Puhutaan ympäristön saastuttamisesta, ja ilmaston lämpenemisestä.
Miksi ihmisiä valehdellaan puolustusvoimien ja päättäjien taholta?
Nato- koneet syytävät tarkoituksella ilmaan alumiinin ja muovin sekaista myrkkyä ja kemikaaleja.
Nyt, valehdellaan , että suomi on käyttänyt niitä jo pitemmän aikaa.
Tapetaanko suomen, myös Lapin ihmisiä jo tahallaan?
Alumiini jo yksistään aiheuttaa dementiaa ja ties mitä.
Ja merien muovisaasteista huudetaan monttu auki
Muovi ja kemikaalit ovat myrkyllisiä.
Miksi suomen päättäjät sallivat Nato koneiden myrkkyjen kylvämisen ilmakehään ja luontoon?
Miksi puhutaan puhtaasta luonnosta, jos sinne saavat ulkomailta tulleet Nato koneet kylvää tappavia aineita?
Päättäjät vastuuseen siitä, että he sallivat niin tapahtuvan, ja silläkin teolla aiheutetaan kuolonuhreja.
Naton koneet syytävät myrkkyä taivaalle
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä aloituksen tekijä tuollaisella tiedolla tekisikään ?
- Anonyymi
Ei se ole aloittajan keksimää.
Alumiinisilppu näkyy säätutkissa, mutta vaikuttaako se ...
Erä-lehti
https://eralehti.fi › alumiinisilppu-nakyy-saatutkissa-mut...
9.3.2024 — ... silputusta eli ilmaan levitetään esimerkiksi alumiinia, joka näkyy säätutkissa sateena. Onko silputuksesta haittaa luonnolle tai ilmanlaadulle? - Anonyymi
Saastuttaahan se kaivosteollisuuskin luontoa laajalta alueelta.
- Anonyymi
Kaivokset tuopi työtä ja verorahoja Ylitornion kuntaan!
- Anonyymi
Niin se tekkee, ja vaikka met rivikansalaiset vastustaisima kuinka asiaa, meitä ei kukhaan kuule eikä näe.
Päättäjät näkkee ja kuulee vain mustia porvareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398