Alan kyllästyä ihmisiin

Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫

176

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Nytkö vasta luulen että sinuun on kyllästyny jo kaikki

      • Anonyymi
        UUSI

        Erittäin hyvin jäsenneltyjä nämä avautumisesi susigubelle, hyvää kielioppia ja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin jäsenneltyjä nämä avautumisesi susigubelle, hyvää kielioppia ja

        Sulla taas pääsi koko virke loppumaan kesken 🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä mitään uutta ole kaikkein kyllästynyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikö niitä erisnimiä aleta laitella?

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä syystä olet niin kiinnostunut näistä erisnimistä mistä gubbe trollailee neiti piruetteja tanssahtelemassa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja minä sukulaisiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen jo kyllästynyt kaikkeen 🫡☕️

      • UUSI

        Niin minäkin. Ei tää elämä tarjoa enää mitään minulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin minäkin. Ei tää elämä tarjoa enää mitään minulle.

        Siltä minustakin tuntuu!!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin minäkin. Ei tää elämä tarjoa enää mitään minulle.

        Ja sinä elämälle vielä vähemmän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä elämälle vielä vähemmän.

        Onko se sinulle yksäri aivan sama minkä nicin takaa mies kirjoittelee ja aina samat epäjärjestyneet slurrit ja ujellukset?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinulle yksäri aivan sama minkä nicin takaa mies kirjoittelee ja aina samat epäjärjestyneet slurrit ja ujellukset?

        Ite oot kaksari, kun kunnon roikkuva kaksoisleukakin löytyy.


    • UUSI

      Ei tää työkään anna mitään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen liemessä opintojen kanssa. Lisäksi joudun tappelemaan sukulaisten kanssa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen liemessä opintojen kanssa. Lisäksi joudun tappelemaan sukulaisten kanssa.

        Ei kuulosta hyvältä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä.

        Ei niin. Pitäisi saada viikonloppuna levätä, niin lähettelevät viestejä ja kiusaavat. Laitoin asiallisen viestin, mitä kannattaa tehdä. Kukaan ei ajattele järkevästi. Olen kohta finaalissa. Tarvitsisin apua, mutta en tiedä, että mistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Pitäisi saada viikonloppuna levätä, niin lähettelevät viestejä ja kiusaavat. Laitoin asiallisen viestin, mitä kannattaa tehdä. Kukaan ei ajattele järkevästi. Olen kohta finaalissa. Tarvitsisin apua, mutta en tiedä, että mistä.

        Minä tarvitsen hiljaisuutta ja omaa rauhaa, nyt entistä enemmän, koska vointi alkaa olla todella huono! Rankat vuodet saivat monella tapaa pahaan aikaan, psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen tilanne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Pitäisi saada viikonloppuna levätä, niin lähettelevät viestejä ja kiusaavat. Laitoin asiallisen viestin, mitä kannattaa tehdä. Kukaan ei ajattele järkevästi. Olen kohta finaalissa. Tarvitsisin apua, mutta en tiedä, että mistä.

        Millaista apua ja minnepäin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista apua ja minnepäin?

        Terapeutista ei ole apua. En tunne ketään lainasiantuntijaa ja se on "viileähköä" apua, kun ongelmani on myös tunnepitoinen. Saan allergian sukulaisista. Ystäväni ei jaksa kuunnella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutista ei ole apua. En tunne ketään lainasiantuntijaa ja se on "viileähköä" apua, kun ongelmani on myös tunnepitoinen. Saan allergian sukulaisista. Ystäväni ei jaksa kuunnella.

        Ei siihen sitten pahemmin jää vaihtoehtoja enää, jos ei sit ole sitä omaa perhettä ja omaa rakasta, jonka kanssa puhua, jos nuo vaihtoehdot ei sovellu sulle. Äkkiseltään en keksi muuta kuin ehkä jokin kirkon työntekijä tms. Auttavia puhelimia on netissä löydettävissä kyllä. Jos jaksat, niin tutki vähän netistä, löytyykö mitään sellaista, mikä sopisi sinulle. Sosiaalinen puoli on myös ihmisiä tukemassa kriiseissä.


      • Anonyymi
        UUSI

        vastahan sä sanoit että sä nää ihmisiä töissä ja nytkö ei enää olekaan ihmisiä ostoksilla sun kaupassa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        vastahan sä sanoit että sä nää ihmisiä töissä ja nytkö ei enää olekaan ihmisiä ostoksilla sun kaupassa

        Ei kiinnosta nähdä ketään. Eikä kiinnosta olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen sitten pahemmin jää vaihtoehtoja enää, jos ei sit ole sitä omaa perhettä ja omaa rakasta, jonka kanssa puhua, jos nuo vaihtoehdot ei sovellu sulle. Äkkiseltään en keksi muuta kuin ehkä jokin kirkon työntekijä tms. Auttavia puhelimia on netissä löydettävissä kyllä. Jos jaksat, niin tutki vähän netistä, löytyykö mitään sellaista, mikä sopisi sinulle. Sosiaalinen puoli on myös ihmisiä tukemassa kriiseissä.

        Menen huomenna käymään kirkossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen huomenna käymään kirkossa.

        Ihan hyvä ratkaisu näin alkuun ainakin. Siellä osaavat opastaa sinua paremmin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta nähdä ketään. Eikä kiinnosta olla tekemisissä.

        Tuntuu kiinnostavan, kun roikut täällä 24/7


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        vastahan sä sanoit että sä nää ihmisiä töissä ja nytkö ei enää olekaan ihmisiä ostoksilla sun kaupassa

        Asiakkaatkin ovat kaikonneet🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista apua ja minnepäin?

        Jos sinä kuvittelet työllistyväsi alalle sillä, että kyselet joltain netin gubelta triviaaleja asioita, nii erehdyt kyl


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kiinnostavan, kun roikut täällä 24/7

        Sinua tuntuu kiinnostavan käydä tekemässä paradoksaalisesti näitä huomioita susigubelle viettäen itse kaiken aikasi täällä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tuntuu kiinnostavan käydä tekemässä paradoksaalisesti näitä huomioita susigubelle viettäen itse kaiken aikasi täällä

        Ilmeisesti monen mielenterveysongelmaisten mielestä oma näkemys riittää määräämään faktat


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä kyllästyin jo viisi vuotta sitten, mutta olen jotenkin yrittänyt roikkua elämässä mukana, vaikka elämä on projektin toteutuksen vuoksi ollut suorastaan sietämätöntä! Tämä ei koske juurikaan yksittäisiä henkilöitä, vaan sitä massaa joka päivittäin ikäänkuin vyöryy esille ns. kertoakseen jotain!

    • Anonyymi
      UUSI

      Valot sammuu kohta ja lähden viihteelle unimaailmaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sä aloitit jälleen uuden naukumisketjun🪓

    • UUSI

      Vois mennä suolle ja hukuttaa itsensä sinne. 💤

      • Anonyymi
        UUSI

        No sitä et vielä olekaan mainostanut.


      • Anonyymi
        UUSI

        No mene.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voih. Kunpa ei olisi tyhjä ukaasi taas kerran.


      • Anonyymi
        UUSI

        niin tai ampua itteensä päähän,hypätä junan alle tai parvekkeelta. saat valita ihan ite ton suon lisäksi noista


      • Anonyymi
        UUSI

        Mene hyvä ihminen ja mahdollisimman pian. Maailma kiittää ja kumartaa👌


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä hulluja puhu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin tai ampua itteensä päähän,hypätä junan alle tai parvekkeelta. saat valita ihan ite ton suon lisäksi noista

        Lopeta p:n jauhanta. Tuo on henkistä väkivaltaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sä otat näitä niin kivasti muista aloituksista.
        Vai onko nekin sun ja näin paljastat asiaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih. Kunpa ei olisi tyhjä ukaasi taas kerran.

        Voih kumpa sinäkinä epämiehekäs mumisija jo ymmärtäisit toimia kaikkien korkeimmaksi parhaaksi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä otat näitä niin kivasti muista aloituksista.
        Vai onko nekin sun ja näin paljastat asiaa?

        Sulla on ollu yällä taas joku uusi ajatus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih kumpa sinäkinä epämiehekäs mumisija jo ymmärtäisit toimia kaikkien korkeimmaksi parhaaksi

        Kiitos sulle Korkeimmalle😇


    • Anonyymi
      UUSI

      Hukka mitä sun kuvalle on tapahtunut?

      • UUSI

        Ei täällä kenenkään kuvat toimi jostain syystä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kenenkään kuvat toimi jostain syystä.

        Jaa. En ole hetkeen täällä ollut. Onko sivusto taas menossa rikki? Vai mikä täällä meininki?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En ole hetkeen täällä ollut. Onko sivusto taas menossa rikki? Vai mikä täällä meininki?

        Täällä minua haukutaan ja vedätetään. Ei täällä mitään kivaa tapahdu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En ole hetkeen täällä ollut. Onko sivusto taas menossa rikki? Vai mikä täällä meininki?

        Susi taas uhkailee itsensä vahingoittamisella kun kukaan ei ole huomioimassa häntä 24/7.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kenenkään kuvat toimi jostain syystä.

        Eikä sulla pää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä minua haukutaan ja vedätetään. Ei täällä mitään kivaa tapahdu.

        Eli muutama jolla menee kovasti tunteisiin...Ja ovat sitä mieltä, ettei mahdu kuin yhdellä tavalla ajattelevia ja tuntevia tänne ilmeisesti... ja se on joillekin liian haastavaa... Ja vetoaminen on ihme ruikutusta siitä, kuinka niitä häiritsee kaikki niin niin valtavasti, että. No eipä siinä. Niitä muka hyvillä omilla syillään tunteisiin vetoavia on maailma pullollaan. Koitahan jaksella. Kiinnostaa niin paljon kuitenkin, että pitää juttujasi lukea ja kirjoittaa. Voi lellan lettas sentään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli muutama jolla menee kovasti tunteisiin...Ja ovat sitä mieltä, ettei mahdu kuin yhdellä tavalla ajattelevia ja tuntevia tänne ilmeisesti... ja se on joillekin liian haastavaa... Ja vetoaminen on ihme ruikutusta siitä, kuinka niitä häiritsee kaikki niin niin valtavasti, että. No eipä siinä. Niitä muka hyvillä omilla syillään tunteisiin vetoavia on maailma pullollaan. Koitahan jaksella. Kiinnostaa niin paljon kuitenkin, että pitää juttujasi lukea ja kirjoittaa. Voi lellan lettas sentään.

        Eritavalla =/= järkevä. Täällä susi aina haukkuu vaan naisia ja uhkailee itsellään. Onhan se erilaista ajattelua. Mutta, mitä vi**ua....


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli muutama jolla menee kovasti tunteisiin...Ja ovat sitä mieltä, ettei mahdu kuin yhdellä tavalla ajattelevia ja tuntevia tänne ilmeisesti... ja se on joillekin liian haastavaa... Ja vetoaminen on ihme ruikutusta siitä, kuinka niitä häiritsee kaikki niin niin valtavasti, että. No eipä siinä. Niitä muka hyvillä omilla syillään tunteisiin vetoavia on maailma pullollaan. Koitahan jaksella. Kiinnostaa niin paljon kuitenkin, että pitää juttujasi lukea ja kirjoittaa. Voi lellan lettas sentään.

        Tässä sen näät mitä tää täällä on...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä sen näät mitä tää täällä on...

        Sähän täällä olit kyllästynyt ihmisiin. Mutta kovin kuitenkin sääliä kerjäät uhriutumalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän täällä olit kyllästynyt ihmisiin. Mutta kovin kuitenkin sääliä kerjäät uhriutumalla.

        Mun mielestäni on mielenkiintoista. Miksi ei saisi olla kyllästynyt ihmisiin?
        Ehkä näihin juttuihin reagoi täällä eniten tunteella ne, jotka ei kestä samoja fiiliksiä itsessään.
        Ootko miettinyt koskaan, miksi sua häiritsee niin paljon jonkun oletettu uhriutuminen tai säälin kerjääminen? Oletettu siksi. Että jokainen tulkitsee ihmisiä ja tilanteita ja tunteita eri tavalla. Monesti näyttää, että muut luovat niitä jopa tyhjästä. Jotta pääsevät sitten sanomaan että siinä niitä nyt on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni on mielenkiintoista. Miksi ei saisi olla kyllästynyt ihmisiin?
        Ehkä näihin juttuihin reagoi täällä eniten tunteella ne, jotka ei kestä samoja fiiliksiä itsessään.
        Ootko miettinyt koskaan, miksi sua häiritsee niin paljon jonkun oletettu uhriutuminen tai säälin kerjääminen? Oletettu siksi. Että jokainen tulkitsee ihmisiä ja tilanteita ja tunteita eri tavalla. Monesti näyttää, että muut luovat niitä jopa tyhjästä. Jotta pääsevät sitten sanomaan että siinä niitä nyt on.

        Mene hippi polttaa sitä pilvees vaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hippi polttaa sitä pilvees vaan.

        Pilvi tekis hyvää sullekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä minua haukutaan ja vedätetään. Ei täällä mitään kivaa tapahdu.

        Miten sua vedättää kukaan täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En ole hetkeen täällä ollut. Onko sivusto taas menossa rikki? Vai mikä täällä meininki?

        Kyllä sä oot susigubbe täällä ollu yötäpäivää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sua vedättää kukaan täällä?

        Ei kukaan. Gubbe ite kuvittelee pystyvänsä vedättämään ihmisiä. Nyt on niihinkin kyllästynyt🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Suden haaremi kaikonnut, kun susi vain esineellistää naisia, kuolaa teinipokea, sekä uhkailee angstinomaisesti itsensä vahingoittamisella kun ei häntä huomioida.

      Ilmankos et ketään varttia kauempaa jaksa kiinnostaa.

      • UUSI

        Sitten kaikkoan minäkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten kaikkoan minäkin.

        Pliis. Lähtisitkin. Olisi oikein hienoa jos menisit pois. Ole kiltti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pliis. Lähtisitkin. Olisi oikein hienoa jos menisit pois. Ole kiltti.

        Lähe ite pliiiiis piipittäjä. Ihme porukkaa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähe ite pliiiiis piipittäjä. Ihme porukkaa...

        Jos toinen koko ajan meuhkaa että lähtee. Niin menis sitten kans sen jatkuvan itkemisen sijaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen koko ajan meuhkaa että lähtee. Niin menis sitten kans sen jatkuvan itkemisen sijaan.

        Täällä ei ole ollut koko päivänä yhtään positiivista asiaa teiltä. Pelkkää vittuilua aamusta saakka.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä ei ole ollut koko päivänä yhtään positiivista asiaa teiltä. Pelkkää vittuilua aamusta saakka.

        No mene pois jos et tykkää olla.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene pois jos et tykkää olla.

        Kuka täällä tykkää olla, jos haukutaan ja arvostellaan jatkuvasti?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten kaikkoan minäkin.

        et sä mihinkään mene. koita nyt enemmän panostaa tohon huomion hakemiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä ei ole ollut koko päivänä yhtään positiivista asiaa teiltä. Pelkkää vittuilua aamusta saakka.

        no mene pois oikeaan maailmaan jos sulla on noin paha olla sun omassa nettimaailmassa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten kaikkoan minäkin.

        No sinä just.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka täällä tykkää olla, jos haukutaan ja arvostellaan jatkuvasti?

        No häivy sitten. Mitä sä siinä vielä itket?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähe ite pliiiiis piipittäjä. Ihme porukkaa...

        Nikki unohtui⚠️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä ei ole ollut koko päivänä yhtään positiivista asiaa teiltä. Pelkkää vittuilua aamusta saakka.

        Jokaiselle ansionsa mukaan. Sä et muuta ansaitse.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no mene pois oikeaan maailmaan jos sulla on noin paha olla sun omassa nettimaailmassa

        Mulle ei ole mitään missään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen koko ajan meuhkaa että lähtee. Niin menis sitten kans sen jatkuvan itkemisen sijaan.

        Jänkäti känkäti vänkäti vää...rä vastaus. Kyllä sitä samaa negaa on muidenkin puolelta ja niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Leikkikää kiltisti välillä. Tai kukaan ei saa karkkia. Vaan pahan mielen. Ja kaikkia suututtaa ja on tylsää niin sitte....voi sentään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikki unohtui⚠️

        Eipä unohtunut. En ole Hukka.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka täällä tykkää olla, jos haukutaan ja arvostellaan jatkuvasti?

        no mene elämään sitten oikeaan maailmaan . kukaan ei pakota sua olee täällä. mutta ite haluat huomiota kun et saa sitä sun ystäviltä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no mene elämään sitten oikeaan maailmaan . kukaan ei pakota sua olee täällä. mutta ite haluat huomiota kun et saa sitä sun ystäviltä

        Onko sillä ystäviäkin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jänkäti känkäti vänkäti vää...rä vastaus. Kyllä sitä samaa negaa on muidenkin puolelta ja niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Leikkikää kiltisti välillä. Tai kukaan ei saa karkkia. Vaan pahan mielen. Ja kaikkia suututtaa ja on tylsää niin sitte....voi sentään.

        Mulla on ihan hyvä mieli. Kannustan vain toista pitämään lupauksiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle ei ole mitään missään.

        ite sanoit että on seuraavassa elämässä kun synnyt uudelleen. onhan sekin jotain. hyvää kannattaa odottaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä ystäviäkin?

        on sillä vaasassa kaksi ystävää . toisella ei ole rahaa ja toinen on sohvaperuna


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka täällä tykkää olla, jos haukutaan ja arvostellaan jatkuvasti?

        Ei täällä ole ketään muuta niin taukkia kuin sä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan hyvä mieli. Kannustan vain toista pitämään lupauksiaan.

        Sä et usko edes itse omia kirjoituksiasi. Kannustat?
        Jeppa jee...No juttuhan on näin. Että, ton tyylisessä sanapelailussa ei ole päätä, häntää saati tolkun häivääkään. Joten siihen on oikeasti turha reagoida enempää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et usko edes itse omia kirjoituksiasi. Kannustat?
        Jeppa jee...No juttuhan on näin. Että, ton tyylisessä sanapelailussa ei ole päätä, häntää saati tolkun häivääkään. Joten siihen on oikeasti turha reagoida enempää.

        Silti siinä kirjoittelet. Ei sullakaan ole kovin paljoa selkärankaa. Mutta onhan se ymmärrettävää, kun heikko on.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle ei ole mitään missään.

        Tääkin on niin kuultu. Valivali. Toi on ihan kiinni sun asenteesta, sä et suostu näkee niitä positiivisia asioita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkin on niin kuultu. Valivali. Toi on ihan kiinni sun asenteesta, sä et suostu näkee niitä positiivisia asioita.

        Koska uhriutuminen ja säälin kerjääminen on se vaivattomin tapa. Riittää että susi vähän provoaa, ja huomiota sekä sääliä tulee ovista ja ikkunoista. Sitten se onanoi itsensä uneen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselle ansionsa mukaan. Sä et muuta ansaitse.

        Tota. Et ole mikään oikeuden vartija, joka kertoo mitä kukaan ansaitsee tai ei. Sellanen pieni realismipalautus sullekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti siinä kirjoittelet. Ei sullakaan ole kovin paljoa selkärankaa. Mutta onhan se ymmärrettävää, kun heikko on.

        Mä en välitä noista heikko tai provo jutuista yhtään. Oman selkärankani kannan itse ja kiitos on oikein joustava ja mukava.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        on sillä vaasassa kaksi ystävää . toisella ei ole rahaa ja toinen on sohvaperuna

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uhriutuminen ja säälin kerjääminen on se vaivattomin tapa. Riittää että susi vähän provoaa, ja huomiota sekä sääliä tulee ovista ja ikkunoista. Sitten se onanoi itsensä uneen

        Netan kuva yöpöydällä ❤️❤️🍆


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en välitä noista heikko tai provo jutuista yhtään. Oman selkärankani kannan itse ja kiitos on oikein joustava ja mukava.

        Eikös sun pitänyt olla vastaamatta? Osoitit mielipiteeni selkärangattomasta heikkoudestasi oikeaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt olla vastaamatta? Osoitit mielipiteeni selkärangattomasta heikkoudestasi oikeaksi.

        Vänkä känkä kää... Papapa pakkomielteisiin...ootko vajonnut sä vänkäämisiin...tada daadadaadaadaa...voiko ottaa tätä tosissaankaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uhriutuminen ja säälin kerjääminen on se vaivattomin tapa. Riittää että susi vähän provoaa, ja huomiota sekä sääliä tulee ovista ja ikkunoista. Sitten se onanoi itsensä uneen

        Susi on uusi Marilyn🎶🎵🎶


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle ei ole mitään missään.

        Ei niin eikä kuulukaan olla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota. Et ole mikään oikeuden vartija, joka kertoo mitä kukaan ansaitsee tai ei. Sellanen pieni realismipalautus sullekin.

        En niin. Olen uusi ylipapitar......


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        on sillä vaasassa kaksi ystävää . toisella ei ole rahaa ja toinen on sohvaperuna

        Eli luusereita siis nekin🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin. Olen uusi ylipapitar......

        Ai täällä on taas joku itsestään voimaantunut...pyjamapaplaritar...tsot tsot.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä unohtunut. En ole Hukka.

        Onko joku niin väittänyt?


    • Anonyymi
      UUSI

      KIRSIIIIIIIIIIIIIIIII ..... ei ole ollut palstalla vaikka on kotona toipumassa. ei ole energiaa laittaa janille hyvää iltaa ja yötä. jani sai itkupotkuraivarit kun hänen ihana ja aina mukava kirsinsä ei ole palstalla janin mieliksi

      • Anonyymi
        UUSI

        Käy ihan täyspäiväisestä työstä kun pitää kuuskymppisen papan vaippoja koko ajan olla vaihtamassa. Muuten tulee papalla itku, sitten pappa raivoaa ja uhkailee säälin toivossa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Entäs netta? 💦💦💦💦🍆❤️🔥


    • UUSI

      Tässä sen taas näette.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näen kuinka taas uhkailet itsesi vahingoittamisella jotta saisit sääliä ja huomiota. Ei ole tervettä tuo sinun touhusi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Eiks se just vähän aikaa sitten niitä stalkannu?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se just vähän aikaa sitten niitä stalkannu?

        kuulemma nähnyt kuvan netasta ja hänen miehestään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Minkä? Sun typeryytesi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se just vähän aikaa sitten niitä stalkannu?

        Varmaan tänäänkin, kun oli runkulla 🍆


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen kuinka taas uhkailet itsesi vahingoittamisella jotta saisit sääliä ja huomiota. Ei ole tervettä tuo sinun touhusi.

        Ei ollut mitään uhkailua sen takia, vaan kyllästyttää kaikki. Tää elämä on nähty.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin nähdäänkin. Kuuskybäsen vauvan.


      • UUSI

        Siitähän se hyvä olo vasta tuleekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut mitään uhkailua sen takia, vaan kyllästyttää kaikki. Tää elämä on nähty.

        No pistä silmät kiinni.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut mitään uhkailua sen takia, vaan kyllästyttää kaikki. Tää elämä on nähty.

        ohan sulla edessä se jälleensyntyminen. eikö sitä ole mukava odottaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut mitään uhkailua sen takia, vaan kyllästyttää kaikki. Tää elämä on nähty.

        Luuletko, ettet SINÄ kyllästytä muita?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Siitähän se hyvä olo vasta tuleekin.

        Hyvä, et edes jostain.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin nähdäänkin. Päävikaisen papparaisen Laukaasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tänäänkin, kun oli runkulla 🍆

        Mahtoiko edes onnistuu?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Siitähän se hyvä olo vasta tuleekin.

        Elämä on nähty ja minuutin päästä oli taas niin helvetin hyvä olo🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, ettet SINÄ kyllästytä muita?

        Sinun koketeeraus susimiehen avauksissa on varsin viihdyttävää pään rämpimistä


    • Anonyymi
      UUSI

      SEIS KIUSAAMISELLE!!!!!!!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei täällä kukaan ketään kiusaa. Susihan on itse sanonut että "huumoriahan se vaan. Ei saa olla liian tosikko."


      • Anonyymi
        UUSI

        kuule kun toi ei tuo kirsiä palstalle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ketään kiusaa. Susihan on itse sanonut että "huumoriahan se vaan. Ei saa olla liian tosikko."

        Kannattaako tuo samanlainen kohtelu, jos on sanonut noin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun toi ei tuo kirsiä palstalle

        Se tulee jos tulee. Ei siihen vaikuta nämä heitot.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako tuo samanlainen kohtelu, jos on sanonut noin?

        Sitähän se haluaa. Huomiota.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tämä ole mikään ahneen K-Market-kauppiaan pulju.


      • Anonyymi
        UUSI

        Vedä käteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä käteen.

        En vain tykkää, että ketään kiusataan. Jos on aihetta johonkin, niin muulla tavalla sit, mutta ei kiusaten.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään ahneen K-Market-kauppiaan pulju.

        Juu. K-kaupoissa on niitä kiusaamisvapaita vyöhykkeitä. Viherpiiperöitten suojatyömailla samoin eroottisesti vapaita vyöhykkeitä. Niitten yöpöydilläkin on yhdynnän ja suutelemisen suostumuslomakkeita🙈🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. K-kaupoissa on niitä kiusaamisvapaita vyöhykkeitä. Viherpiiperöitten suojatyömailla samoin eroottisesti vapaita vyöhykkeitä. Niitten yöpöydilläkin on yhdynnän ja suutelemisen suostumuslomakkeita🙈🤣

        Eli onko tämä lausunto tulkittavissa gubbe niin, että lähimarketin kanssa on ollut ongelmia?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli onko tämä lausunto tulkittavissa gubbe niin, että lähimarketin kanssa on ollut ongelmia?

        Stevaria netissä leikkivä susigubbe on saanut suhut naamalle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Stevaria netissä leikkivä susigubbe on saanut suhut naamalle?

        Tätä nämä koomapotilaat nyt kelaa, että niinkö?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se haluaa. Huomiota.

        Koetko susigubelle antamasi huamion ja ajan todella hyödylliseksi?


    • Anonyymi
      UUSI

      KIRSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi janilla on ikävä sua. mukavista mukavinta

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on juonut kahviakin tänään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juonut kahviakin tänään.

        Ja nukkumisen jälkeen levännyt.


    • Anonyymi
      UUSI

      kirsillä ollut kiireitä toipumisen kanssa. niin ei ehdi toivottaa janille yhtään mitään .ei kerkee laittaa edes emojiriviä

    • Anonyymi
      UUSI

      KIRSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ollut olemassakaan koko kirsiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut olemassakaan koko kirsiä

        No ei tietenkään. Kaikki sen ny täällä tietää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut olemassakaan koko kirsiä

        No voi ei, koskeeko sama lainalaisuus myös muita miehen performoimia hahmoja?


    • Anonyymi
      UUSI

      Pistä vähän taas pupukäsinukkeperformanssia pystyyn "Kirsin" kaa, niin saadaan nauraa oikein urakalla.

    • Anonyymi
      UUSI

      huomenna jani tulee taas iloisesti toivottaa hyvää huomenta . kirsikin tulee heti samalla minuutilla janin kanssa

      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin saattaa originelliakkakin ilmestyä pelipaikalle, unhappyjoesta puhumattakaan🤣
        Sitten jo alkaakin käsinukkeleikit.


      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä taida tulla enää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin saattaa originelliakkakin ilmestyä pelipaikalle, unhappyjoesta puhumattakaan🤣
        Sitten jo alkaakin käsinukkeleikit.

        Mikä vtun akka se sulle on? Jätä se nyt jo näistä kiusauksista ja varsinkin muihin sekotteluista pois kun ei se oo kukaan muu noista. Taidat vaan olla mustis tai katkera sille. Eikö se halunnut sua vai saiko se yhteyden johkin johonka sinä ite et saanut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vtun akka se sulle on? Jätä se nyt jo näistä kiusauksista ja varsinkin muihin sekotteluista pois kun ei se oo kukaan muu noista. Taidat vaan olla mustis tai katkera sille. Eikö se halunnut sua vai saiko se yhteyden johkin johonka sinä ite et saanut?

        Tämä dialogi on jo sen verran läpinäkyvää, että taidat olla originellihshmon kehitellyt gubbe itse


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä dialogi on jo sen verran läpinäkyvää, että taidat olla originellihshmon kehitellyt gubbe itse

        Vasta nytkö sä sen huomaat?


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä kyllästyin jo monta vuotta sitten! Se ei ole pelkästään yhdenkään yksittäisen ihmisen syy, vaan sen apinalauman jotka luulevat auttavansa tunkemalla lähelle ns. kautta rantain esityksineen! Mitään muuta en inhoa niin paljon kuin sitä apinalaumaa, koska he eivät ymmärrä sitä miten paljon pahaa oloa se saa aikaan!!

      • Anonyymi
        UUSI

        Yksikään heistä ei ole koskaan kysynyt minulta siitä pidänkö siitä mitä he tekevät! Se on suuri vääryys ja tulee viemään minut hautaan, jos se ei lopu!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään heistä ei ole koskaan kysynyt minulta siitä pidänkö siitä mitä he tekevät! Se on suuri vääryys ja tulee viemään minut hautaan, jos se ei lopu!!

        Hankkiudu eroon sellaisista ihmisistä.


      • Anonyymi
        UUSI

        No mene pois, jos ahistaapi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene pois, jos ahistaapi.

        Onpa sinulla hieno jatkumo tässä mutinassa trollimiehelle, mikä on hieman ristiriidassa sinun pakkomielteesi suhteen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkiudu eroon sellaisista ihmisistä.

        Mistä ihmisistä sinä patologinen pelätti oikein jatkuvasti jupiset tälle trollimiehelle? Et selvästikään käy täysillä🤦‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmisistä sinä patologinen pelätti oikein jatkuvasti jupiset tälle trollimiehelle? Et selvästikään käy täysillä🤦‍♀️

        Antisosiaalisella mulkerolla on syntrooma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Antisosiaalisella mulkerolla on syntrooma

        Onko jäänyt saamatta taas kunnon kliimaksi orkku kuin noin äkäsenä ollaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkiudu eroon sellaisista ihmisistä.

        Siinä vaiheessa tarvin saattajaa ja sen otan kun lähden.Jäätte polyamoriset perversiot nuoleen omia jätöksiänne.


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko tämä apinalauma just se mikä haluaa harrastaa kaiken mikä liikkuu seksiä ja saada aatteensa laajennettua kaikkien aatteeksi ,ei rajaa missään tyyliin.Auttaa estoista eroon ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt on porukka tyytyväistä. Pääsitte eroon hänestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä luule. Kyllä se muutaman tunnin päästä täällä taas on lirkuttelemassa, naukumassa ja poraamassa omaa surkeuttaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvakin normaali.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää loppuelämää

      • Anonyymi
        UUSI

        Joko taas?🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas?🤣

        Kyllä susimies on itelleen näin usein toivottanut, lapsi isolla päällä/ paksulla kallolla


    • Anonyymi
      UUSI

      En ymmärrä näitä emojijuttuja mutta keskity nyt siihen T naiseen IRL kun kerta sen sait. Miksi te kumpikin täällä vielä olette?
      Idiioottejahan te ootte?
      Keväällä kaikki on hyvin lupaan sen.
      Harhainen paineenne estäjästä loppuu. Ellei tule uutta tilalle, no se ei ole minun murheeni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä vtun T nainen?


    • Anonyymi
      UUSI

      No onneks olkoon. Mitäpä sitä sitten enää ihmisten parissa olemaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Uppppp

    • Anonyymi
      UUSI

      Kello on puoli yhdeksän. Uutta käsinukkeperformanssia odotellessa...
      Pian on elämä taas niin ihanaa, että oikein kirsiäkin kiljutaan mukaan....

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja yhä edelleen susimiehen monologissa pyärii pari yhtä sekavaa tapausta, en tarkoita sua


    • Anonyymi
      UUSI

      Upppppp

    • Anonyymi
      UUSI

      KIRSIIIIII ❤️💦🍆💦

    • Anonyymi
      UUSI

      Uppppp

    • Anonyymi
      UUSI

      Guben kitinät jälleen trendaavissa keskusteluissa🤣

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      180
      2672
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      231
      2321
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1908
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      12
      1310
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      357
      1225
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      336
      1145
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      53
      1082
    8. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1074
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      80
      1046
    10. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      970
    Aihe