Sanotaan, että silmät ovat sielun peili. Toisilla ne ovat tähtitaivaan kirkkaat ja ilme ilosta heleä kuin aamuinen aurinko. Itse kun otan omasta naamastani kuvan, silmät ovat väsyneet ja raskaat! Ilme on vakavan apaattinen kuin surusta itkeneellä hautajaisvieraalla. Vaikka miten yrittäisin puristaa hymyä kasvoilleni, en saa aikaiseksi kuin vihaisen irvistyksen. Olen aina aggressiivisen ja välinpitämättömän rangaistusvangin näköinen vaikka mitä tekisin.
Kimi Räikköstä sanottiin aikaisemmin "jäämieheksi". Sanonta lienee aiheutunut hänen pateettisesta ulosannistaan sekä jäämäisestä perusilmeestään, josta tunteet eivät juuri paistaneet lävitse. En silti usko, että hän olisi mitenkään tunteeton, kuten en ole minäkään! Jotenkin tunnen häntä kohtaan sympatiaa ja sielunveljeyttä vaika meissä ei taida muuta yhteistä ollakaan kuin ulkoinen haikeus.
Itsessäni sen sijaan tunnen ilon ja surun vaihtelut ja olen kokenut paljon ja pahoja. Ilonaiheet elämässä ovat viime vuosina olleet vähäiset ja olen kokenut menetyksiä, suuria suruja ja epäonnistumisia ja uskonkin sen vaikuttaneen omiin kasvonpiirteisiini ja ilmeeseeni merkittävästi.
Mutta en minä koskaan mikään ilopilleri ole ollut! Pikemminkin sellainen ujo ja arka, syrjäänvetäytyvä, hieman pelokas ja kiusattu poika, joka on epävarmuuttaan peitellyt alkoholilla ja tyylillään.
Ehkä se epävarmuus on eniten näyttäytynyt sellaisena ylimielisyytenä ja syrjäytymisenä sosiaalisista tilanteista. Nykyään olenkin varsin yksinäinen outolintu, joka vain pärjäilee, mutta ei oikeasti pärjää. Jokainen päivä on kuin uusi taistelu, jossa sitä viimeistä oljenkortta metsästeään kuin henkirievun riekaletta, jonka tuuli on riuhtoa mennessään.
Olen vähän sellainen ruhjottu sielu, joka huutaa ja kärsii ja joka on kuin vangittu pullonhenki sammiossaan. Päältä katsoen tyyni ja rauhallinen kuin laineeton meri, jonka sielu on kuitenkin syvän sinisen synkkä ja salaperäinen. Silloin tällöin se näyttää voimansa ja mahtinsa valkoharjaisina tyrskyinä, jotka iskevät vasten kalliota ja vievät kaiken irtaimen mennessään. Kaikki mihin se koskee, hukkuu ja kuolee!
Mutta sellaista se elämä on, kertomatonta tarinaa. Jokaisesta voisi kirjoitta kirjan, runon tai laulun, mutta kuka niitä sanoja kuulisi? Tuskin kukaan, koska kaikki häviää kuin tuulen huminaan!
Pieni tarina taas tähän iltaan, jossa on niin kovin vähän asiaa
7
324
Vastaukset
- Anonyymi
Oh, ihanan synkkä kuvaus sinusta. Olet vielä nuori ja sjatuksesi käyvät kiivaina.
Minä olen taas niin vanha, että säikähdin väsynyttä pelikuvaani kun kävelin kaupassa sitä vastaan. Oli se järkyttävä kokemus, sen voin vannoa ! 💥🤯 - Anonyymi
Ulkoinen hallintakäsitys.
Olisit onnellisempi, jos et antaisi muille ihmisille niin paljon valtaa. Tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä, jos ei liikaa kysele kaikkeen lupaa muilta.
En minäkään enää kysy keneltäkään, millainen nainen saa olla tai millainen naisen pitäisi olla. 😄
🦄- Anonyymi
Niin et varmaan myöskään mene esim henkilöön kun julistelet täällä tätä sanomaasi
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Tuli mieleen kaunotar ja hirviö - satu.
Taidat kuitenkin hieman liioitella. Ei nyt ollenkaan vähäistä asiaa. Kirjoitat kauniisti ja se on yksi sinun lahjoistasi.
Ikävää jos ulkomuotosi ei vastaa sisäistä maailmaasi. Mutta ainakin minulle se sisin merkkaa enemmän.- Anonyymi
” Jotenkin tunnen häntä kohtaan sympatiaa ja sielunveljeyttä vaika meissä ei taida muuta yhteistä ollakaan kuin ulkoinen haikeus.” Onko sulla palstasetä yhtä raskas kaasujalka kuin Kimi Räikkösellä? Ottaa ja lukoo koko tekstin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292745- 911034
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719