https://www.hs.fi/elama/art-2000010751329.html
Taas oli täysin absurdi menetelmä parinhakuun, joka sopii käytännössä vain naisille tai super-YTM miehille.
Ajatuksena on, että koska saat valtavasti yhteydenottoja esim Tinderissä, on "sen oikean" löytäminen kuin neulan etsimistä heinäsuovasta.
Tällä menetelmällä voidaan siis löytää neula polttamalla heinäsuopa, jollin neula vaan jää jäljelle. Menetelmässä siis opetetaan seulomaan kaikista lukuisista yhteydenotoista se oikea tekemällä oikeanlaisia suodattimia.
Huomasitteko "polta heinäsuopa"-menetelmän parinhakuun
11
220
Vastaukset
Niinpä.
Tottakai jokainen näkee oman ongelmansa, kuten täällä(kin) palstalla on nähty, mutta harvoin näkee muiden ongelmia.
Monella voi olla vaikea saada kumppania, mutta syy ei ole se, ettei tule nähdyksi, vaan se, että pystyy tarjoamaan vähemmän, mitä toinen kumppanilta haluaisi. Tai jopa antaa sellaista negatiivista, mistä saa traumoja. (Kyttääjät, roikkujat, psykopaatit, narsistisen käytöshäiriön omaavat, itsetunto-ongelmaiset jne...)Olen lukenut artikkelin. Eivät ne ohjeet aivan huonoja olleet. Jokaisen pitäisi suunnilleen tietää mitä on etsimässä ja sitten käyttää oma aikansa sen edistämiseen eikä pelailuun. Mutta pelailu on varmaan hauskempaa tai ainakin helpompaa.
Aika monelle suosittelisin "polta heinäsuova" taktiikan sijaan "hanki kissa" taktiikkaa. Ihan vaan siksi että siellä heinäsuovassa ei sellaista neulaa ole jota etsit.- Anonyymi
En lukenut juttua, älysin jo jonkun aikaa sitten pitää silmällä kissan omistavia naisia, kissa jo hankittuna voi keskittyä olennaiseen eli minuun 😂. Koiranaiset eivät käy, he kun ovat jo löytäneet suuren rakkautensa, turha kangeta siihen välyseen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lukenut juttua, älysin jo jonkun aikaa sitten pitää silmällä kissan omistavia naisia, kissa jo hankittuna voi keskittyä olennaiseen eli minuun 😂. Koiranaiset eivät käy, he kun ovat jo löytäneet suuren rakkautensa, turha kangeta siihen välyseen 😁
17:10
Voit päästä koirapaimeneksi.
Nainen nakittaa koirat sinulle ja sinulla on pallo jalassa, kenties monta ja se pallo ei ole nainen.
Hihnassa liikut sitten sinäkin.
Vuh,
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17:10
Voit päästä koirapaimeneksi.
Nainen nakittaa koirat sinulle ja sinulla on pallo jalassa, kenties monta ja se pallo ei ole nainen.
Hihnassa liikut sitten sinäkin.
Vuh,
VilmaTiedostan varsin hyvin tämän, väistöliikkeet on joskus ihan asiaa 🙂
- Anonyymi
Siin o naisella tekemistä ottaa selvää kuka on rikkain ja varakkain mies ja kaikille ehdokkaille täytyy antaa pesää ja rakkautta kun ei voi tietää onko juuri se mies kaikkein rikkain se on kovaa touhuu
- Anonyymi
Neulasta menee karkaisu pilalle tuolla menetelmällä.
- Anonyymi
En tiedä, alan itsekin nyt taipumaan siihen suuntaan, että ei se Tinder taida sittenkään olla minua varten.
Minä kun etsin parisuhdetta, en mitään seikkailuja tai yhden yön juttuja. Enkä mitään arabeja, vaikka joku yritti niin väkisin vääntääkin.- Anonyymi
Älä usko kaikkea mitä täällä jauhetaan, ota itse selvää. Tinder on pelkkä alusta minkä kautta voit hakea kontakteja jos huvittaa. Valinnan siellä teet itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä täällä jauhetaan, ota itse selvää. Tinder on pelkkä alusta minkä kautta voit hakea kontakteja jos huvittaa. Valinnan siellä teet itse.
En tietenkään uskokaan. Joskus vain turhauttaa, kun tulee kuljettua lähinnä työ-koti-kauppaväliä eikä näe potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Baarissakin on lähinnä niin humalaista porukkaa, että tuttavuuden hierominen tuntuu olevan käsikopelomeininkiä ja siksi sitä seuraa etsii nyt vaikka sieltä Tinderistä.
Tää oli ihan uutta, mä olen yleensä polttanut latoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059