Naisen suuri ilta lähestyy....

Anonyymi-ap

Naisella on edessä elämän suuri ilta, ensitreffit naisen luona mies tulossa illalla ja nainen heränyt aamulla ylös ja mitä nainen tässä tilanteessa toimii.
Laitaako nainen pullataikinan kohoamaan, pyöräyttää korvapuustit, voisilmäpullat, kookospuustit ja toscapullat.
Sen jälkeen mokkaruudut, maisemakahvilan omenapiirakan, tiikerikakun ja pikkukakkuja.
Sen jälkeen kuoraisee perunat, panee karjalanpaistin hautumaan, tekee isoäidin lihapullia ja perunoista muusia ja lohisoppaa.
Jälkiruoaksi mansikka, mustikka, karviasimarja kiisseliä ja vatkaa kermaa kyytipojaksi.
Tunti vielä aikaa, käykö nainen suihkussa psulla, kuuraa ja hankaa kroppansa
hyvän tuoksuiseksi kesäheinä naiseksi ja sitten menee olohuoneesen istumaan ja odottamaan, kun ovelta kuuluu tömps, tömps meiehn kenkien tömistys ja ovikello soi...

18

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy pestä lompsa.

• Anonyymi

Hyvä muuten se haisee

• Anonyymi

Ensitreffejä ei sovita kotiin ☝

- Sheena

• Anonyymi

Soitan ja sovin ne treffit jonnekin julkiselle paikalle. Mennään vaikka kävelylle. Yksikään mies ei tule ensitreffeille mun kotiini. Yksikään mies ei tiedä edes mun osoitettani, ennen kun katson voivani luottaa häneen.

Jos sattuu olemaan jo tuttu ja luotettavaksi katsomani mies, niin sitten ok, mutta mitään hiton pullaa en todellakaan leivo. Sämpylää tai pataleivän voin tehdä, jos olen riittävän sekaisin. En myöskään kokkaa, jollei ole erikseen sovittu ja sittenkin korkeintaan jonkun pastakastikkeen tmv. äärimmäisen nopeaa ja helppoa. Jälkiruoaksi riittää vaikka pala suklaata.

En tarvitse erikseen mitään suihkua tai muutakaan vastaavaa.

• Anonyymi

Koitas käydä suihkussa ja puhtaat vaatteet päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitas käydä suihkussa ja puhtaat vaatteet päälle

Ei ole tarvetta erillisille suihkukäynneille, kun mulla on muutenkin hyvä hygienia ja puhtaat vaatteet päälläni. Ällöttävä tollanen ajatus, että sä käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet vain treffien takia. Toivottavasti mä en ikinä törmää irl tollaseen yökötykseen. Mä olen kyllä kuullut tarinoita millasia turjakkeita ukoissa on, mutta en onneksi ole itse ikinä törmännyt tuollaisiin.

• Anonyymi

No ei nainen yksin ole treffeillä.
        Naisen isä ja äitee istuu koko ajan silmä kovana vahtimas, ettei uusi mies innostu liikaa.
        Jos uusi mies meinaa innostua liikaa, niin äitee koputtaa kävelysauvalla lattiaa ja isä ottaa kravatista kiinni ja vähän kiristää kravaattisomua, kunnes miehen pää alkaa punertaa.
        Samalla isä ja äitee tekee päätelmiä onko miesehdokas sopiva naiselle ja erityisesti sukuun.
        Ei sukuun mitä tahansa turjakkeita kelpuuteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nainen yksin ole treffeillä.
        Naisen isä ja äitee istuu koko ajan silmä kovana vahtimas, ettei uusi mies innostu liikaa.
        Jos uusi mies meinaa innostua liikaa, niin äitee koputtaa kävelysauvalla lattiaa ja isä ottaa kravatista kiinni ja vähän kiristää kravaattisomua, kunnes miehen pää alkaa punertaa.
        Samalla isä ja äitee tekee päätelmiä onko miesehdokas sopiva naiselle ja erityisesti sukuun.
        Ei sukuun mitä tahansa turjakkeita kelpuuteta.

Ehkä teillä noin. Minä olen ihan yksinäni. Mun mielestä olisi melko outoa raahata isäni uurnaa treffeille mukaan, enkä kyllä olisi huolinut häntä elinaikanaankaan mukaan treffeilleni, jos olisin sellaisilla käynyt.

Mä päätän tarjokkaan ihan itse ja se kenet valitsen on ilmoutusasia, johon ei muilla ole sananvaltaa (paitsi miehellä itsellään tietysti). Tokkopa tuon edes näytille ennen kun asutaan yhdessä. Eipä se ennen sitä muille kuulu.

• Anonyymi

Se mitään suihkussa käy vaan jatkaa leipomista, kun kerta niin innostui. Unohti jopa sen miehen tulon. Vatkaimen kanssa touhutessa ei kuule edes ovikelloa sinne keittiöön ja niinpä mies viettää treffit rappukäytävässä.

• Anonyymi

Mikä veijari tällaisten aloitusten takana piileskelee?
      No. Ensitreffit eivät ole alttarilla muttei mun himassakaan.
      Ulos kahville ja sitä rataa.
      No, sitten ajan kanssa, jos mies tulisi, niin voip olla, että kaupantäti leipoisi (mieshän saattaisi innostua likkaa mun korvapuusteista) ja voin kyllä änkeä miehenkin luo katsomaan hänen lripomistaan. Anno domini 2025. Miksei.
      Ja ruoka.
      Tässä on pizzeria lähellä, joten ringring ja loihdin ruokapuolta, jos tarvis.
      Vilma
      Tykkään pelkistämisestä.
      (Sivu mennen sanoen, olen berceleellisen pahalla tuulella. Jos tällaiseen saumaan joku rimputtelisi, en tiedä miten tulehtuneeksi menisin.)

• Palstan setä, joka kuvittelee, että jossain olisi nainen, joka käyttäytyy samoin, kuin hänen mummonsa, kun menivät käymään Olympiavuonna mummon luona. :oD

• Anonyymi

Ei oo raivoomisen paikka oletko edes nainen kun noin vastakkaiselle sukupuolelle suutut kun joutuu jotain kokkaamaan eli ei aloitus paha ollut

• Anonyymi

Kyllä nainen tekee kaikkensa että komea mies viihtyy treffeillä joten nainen kokkaa ja ajaa karvansa. Nainen päästää vain komeita miehiä kotiinsa.

• Anonyymi

Enneko innostut ajamaan karvas, niin utele mieheltä, se voi olla kiinnostunut ja voitte ajaa sit karvat yhdessä se olisi mukava tapa silleen tutustua tosiinsa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enneko innostut ajamaan karvas, niin utele mieheltä, se voi olla kiinnostunut ja voitte ajaa sit karvat yhdessä se olisi mukava tapa silleen tutustua tosiinsa....

Joo ja yltiökarvareista tulee skinejä.
        Vilma

• Anonyymi

Ei mulla ole tarvetta tehdä koko jääkaapillisesta ruokaa. Teen jotain laadukasta ja haen hyvää punaviiniä. Keskityn laittamaan itseni edustavampaan kuntoon. Tämän saatan aloittaa jo päiviä aiemmin lakkaamalla kynnet ja hoitamalla ihoa.

• Tästä tulikin mieleen. Että yks nainen. Tai oli ne jo tavannut. Mutta yks nainen kuitenkin leipoi ja teki ruokaa. Oli niin ku koko päivä aikaa valmistautua. Niin aamupäivästä ruskea saabi jo kaarsi paikalle. Ja vähän nainen pelästy, että tulee etuajassa. Mutta eihän se ollut, vaan exähän se tuli hakeen pojat. Mutta sitten iltapäivällä tuli ja he katselivat syksyn säveltä telkkarista.

• Anonyymi

arvasin tuon että kun paljon kevyttä liikennettäkin miksi ei ole aurattu lumia.

minun idea oli siirtää tuollaiset rappurallit sivun puolellekin auraaja-kuoemaaja pääsee ajamaan suoraan läpi törmäämättä niihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241