Mum miälestä Freddy Krurger ei ole enää yhtä pelottava kuin kymmenvuotiaana 80-luvulla! Sääli! Tykkäsin niistä elokuvista siloin sen tähden :(
Fteddy on menettänyt hohtonsa
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mä pelkään noita elokuvia. 😢
- Anonyymi
Mum miälestä taas ainoastaan Alienit, Terminator ja The Thing (alkuperäinen) ja ehkä jossain määrin Predator on säilyttänyt paikkansa. Moni muu ei oo enää yhtä hyvä kuin ennen esim. Star Wars on kyl aika höpö nykyään katsottuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mum miälestä taas ainoastaan Alienit, Terminator ja The Thing (alkuperäinen) ja ehkä jossain määrin Predator on säilyttänyt paikkansa. Moni muu ei oo enää yhtä hyvä kuin ennen esim. Star Wars on kyl aika höpö nykyään katsottuna
Minusta Carpenterin The Thing on paljon parempi kuin alkuperäinen Hawksin versio.
- Anonyymi
Freddy Kruger on vähän kuin Saksikäsi Eetvartti.
The Thing on hyvä.
Avaruusjutuista ehkä musta-aukko juttu Event Horizon, kertoo miten musta-aukko voisi vaikuttaa ihmisen aivojen toimintaan, tekemällä ihmisen hulluksikin. Se ensimmäinen Freddy kruger oli hyvä, samoin kolmas ja neljäs. En muista kumpi noista oli rennon ohjaama. Ehkä kaikkein paras oli kutonen, oli tietyllä tapaa moderni ihan musiikkiakin myöten. Noi vanhathan oli aika klassikoita.
Myöhemmin freddystä tehtiin vielä elokuva, missä oli se perjantai 13 Jason vastassa. Ideana ihan hyvä, mutta se oli niin teini leffa, etten pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556