Netti-äsi hakkeroi-tu? Gang stalk-ing eli joukko-vaino toimii myös nettiin

Anonyymi-ap

Kommentit estetty, joku muu käyttää netti-äsi, jne?

Outoja videoita näköjään katseltu- jopa 2 ikkunassa sama video...

jätetty näkyviin tarkoituksella?
Lukekaa esimerkiksi Riksun vainotun keskusteluja....

Suomessa kummallista toimintaa, josta valtamediat ei edes puhu... leimataan vaan luulotaudiksi?

NATO toi CIA-palkatut hakkerit, jne?

10

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa on jopa yhdistys joukkovainotuille.

Joukkovaino on mm osa satanistista mielenkontrollia. Poliisi ei tietenkään puutu, koska ovat ohjeistetut että on pöpi jos kertoo olevansa vainon tai seurannan kohde.

Koko hommahan muuttui helpoksi rikollisille kun netti ja kännykät ym uudet tekniikat tuli käyttöön.

suomi24n täsmä-joukkokiusaamis- häirintä-toimia voi ilmoittaa mm tuonne?:

https://turvaviesti.om.fi/ilmoitus-epakohdasta-henkilotietojen-kasittelyssa

• Anonyymi

Jaaha, viestini on poistettu. Niin, kyllähän se nyt niin on, että heti synnyttyään riksun vainottu aloitti muiden manipuloinnit. Ja sitten vainoamisen. Ja het kun tuli netti ja some, sinne kirjoittamisen. ELI JOUKKOVAINO = riksun vainottu vainoaa suuria joukkoja, KOKO SUOMEA.

• Anonyymi

Tuli mieleen semmoinen ajallinen yhteensattuma, että syksyllä 2016 minua alettiin e-häirinnällä raiskata joka h--vetin yö. Samaan aikaan päivisin useammalla yrityksellä päästä Yhteiskunta.kohtaan , jouduin seksipalstalle. Jos olisi valittanut raiskauksista, olisi tämä tuotu esille---että päässä vikaa, kova puute kai.

Mutta kun minä ihmettelinkin tätä seksipalstalle joutumista ja raiskaukset otin esille ihan muualla kertomalla, miten sain e-kohdentamisen tulosuunnan selville ja että teräksinen kattilankansi suojasi. Oli vaan liian pieni eikä pysynyt nukkuessa paikalla.(Vasta myöhemmin keksi hiiliteräspullapellin.)

Että ähäkutti.

• Anonyymi

Tiedoksi aloittajalle. En tiedä, kenen asiaa ajat, kun käsket lukea ketjujani tai siis kai viestejäni ketjuissa.?

Olen kirjoittanut viestejä ketjuun Alice in Wonderland aivopesu. OLEN AIVAN TIETEN TAHTOEN TUONUT ESILLE ITSELLENI TEHTYJÄ ASIOITA. Kyllä ne riksussakin tiedossa ovat. Ovat kulkeneet mukanani koko elämän ajan ja hyväksi on yritetty käyttää. Nyt on meneillään psykologin kappaleiksi repiminen. Minua pakotetaan puhumaan. ---Parempi, että vaikka koko Suomi saa nyt lukea ala-arvoisesta Disney/CIA salaliitosta ja suomalaisesta eliitistä.

• Anonyymi

Netin/somen/suomi24:n kanssa olen pulassa trollien käytön takia. Juuri äsken rupesin selvittämään ketjua Ehdollistaminen, ankkurointi ja triggerit gang stalkingissa. Oli päässyt unohtumaan, että olin jo hylännyt ketjun trollien sotkemisen takia. Olen antanut linkkejä siihen. Sen loppuun kirjoitin, miten ammativalinnakseni päätyi psykologi. Ketju aivopesuja tarvittiin. Niistä kerroin.

• Anonyymi

oletko koskaan muuten huomioinut että jo ammatinvalinta psykologiksi on mahdollisesti mielenkontrolli-ohjelmoinnin merkki-

tämä siis ei ole piruilua- vaan vakavissaan tehty ajatus joka koskisi ihan kaikkia psykologeja- koska suurin osa heistä mahdollisesti itse ovat suurimpia sekopäitä- toki psykiatrit vielä 1000-kertaa enemmän...?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko koskaan muuten huomioinut että jo ammatinvalinta psykologiksi on mahdollisesti mielenkontrolli-ohjelmoinnin merkki-

tämä siis ei ole piruilua- vaan vakavissaan tehty ajatus joka koskisi ihan kaikkia psykologeja- koska suurin osa heistä mahdollisesti itse ovat suurimpia sekopäitä- toki psykiatrit vielä 1000-kertaa enemmän...?.

Mkinähän olen kertonut aivopesusarjan, jolla minut pakotettiin auttajan ammattiin. Ketju: Ehdollistaminen, ankkurointi ja triggerit gang stalkingissa. Sen loppupuolella on 3-osainen selostus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mkinähän olen kertonut aivopesusarjan, jolla minut pakotettiin auttajan ammattiin. Ketju: Ehdollistaminen, ankkurointi ja triggerit gang stalkingissa. Sen loppupuolella on 3-osainen selostus.

HUOM: on tuossa yhden ketjun päässä. Keyword: gang stalking

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      503
      4329
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      54
      1704
    3. IS Viikonloppu 13.-14.7.2024

3- -merkitty kovis Antti Skytältä. Ratkaisulauseita sai kunnolla miettiä senkin jälkeen kun niistä pääsi jyvälle. Jotkut
      Sanaristikot
      113
      1675
    4. Kova oli pauke!

Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      46
      1361
    5. Kerro kolme hyvää asiaa

kaivatustasi :)
      Ikävä
      73
      1309
    6. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      99
      1297
    7. Sunnuntain kirjainleikkejä

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1182
    8. Sitä vielä...

Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1086
    9. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      75
      988
    10. Tässä nyt kummallakaan ei ole

Mennyt ihan putkeen kommunikointi. Tiet on vienyt meidät erilleen. Onko nyt hyvä, näinkö toivoit mies kaiken päättyvän?
      Ikävä
      60
      892
    Aihe