Vihaatteko naisia?

Anonyymi-ap

Yksinkertainen kyllä tai ei riittää vastaukseksi, mutta saa perustella jos haluaa.

Aloittajalta yksi kyllä ääni naisvihalle.

53

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joudun jääväämään tästä aloituksesta itseni 🙄
      Entäs jos tällä palstalla ei ole juuri nyt muita kuin me kaksi?

🐾

• Anonyymi

Sivusta. En vihaa, mutten monia ymmärräkään. Joidenkin kanssa en halua olla missään tekemisissä, silti en vihaa heitä. En vain ymmärrä, ollaan ilmeisesti liian erilaisia ihmisinä (luonne-erot)? 😥

• En vihaa. Ihmisiä hekin...osa fiksuja, osa ihan hurlumhei, syyntakeettomia. 😃

• Anonyymi

Sulla onkin ollut parempi naismenestys elämän aikana kuin minulla.

Todellavaikeeta

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla onkin ollut parempi naismenestys elämän aikana kuin minulla.

Todellavaikeeta

Siksikö pitää vihata naisia?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Siksikö pitää vihata naisia?

Jos "parempi" porukka valehtelee ja "paremman" porukan propagandan uhrit uskoo niihin valheisiin ja itsekin jatkavat niitä valheiden syöttämistä, on aika naiivia kuvitella, etteikö tälläkin olisi seurauksensa. Kyllä sitä kuule elämän koulu opettaa ajan kanssa, miten asiat menee.

Todellavaikeeta

• Anonyymi kirjoitti:

Jos "parempi" porukka valehtelee ja "paremman" porukan propagandan uhrit uskoo niihin valheisiin ja itsekin jatkavat niitä valheiden syöttämistä, on aika naiivia kuvitella, etteikö tälläkin olisi seurauksensa. Kyllä sitä kuule elämän koulu opettaa ajan kanssa, miten asiat menee.

Todellavaikeeta

En ymmärrä mitä sanot...

Mistä puhut?

Heitää yli hilseen..

• Anonyymi

Miksi vihaat naisia? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? Pahoinpidelleet? Mitä?? 🤷‍♀️

• Anonyymi

Onko sinulla mitään konkreettista aihetta vihata naisia? Oletko tehnyt rikosilmoituksen,jos on? Ja miksi linkität kaikki naiset pahoiksi,jos olet jonkun kohdalla pahuutta kohdannut? Oletko oikeudenmukainen vihassasi. Selitä,että voisimme naisina ymmärtää.kiitos🤷‍♀️

• Anonyymi

En osaa vihata sukupuolia, vain ihmisiä jotka ovat pohjattoman pahoja muille pystyn vihaamaan. Tai ainakin olemaan arvostamatta yhtään heidän oikeuksiaan, kun hekään ei piittaa muitten oikeuksista.

Entinen Eivor

• Anonyymi

Ajattelen ehkä vihan sijasta, että oot paskas ansainnut olemalla muille ensin paska. Karma... En silleen sääli ihmisiä jotka on tunteettomia ja julmia muille elollisille. Ei se välttämättä ole vihaa, se on välinpitämättömyyttä välinpitämättömiä kohtaan.

Entinen Eivor

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen ehkä vihan sijasta, että oot paskas ansainnut olemalla muille ensin paska. Karma... En silleen sääli ihmisiä jotka on tunteettomia ja julmia muille elollisille. Ei se välttämättä ole vihaa, se on välinpitämättömyyttä välinpitämättömiä kohtaan.

Entinen Eivor

Sikäli suhtaudun itseeni myös siten, että oon paskani ansainnut, jos niin on tapahtunut. Että oon ollut epäreilu, kohdellu huonosti syyttä suotta tyhmyyttäni.

Entinen Eivor

• Anonyymi

On aika naiivia kuvitella, että sillä ei olisi mitään vaikutusta, mitä jo peruskoulussa on joutunut kokemaan. Tytöt ovat aivan yhtä pahoja kuin pojat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Näinpä. Ei ole koiraa karvoihin katsomista,vanha viidakon sanonta😅 eiköhän se viha kumpua omista peloista ja riittämättömyyden tunteista mitkä itse itselleen luo. Se täytyy sitten muiden syyksi tyrkätä,kun ei tahdo niitä itse kohdata.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Ei ole koiraa karvoihin katsomista,vanha viidakon sanonta😅 eiköhän se viha kumpua omista peloista ja riittämättömyyden tunteista mitkä itse itselleen luo. Se täytyy sitten muiden syyksi tyrkätä,kun ei tahdo niitä itse kohdata.🤷‍♀️

Niin, sinun mielestä naisten ei tarvitse koskaan katsoa peiliin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinun mielestä naisten ei tarvitse koskaan katsoa peiliin.

Todellavaikeeta

Tottakai tarvii. Ja saa. Se on oppimisen oikeus ja onni. Siitä se oivallus lähtee. Ja vain siitä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tarvii. Ja saa. Se on oppimisen oikeus ja onni. Siitä se oivallus lähtee. Ja vain siitä.🤷‍♀️

Ja kun sinne peiliin uskaltaa rehellisesti tuijottaa niin eipä ole enää tarvetta ketään vihata maalittaa ja mollata. Jos on niin peili on ohitettu.🤷‍♀️

• En. Mutta tyhmiä ihmisiä halveksun miltei tapon asteelle ja voi luoja että sitä sarkaa riittääkiin.

• Kiitos vaan bro! En tiennyt että halveksit minua. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos vaan bro! En tiennyt että halveksit minua. :)

Olepa hyvä! 😁
        Vaan kuten hyvin tiedämme, et ole tyhmä, vaan haluat pitää asiat yksinkertaisina. Siinä on vissi ero ja se on äärettömän hyvä periaate.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos vaan bro! En tiennyt että halveksit minua. :)

Hyvä vastaus jo Randomilta.

Asetat itsesi erityisasemaan tuolla "tyhmäksi" julistautumisella. Ja kun olet "tyhmä", saat anteeksi kaikkea mitä teet, tai olet tekemättä. Vedät vaan "tyhmä"-kortin esiin ja vapaudut "syyntakaisuudesta".

Olet kuin nämä "ätmit" täällä. Hekään eivät pariudu, koska ovat: "kilttejä", "rumia", "leuattomia", "lyhyitä", "työttömiä"..... mitä vaan erityisaseman itselle luojia.

"Kun minä olen tälläinen, en voi sitä ja tätä...."

Noista kun jättää uhriutumiset pois, jää erikoismerkit.

• Anonyymi kirjoitti:

Asetat itsesi erityisasemaan tuolla "tyhmäksi" julistautumisella. Ja kun olet "tyhmä", saat anteeksi kaikkea mitä teet, tai olet tekemättä. Vedät vaan "tyhmä"-kortin esiin ja vapaudut "syyntakaisuudesta".

Olet kuin nämä "ätmit" täällä. Hekään eivät pariudu, koska ovat: "kilttejä", "rumia", "leuattomia", "lyhyitä", "työttömiä"..... mitä vaan erityisaseman itselle luojia.

Nyt kyllä lähti vähän laukalle kommentti. Mä tunnen Pirppiksen palstalta ja livenä, ja tuolla viittauksella tyhmyyteensä on hiukan eri tason merkitykset kuin mitä voisi nopeasti tekstiä lukemalla poimia. Mihin oma kommenttini asioiden pitämisestä yksinkertaisina viittasikin.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Nyt kyllä lähti vähän laukalle kommentti. Mä tunnen Pirppiksen palstalta ja livenä, ja tuolla viittauksella tyhmyyteensä on hiukan eri tason merkitykset kuin mitä voisi nopeasti tekstiä lukemalla poimia. Mihin oma kommenttini asioiden pitämisestä yksinkertaisina viittasikin.

En sanonutkaan, että olisit samaa mieltä kuin minä.

Mutta minun mielestä Pirpana asettaa itsensä "tyhmänä" erikoisasemaan. Kommentillaan muistutti siitä asemastaan sinuakin.

• Anonyymi kirjoitti:

En sanonutkaan, että olisit samaa mieltä kuin minä.

Mutta minun mielestä Pirpana asettaa itsensä "tyhmänä" erikoisasemaan. Kommentillaan muistutti siitä asemastaan sinuakin.

Sanotaanpa vaikka niin, että kyvyissämme ymmärtää sarkasmia on pieni ero. Noin valtameren kokoinen ero. Ihan pieni, mutta jonkin verran merkitsevä ero.

• Anonyymi

Sanotaanpa vaikka niin, että kyvyissämme ymmärtää sarkasmia on pieni ero. Noin valtameren kokoinen ero. Ihan pieni, mutta jonkin verran merkitsevä ero.

Ei tuo Pirpanan kommentti ollut vain sarkasmia. Se on tullut täällä esiin useamminkin ja muussa yhteydessä.

Mietippä sitä, kun kerran tunnet hänet irl. Pistääkö hän "tyhmyyden" piikkiin asioita?

Ei vaatine kuin vaivan?

Voin olla väärässäkin, mutta ainahan voi pohtia...

En mä Pirpanaa dissaa, mutta hän ei ehkä itse asiaa kykene huomaamaan. Ehkä hän kärsii siitä, ehkä ei...

Mutta hyvää yötä kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh.. voit tulkita tuon noin jos haluat kovin radikaali olla.

Tunnustan tyhmän puoleni, mutta en käytä sitä muutoin hyödykseni kuin siinä, että saan olla ihan aito oma itseni sen varjolla.

Minun ei tarvitse esittää itseäni viisaampaa tai tietäväisempää. Voin olla mä.

Helkatti, mä en feikkaile. Se, että saan olla pikkuisen tyhmä, antaa vapauksia, se on totta. Mutta minä en ole niitä tyyppejä, jotka menee sieltä, missä aita on matalin.

Näin kääpiöksi asetan riman itselleni aika hiton korkealle ja yli menen kuin läpi harmaan kiven.

Onhan se nyt kamalaa kun tunnistan itsestäni tyhmyyttä. Ja voi hirvitys.. sanon sen vielä ääneen...

Ihan sama sun mielipiteelläsi minusta. Sinulla ei ole mitään kaikupohjaa minusta. Ja oikeasti .. saat olla mielipiteinesi mitä olet, mutta aika hatusta temmattu teoria.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo Pirpanan kommentti ollut vain sarkasmia. Se on tullut täällä esiin useamminkin ja muussa yhteydessä.

Mietippä sitä, kun kerran tunnet hänet irl. Pistääkö hän "tyhmyyden" piikkiin asioita?

Ei vaatine kuin vaivan?

Voin olla väärässäkin, mutta ainahan voi pohtia...

En mä Pirpanaa dissaa, mutta hän ei ehkä itse asiaa kykene huomaamaan. Ehkä hän kärsii siitä, ehkä ei...

Mutta hyvää yötä kuitenkin.

No mä jo kommentoin kaiken olennaisen asiaan liittyen eli mm. sen, että tunnen henkilön myös IRL. Jos ei riitä, niin ei riitä mikään, eikä mulla ole itnressejä yrittää vakuutella epäilijöitä vain vakuuttelun vuoksi. Jos et usko, niin järjestä tapaaminen Pirppiksen kanssa tai sulje suusi, se on niin yksinkertaista. Räksyttäjiä kyllä maailmassa riittää, mutta niitä jotka ovat valmiita selvittämään miksi räksyttävät, on todella harvassa.

• Anonyymi

No mä jo kommentoin kaiken olennaisen asiaan liittyen eli mm. sen, että tunnen henkilön myös IRL. Jos ei riitä, niin ei riitä mikään, eikä mulla ole itnressejä yrittää vakuutella epäilijöitä vain vakuuttelun vuoksi. Jos et usko, niin järjestä tapaaminen Pirppiksen kanssa tai sulje suusi, se on niin yksinkertaista. Räksyttäjiä kyllä maailmassa riittää, mutta niitä jotka ovat valmiita selvittämään miksi räksyttävät, on todella harvassa.

Kumma, miten koet ulostuloni "räksytykseksi".

Mutta eipä tästä tämän enempää.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. voit tulkita tuon noin jos haluat kovin radikaali olla.

Tunnustan tyhmän puoleni, mutta en käytä sitä muutoin hyödykseni kuin siinä, että saan olla ihan aito oma itseni sen varjolla.

Minun ei tarvitse esittää itseäni viisaampaa tai tietäväisempää. Voin olla mä.

Helkatti, mä en feikkaile. Se, että saan olla pikkuisen tyhmä, antaa vapauksia, se on totta. Mutta minä en ole niitä tyyppejä, jotka menee sieltä, missä aita on matalin.

Näin kääpiöksi asetan riman itselleni aika hiton korkealle ja yli menen kuin läpi harmaan kiven.

Onhan se nyt kamalaa kun tunnistan itsestäni tyhmyyttä. Ja voi hirvitys.. sanon sen vielä ääneen...

Ihan sama sun mielipiteelläsi minusta. Sinulla ei ole mitään kaikupohjaa minusta. Ja oikeasti .. saat olla mielipiteinesi mitä olet, mutta aika hatusta temmattu teoria.

Itse kirjoitit näin:

"Helkatti, mä en feikkaile. Se, että saan olla pikkuisen tyhmä, antaa vapauksia, se on totta. Mutta minä en ole niitä tyyppejä, jotka menee sieltä, missä aita on matalin."

Itsekö sinä vain päätät, milloin aita on korkea tai matala?"

Asetat itse omat normisi ja muiden pitäisi mennä niiden mukaan. Aivan kuten "tyhmyytesikin"... viimekädessä voit vetää sen "kortin" ja se on sinun kohdalta sitten siinä.

Mutta hyvä jos itse tykkäät...

• Anonyymi kirjoitti:

Kumma, miten koet ulostuloni "räksytykseksi".

Mutta eipä tästä tämän enempää.

Se on ystäväiseni mielipide, se että räksytät, siinä missä sinun mielestäsi Pirppis on epäaito. Onko niin, että vain sinulla on oikeus toista hahmoa koskevaan mielipiteeseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kirjoitit näin:

"Helkatti, mä en feikkaile. Se, että saan olla pikkuisen tyhmä, antaa vapauksia, se on totta. Mutta minä en ole niitä tyyppejä, jotka menee sieltä, missä aita on matalin."

Itsekö sinä vain päätät, milloin aita on korkea tai matala?"

Asetat itse omat normisi ja muiden pitäisi mennä niiden mukaan. Aivan kuten "tyhmyytesikin"... viimekädessä voit vetää sen "kortin" ja se on sinun kohdalta sitten siinä.

Mutta hyvä jos itse tykkäät...

Jaa.. saat toki olla mielipiteinesi ihan kuten tykkäät. Se, kun et tunne minua, enkä minä sinua, on mielipiteesi painoarvo alhainen, ellei peräti olematon.

Minä tiedän mikä olen ja valitettavasti mielipiteesi minusta ei aiheuta toimenpiteitä elämässäni. Edes anna miettimisen aihetta.

Vetelet lankoja yhteen itsellesi mieluisalla tavalla yrittämättäkään tutustua kohteeseen, eli minuun.

Yksioikoisuudessasi laitat mutkat suoriksi ja sitten julistat omaa näkemystäsi minusta. Vaikka et edes tunne minua.

Toki sinulla saa olla omanlaisesi mielipide minusta. Ihan sama se mulle on. En kaipaa hyväksyntääsi.

Tosin minullakin saa olla mielipide sinusta. Omanlaiseni. Ja sen mielipiteen perusteella voisin sanoa, että keskustelemisen jatkaminen kanssasi on aivan turhaa. Ajan haaskausta.

• Anonyymi

Kyllä, vihaan naisten tyhmyyttä ja pinnallisuutta.

• En tietenkään vihaa. En vihaa ketään vain sukupuolen perusteella. En ylipäätään vihaa ketään. Viha on kuluttava tunne ja enemmin tai myöhemmin kääntyy aina itseään vastaan, joten vaikka vihakin on sallittu ja joissain tilanteissa ihan ymmärrettävä tunne, on siitä hyvä pyrkiä päästämään irti.

• En. Miksi pitäisi vihata? Työkavereina ainakin ollut hyviä tyyppejä. Asiakkaina hankalia, mutta niin on miehetkin. Jos jotain tarttis vihata, niin mä vihaisin asiakkaita. Eivät ole aina oikeessa, useimmiten väärässä. Mutta eipä tälläisiä tänne pidä kirjottaa. Eihän sitä tiedä vaikka oisin maanantaina jo, jonkun teistä oven takana. Hyvin mä silti työt teen ja ovat olleet tyytyväisiä.

• Anonyymi

Hienoa 🤗🤷‍♀️

• Anonyymi

Menee aloituksen ohi mutta kirjoitin joskus teikäläiselle jostakin isosta hylätystä tehtaasta ruoveden suunnalla, että onko tuttu, ei ollut. Kyseessä oli Juupajoella oleva walleniuksen fabriikki, löytyy kuvahaulla. Nykyään osittain uusiokäytössä. Kävin tuolla eräänä päivänä. Vaikuttava julkisivu. Noissa paikoissa tulee aina mukavan pysähtynyt tunnelma. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Menee aloituksen ohi mutta kirjoitin joskus teikäläiselle jostakin isosta hylätystä tehtaasta ruoveden suunnalla, että onko tuttu, ei ollut. Kyseessä oli Juupajoella oleva walleniuksen fabriikki, löytyy kuvahaulla. Nykyään osittain uusiokäytössä. Kävin tuolla eräänä päivänä. Vaikuttava julkisivu. Noissa paikoissa tulee aina mukavan pysähtynyt tunnelma. - cu-

Kiitos tiedosta, vanhat tehtaat on aina vaikuttavia paikkoja. Nyt on kovasti menny aika opiskelujen parissa. Mutta aion syksyllä ainakin jonkinlaisen kierroksen tehdä.

• Anonyymi

Naisviha on varmaan yhtä pahaa kuin miesviha. Paljon jäänyt rakkautta saamatta ja saanut vain huonoa käytöstä.. tosi huonoa. Meinaan sitä, että kun katselin tv:stä yhtä artistia, niin hän tunsi paljon rakkautta siitäkin vähästä, jota oli kokenut. Ja paljon surua ja kipua sen puutteesta, minkä osasi ilmaista. Nousee aina pala kurkkuun, kun kuulee miesten puhuvan siitä puuteettömän rakkauden osasta, jota jääneet kaipaamaan. Uskon, että sen avuin jaksaisi paremmin ne aikuisenakin koetut vastoinkäymiset

• Anonyymi

Eiköhän ihan samaa tuskaa koe naisetkin. Aivan turha bastakkainasetella kun samassa liemessä lillutaan. Mikään toisen syyttely ei sitä haavoja paranna vaan syventää. Kipuihin ei pidä jäädä makaamaan vaan nousta ylös ja tehdä se mitä ei itselleen tahtoisi tehtävän. Aivan sama mitä puukkoa selkään saa kunhan ei itse puukota.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei. Jotkut ovat kokemusten kautta vastenmielisiä, ei muuta. Viha on voimakas reaktio. Oletko varma, että vihaat? Tarkoitan, että ovatko naiset saaneet(tietämättään?) sinusta niin ison otteen? - cu-

• Anonyymi

Ketju on yksinkertaisesti vain typerä. Kukaan terve ihminen ei vihaa naista, joka on elinehto elämän säilymiselle ja ihmissuvun jatkamiselle. Taitaa kupoli olla himmeänä joillain.

• Anonyymi

In keliä se taas on pidelly...

• Anonyymi

eipä niin normaali mies ei kai pyaty vihaamaan naisia.

Joku muutaman vuoden ajan ttuttu ruumiinrakenteelta siro normaalin pituinen eli ehkä 176cm ja n. 14-vuorias jonka kanssa on aina hauska jutellakin mitä tahansa.

• Anonyymi

Ei se haittaa. Minä vihaan miehiä. Kaikkia miehiä. Ja teen kaikkea jäynää niille aina kun pystyn. Olen älykkäämpi kuin moni heistä ja käytän sitä faktaa surutta hyväkseni.

• Anonyymi

En vihaa naisia. Vihaan tyhmiä ihmisiä ja suurin osa naisista on.

• Anonyymi

Jos nainen kannattaa ja kumartaa pridelle, niin jo se riittää. Silloin se nainen on tyhmä.

Tai jos nainen pariutuu ulkonäkö edellä paskan miehen kanssa ja antaa miehelle asioita anteeksi vain, koska tämä on komea, niin se nainen on tyhmä, varsinkin jos nainen vielä tuon jälkeen syyttää miehiä omista valinnoistaan..

• Anonyymi

Naisethan taipuvat paineen alla ja kun esim. pride on verhottu ovelasti yhdenvertaisuusjutuksi, niin monet todellakin uskovat olevansa suuria tasa-arvon kannattajia.

Kyllä tuollainen ihminen on tyhmä kun ei näe metsää puilta, on se sitten nainen tai mies.

• Anonyymi

En vihaa ketään. Jos ajattelen vihaa tunteena, niin se on hirveän myrkyttävä ja kaiken hyvän ulkopuolelleen sulkeva kokonaisvaltsinen. Miksi pilata oma elämänsä sellaisella? Ei vaikuta oikein terveeltä touhulta.

xLiner

• Anonyymi

En.

• rakastan naisia, naiset ovat empaattisia ja heidän egonsa on yleensä pienempi kuin miehillä, tosin naiset kyllä kiusaavat sillee epäsuoran ärsyttävästi kun taas miehet haukkuavat päin naamaa.

• Ootko muuten ennen kirjottanu tänne sinkkuihin. Mun mielestä tuolla ikävässä oot enemmän. Mutta tosissaan me kaivataan enemmän keskusteluita tänne.

• JeroP kirjoitti:

Ootko muuten ennen kirjottanu tänne sinkkuihin. Mun mielestä tuolla ikävässä oot enemmän. Mutta tosissaan me kaivataan enemmän keskusteluita tänne.

en, koska en eti ketään ja kirjotan yleensä vaa yhelle naiselle joka tuskin ees käyttää palstaa atm.

• BPDBunny6666 kirjoitti:

en, koska en eti ketään ja kirjotan yleensä vaa yhelle naiselle joka tuskin ees käyttää palstaa atm.

No en mäkään ketään eti. Pari vuotta sitten luovutin. Jää energiaa kaikkeen muuhun sitten. Täällä on mukava höpistä kaikenlaista ja aina voi oppia jotakin. Ei tää oikeestaan mikään parinhakupalsta oo, sellasta yleistä höpinää kaikesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe