Katsos kun äskenki söin kiloisen perhepitsan yksin
Vastaukset 43
- Anonyymi
Niiuuu
- Anonyymi
No mä pistäisin sun ruokavalion kuntoon ja ruokarytmin.Niin ei tarvitse kerralla ahtaa koko pitsaa.
- Anonyymi
Ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan.
Ei varmaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan.
Eikö itselleen lässyttävässä miehessä muka oo elämäntapavalmentajan vikaa?
- Anonyymi
Saat joo opettaa mua syömään paremmin ei oo oikeen jaksanut kiinnostaa viimeaikoina
- Anonyymi
Kasvava poika vielä
- Anonyymi
No en myt tiiä tuleeko tässä nelikymppisenä en paljo pituutta lisää
- Anonyymi
Ikävä kyllä haluan aikuisen miehen. En isoa wauwaa
- Anonyymi
Ostin tänään kaupasta 2 kg paketin jauhoja alle eurolla. Hiivapaketti oli -30%. Niistä leipoo monta pizzaa ja pullaa.
- Anonyymi
Minä en nysvää mitään vaan ostan kaikki valmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en nysvää mitään vaan ostan kaikki valmiina
Minä taas tykkään leipomisesta! Mulle se ei ole nysväämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tykkään leipomisesta! Mulle se ei ole nysväämistä.
Leipova nainen on onni ja arvostettava asia. Sivusta leipurin kanssa seurustellut
- Anonyymi
Voi kyllä meillä ruokaa riittäisi vaik ollaan kumpikin herkku syöppöjä.
Älä nyt koita tollasella tekosyyllä hylkäillä.Toi tuli anona vahingossa...
Mutta niin,
mun kanssa ei ruoka koskaan pääse loppumaan...- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Toi tuli anona vahingossa...
Mutta niin,
mun kanssa ei ruoka koskaan pääse loppumaan...No se on hyvä, syön kolmen edestä ja en silti juuri liho
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, syön kolmen edestä ja en silti juuri liho
Oletko raskaana??
- Anonyymi
Oletko raskaana??
En. Enkä miehenä semmoseen kykene.
Anonyymi kirjoitti:
En. Enkä miehenä semmoseen kykene.
No sori kun kysyin....
Sitten ehkä kasvavassa iässä kenties ???- Anonyymi
No sori kun kysyin....
Sitten ehkä kasvavassa iässä kenties ???No en sanos nelikymppisenä olevani
Anonyymi kirjoitti:
No en sanos nelikymppisenä olevani
Okeii no jokainen syö sen mitä tarvitsee
taikka haluaa...
- Anonyymi
Itse asiassa pienempituloiset syövät enemmän ns. roskaruokaa ja ehkä kärsivät siitä lopulta.
- Anonyymi
Joo kyllä vehnäpatonki on maistunut. Mutta juuston jätin kauppaan ja kasvikset palautin leivälle niin johan on taas energia alkanut palautua! Sivusta
..ja suonenvetoja alkanut tulla. Täysjyväpasta tervetuloa takaisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä vehnäpatonki on maistunut. Mutta juuston jätin kauppaan ja kasvikset palautin leivälle niin johan on taas energia alkanut palautua! Sivusta
..ja suonenvetoja alkanut tulla. Täysjyväpasta tervetuloa takaisinHyvä, herkkä keho vaatii herkkyyttä valintoihin, unohtamatta välillä herkkuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, herkkä keho vaatii herkkyyttä valintoihin, unohtamatta välillä herkkuutta.
Herkkä keho eli tarkoitat varmaankin heikkoja geenejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet kehosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis herkkä keho on kaikilla ihmisillä, sen kyllä huomaa viimeistään ajan saatossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ja suonenvetoja alkanut tulla. Täysjyväpasta tervetuloa takaisinSivusta; Kuituja tietysti täysjyväpastasta, mutta suonenvetoon auttaa banaani. Se on hyvä lihaksille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta; Kuituja tietysti täysjyväpastasta, mutta suonenvetoon auttaa banaani. Se on hyvä lihaksille!
Eikö täysjyvässäkin ole magnesiumia?
Tuo kelle vastasit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täysjyvässäkin ole magnesiumia?
Tuo kelle vastasitLisäys, banaani on ollut tauolla kyllä myös. Sekin tekee paluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, herkkä keho vaatii herkkyyttä valintoihin, unohtamatta välillä herkkuutta.
Juu kyllä sen huomaa kun syö huonosti
- Anonyymi
Tarvitsen kulta päivittäin viisi noutoateriaa selä että tuhdit välipalat päälle. Melko pullukkana nykyisin 🍕🍟🍔🥩🌭🥪🧇🧀🥐🥯🍞🍣🍤🍡🍧 nami nami 😊😊😊
- Anonyymi
No ne pitää vain budjetoida. Vakiasiakkaana voi saada myös paljousalennuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne pitää vain budjetoida. Vakiasiakkaana voi saada myös paljousalennuksia.
Niin ongelmat on tehty ratkaistaviksi! Pullukoiduttais yhdessä 😋voisin puristella vatsamakkaroitasi yön pimeinä tunteina 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ongelmat on tehty ratkaistaviksi! Pullukoiduttais yhdessä 😋voisin puristella vatsamakkaroitasi yön pimeinä tunteina 😘
Johan nyt oot nälkänen kun ei kaupan makkarat riitä. Voisin vetää paitaa vähän ylös pois makkaroideni tieltä, niin näet paremmin puristella. Sängyn molemmilla puolilla voisi olla myös jääkaapit, jottei pääse pieni nälkä yllättämään.
- Anonyymi
Minä en syö muunlaista pitsaa kuin oma tekemää. En edes haluaisi syödä mitään yhdessä sinun kanssasi, jos olet minua paljon nuorempi!!
- Anonyymi
Rakkaudesta se hevonenkin potkii 😉
Sivusta naiselle nuoremmalta - Anonyymi
Minusta passattu on parempaa trollaava ukkeli
- Anonyymi
Nyt oli jo nälkä piti syödä grillimakkaraa enää ei 1kg pitsa vaikuta
- Anonyymi
Painaako se kilon perhepizza?
- Anonyymi
Monta heikkiä jo mummielest
- Anonyymi
Et tytölle jättänyt mitään? No höh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251815Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö261658Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592