Minä olen maatilan poikia ja tehnyt vuosia maatilan kovia töitä, käsillä ja koneilla, enkä mitään kukkasia kastellut piharuukussa, joten voipi olla että minulla on kasvien kasvattamisesta hieman enemmän kokemusta kuin sinulla.
Hauskaa, juntti.
Palstamatkailua karjakeittiön kupeesta.
19
117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulle on ollu täysin selvää jo pitkän aikaa että tuo landepaukku joka nykyisin esiintyy perhelaiffina ja aiemmin minä kulloinkin, on pellonlaidan pussihousuinen lippalakkipoika karhu t-paitoineen.
Tyyppi rakentanu itselleen insinööri-internetprofiilin joka asuu perheineen Vantaalla ja työskentelee Fasulla, koska hänestä sellainen olisi mieluisaa.
Kaikesta kaiken opiskelee netistä, joten myös haave-elämänsä perusteet ja ns. tietoisuudet.
Ei liene terveydenhuollossa olevan määritelmää totuustarkkailu, mutta tuo hukkapala potee nimenomaan sitä sairautta, ja lisäksi kun siihen liittyy erittäin vahvasti Savolainen vääristely irvailuineen, niin sairautensa on vakava.
Siis kouluesimerkki tapauksesta kuinka idiootti todellisuudessa voi olla juntti sanan varsinaisessa merkityksessä.- AnonyymiUUSI
No klappilan suurimmat referessit on sairaat kattilat, kuvamanipulaatiot, ja ne luritukset, niissä on mielenterveys hyvin kaukana, talo vantaan asuntomessuilta on satua, tiikerisilmän alueelle ei ole sellaista taloa, myös osoite oli hukassa. eikä vantaalla ole muita asuntomessu alueita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No klappilan suurimmat referessit on sairaat kattilat, kuvamanipulaatiot, ja ne luritukset, niissä on mielenterveys hyvin kaukana, talo vantaan asuntomessuilta on satua, tiikerisilmän alueelle ei ole sellaista taloa, myös osoite oli hukassa. eikä vantaalla ole muita asuntomessu alueita.
Samaan haaveilluusioon on retkahtanu 2010 esiintyessään rakennusalan kaikki tietävänä ammattilaisena internetviisauksineen, mutta liikaa sammakoita joukossa, kuten osakaslainat, alv, alipaineet, sukitukset, betoniliemet ruiskutuksineen, itse itsensä remontinrahoittava kerrostaloläävä, eedenin rakentaminen ja tuorein ilmoitus että haavevaimonsa talon rakensi sama firma kuin eedeninsäkin, mutta aiemmin sen rakensi talkooporukka ja tuli maksamaan vain 10.000 euroa kuten hänen hotellin uima-altaansakin, jonka reunusta oli jo vuosikausia kulunut.
Hauskoja sen kuvafeikkaukset myös yöllisine valokuvineen temppelillä.
Voi niin paljon niin paljon, huuhaa sanon minä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaan haaveilluusioon on retkahtanu 2010 esiintyessään rakennusalan kaikki tietävänä ammattilaisena internetviisauksineen, mutta liikaa sammakoita joukossa, kuten osakaslainat, alv, alipaineet, sukitukset, betoniliemet ruiskutuksineen, itse itsensä remontinrahoittava kerrostaloläävä, eedenin rakentaminen ja tuorein ilmoitus että haavevaimonsa talon rakensi sama firma kuin eedeninsäkin, mutta aiemmin sen rakensi talkooporukka ja tuli maksamaan vain 10.000 euroa kuten hänen hotellin uima-altaansakin, jonka reunusta oli jo vuosikausia kulunut.
Hauskoja sen kuvafeikkaukset myös yöllisine valokuvineen temppelillä.
Voi niin paljon niin paljon, huuhaa sanon minä.Kaiketi sillä 2010 on omat hyväkin hetkensä, mutta sillä on valtavia ongelmia itsensä kanssa, kertoo vehkeistään palstalla ja on yli 50 vuotias, minusta parisuhteet on niin kaunis asia että en todellakaan räävi täällä turpaani niistä, kuten tuo 2010, jokainen terve ihminen ymmärtää että on kauniita henkilökohtaisia asioita, ja niiden yletön viljely täällä palstalla kertoo vakavista ongelmista itsensä kanssa, kuten myös se että täällä pullistellaan kun käydään testopiikillä, kun mopo ei enää keuli, hyvin omalaatuista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiketi sillä 2010 on omat hyväkin hetkensä, mutta sillä on valtavia ongelmia itsensä kanssa, kertoo vehkeistään palstalla ja on yli 50 vuotias, minusta parisuhteet on niin kaunis asia että en todellakaan räävi täällä turpaani niistä, kuten tuo 2010, jokainen terve ihminen ymmärtää että on kauniita henkilökohtaisia asioita, ja niiden yletön viljely täällä palstalla kertoo vakavista ongelmista itsensä kanssa, kuten myös se että täällä pullistellaan kun käydään testopiikillä, kun mopo ei enää keuli, hyvin omalaatuista.
Pattayahan on paratiisi nimenomaan henkilöille jotka pääasiassa ajattelevat hepeillään, ja 2010 on kouluesimerkki kyseisestä.
Tosin 2010:n elämän on vienyt sivuraiteilleen jo lapsuuden ajan traumat, jotka on muokannu henkilöstä kaikkiongelmaisen omanapanarsistin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pattayahan on paratiisi nimenomaan henkilöille jotka pääasiassa ajattelevat hepeillään, ja 2010 on kouluesimerkki kyseisestä.
Tosin 2010:n elämän on vienyt sivuraiteilleen jo lapsuuden ajan traumat, jotka on muokannu henkilöstä kaikkiongelmaisen omanapanarsistin.Juu kaiketi jokainen 17-25 vuotias ajettelee hepillään, mutta kun ikää tulee asia hieman muuttuu, etsii oikeita suhteita, ei 400 maksukaatoa, tuo on hullun hommia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu kaiketi jokainen 17-25 vuotias ajettelee hepillään, mutta kun ikää tulee asia hieman muuttuu, etsii oikeita suhteita, ei 400 maksukaatoa, tuo on hullun hommia.
Rahaihokosketuksien ohessahan on vielä tinderit ja niissähän pätee samat mahdollisuudet kuin tällä palstallakin, eli rakentaa itsestään tahtomansa profiilin ja saa huijatuksi itselleen mitä on etsimässä.
Etsi itsellensä pakkoelämänkumppanin ja ryhtyi Korealaisten isäpuoleksi olosuhteisiinsa piiloon luurangoiltaan ja menneisyydeltään, jossa pystyi taasen esittämään jotain roolia kunnes koittaa jälleen aika vex vex vaan.
Ei käytös ole yhtään erilaisempi tällä palstalla kuin reaalielämässäkään, eli ei mene meikäläiselle läpi piipityspärrät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rahaihokosketuksien ohessahan on vielä tinderit ja niissähän pätee samat mahdollisuudet kuin tällä palstallakin, eli rakentaa itsestään tahtomansa profiilin ja saa huijatuksi itselleen mitä on etsimässä.
Etsi itsellensä pakkoelämänkumppanin ja ryhtyi Korealaisten isäpuoleksi olosuhteisiinsa piiloon luurangoiltaan ja menneisyydeltään, jossa pystyi taasen esittämään jotain roolia kunnes koittaa jälleen aika vex vex vaan.
Ei käytös ole yhtään erilaisempi tällä palstalla kuin reaalielämässäkään, eli ei mene meikäläiselle läpi piipityspärrät.Juu juuri noin, Pattayan oppaat on siinä käsityksessä että kaikki farangit on helvetin rikkaita, kun viikossa käyttää rahaa enemmän kun opas vuodessa, nämä 2010 on pahimpia, kusettajia, piiloon on helppo mennä kun omat businekset kusee, olen varsin varma että näin asia on juuri 2010 osalta mennytkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu juuri noin, Pattayan oppaat on siinä käsityksessä että kaikki farangit on helvetin rikkaita, kun viikossa käyttää rahaa enemmän kun opas vuodessa, nämä 2010 on pahimpia, kusettajia, piiloon on helppo mennä kun omat businekset kusee, olen varsin varma että näin asia on juuri 2010 osalta mennytkin.
Tuohon kun vielä lisää tankkiautollisen viskiä, satoja sinisiä pillereitä, testopiikit, väkivaltaisuudet ja niiden ihannoinnit, omien hauisten valokuvaamiset ollen huippu-urheilijan näköinen, niin voi hyvänen aika sentään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon kun vielä lisää tankkiautollisen viskiä, satoja sinisiä pillereitä, testopiikit, väkivaltaisuudet ja niiden ihannoinnit, omien hauisten valokuvaamiset ollen huippu-urheilijan näköinen, niin voi hyvänen aika sentään.
Melkoista keskustelua itsensä kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne hauiskuvat missä nähtävissä? Ei ole osuneet silmään. Ihmisillä on erityyppisiä vartaloita ja ulkoapäin näkee varsin hyvin että onko se liikunta maistunut vaiko ei.
https://ibb.co/gMGZ7L65 Siitä näkee myös kenelle se tankkiautollinen viskiä on maistunut.
Sinulla on luonnottoman lyhyet jalat. Teidän pitäisi olla samanpituisia pitkiä miehiä, niin sinulla on 25 senttiä lyhyemmät jalat kuin rakkaallasi. Kun kroppa liki kuuskymppisellä on kuin Kympillä, niin tietää että äijä on treenannut koko elämänsä ja on vahva pohja ja peruskunto. Suosittelen sinullekin niitä sinisiä pillereitä, niin ehkä alkaa ehkä ne naisetkin kiinnostaa ja ei tarvi vaimosi hakea muilta läheisyyttä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne hauiskuvat missä nähtävissä? Ei ole osuneet silmään. Ihmisillä on erityyppisiä vartaloita ja ulkoapäin näkee varsin hyvin että onko se liikunta maistunut vaiko ei.
https://ibb.co/gMGZ7L65 Siitä näkee myös kenelle se tankkiautollinen viskiä on maistunut.
Sinulla on luonnottoman lyhyet jalat. Teidän pitäisi olla samanpituisia pitkiä miehiä, niin sinulla on 25 senttiä lyhyemmät jalat kuin rakkaallasi. Kun kroppa liki kuuskymppisellä on kuin Kympillä, niin tietää että äijä on treenannut koko elämänsä ja on vahva pohja ja peruskunto. Suosittelen sinullekin niitä sinisiä pillereitä, niin ehkä alkaa ehkä ne naisetkin kiinnostaa ja ei tarvi vaimosi hakea muilta läheisyyttä.En käytä alkoholia, intissä olin 192cm, tässä sairaudessa hieman enemmän lyhenee kuin tavallisesti en ole mitannut mutta olen vielä 186-188, samaiseen aikaan sain kultaisen kuntoisuus ja suunnitusmerkit, cooperissas meni 3280, vartalo on normaali rakenteeltaan.
Pidähän reppana huolta omasta dokaamisestasi, minä en juo kuin saunakaljan tai pari. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En käytä alkoholia, intissä olin 192cm, tässä sairaudessa hieman enemmän lyhenee kuin tavallisesti en ole mitannut mutta olen vielä 186-188, samaiseen aikaan sain kultaisen kuntoisuus ja suunnitusmerkit, cooperissas meni 3280, vartalo on normaali rakenteeltaan.
Pidähän reppana huolta omasta dokaamisestasi, minä en juo kuin saunakaljan tai pari.Et pääsisi Cooperissa 3280 metriä kuin bussikyydillä. Armeijaikäisenä vuosia harjoitelleet juoksevat tuon verran ja lajista riippuen ei sitäkään. Mutta sinullahan oli se rasvaprosenttikin oman arviosi mukaan kymmenen prosentin paikkeilla. Kympin rasvaprosentiksi arvioin tuossa kuvassa 17-19%. Mäkihyppääjillä se on alle kymmenen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et pääsisi Cooperissa 3280 metriä kuin bussikyydillä. Armeijaikäisenä vuosia harjoitelleet juoksevat tuon verran ja lajista riippuen ei sitäkään. Mutta sinullahan oli se rasvaprosenttikin oman arviosi mukaan kymmenen prosentin paikkeilla. Kympin rasvaprosentiksi arvioin tuossa kuvassa 17-19%. Mäkihyppääjillä se on alle kymmenen.
Kuten kerroin juoksin copperissa 3280, 3000 on raja kultaiseen kuntoisuus merkkiin, nyt se taitaa olla 2000, kuin aines on heikentynyt, peruskoulunsa päättäneet eivät osaa lukea huonoon suuntaan ollaan menty... mitä luulet tapahtuvan kun nykyiset 25 vuotiaat täyttävät 60, kun 25 vuotiailla on enemmän syrjäytymistä ja mielenterveys ongelmia, tuosta kannattaa olla huolissaan ei minusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kerroin juoksin copperissa 3280, 3000 on raja kultaiseen kuntoisuus merkkiin, nyt se taitaa olla 2000, kuin aines on heikentynyt, peruskoulunsa päättäneet eivät osaa lukea huonoon suuntaan ollaan menty... mitä luulet tapahtuvan kun nykyiset 25 vuotiaat täyttävät 60, kun 25 vuotiailla on enemmän syrjäytymistä ja mielenterveys ongelmia, tuosta kannattaa olla huolissaan ei minusta.
Valitettavasti se kuuluisa FACTA on niin että tuo on urheilijan lukema ja sinä et ole koskaan urheillut mitään. Se ei auta että olit nuorena hoikka, sillä hapenottokykyä ja juoksuun tarvittavaa tekniikkaa ja lihaksistoa ei voi hankkia ja kehittää muutoin kuin treenaamalla.
Meillä oli yksi juoksuvalmennettava kaveri armeijassa jolla oli valmentajat ja kaikki, oli treenannut useita vuosia. Hän juoksi noin 3400 metriä. Hänen lisäkseen vain yksi juoksi yli kolme kilometriä.Minä muistan omani, se oli 2840 metriä ja sillä olin komppanian sadan joukossa noin sijalla kymmenen. Nykyisin keskiarvo on jotakin 2200 metriä.
Tuo väitteesi on samaa luokkaa kuin että Senssu ui seitsenvuotiaana aikuisen kilpauimarin vauhtia ja tuollaisia puheita ei tule kuin yhdeltä mieheltä jolla ei ole laisinkaan suhteellisuudentajua eikä tietoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti se kuuluisa FACTA on niin että tuo on urheilijan lukema ja sinä et ole koskaan urheillut mitään. Se ei auta että olit nuorena hoikka, sillä hapenottokykyä ja juoksuun tarvittavaa tekniikkaa ja lihaksistoa ei voi hankkia ja kehittää muutoin kuin treenaamalla.
Meillä oli yksi juoksuvalmennettava kaveri armeijassa jolla oli valmentajat ja kaikki, oli treenannut useita vuosia. Hän juoksi noin 3400 metriä. Hänen lisäkseen vain yksi juoksi yli kolme kilometriä.Minä muistan omani, se oli 2840 metriä ja sillä olin komppanian sadan joukossa noin sijalla kymmenen. Nykyisin keskiarvo on jotakin 2200 metriä.
Tuo väitteesi on samaa luokkaa kuin että Senssu ui seitsenvuotiaana aikuisen kilpauimarin vauhtia ja tuollaisia puheita ei tule kuin yhdeltä mieheltä jolla ei ole laisinkaan suhteellisuudentajua eikä tietoa.En väitä mitään sinä väität, minä tiedän olin silloin hieman paremassa kunnossa kuin nyt, toisaalta suhteellisuuden tajusta sinun ei kannata puhua mitään olethan varma että senssu asuu päässäni, siskoni oli vaimoni, ja vielä kerroit että tunnet ex-vaimoni, se siitä suhteellisuuden tajusta, kerroit myös että poikani on narkkari, ja olet nähnyt hänet, melkoinen suhteellisuuden taju sinulla, klappila palstan heikoin lenkki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En väitä mitään sinä väität, minä tiedän olin silloin hieman paremassa kunnossa kuin nyt, toisaalta suhteellisuuden tajusta sinun ei kannata puhua mitään olethan varma että senssu asuu päässäni, siskoni oli vaimoni, ja vielä kerroit että tunnet ex-vaimoni, se siitä suhteellisuuden tajusta, kerroit myös että poikani on narkkari, ja olet nähnyt hänet, melkoinen suhteellisuuden taju sinulla, klappila palstan heikoin lenkki.
Koeta hyvä ihminen ymmärtää että tuollaiset puheet ei uppoa keneenkään joka vähänkin tietää asiasta. Kovaa kuntoa ei tule ilman lajin harrastamista. Ei kenellekään.
Kukaan ei juokse yli 3000 metriä Cooperissa ilman säännöllistä treeniä, harjoittelutaustaa ja hyvää kuntoa. Sinun ei tarvitse kertoa erikseen että olit paremmassa kunnossa kuin nyt, sillä nyt olet toinen jalka haudassa ja kuolisit jos yrittäisit Cooperiin tehdä maksimisuoritustasi, joka tällä hetkellä on alle yksi kilometri. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koeta hyvä ihminen ymmärtää että tuollaiset puheet ei uppoa keneenkään joka vähänkin tietää asiasta. Kovaa kuntoa ei tule ilman lajin harrastamista. Ei kenellekään.
Kukaan ei juokse yli 3000 metriä Cooperissa ilman säännöllistä treeniä, harjoittelutaustaa ja hyvää kuntoa. Sinun ei tarvitse kertoa erikseen että olit paremmassa kunnossa kuin nyt, sillä nyt olet toinen jalka haudassa ja kuolisit jos yrittäisit Cooperiin tehdä maksimisuoritustasi, joka tällä hetkellä on alle yksi kilometri.Se on aivan sama uppoaako mihinkään, se ei ole olennaista klappila, kuten sanoin olin alle 20 vuotiaana erittäin hyvä kuntoinen, jopa vielä 30 vuotiaana.. muuten miksi minun pitäisi välittää mihin sinä uskot, usko mihin huvittaa.
- AnonyymiUUSI
😝 alkoi poistattelu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005723Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035614Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904613Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514043Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613930Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313576En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.201424Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301360- 191035
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960