Zelenskiä saattaa odottaa samakohtalo,kuin tapattamansa rauhanneuvotteliaa,ammutaan !?

Anonyymi-ap

Näin kävi Stalinia pyrittäneelle ja hirmu teloittajalle Berjialle, Hrutsevin tuleessa valtaan,jonka neuvonantajaksi tuli Suomalainen Otto Ville Kuusinen !?
Kuususta esti kotimaahan palaamaan, valtollinen poliisimme teloitus uhalla,vaikka ei kuulunut kapina toimikuntaan ja kansanedustjajakin !?

9

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mnun jyttuni käy joga paiva vähän segavammski,ja se jothuu sitä,etä meile Rysile ei ole tarpeksi meilen Terveys Palveluja !?

    • Anonyymi

      Vai uhkailet sinä Zelenskyitä!! Olet rikollinen ja väkivaltainen sellainen.

    • Anonyymi

      Sinä Abrahamm, MARS TIILENPÄITÄ LUKEMAAN!

    • Anonyymi

      Suomi tulossa tasa-arvoon,vain sotienkautta,jos sittenkään !?

      • Anonyymi

        Ai sinä haluat sotaa tänne? PAINU V-TUN R-SSÄ takaisin venäjälle äläkä tule enää takaisin!


    • Anonyymi

      Miten meidän sotahullujen päättäjien ja toimittajien käy,onhan heillä terrorisiti Nato n ottaneet suojakseen !?

      • Anonyymi

        NATO EI OLE TERRORISTI eikä meidän päättäjät ole mitään sotahulluja toisinkuin siellä teillä venäjällä!!


    • Anonyymi

      Vastaajat vain leikkii minua,kun ovat vain aivoinvaliideja ja vastauskelvottomia !?

      • Anonyymi

        Sinä tässä se aivoinvalidi olet!! Etkö sitä itse huomaa??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe