Nyt syyllinen saisi luvan tulla selvittämään asiaa! Kuka on pannut vaimoni raskaaksi??? Karhun vessassa kuulema tämä akti tapahtunut, silminnäkiät on!
Kuka on pannut vaimoni raskaaksi!
37
787
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt äkkiä karhun vessaan🏃➡️
- Anonyymi
Aika vaikeeta mennä sanomaan kun niitä panijoita on kymmernittäin. Joku niistä viijestäkymmenestä kuitenkin....tämän vuotisista. Sen vanhempia mahollisuuksia ei lasketa.
- Anonyymi
Pitää varmaan kysyä siun eukolta. Jos ootte naimisissa, olet tietenkin lapsen isä laki sanoo niin.
- Anonyymi
Eukkosa on kaikista vähite siitä panijasta selevillä muute kun ettei se varmuuvella ainakaa tuo ukkosa eli viestiketjun alottaja oo.
- Anonyymi
Vähän kärkeä kastoin. Niinkö vähästä se.....
- Anonyymi
Vaimo ollut olevinaan niin humalassa ettei muista koko tapahtumaa! Onneksi on vielä hyviä ystäviä jotka vinkkasivat näin käyneen. Saisi syyllinen ilmiantaa itsensä niin juteltaisiin mies-miehelle silmätysten! Epäiltyjä ja silminäkijöitä on!
- Anonyymi
Olis vilikassu taakseen !
- Anonyymi
Naisen oikeus kehoon.
- Anonyymi
Miun vaimoon ei ole kellään muulla oikeutta kuin miulla!
- Anonyymi
Sehän oli timoteus etkö muista.
- Anonyymi
Kake.
- Anonyymi
Rantteliini ?
- Anonyymi
No meillä ei vaimo nauttis enää vaimon statusta...
- Anonyymi
Kyllä se on perkele aika kortilla täällä meilläkin nyt kunhan selviää varmaksi että akti on tapahtunut! Melkoinen häpeä jos omaa akkaa on joku nainut kapakan vessassa saatana!
- Anonyymi
Impolla heräs eppäily ku akka näytti raskaustestiä.
- Anonyymi
Vieläkö Kiteellä löytyy lisääntymiskykyisiä naisia, kun ei sellaisia pääse enää idästäkään.
- Anonyymi
Onhan niitä, osalla lapsia usseille miehille. Jo pittää olla makkiita rönttöstä😂
- Anonyymi
Eppäilen että Jorma on ollut asialla.
- Anonyymi
Mielestäni aiheeseen liittyvät yksityiskohdat eivät ole julkisuuslain mukaan julkaisukelpoisia. Niinpä kehoitan kaikkia harkitsemaan aiheeseen liittyviä asiainhaaroja. Saattaa joutua joutavat seisomaan pian ilman syytesuojaa, ihan ilman kovaa tarkoitusta.
- Anonyymi
Olehan sarjavinkkaaja uhkailematta, täällä saa keskustella vapaasti mistä kukin tahtoo! Ketjun aloittaja päätti ihan itse levittää perheen sisäiset asiat julkisiksi. Myöskin julkisella paikalla tapahtuvat panot ovat julkaisukelpoista tavaraa että se siitä jeesustelusta.
- Anonyymi
Ainakin quosimodo jakkaa, olisko hän?
- Anonyymi
Ootko kateellinen me saadaan vauva! Ajele sinä sillä bemarillas yksin vaan. Ilman ystäviä ja perhettä!
- Anonyymi
Kuka nyt jostain vaaveista tai lapsista tulisi kateelliseksi? Niitä saa kuka vaan tehtyä mutta rahan tekemiseen vaaditaan aivotyötä, se ei enää kaikilta onnistukaan 😉
- Anonyymi
Kyllä tällaista paskaa julkaistaan.
Monta muuta ei.- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Uskottomuus ja pettäminen on vakava asia, ei ole paskaa. Hyvä kun otti asian puheeksi ja purki paineet tänne eikä toiseen ihmiseen, nostan hattua 👍
- Anonyymi
Oletko varma että karhun vessassa tapahtui kun sun misulla on aika muhkeet muodot? Wc:tilat liian pienet moiseen puuhaan!
- Anonyymi
Juurikan poikamies aikamies kuulema ollut asialla, aktivoitunut kun ei enää ole hetkeen päässyt Sortavalaan. Kovat on tuskat kun ei saa 😁
- Anonyymi
"Isä, olen raskaana", totesi tyttö ruokapöydässä.
Hernevellit tyrskäti isän nenästä. Aikansa ryvittyään ukko karjaisi:
"Kuka on lapsen isä ?"
"Tiedätkös sinä, mikä herne nenääsi meni", tyttö vastasi.
Ja taas kuului tyrskähdys..... - Anonyymi
Vie vaimoke apotille, ei kai kukaan itseään kunnioittava mies käy vieraan miehen muksua kasvattamaan?
- Anonyymi
Kun on vaimo ja kaksi tyttöystävää, ei tarvii käydä vieraissa.
- Anonyymi
Ei olisi kannattanut tuoda idästä vaimoa, ovat kevytkenkäisiä.
- Anonyymi
Meno monin paikoin on muuttunut kovin kevyt kenkä seksi.
Kai mani kysyy, onko nyt mieltä missään, raataja rankka thai työtön ikävissään.
Huominen olkoon huominen, täytyy myöntää.
Tahdo ei kukaan, lähteä mukaan, jos jotain yrittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meno monin paikoin on muuttunut kovin kevyt kenkä seksi.
Kai mani kysyy, onko nyt mieltä missään, raataja rankka thai työtön ikävissään.
Huominen olkoon huominen, täytyy myöntää.
Tahdo ei kukaan, lähteä mukaan, jos jotain yrittää.Harvalla meistä on rautaa,
monella taipua saa.
Moni omallaan oppinut on kyllä toimeen tulemaan.
Mulla taitu ei koskaan, siksi tahdon vain yrittää.
Ja kaiken sen, minkä päätän, se myös mulle jää ! - Anonyymi
Venäjän tytöillä särkee harvemmin päätä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään. Siksi päätön touhu jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Venäjän tytöillä harvemmin on 50kg ylimääräistä painoa ja meikitön naama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312