Neljännesvuosisadan ihmisiä päivittäin johtaneena ja sitä opettaneena olen melkoisen hyvin asiasta perillä. HO HOO, HO HOO!
Johtamisesta
8
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et edelleenkään ole. Näkeehän sen jo näistä sinun teksteistä.
- AnonyymiUUSI
Miksi änkytät Kapi tosiasiaa vastaan. Ei tosin paperien mapittajalla kokonaiskäsitystä voikaan olla. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Tervetuloa kapien armoitettuun joukkoon!
Minä olen olen kuulunut siihen siitä saakka, kun vastasin ensimmäisen kerran tuolle suurelle führerille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi änkytät Kapi tosiasiaa vastaan. Ei tosin paperien mapittajalla kokonaiskäsitystä voikaan olla. HO HOO, HO HOO!
Ja näin hienosti tulit ihan itse todistaneeksi ettei sinussa ole johtajaksi.
- AnonyymiUUSI
Johtamisen ymmärtäminen ei ole vaikeaa. Pitää vain pystyä näkemään valtamedian sumun läpi. Marin eu edelleenkään ole miltään osin oikea johtaja. HO HOO, H;O HOO!
- AnonyymiUUSI
Ja näin hienosti tulit todistaneeksi ettei sinulla ole johtamisesta hajuakaan.
Miksi ammut itseäsi jalkaan kok oajan? Johtuuko se siitä että sinulle ei annettu asetta armeijassa, etkä sen takia osaa ampua?
- AnonyymiUUSI
Ossin toistoputki jatkuu, päivästä toiseen, vuodesta kymmenenteen.
- AnonyymiUUSI
Ei kuitenkaan ole perillä, että täällä tulee kirjoittaa palstan aiheesta jota sinä et ikinä tee joten poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425