Kohta ei enää muilla ajeta, sähköautoja rekisteröitiin 3 235 kpl !!!
Bensiiniautoja surkeat 821 ja dieseleitä häviävän pieni määrä 252
Sähköautojen myynti jatkoi lokakuussakin voittokulkuaan
20
157
Vastaukset
- Anonyymi
Syyskuun loppuun mennessä maahan tuotiin noin 14000 käytettyä ladattavas bensahybridiä ja 10000 täyssähköä. Onnittelut saksalaisille, ruotsalaisille ja norjalaisille, kun pääsitte autoistanne eroon.
- Anonyymi
Kyllä vieläkin se vanha Saksan vitsi pitää paikkansa. Helga tyttö kysyi Helmut isältään. Minne se vanha musta savuttava diesel BMW on joutunut? Helmut vastaa möin sen Suomalaiselle nuorelle miehelle uuden veroisena ja alkoi nauraa, Helga yhtyi nauruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vieläkin se vanha Saksan vitsi pitää paikkansa. Helga tyttö kysyi Helmut isältään. Minne se vanha musta savuttava diesel BMW on joutunut? Helmut vastaa möin sen Suomalaiselle nuorelle miehelle uuden veroisena ja alkoi nauraa, Helga yhtyi nauruun.
Melkein kukaan ei vaan ole enää tarpeeksi tyhmä ostaakseen käryttäviä diesel-romuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kukaan ei vaan ole enää tarpeeksi tyhmä ostaakseen käryttäviä diesel-romuja.
Niin kyllähän se näkyy jo rekisteröinti tilastoistakin
- Anonyymi
Joo ja vanhat romut Afrikkaan. Näin se vaihtotalous pyörii ja ilmasto pelastuu! Hahhaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kukaan ei vaan ole enää tarpeeksi tyhmä ostaakseen käryttäviä diesel-romuja.
Nyky dieselit on puhtaampia kuin 70-luvulla. Siirryhän jo vuosituhannelle 2000.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kukaan ei vaan ole enää tarpeeksi tyhmä ostaakseen käryttäviä diesel-romuja.
Paras autoni on ollut diisseli, ostin.käytettynä, ajelin sillä runsaat 10v eikä ollut mitään "kerran viikossa kirkonkylällä" vaan pitkää työmatkaa + tietty omia juttuja, akkukin oli alkuperänen, meni aina katsastuksessa läpi, huolsin itse ja korjailin itse myös kuluvat osat eikä se pirulainen edes käryttänyt, ei tarvinnu öljyä lisäillä, kun vaihtaessa.
Vaihdoin bensaan, kun tuli niin hyvä tarjous eteen, etten voinut kieltäytyä. Sähkäriin en näppejäni sotke. Ne, jotka haluaa, ajelkoon ne vähäset kilometrinsä sillä, minä tarvitsen auton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras autoni on ollut diisseli, ostin.käytettynä, ajelin sillä runsaat 10v eikä ollut mitään "kerran viikossa kirkonkylällä" vaan pitkää työmatkaa tietty omia juttuja, akkukin oli alkuperänen, meni aina katsastuksessa läpi, huolsin itse ja korjailin itse myös kuluvat osat eikä se pirulainen edes käryttänyt, ei tarvinnu öljyä lisäillä, kun vaihtaessa.
Vaihdoin bensaan, kun tuli niin hyvä tarjous eteen, etten voinut kieltäytyä. Sähkäriin en näppejäni sotke. Ne, jotka haluaa, ajelkoon ne vähäset kilometrinsä sillä, minä tarvitsen auton.Minullakin oli dieseleitä, neljä, kaikki utena hankittuja. Talvella kylmiä kuin jääkaapit kaikki paitsi yksi jossa oli toimiva Webasto, ensimmäinen oli ilman polttoainelämmitintä ja hytissä oli aina kylmä pakkasella ajoi sitten kuinka pitkälle tahansa, tämä eka auto Audi hyytyi kerran tienposkeen yli 40 astetta pakkasta ja tietenkin juuri puolivälissä Saariselkää ja Sodankylää. Siinä oli vitsit vähissä nuorella perheenisällä. Seuraava Volvo oli oikeastaan aika hyvä ja Webasto piti lämpimänä toisessa Volvossa Eberi ei suostunut toimimaan yli 20 asteen pakkasissa joten kyse oli lähinnä vain leutojen ilmojen mukavuusvarusteesta. Viimmenen Ford ei ollut oikeastaan edes auto koska kyseessä oli Ford, akku ei pysyny latauksessa "fiksun" lataulogiikan vuoksi, ei olisi pitänyt ajaa kuulemman pitkää ajoa tasakaasulla vaan kiihdytella ja jarrutella. Pari kertaa jäi talvella töihinlähtö tällä autolla. Ainoa hyvä Fordissa oli vähän ponnekaampi moottori, tässäjään ei polttoainelämmitin aina toiminut tässä syy ei ollut pakkanen vaan akun aina kehno varaustila. Yleisesti dieselit oli laiskanpulskeita kaikki ja manuaaleissa veto loppui maantieajossa aina lyhyeen ja piti alkaa vaihtamaan vaihdetta kesken ohituksen. Polttoaineenkulutus niissä oli kuitenkin pienehköä muttei niin pientä mitä näitä seuranneessa plugarissa joka oli joka suhteessa ylivoimainen matka-auto edellisiin verrattuna. Ainoat miinukset plugarissa oli jatkuva latauksen tarve maantieajossakin jos halusi pitää polttoainekulut alhaalla.
Näillä autoilla ajettiin kaikilla n 25 000 km/vuosi ja niistä, luovuttiin alle 100 000 km ajettuna.
Nyt on täyssähkö ja paras auto ikinä, ei mitään ongelmia, talvellakin idioottivarma ja lämmin. Voimaa riittää ja on edullinen ajaa. Reissuja lukuunottamatta riittää kun laittaa kerran viikossa johdon seinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky dieselit on puhtaampia kuin 70-luvulla. Siirryhän jo vuosituhannelle 2000.
Onhan ne puhtaita kunnes puhdistustoiminto pölläyttää kaikki rikkipaskat kerralla ilmoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne puhtaita kunnes puhdistustoiminto pölläyttää kaikki rikkipaskat kerralla ilmoille.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Yhäkö nämä suomalaiset toimivat saksalaisten autojen romuttamona!
Mitä pahaa me on tehty?- Anonyymi
Norjasta ja ruotsista sekä saksasta tuodaan näitä romuja...muistisääntö 100.000 hybridi ja paaliin jos ei ole dokumenttia akkurempasta jossa on kaikki moduulit vaihdettu..
- Anonyymi
Polttis olla pian arvoton.
- Anonyymi
Hah...kenen luulet ostavan käytetyn hybridin tai sähköauton....noilla pitää ajaa paljon että ne toimii..niit ei kestä seisottaa parkkipaikoilla...eli autojen tarve vähenee köyhemmällä kansalla ja ajavat pyörällä ja taxilla sekä lilnjautolla...jos tarttee sitten lomareissuun autoa niin vuokraa sen...samoitem jos on määräaikainen työ niin parempi vuokrata auto vaikka onkin hieman kalliimpi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah...kenen luulet ostavan käytetyn hybridin tai sähköauton....noilla pitää ajaa paljon että ne toimii..niit ei kestä seisottaa parkkipaikoilla...eli autojen tarve vähenee köyhemmällä kansalla ja ajavat pyörällä ja taxilla sekä lilnjautolla...jos tarttee sitten lomareissuun autoa niin vuokraa sen...samoitem jos on määräaikainen työ niin parempi vuokrata auto vaikka onkin hieman kalliimpi..
Taksiin ei ole varaa, linja-autoliikenne loppui 90-luvulla, fillarilla liian pitkät matkat, ajelen siis vanhalla diisselillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksiin ei ole varaa, linja-autoliikenne loppui 90-luvulla, fillarilla liian pitkät matkat, ajelen siis vanhalla diisselillä.
Aletaan olla jo ikäloppuja niin sähkörollaattori on paikallaan ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaan olla jo ikäloppuja niin sähkörollaattori on paikallaan ....
Lisävarusteena tiputuspullo ja kusipullo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisävarusteena tiputuspullo ja kusipullo..
Ajetaan Kelatakseilla huviajoa veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajetaan Kelatakseilla huviajoa veronmaksajien piikkiin.
Itse tarvitse niitä enemmin kuin huomaatkaan.
- Anonyymi
PARAS AUTO, ATOMIENERGIALLA KULKEVA. KERRAN TEHAALLA LADUTTUNA JA AJETAAN MILJOONA KILOMETRIÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097