Pelailusi on tullut päätökseen

Anonyymi-ap

Ja tiedät sen itsekin. Mikset osaa irrottaa vanhasta otettasi?

61

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä vanhasta? Kerro toki lisää, herätit mielenkiintoni 🤔

• Anonyymi

Ajattelin pelata pleikkarii hiukan tossa ja ja ja jotain

• Anonyymi

Sitä mietin täälläkin, että mikähän peli?

• Anonyymi

Naispeli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naispeli

Onko n-n juttu ?

• Anonyymi

Naisena kysyn, millaista on naispeli?

• Anonyymi

Joku l..rtto sitä pelaa. Ei ymmärrä ihmisenä olemisesta mitään. Alapää ohjaa, yläpäässä ei paljon liikettä. Se on äly ja sivistynyt toisia kunnioittava käytös jolla on elämässä merkitystä. Ei ne huulimaalit ja ripsivärit riitä kovin pitkälle, vaikkois kuinka paljo. Kohtalokkaita katseita ja tekohymyjä, vartalon esittelyä..👄tyrkytystä unohtamatta..imelä käytös, mielistelevä..flirttiviestiä pukkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku l..rtto sitä pelaa. Ei ymmärrä ihmisenä olemisesta mitään. Alapää ohjaa, yläpäässä ei paljon liikettä. Se on äly ja sivistynyt toisia kunnioittava käytös jolla on elämässä merkitystä. Ei ne huulimaalit ja ripsivärit riitä kovin pitkälle, vaikkois kuinka paljo. Kohtalokkaita katseita ja tekohymyjä, vartalon esittelyä..👄tyrkytystä unohtamatta..imelä käytös, mielistelevä..flirttiviestiä pukkaa..

Oho. Liukas Blayboy vastasi🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Liukas Blayboy vastasi🥰

Ässän kierrän Vorren ympäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ässän kierrän Vorren ympäri

Viesti hieman sekava.Yrittikö S nainen kertoa että sivelee voltareeniä sinne pakotukseen.Elä hyvä ihminen, istu vaik kusiaispessään, jos et pääse jörnimään. 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti hieman sekava.Yrittikö S nainen kertoa että sivelee voltareeniä sinne pakotukseen.Elä hyvä ihminen, istu vaik kusiaispessään, jos et pääse jörnimään. 🤢

Ihan huumorimielessä ehdotan, että kokeilee bliisteriä tai arnikaa. Siitä varmasti tunteet viilenee.

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rakastunut häneen tai muuten vain tunnet häntä kohtaan tunteita joita et itsellesi halua sallia. Et sinä muuten noin paljon energiaasi hänen ajatteluun, analysointiin ja arvosteluun käyttäisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rakastunut häneen tai muuten vain tunnet häntä kohtaan tunteita joita et itsellesi halua sallia. Et sinä muuten noin paljon energiaasi hänen ajatteluun, analysointiin ja arvosteluun käyttäisi.

Sairas stalkkeri ei kelpaa kellekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jättäkäähän s naisen kiusaaminen pois, sillä ku ei ole mitään tekemistä teidänlaisten kaa! Tuliko seleväks??

• Anonyymi

Tämänlaiset avaukset varmaankin ovat automaattisesti generoituja, liikennemäärän kasvattamiseksi?

• Anonyymi

En pelannut mitään. Sinä luulit, että tämä oli jotain peliä ja valitsit toisin.

Kaikki olisi selvinnyt juttelemalla, mutta päätit jostain syystä heittää meidän välisen ystävyyden ja nyt pidät noista luuloistasi kiinni…kuka tietää miksi…Varmaan liittyy jollain tavalla siihen, että miksi edelleen kirjoitat palstalle. Ehkä haluat perustella valintasi itsellesi ja annat itsesi katkeroitua minua kohtaan. Toivottavasti voit iloita valinnoistasi sen sijaan, että haluat kostaa jotain kuviteltua minulle.

Minä en ole muuttunut miksikään. Elän tätä elämää tietoisena siitä, että nyt viimeistään elämästäni on rakkaus lopullisesti mennyt ohi ja siksi elän loppuelämäni rakentaen rakkauden sijaan edes jotain muuta, edes jotain toissijaista, mistä iloita. Tiedän, ja tiesin koko ajan, että jos et kerran minua halua, minun on turha haihatella ja summittaisesti kokeilla naisia, jos sitä vaikka vielä rakastuisi. En rakastu enää sinun jälkeesi. En ole nuori enää. Minun rakkauteni olivat tässä.

• Anonyymi

What a load of crap... 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

What a load of crap... 😬

Tämä koko sinun ketjusi on!

Minusta tuntuu, että joko sinä olet itse pelaaja, tai sitten sä olet pelaajan seurassa ja päätit heittää meidän välillämme olleen luottamuksen tmenemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä koko sinun ketjusi on!

Minusta tuntuu, että joko sinä olet itse pelaaja, tai sitten sä olet pelaajan seurassa ja päätit heittää meidän välillämme olleen luottamuksen tmenemään.

Sinun ja minun välillä ei ole koskaan ollutkaan mitään luottamusta, ja tuo sun pelailusi ja ilkeytesi oli viiminen niitti, ettei koskaan tulekaan!

• Anonyymi

Sivusta huutelen: minä en ole pelannut mitään. Sydämeni itkee puoleesi. Et ole antanut minulle toivon muruakaan.

Naisesi Sun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta huutelen: minä en ole pelannut mitään. Sydämeni itkee puoleesi. Et ole antanut minulle toivon muruakaan.

Naisesi Sun

Minun naiseni ei tänne kirjoittele. Hänessä on tyyliä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Ei kyllä minun miehenikään, samasta syystä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Ei kyllä minun miehenikään, samasta syystä :D

Teissä molemmissa ei näköjään ole , sitä tyyliä.

• Anonyymi

Kuuleppas tässä tulee sun TOTUUS! HUOMASIN SUT JO VIIME SYKSYNÄ TÄÄLLÄ! ja olen tiennyt sun aikaisemminkin olevan täällä! Älä viitsi puhua kakkelia! Olen siitä sukta varovasti kysynyt. Kielsit kaiken. Olet usein jäänyt jo kiinni. Et muka muista! Höpölöpö! Viime syksynä kysyin. ANNOIN SULLE MAHIKSEN siellä rannassa. " miksi olet noin hiljainen" muistat aivan varmasti! Silti edelleen halusit naimisiin. Valehtelit ja nuolit mua sun jutuilla taas.. Luojan kiitos minun sisälläni joku aavisti tän kaiken. Ja nyt mulle riittää! PANE KETÄ HUVITTAA TÄÄLLÄ! TUUT 4M LÄHEM... parempi että ei aleta.. tässä kävis huonosti. Kummallekkin. Kiitos näistä kurjista vuosista! Et ole mulle enää mitään. PETTURI JA VALEHTELEVA H*RA MIES ei ole mitään enää sisällä ja tunsin sut ja tiesin sun ajattelun kauas. Mutta en tätä että joka saa*anan ämmää sä täällä koitat. Kuinka monta varattuakin sulla on? Mä aavistin oikein.. toivon nyt että sait mitä halusit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,en sanaakaan🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,en sanaakaan🧐

Kirjoitithan juuri. Kuinka tyhmiä te tyypit oikein olette?? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas tässä tulee sun TOTUUS! HUOMASIN SUT JO VIIME SYKSYNÄ TÄÄLLÄ! ja olen tiennyt sun aikaisemminkin olevan täällä! Älä viitsi puhua kakkelia! Olen siitä sukta varovasti kysynyt. Kielsit kaiken. Olet usein jäänyt jo kiinni. Et muka muista! Höpölöpö! Viime syksynä kysyin. ANNOIN SULLE MAHIKSEN siellä rannassa. " miksi olet noin hiljainen" muistat aivan varmasti! Silti edelleen halusit naimisiin. Valehtelit ja nuolit mua sun jutuilla taas.. Luojan kiitos minun sisälläni joku aavisti tän kaiken. Ja nyt mulle riittää! PANE KETÄ HUVITTAA TÄÄLLÄ! TUUT 4M LÄHEM... parempi että ei aleta.. tässä kävis huonosti. Kummallekkin. Kiitos näistä kurjista vuosista! Et ole mulle enää mitään. PETTURI JA VALEHTELEVA H*RA MIES ei ole mitään enää sisällä ja tunsin sut ja tiesin sun ajattelun kauas. Mutta en tätä että joka saa*anan ämmää sä täällä koitat. Kuinka monta varattuakin sulla on? Mä aavistin oikein.. toivon nyt että sait mitä halusit

Sinä olet ihan sekaisin enkä lukenut ihan loppuun asti. Se ihminen ei olet täällä jos on kieltänyt irl. Sinä olet vain liian yksinkertainen ymmärtämään miten mielikuvitus tekee tällaisessa paikassa temput joka toiselle ellei ennemmälle.

Lähes kaikista tuntuu että se oma kulta on täällä ja täällä on niin vähän ihmisiä, ettei se mitenkään ole mahdollista että näi vähissä osuisi oikeita kaipaajia. Lotossa voittaminen on todennäköisempää. Täällä on 50 ihmistä 5 miljoonasta. Ymmärätkö miten pieni se todennäköisyys on? Ihmiset kusettavat täällä itse itseään ja nauttivat siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesi Sun

Miten sinäkin horotsu voit olla kaikkien 20 palstamiehen oma? Johan sinulla piIIu mätänee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ihan sekaisin enkä lukenut ihan loppuun asti. Se ihminen ei olet täällä jos on kieltänyt irl. Sinä olet vain liian yksinkertainen ymmärtämään miten mielikuvitus tekee tällaisessa paikassa temput joka toiselle ellei ennemmälle.

Lähes kaikista tuntuu että se oma kulta on täällä ja täällä on niin vähän ihmisiä, ettei se mitenkään ole mahdollista että näi vähissä osuisi oikeita kaipaajia. Lotossa voittaminen on todennäköisempää. Täällä on 50 ihmistä 5 miljoonasta. Ymmärätkö miten pieni se todennäköisyys on? Ihmiset kusettavat täällä itse itseään ja nauttivat siitä.

Paina sinä helvettiin! Hän vastasi tossa yläpuolella juuri niillä sanoilla pitkän tarinan mitä on yhdessä puhuttu! Siksi olen ollut aivan toisissa luuloissa hänen suhteen. Mutta äijä täällä voitelee puolta suomee? ! Kyllä minä entisen omani tunnistan niitä niin monta ole ollut kuin sinulla purkkap*lde! Kelaa omia juttujas ja mene muualle huutamaan vielä kun kerran kiinnostaa toisten jutut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paina sinä helvettiin! Hän vastasi tossa yläpuolella juuri niillä sanoilla pitkän tarinan mitä on yhdessä puhuttu! Siksi olen ollut aivan toisissa luuloissa hänen suhteen. Mutta äijä täällä voitelee puolta suomee? ! Kyllä minä entisen omani tunnistan niitä niin monta ole ollut kuin sinulla purkkap*lde! Kelaa omia juttujas ja mene muualle huutamaan vielä kun kerran kiinnostaa toisten jutut

Voit rauhoittua, me ei oltu rannalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiiha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣ihan sama mulle enään, vedelkää vaikka kaikki sitä vuoron perään. Kyllä tää rakkaus on tässä helvetissä valunut ränniä myöden. Sydän on tyhjä toivon vain ettei kukaan joutuisi samaa helvettiä elämään. Mutta ihan sama. En mä voi ketään auttaa. Jokaisen pitää tehdä omat virheet. Elin luulossa ja hänen puheissa. Opin vain ettei kaikkea kannata uskoa mitä toinen lirkuttaa. Ja aina hän väitti vielä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiiha

Meki oltiin
        Mikäs se järvi nyt olikaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tollasta huorapukkeja jotka ei tunne rakkautta
        on tosi paljon.Elämä on vain parisuhteiden rikkomista muusta ei enää paha saa nautintoa.
        Montako pahaa sukupuolitautia mies on sairastanut,kun retkuttanut ulkomaita myöden
        Kaikki kaksjalkaiset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣ihan sama mulle enään, vedelkää vaikka kaikki sitä vuoron perään. Kyllä tää rakkaus on tässä helvetissä valunut ränniä myöden. Sydän on tyhjä toivon vain ettei kukaan joutuisi samaa helvettiä elämään. Mutta ihan sama. En mä voi ketään auttaa. Jokaisen pitää tehdä omat virheet. Elin luulossa ja hänen puheissa. Opin vain ettei kaikkea kannata uskoa mitä toinen lirkuttaa. Ja aina hän väitti vielä muuta.

Lopetahan se valehtelu laita kirjoituksiis edes oma kirjain, ei se ainakaan ole s tai j.

• Anonyymi

Se vanha herrasmies on parempi ja huomaavaisempi kuin sinä koskaan, hellästi hivelee selkää tanssiessa🥰

• Anonyymi

Hyvä, että olet löytänyt itsellesi sopivan ihmisen. Kateeksi käy naiselta.

• Anonyymi

Sinä olet jotenkin onneton sekopaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni olen ihan normaali ikävöivä ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ammatti kiusasja on, ei kantsii välittää sonjan eikä saaran ym kaikki s naiset maailmalts!

• Anonyymi

Sinä et päätä milloin minun tai jonkun muun pelailut loppuu tai alkaa. Ole hiljaa ja huolehdi omat asiasi vamppi.

• Anonyymi

Hoho

• Anonyymi

Because it's just too much fun for a 40 year old man like myself in a shitty relationship with young children.

• Anonyymi

Tiedän myös tällaisen ihmisen, mutta en usko elävän huonossa suhteessa. En häntä tunne riittävästi, mutta kaikesta näkee, että on hyvä isä ja puoliso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän myös tällaisen ihmisen, mutta en usko elävän huonossa suhteessa. En häntä tunne riittävästi, mutta kaikesta näkee, että on hyvä isä ja puoliso.

Facepalm 🤦🏾 tämä yritys,seivata

• Anonyymi

Kerro hiukan lisää.

• Anonyymi

Pelailu päättymässä ja jostain pitäisi päästää irti? Vanhasta? Koirastako vai mistä? Miksi se pelailu olisi päättymässä? Tykkäisin vaikka sulkapallosta. Otetaanko matsi joskus?

• Anonyymi

En ole vähään aikaan irroittamassa otetta siitä. Vanhassa vara parempi 😄

• Anonyymi

Siksi koska odotan sitä todellista Rakkautta

• Anonyymi
        UUSI

Olet Rakas kaikkeni

• Anonyymi
      UUSI

Levätään taas...

• Anonyymi
      UUSI

Tekijä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se ole semmoista.

Tänäänkin.olen esimerkiksi niin väsynyt,

Etten jaksais ees kanavalta toiselle kääntää.

• Anonyymi
      UUSI

Itku tulee haisulille

• Anonyymi
      UUSI

Peli ei ku luuserimies

• Anonyymi
        UUSI

Pelaan vain yhden Rakkaan Naisen kanssa...Ja Hänet otan omakseni ja Rakastan hautaan asti

• Anonyymi
      UUSI

voi voi kun tietäisit. Pelin vaihtuu mutta pallo pysyy ilmassa silti.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalla on salattavaa, koska kirjoittaa siitä tänne.

• Anonyymi
      UUSI

Mummot kiihottaa mua.

• Anonyymi
      UUSI

Hiussuortuva olet kaikkeni

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      114
      5413
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      103
      2441
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      652
      2183
    4. Mitä teit väärin?

Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1781
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      79
      1540
    6. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      12
      1440
    7. Jos ihmettelit minun käytöstä

Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      62
      996
    8. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      58
      974
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      964
    10. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      20
      866
    Aihe