa vain yksi päivä. Ja iha rehellisesti sanottuna en pystyis erottaa, kummalla luokalla lapsi on. Meillä on kasvatussosiologiassa käsitelty, krituikkiä tosta tiukasta liukuhinamaisuudesta koululaitoksessa, kun kaikki on jaettu tiukkaan luokka asteiden ja oppiaineiden kesken. Samaten taan kasvatuspsykologian puolella, että tiettyjä ongelmia kasaantuu syys puolen lapsille, vaikka ei tietenkään kaikille, kun yksilöitä ollaan.
JeroP kirjoitti:
Mutta eiks perinteisesti nää asiat oo käsitelty viidennellä luokalla. Mä en muutenkaan usko näihin asteisiin. Mä oon ollu kouluissa töissä ja katos ja seiska luokkalaisella saattaa siis olla ikäeroa vain yksi päivä. Ja iha rehellisesti sanottuna en pystyis erottaa, kummalla luokalla lapsi on. Meillä on kasvatussosiologiassa käsitelty, krituikkiä tosta tiukasta liukuhinamaisuudesta koululaitoksessa, kun kaikki on jaettu tiukkaan luokka asteiden ja oppiaineiden kesken. Samaten taan kasvatuspsykologian puolella, että tiettyjä ongelmia kasaantuu syys puolen lapsille, vaikka ei tietenkään kaikille, kun yksilöitä ollaan.
Siis kutos ja seiska. Ennakoiva tekstisyöttö korjas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.Totuus ei tullut varmaankaan 6- vuotiaan suusta tällä kertaa? Olisi voinut yhtä hyvin sanoa toiselta koululaiselta? Tämä on sitä rivien välistä lukua, ei väärin ymmärtämistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus ei tullut varmaankaan 6- vuotiaan suusta tällä kertaa? Olisi voinut yhtä hyvin sanoa toiselta koululaiselta? Tämä on sitä rivien välistä lukua, ei väärin ymmärtämistä?
Näin, helppoa on syyllistää koululaitosta, koska ehkä jäänyt itselle trauma asiasta nuorempana? Jota ei ole läpikäynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.
xLinerVeljenpoika on esikoulussa.
Ei tuo edes mennyt toiveiden mukaan.
Kauhea, pilkkaava naurunremakka, ja youtubessa nauraminen kavereiden kanssa 16v vanhasta biisistä: "Seppo on biseksuaali". Jos joku väittää, että 6-vuotiaan pitää tietää bi-seksuaalisuuden merkitys, niin on päästään vialla. Äärioikeisto on hyvin voimakkaasti noussut Euroopassa. Vastaisku tälle hulluudelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin, helppoa on syyllistää koululaitosta, koska ehkä jäänyt itselle trauma asiasta nuorempana? Jota ei ole läpikäynyt?
Wokehörhö. Hyi. Maalittamassa ja häpäisemässä. Ei ole jäänyt kenellekään mitään traumaa. 6-vuotiaan lapsen ei tarvitse tietää, mikä on bi-seksuaali.
- Anonyymi
Persut kiljuu paniikissa. Kannatuskin on alle 8%
Täysiä mölöttäviä juntteja nuo pellepersut. Sitten kävelevät eripariraajoillaan ihan pellenä.
Varsinkin se Satakunnan junttipelle-persu.
Miten persut voikin olla kansan tyhmimpiä? No joo, Urpo sopii kokomustan joukkonsa kanssa samaan kategoriaan.- Anonyymi
Suomessa ei ole mitään laitaoikeistoa, paitsi nyt ehkä oli ääriajattelua takana t lapanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään laitaoikeistoa, paitsi nyt ehkä oli ääriajattelua takana t lapanen
Persut ja nykykokoomus juurikin ovat äärioikeistoa ja inhoavat kansaa ja maatamme.
- Anonyymi
Persuksi tullaan kun järki ei riitä muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu ja totta.
Anonyymi kirjoitti:
Muista, että aina kun nettiin kirjoittaa sanan "persu", niin tulee kaksi persua lisää.
(hups, taas tuli neljä)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Muista, että aina kun nettiin kirjoittaa sanan "persu", niin tulee kaksi persua lisää.
(hups, taas tuli neljä)Ja kyrsät viä perään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja nykykokoomus juurikin ovat äärioikeistoa ja inhoavat kansaa ja maatamme.
Ei ole näin tyst meillä on hyvinvointiyhteiskunta t petsku
- Anonyymi
moom eo pöe ,oeöesty'mo lpvom marsosdtomem yao seööasomem ,isoolloöpgp kpdsda ,omnoha,e4omem ytyttöä tasvbarara,,erllom'-- lpslas ejl' vpo pööa -- tytöäillekin haudkas juttu sinänsdä.
Suurin uhka naisille on Päivi Räsänen.
- Anonyymi
suurin uhka naiselle on toinen naisystävä.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ei sellaset ole ystäviä, jotka uhkaksi käyvät. Kannattaa valita ystävät harkitummin.
Aina menee käsirysyksi meillä naisilla- eikö tämä olekaan aivan normaalia? Hohoijaa
Anonyymi kirjoitti:
Aina menee käsirysyksi meillä naisilla- eikö tämä olekaan aivan normaalia? Hohoijaa
Ei mulla ole mennyt käsirysyksi kuin paristi, yleensä jätän vaikeanlaiset naiset vaan huomiotta ja kihisemään yksinään. En jaksa lähteä draamaan mukaan. Niitäkin naisia kyllä on, joiden koko elämä on draamaa ja valitusta alusta loppuun asti. Ne on järkevää kiertää kaukaa.
Niillä ei ole pää ihan balansessa.
Eikö se ookkaan asteroidi avaruuvesta?! Ih!
- Anonyymi
Suosikki pillerisi, minulla on ytuo keltain c-vitamiini, voi syödääö kuin karkkinakin noita, kirpeä maku
- Anonyymi
Googlatkaa Caitlin Clark ja teille selviää aika nopeasti mikä on nykynaisen suurin uhka. Edelleen.
- Anonyymi
Mitä suurempi tissi, sitä huonompi seksi.
Oravatr kyllä huvittavat itseäni kun ne mwnwvät missä milloinkin vaarana jäädä autojen allekin , mutta nopeita. - Anonyymi
jos hassdua joku c-vitamiini pilleri maistuu kirpeälle kuin karkki ei kä ole vaarallinen kuin joku karaMElli :D
- Anonyymi
Vitamiiniyliannostus voi olla vaarallinen jos syö kuin karkkia. C-Vitamiinin yliannostus aiheuttaa ainakin ripulin.
- Anonyymi
C-vitamiinihan ei säily kuin vuorokauden... muttya tiedä kannattaako niitä ahmia kuin karkkeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3744942Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3532859- 762511
- 922122
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4661867MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331594Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301426Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271382"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341322- 661233