Fteddy on menettänyt hohtonsa

Anonyymi-ap

Mum miälestä Freddy Krurger ei ole enää yhtä pelottava kuin kymmenvuotiaana 80-luvulla! Sääli! Tykkäsin niistä elokuvista siloin sen tähden :(

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä pelkään noita elokuvia. 😢

• Anonyymi

Mum miälestä taas ainoastaan Alienit, Terminator ja The Thing (alkuperäinen) ja ehkä jossain määrin Predator on säilyttänyt paikkansa. Moni muu ei oo enää yhtä hyvä kuin ennen esim. Star Wars on kyl aika höpö nykyään katsottuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mum miälestä taas ainoastaan Alienit, Terminator ja The Thing (alkuperäinen) ja ehkä jossain määrin Predator on säilyttänyt paikkansa. Moni muu ei oo enää yhtä hyvä kuin ennen esim. Star Wars on kyl aika höpö nykyään katsottuna

Minusta Carpenterin The Thing on paljon parempi kuin alkuperäinen Hawksin versio.

• Anonyymi

Freddy Kruger on vähän kuin Saksikäsi Eetvartti.

The Thing on hyvä.

Avaruusjutuista ehkä musta-aukko juttu Event Horizon, kertoo miten musta-aukko voisi vaikuttaa ihmisen aivojen toimintaan, tekemällä ihmisen hulluksikin.

• Se ensimmäinen Freddy kruger oli hyvä, samoin kolmas ja neljäs. En muista kumpi noista oli rennon ohjaama. Ehkä kaikkein paras oli kutonen, oli tietyllä tapaa moderni ihan musiikkiakin myöten. Noi vanhathan oli aika klassikoita.

Myöhemmin freddystä tehtiin vielä elokuva, missä oli se perjantai 13 Jason vastassa. Ideana ihan hyvä, mutta se oli niin teini leffa, etten pitänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2078
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe