Ruostesuojaus Tampereella

Neuvoja,kiitos

Löytyykö Tampereelta hyvää ja luotettavaa ruostesuojauspaikkaa? Paljonko noin suunnilleen henkilöauton suojaus maksaa, esim Mondeon?

15

9433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laku

      Nokialle kun viet niin tulee taatusti hyvää jälkeä. Firma on nimeltään Senotec. Numeroa en nyt muista,mut sen varmaan löytää. Oon käyttäny jo useamman auton ja oon erittäin tyytyväinen ollu.Hinnat nyt ei oo niitä halvimpia,mut en mää sitä oo ikinä ettinykkään,ainahan se jonkun satasen maksaa. Mut soittele sinne!

      • neuvosta!

        ...


      • mainos

        taitaa isäntä itse olla asialla..


      • Pelliseppä

        Nokian ja Vammalan kiertäisin itse kylläkin kaukaa ja veisin Leikkaselle Tampereella ja sielläkin painottaisin että kotelot pitää myöskin suojata ja koteloiden suojaus edellyttää reiittämistä.
        Autojen suojaus muuttunut vain rahastukseksi ja alustan värjäämiseksi ja koteloita ei käsitellä lainkaan.


      • koppalakki
        Pelliseppä kirjoitti:

        Nokian ja Vammalan kiertäisin itse kylläkin kaukaa ja veisin Leikkaselle Tampereella ja sielläkin painottaisin että kotelot pitää myöskin suojata ja koteloiden suojaus edellyttää reiittämistä.
        Autojen suojaus muuttunut vain rahastukseksi ja alustan värjäämiseksi ja koteloita ei käsitellä lainkaan.

        Pelliseppä on aivan oikeassa. Kotelot ovat tärkeimmät. Pyytäkää suojausfirmaa näyttämään kaaviokuvaa reikien porauspaikoista. Kotelorakenteet ovat usein sellaisia ,ettei suojausta voi tehdä ilman porauksia ja silloin pitää todella tietää niiden paikat. Tietenkin on henkilöitä jotka eivät halua porauttaa reikiä, epäilevät ruostumisen alkavan niistä paikoista.


    • Katse itään

      ja Mondeo maksaa (peruskäsittely) jotakin alle 600 Ekee. Hyvää jälkeä ja hyvin on kestänyt vuosienkin jälkeen.

    • TPV

      Ruskosta sain itse hyvää ja asiantuntevaa palvelua(05/2004) ja työnjälkikin on ok. Pidempiaikaista kokemusta ei vielä tästä paikasta ole, sillä auto on vasta reilut 2 vuotta vanha. Subaru Outbackiin(jossa on runsaasti koteloita) finikor tupla timantti -suojaus maksoi n. 650, tosin tinkasin hiukan.

      Yleisesti ottaen luulen, että alalla pitempään toimineet liikkeet ja tekijät eivät ole huonoimmasta päästä. Sen verran kova kato on käynyt ruostesuojausliikkeissä 1990-luvun "ruostumattomien" sinkittyjen autojen takia. Taitaa olla jonkinlainen renesanssi ruostesuojausalalla meneillään, hyvä niin. Pienellä panostuksella auton käyttöikä jatkuu vuosilla.

    • kalpee

      On tullu työnkin puolesta asiaa katottua ja Senotecin laatu on ollu sitä mitä tilatessa pyydettiin.

      • Alasta tietävä

        Nokian kaveri on näitä uusia alalla eikä käsittele koteloita ja pesunkin tehnee pelkällä vedellä, en suosittele...


      • Ei yrittäjä itse
        Alasta tietävä kirjoitti:

        Nokian kaveri on näitä uusia alalla eikä käsittele koteloita ja pesunkin tehnee pelkällä vedellä, en suosittele...

        Uusia alalla? Vuodesta -96, kai se sit uusia on.


      • Tyytyväinen mies
        Alasta tietävä kirjoitti:

        Nokian kaveri on näitä uusia alalla eikä käsittele koteloita ja pesunkin tehnee pelkällä vedellä, en suosittele...

        Olis kiva saada perusteet tollaselle väitteelle. Mun auton tekivät hienosti ja kotelot oli tosiaankin tehty, tutkin asian purkamalla verhoiluja ja kurkkimalla kameralla ovien sisään jne. Tietysti jos ei ole tilattu kun alustan käsittely, niin ei kai ne sillon teekään muuta.
        Ja tosiaan, vuodesta 1996 ovat tehneet, että ei tuo nyt ihan aloitteleva paikka ole. Ihme kommentteja täällä.


      • Ben_Aristi
        Tyytyväinen mies kirjoitti:

        Olis kiva saada perusteet tollaselle väitteelle. Mun auton tekivät hienosti ja kotelot oli tosiaankin tehty, tutkin asian purkamalla verhoiluja ja kurkkimalla kameralla ovien sisään jne. Tietysti jos ei ole tilattu kun alustan käsittely, niin ei kai ne sillon teekään muuta.
        Ja tosiaan, vuodesta 1996 ovat tehneet, että ei tuo nyt ihan aloitteleva paikka ole. Ihme kommentteja täällä.

        Soittelin tuonne Senotecille.

        Itse sain ainakin todella kilpailukykyisen tarjouksen sekä päälle hyvää puhelinpalvelua jossa kerrottiin melkoisen tarkasti seuritettavat toimenpiteet. Vielä en ole tätä ruostesuojauspaikkaa päättänyt, mutta Senotec Oy vaikuttaa nyt siltä todennäköisimmältä vaihtoehdolta.


      • nakken
        Ben_Aristi kirjoitti:

        Soittelin tuonne Senotecille.

        Itse sain ainakin todella kilpailukykyisen tarjouksen sekä päälle hyvää puhelinpalvelua jossa kerrottiin melkoisen tarkasti seuritettavat toimenpiteet. Vielä en ole tätä ruostesuojauspaikkaa päättänyt, mutta Senotec Oy vaikuttaa nyt siltä todennäköisimmältä vaihtoehdolta.

        Jos ei ole muutamassa vuodessa tekijät/omistajat vaihtuneet, niin voin suositella. Omaan saabiin tekivät kattavan ruostesuojauksen joskus 2003 tai 2004. Parasta tässä on, kun tuli vuoden parin päästä kortti postissa jossa suositeltiin uusinta käsittelyä. No, soitin sitten sinne ja sanoivat, että ei sun autoon kannata. Ei noi saabit ruostu silleen, että kannattaisi käsitellä. Saabbi siis 9-3 vm. 2001
        Hyvin on massat pysyny alustassa.


    • Tyytyväinen Fordmiäs

      Ei oo muuten omistaja vaihtunut vieläkään ja yhtä hyvän työn tekivät kun ennenkin. :) Kiitos vaan hyvästä palvelusta, ei voi kun ihmetellä että tuollaiseen vielä törmää. Kertoivat meinaan, että oli etupään nivel väljä ja että kannattaa vaihdella pikapuoliin. Huvittavinta asiassa on se, että auto oli ollut juuri huollossa ja sieltä ei kerrottu moisesta mitään! Olis voineet vaikka jo heti vaihtaa sen samalla, mut ei kait sit kiinnostanu tollanen.

    • Autostaanhuolehtija

      Omasta puolestani suosittelen Senotec Oy:ä Nokialla. Palvelu on ystävällistä ja luotettavaa. Olen käyttänyt Senotecissa autoani ruostesuojauksessa, vahauksessa, lasinkorjauksessa ja renkaitten vaihdossa. Aivan erinomainen työnjälki. Mielestäni hinta-laatusuhde on kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe