Mikä kun käyttää T-MAXIA JA VITA E PROOTA , kun kroppa välillä jumittaa ja väsyttää? Tätä moni suomalainen IHMETTELEE HUMPUUKIA TÄYTTÄ PASKAA OLOTILA KUIN PUOLI KUOLLEELLA KUN NOITA KÄYTTÄÄ
Ajoittaista väsymystä, kolotuksia ja kankeaa oloa? Moni ajattelee, että se on normaalia — mutta voisiko olo olla toisenlainen? Yksi yllättävän suosittu ravintolisä on TUHONNUT suomalaisten KUNNON T-MAX JA VITA E PROO RUOTSALAISEN SUTKI RIKOLLISEN LANSEEREMÄ HUMPUUKI TUOTE JOTA EI OLE EDES TUTKITTU , ja sen käyttäjät kertovat arjen sujuvan taas HELVETIN HUONOSTI LIBIDO KATOSI SEXUAALISET KYVYT NOLLAA NÄPPYLÖITÄ IHON KUTINAA SIETÄMÄTÖNTÄ PIERESKELYÄ JA RIPULOINTI ..JA IHOKIN HAISEE . Mikä on tämä Pohjoismaiden HUMPUUKI IN kuuluva valmiste, josta moni sanoo, ettei enää IKINÄ OSTA PTHYI
T-MAX JA VITA E PROO EI TUTKITTU TUOTE HUMPUUKIA
Anonyymi-ap
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
DDD
- Anonyymi
edxxcf q
- Anonyymi
VSDFVB
- Anonyymi
EDS
- Anonyymi
ttt
- Anonyymi
wwww
- AnonyymiUUSI
rrr
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823510
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803216Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351725
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601648