Mun kuvaan tuli pelottavasti työvaatteet päälleni. Mitähän kaikkea tuo tekoäly tutkiikaan tietämättäsi?
Ja kauhua herättääkseni kerron olleeni ainoastaan yhdesti yhtiön sisäisessä tiedotuslehdessä.
Kuitenkin tekoäly osasi kopioida työvaatteet 100%:sti ja pyytämättä. Lisäksi ympäristö näytti pelottavasti olohuoneeltani ilman vihjeitä.
Valvooko isoveli meitä?
>simiti<
Oletteko teettäneet tekoälyllä kuvia itsestänne?
13
318
Vastaukset
- Anonyymi
En ole, mutta kerran kännykkäni nosti hymiöksi kuvaukseni kohteen. Kuvasin puhelinkotelon kanteen kuvattua lohikäärmettä, kun sen hymiö nousi leijaillen puhelimen hymiöluetteloon. Se tapahtui silmieni edessä. En tiennyt että puhelimessani on sellainen ominaisuus... Sitä tiedä mistä hymiöstä löytää itsensä, jos riittävän karikatyyri 🙀🤯😹😸🥳😅
- Anonyymi
Ensi vuonna 2026 Honor tuo messuille puhelimen mikä vie tekoälyn uudelle tasolle. Heh, pian ilman karenssia ei voi enää työnvälityksessä kieltäytä metsänkonekuljetajan kurssista selityksilä ettei tykkää työskennellä yksin kun kurssin työnantaja lupaa ilmaisen Honorni mukaan.
- Anonyymi
Kun kerran annoit idiksen niin teetin tietenkin, viikinki ja ihmissusi, Eka oli heti sen näköinen ettei sen kanssa pelleillä ja ihmissuden kanssa vielä vähemmän 😁
- Anonyymi
Monia monia ja varsin onnistuneesti ihan itsestäni poikkeaviakin. Työkalut on helpot käyttää.
Jasu - Anonyymi
Puutteessa olevat kitkerät peräkammarin miehet tekee tekoälypokea, kyylemmä ää
Yhden muokkauksen olen tehnyt, parantanut värejä ja valaistusta. Tekis mieli tehdä itsestäni mummo, mutta riittää, että katson äitiäni. Meillä on sen verran yhdennäköisyyttä.
- Anonyymi
Tinderiä vartenko vai miksi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderiä vartenko vai miksi
Ei, mutta vastaus poistettiin, niin antaa olla.
- Anonyymi
En ole tekoälyä käyttänyt enkä tule käyttämäänkään !
Perinteisillä kuvankäsittelyohjemilla olen nakukuviani muokannut. Mitä siitäkin olisi seurauksena joa tekoäly muokkaisi minun jo ennestäänkin täydellista vartaloani joka on kuin Frank Zane:llä. Jumalallinen mulkkuni joka on kokoa herranpirunperkele tekoäly kutistaisi kokoon David. Olen teettänyt. Itseäni viihdyttääkseni. Kasvot ovat omat, kaikki muu on lavastusta. 🤡
Meinasin laittaa tähän aijaan kautta muutaman kuvan, .mutta se ei ilmeisesti toimi enää. Harmi!- Anonyymi
En ole enkä tee 😎
- Sheena - Anonyymi
Siis kyse oli vain sanoilla tehtävästä tekoälykuvasta. Itselläni oli: "sillistä pitävä työmies". Sen takia yhdenmukaisuudet herättivät kysymyksiä.
Etsikää mokoma äly kuukkelista. Siis todellakaan ei kyse ole mistään kuvanmuokkauksista, tai valmiista kuvista. Vittu. Pidättekö juntit kaikkia muita kirjoittajia idiootteina?
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845067Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391275Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932