Mitä jos laitettaisiin AI suoltamaan näitä ulostejuttuja tänne 10 minuutin välein? Tai oletteko ajatelleet,.jos 1hoitsu onkin joku botti.. tai peräti kylmis-botti tekemässä tänne kylmis ai-videoita
Palsta on vinkunut kylmis-kiimaa ja 10 vuoden ajan mutta paljastuisikin että kysymyksessä näin tekoälyn generoima hahmo!
Asd
Ai ja sontaseppous
10
186
Vastaukset
- Anonyymi
Asdn luomisessa ei edes tekoäly auttanut.
Muuten oletko kokeillut Imodium lääkettä.
Se auttaisi vatsasi ongelmiin, mutta toisaalta ymmärrän, että luikas sonta tekee onanoinista sinulle miellyttävämmän kokemuksen. Myös ass-to-mouth on marinoidulla vesimelonilla maukkaampaa.- Anonyymi
Imodoum sisarlääkkeineen on tällä palstalla käyty läpi hyvin perusteellisesti. Kuinkahan monta tusinaa "Imodium ei auta"- ketjua olen nähnyt? Tässä vuosikymmenen aikana?
Asd
- Anonyymi
Mietin lauantaisaunassa, että joudunko pseudokirurgina jatkossa poistamaan porkkanoita perseestä? Aluksi ajattelin käyttää koulutettua oravaa, kunnes välähti. Tissu on kuin luotu tehtävään terävine hampaineen. Minun tarvitsee vain amputoida Tissulta korvat, koska pään vetäminen suolesta olisi muuten mahdotonta. Joka tapauksessa Tissu ei hevin suolesta poistu sinne kerran päästyään.
- Anonyymi
Tissun dissaaminen on laissa kiellettyä vuodesta 2025 alkaen. Näin on hallitus päättänyt.
- Anonyymi
Tissun suoli toimii kuin koulutettu vartiokoira. Se päästää tunkeutujan kyllä sisään, mutta ei päästä enää ulos. Kaikki, mikä eksyy Tissun pyhimpään, jää sinne.
- Anonyymi
Miksi sinulle on tärkeää sonta juttuja laitella esiin. Kai sitä nyt muutakin luulis olevan ihmisen pääkopassa kun paskan puhuminen
- Anonyymi
Luulisi, mutta ei ole. Iskä lähti ostamaan tupakkaa kun olin yhdeksän ja unohti palaamatta ja nyt en ole 37 vuoteen nähnyt. Se katkeroitti niin syvästi että jäljelle jäi vain fantasiat joissa nöyryytän sontaseppoja ja muita yhteiskunnan hylkiöitä heidän omissa ulosteissaan.
Välillä kateellisena luen 1hoitsun juttuja siitä miten hän ylijumalana jakelee lääkkeitä ja hygieniahaalareita sekä operoi haimaa paksujen viskisiivujen inspiroimana, ihan väärä ala tuli valittua.
Asd
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi, mutta ei ole. Iskä lähti ostamaan tupakkaa kun olin yhdeksän ja unohti palaamatta ja nyt en ole 37 vuoteen nähnyt. Se katkeroitti niin syvästi että jäljelle jäi vain fantasiat joissa nöyryytän sontaseppoja ja muita yhteiskunnan hylkiöitä heidän omissa ulosteissaan.
Välillä kateellisena luen 1hoitsun juttuja siitä miten hän ylijumalana jakelee lääkkeitä ja hygieniahaalareita sekä operoi haimaa paksujen viskisiivujen inspiroimana, ihan väärä ala tuli valittua.
Asd
AsdAA -kokouksissa kuulee vastaavanlaisia avautumisia. Monesti syynä ongelmiin on vaikea isä-suhde, kuten minullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AA -kokouksissa kuulee vastaavanlaisia avautumisia. Monesti syynä ongelmiin on vaikea isä-suhde, kuten minullakin.
Mielenkiintoista. Joo isäsuhde on vaikea ja ole kiusannut erilaisia lapsesta saakka.
Mm. Spurgut on helppo kohde, mutta kylmis osoittautui liian symppikseksi. Aluksi pilkkasin häntä, mutta sitten aloin säälimään ja lopulta arvostamaan.
1hoitsun kanssa ei mennyt yhtä hyvin, pilkkasin häntä jo alussa ja pilkkaan tänä päivänäkin.
Asd
Asd
- Anonyymi
Sontaseppojen paskain jauhaus on liikaa. V -uttaa nähdä moisia puistojen penkeillä juomassa halpaa vinettoa ja kuluttamassa terveydenhoitoresurssejamme.
Uutta maksaa vaan peliin veronmaksajien rahoilla niin jaksaa taas dokata.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384