Sukujuuret

Anonyymi-ap

Kertokaa minulle miten valkolais nainen muuttaa itsensä mustalais naiseksi?
Tiedän monia valkolais naisia jotka vetävät pitkät hameet päälle ja puserot on röijy tyyliä ja hiuksissa pling pling et häikäsee.. Eikös Romani oo Romani ja hälle kuuluu oma kulttuuri ja tavat vaatetuksineen, valkolainen on valkolainen omalla kulttuurilla, ja älkää vetäkö tätä valttikorttia että on lapsia, niin minullakin on, mutta oman syntyperän oon pitänyt tähän hetkeen asti ja pidän. Vaatteet on ihan tavaalinen hame ja normi pusero ja käytös hyvä, jai mies vierellä.

13

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka nyt blondi haluaisi olla?

    • Anonyymi

      Niinpä. Ihan on valmis muuttamaan syntyperänsä

    • Anonyymi

      Seuraamalla manneja!

    • Anonyymi

      Ei muuta millään. Toisinpäin menee kyllä. Ferdinand Nikkinen on mun iso-iso-isä ja tavallinen tallaaja olen itse.

      • Anonyymi

        korjaan itse "oli"


    • Anonyymi

      Tai sitten se, että miksi jotkut romaninaiset pukeutuvat valkolaisten tavoin? Olisi mukavaa tietää.

      • Anonyymi

        Ei muuten Romani nainen täysin jätä omaa kulttuuria, oon sitten ihan varma, tukee tilanne tai ihminen/ihniset jonka kohtaa niin on naisella hame säädyllinen ja ylä osa joka on säädyllinen..


    • Anonyymi

      Niin… ei kai se mustaksi värjätty tukka ja samettihame vielä ketään romaaniksi tee. Oon tätä itsekin ihmetellyt että aika koomista.

    • Anonyymi

      Ehkä siellä taustassa on romaniverta. Itsellänikin on, tosin 1600-luvulta. Pikkiriikkinen osa mutta kuitenkin. Jos on wannabe, silloin kummastuttaa, mutta rakkaus voi tehdä kummia.

      • Anonyymi

        Niin on täälläkin suvussa Romani verta mutta en minä omaa identiteettiäni ole hävittänyt enkä hävitä ja on vielä lapsi.. Toisen puolison kulttuuria voi kunnioittaa ihan pitämällä tavallista Hametta joka on säädyllinen ja ettei ihan paljasta pintaa pidä yllä, töissä voi käydä ihan normisti ja elää rauhallista elämää.


    • Anonyymi

      Muutut kun käyt kerjäämässä muutaman tonnin sossusta euroja ja teetätät tietysti veron maksajien piikkiin rahtihameen,...voithan toki varastaa sen kankaan jostain kangas kaupasta jos semmoinen löytyy läheltä.

    • Anonyymi

      Totta, näinhän tätä tapahtuu, onneksi tienaan omat rahat eikä oo muuten samettia vaan kierrätys puuvillaa ja mikä parasta maksan verot työstäni joka kk ja oon suomalainenn😀

    • Anonyymi

      Eihän ne vaatteet muuta naista mustalaisämmäksi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe