Suomeen ollaan nyt tekemässä uutta lakia joka suojelee kaupan kassoilla työtään tekeviä työntekijöitä. Ihmeen huonon käyttäytymisen omaavia on eniten vanhuksissa.
"K-kauppiaspari Tomi ja Maaret Pilkevaara avautui seksuaalisesta ja muusta häirinnästä viikonloppuna Facebookissa.
Pilkevaarat ovat kauppiaina Helsingin Kivikon K-marketissa. Tomi Pilkevaara kuuluu myös Keskon turvallisuuden suunnitteluryhmään. Hän sanoo, että ongelma on valtakunnallinen. Henkilökunnan häirintä on arkista.
– Ei se korostu erityisesti tietyissä paikoissa, vaan sitä tapahtuu kaikkialla, hän kertoo Ilta-Sanomille.
– Meillä [K-market Kivikossa] häiriökäyttäytyminen ja huono käyttäytyminen on ehkä viikoittaista. Jossain paikoissa se voi olla päivittäistäkin, hän sanoo.
Kyse on ollut esimerkiksi haukkumisesta, vihjailusta, seksuaalissävytteisistä kommenteista, tavaroiden heittelystä, ulkonäköä sekä ihonväriä koskevasta kommentoinnista ja myös koskettelusta."
Vanhat mummot ja ukot kuriin lailla
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vanhukset ainoita mitkä kassoille tiuskivat, nuoriso nyt on pelkästään epäkohteliasta...tiedä sitten onko se isokaan plussa
- Anonyymi
Jaa, no onneksi minä olen kohtelias enkä höperehdi kassoille rumia enkä lääpi.
Jasu - Anonyymi
Iäkkäiltä mummoilta menee hermo, pääosin heillä on 400 000 erikoissairaanhoidon poliklinikkamaksua maksamatta. Kannattaako elää vanhaksi ja siitä vielä toisille kiukuta?
- Anonyymi
Öoyoem vaivaverrp mpom 98 miljoona euro pitää maksa päivittäin jokaissr lapsestaan.
Ihan kenet tahansa pitäisi laittaa kuriin lailla, kun puhutaan noin huonosta käytöksestä. Huono käytös ei mielestäni katso ikää.
- Anonyymi
Yleensä tai aina on kyseessä korkeastikoulutetut
- Anonyymi
Eikä tartte, ei. Ollaan ja elellään tällein vain kaikessa ystävyydessä ja jätetään nuo lakihommat Putinille ja Hitlerille.
- Anonyymi
Minusta kansanedustaja/ministeri pitäisi voida irtisanoa.
Pari kiikarissa.
Vilma - Anonyymi
Alan haittoja hyvä muistaa että yritykselläkin on oikeutensa valita asiakkaansa kun joutuu sen lähikaupan sijaan käymään kauempana kaupassa ni veikkaan että alkaa käytös muuttua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889