Onko Heinolassa rehellistä neitoa jonka kanssa voi alkaa harrastamaan seksiä päivittäin

Tässä on sinulle vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen ukko.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja kiihkeä ja ystävällinen ja mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

81

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

KATO KU PIIPITIT PASKAA TAAS ITESTÄS NI

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et tunniste omaa kuvaasi jos sille on laitettu peruukki?

• UUSI

SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN TAJUA ETTÄ MÄ EN OO SIINÄ KUVASSA EIKÄ.MULLA OLE OO PERUUKKEJA EIKÄ TUU KOSKAAN OLEMAAN

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN TAJUA ETTÄ MÄ EN OO SIINÄ KUVASSA EIKÄ.MULLA OLE OO PERUUKKEJA EIKÄ TUU KOSKAAN OLEMAAN

Sinä olet siinä kuvassa ja siihen on vain lisätty tekotukka.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi trollaat tekeytymällä pikkutytöiksi?

• UUSI

Mä en esiinny SELLASENA mitä en oo

• Anonyymi
        UUSI

Mä en esiinny SELLASENA mitä en oo

Tietenkin esiinnyt, todisteita löytyy

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MÄ EN TODELLAKAAN ESIINNY SELLAISENA MITÄ EN OO

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

NE TODISTEET ON TEIDÄ PÄÄSSÄ!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

NE TODISTEET ON TEIDÄ PÄÄSSÄ!!

Väärin. Kuvakaappauksina puhelimella

• Anonyymi
        UUSI

MÄ EN TODELLAKAAN ESIINNY SELLAISENA MITÄ EN OO

Lopeta sitten tuo paskan piipitys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Kuvakaappauksina puhelimella

SELLASII HOMO EI OO!!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta sitten tuo paskan piipitys

Mä en piipitä paskaa

Kyllä mä saatana TERVEJÄRKISENÄ tiedän että mikä on totta ja mikä on teidän laitoksessa asuvien MIELENVIKAISTEN mikä mikä satumaa piipitystä

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Mä en piipitä paskaa

Kyllä mä saatana TERVEJÄRKISENÄ tiedän että mikä on totta ja mikä on teidän laitoksessa asuvien MIELENVIKAISTEN mikä mikä satumaa piipitystä

KATO KU TAAS PIIPITIT ITESTÄS PASKAA NI

• Anonyymi
        UUSI

Mä en piipitä paskaa

Tervejärkinen tunnistaisi oman naamansa vaikka sitä olisi muokattu sinä et tunnista.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TOI EI OO AITON SEDÄN VIESTI HOMO!!

Kyllä on, vitun VAMMANEN KUSIMULKKU LAITOSKEHARI

• Anonyymi
      UUSI

Sulle on setä tullut muutama asiavirhe ilmoitukseesi. Oikaisen ne puolestasi niin ei sun itse tartte nähdä vaivaa!

Eli tässä ilmoituksesi korjattuna:

Tässä on sinulle älyvapaa ja epäasiallinen ja epärehellinen ja raivohullu ukko.

Olen itseni huomioonottava ja huumorintajuton ja seksuaalisesti niin kiihkeä että laukean aina heti!
      Olen hyvin epäystävällinen enkä muille ollenkaan mukava. Tämän voitte päätellä teksteistäni kun vastailen muille keskustelijoille.

Minulla on harrastuksia (Suomi 24 ja onanointi) enkä osaa käyttäytyä hyvin.

Olen 171 cm pätkä ja painoa on ruipelolukemat 68 kg ja ikää on 49 v (joissakin luotettavammissa lähteissä noin 10 vuotta enemmän)

Loppuun lisään että 14 vuotta olen täällä jo seuraa hakenut mutten ikinä ketään treffannut koska A. Naiset inhoavat minua B. Olen bi- tai paremminkin homoseksuaali ja C. En koskaan tule tapaamiseen , mikä on mielestäni kuitenkin neitosten vika. Aion jatkaa seuranhakuani vielä ainakin 6 vuotta koska mielestäni tiettyä työtä pitää tehdä vähintään 20 vuotta ennenkuin sitä voi sanoa ammatiksi! Saavutettuani tuon 20 vuoden rajapyykin aion hakea työeläkettä tuosta ammatista koska nykyinen takuueläkkeeni on niin pieni ettei sanotuksi saa!

No niin SETÄ , copypastella tuo ylläoleva teksti käyttöösi jatkossa jokaiseen ilmoitukseesi! Eikös olekin hienoa että me palstaveljet emme jätä kaveria yksin vaan aktiivisesti autamme sinua löytämään sitä pimpsukkaa.

Siitä kyllä täytyy nostaa hattua sinulle että vaikket ikinä ole sitä pimpsukkaa saanut niin silti kerrot neljä tyttöä siittäneesi!

😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara

• Anonyymi
        UUSI

😁😁

• Anonyymi
      UUSI

Siis esiinnyt sellaisena mitä kerroit, mielenvikaisena, kusipäänä vajaaälyisenä, pienimunaisena, työttömänä, eläkeläisenä. Ja sinulle vain vastailevat karvaperseneidot, joilta alat kyselemään kriteereitä setien suhteen.

• Anonyymi
        UUSI

mä saatana? Oletko korottanut itsesi?

• UUSI

Kato ku sä KUSIPÄÄ TAJUSIT änkyttää jälleen itestäs

• Anonyymi
      UUSI

TERO HINTIKKA HARRASTAA AINOASTAAN HONOSEKSIÄ

• Anonyymi
        UUSI

Setä on kova onaneeraamaan , varttihullun velipojjaan koko kämppä haisee spermalle!

• Anonyymi
      UUSI

Miksi taas Heinolan setä piipität toisarvoisia asioita? Sinunhan piti etsiä täältä seuraa neitosista. Jos noin kiroilet ja melskaat, niin unohda koko seuranhaku!

• UUSI

Kai se alkaa ottaa pannuun ku noi .MIELENVIKASET laitos penikat alkaa piipittää tollasta paskaa mikä ei todellakaan oo totta

• Anonyymi
        UUSI

Kai se alkaa ottaa pannuun ku noi .MIELENVIKASET laitos penikat alkaa piipittää tollasta paskaa mikä ei todellakaan oo totta

Mutta muista setä, että et paranna seuranhakumahdollisuuksiasi tuolla kiroilemisella. Sentään neitosetkin osaavat lukea? Vai ovatko kaikki neitoset vajaaälyisiä? Jos noin on, niin miksi sitten laitat tänne seuranhakuilmoituksia? Menisit etsimään seuraa elävästä elämästä!

• Anonyymi
      UUSI

SEDÄN olisi syytä myös havahtua siihen tosiasiaan että tämä EI OLE TREFFIPALSTA VAAN KESKUSTELUPALSTA

• Anonyymi
        UUSI

YRITTYNYTTÄ EI LASITETA!
        KYLLÄ NEITUJA RIITTÖÖ!

• Anonyymi
      UUSI

Päätitkö setä lähteä etsimään neitoseuraa elävästä elämästä? Siis tänä iltana Iloiseen Kulkijaan? Mutta harmi, todellakin harmi, portsarit laskevat vaan sisälle maksavia ja jonkinlaisen naamavärkin omaavia miehiä. Harmi kun sinun kohdalla portsari nostaa käden pystyyn. Harmi, todellakin harmi.

• Anonyymi
      UUSI

Mites olisi setä, veisitkö v-loppuna pizzalle ja kahville nätin ja mukavan neitosen?
      Eevi 20 v Heinolasta

• UUSI

Toki jos on aito neito

Mua ei homoilu jutut kiinnosta pätkääkään

• Anonyymi
        UUSI

Eevi 20 vuotias Heinolasta

Mitkä sulla on kriteerit setien suhteen

• Anonyymi
        UUSI

Toki jos on aito neito

Jos sinua ei kiinnosta homoilu niiin miksi oletuseasti pyydellyt alaikäisiltä pojilta alastonkuvia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua ei kiinnosta homoilu niiin miksi oletuseasti pyydellyt alaikäisiltä pojilta alastonkuvia?

Ja hakenut GAYSEURAA teksti TV chatista sivulta 897

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eevi 20 vuotias Heinolasta

Mitkä sulla on kriteerit setien suhteen

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Toki jos on aito neito

No hyvä, missä tavataan

Leevi 20 vuotias Heinolasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, on vai? Sitten passataan tämä suunnitelma jos poikien perään on! Eevi 20

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, on vai? Sitten passataan tämä suunnitelma jos poikien perään on! Eevi 20

Arvasin ettei täältä löydy aitoa neitoa.

Onneks se asia taas tuli selväksi.

Olisin nuolla pillua ja tehny muutakin mistä neito tykkää.

Eipä ole ole mitään uutta ku täällä on vain homoja jotka leikkii muijaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kysymys kuuluukin: miksi olet täällä?

• Anonyymi
        UUSI

Eipä ole ole mitään uutta ku täällä on vain homoja jotka leikkii muijaa

Kuten itse olet kun esität olevasi vaikkapa ANNA11 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluukin: miksi olet täällä?

Trollaamassa

• Anonyymi
        UUSI

Miksi haukut muita homoiksi vaikka itse pyytelet alastonkuvia alaikäisiltä pojilta?? 😂 🤷‍♂️

• Anonyymi
      UUSI

Miksi yhdelle sedälle noin paljon vittuillaan? Onkohan tuo setä tervejärkinen?

• Anonyymi
        UUSI

Kehitysvamman takia eläkkeelle joutunut

• UUSI

MILJOONA KERTAA TERVEJÄRKISEMPI KU YKSIKÄÄ TÄN PALSTAN HOMO JA NOI MUUT MIELENVIKAISET

• Anonyymi
        UUSI

MILJOONA KERTAA TERVEJÄRKISEMPI KU YKSIKÄÄ TÄN PALSTAN HOMO JA NOI MUUT MIELENVIKAISET

Et ole tervejärkinen tai älykäs, olet kehitysvammainen ja henkisesti sairas idiootti.

Et ymmärrä että ammattikoulusta saa ammatin, et ymmärrä mitään normaalien ihmisten elämästä.
        Et myöskään tunnista edes omaa naamaasi kun siihen on lisätty vaalea tukka.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole tervejärkinen tai älykäs, olet kehitysvammainen ja henkisesti sairas idiootti.

Et ymmärrä että ammattikoulusta saa ammatin, et ymmärrä mitään normaalien ihmisten elämästä.
        Et myöskään tunnista edes omaa naamaasi kun siihen on lisätty vaalea tukka.

KATO KU TAJUSIT ÄNKYTTÄÄ JÄLLEEN ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU TAJUSIT ÄNKYTTÄÄ JÄLLEEN ITESTÄS

Sinä munaton ressukka et uskaltaisi Ohita tuolla kasvokkain.

Nuo ovat ihan tosiasioita että et ymmärrä miten ammattikoulusta saa ammatin tai edes tunnista omaa naamaasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä munaton ressukka et uskaltaisi Ohita tuolla kasvokkain.

Nuo ovat ihan tosiasioita että et ymmärrä miten ammattikoulusta saa ammatin tai edes tunnista omaa naamaasi.

Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen änkyttää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen änkyttää itestäs

No milloin näemme vai näkeekö kaikki että olet munaton pelkuri?

Et uskaltaisi haukkua tosimiestä kasvotusten, et uskalla uhota kuin netissä.

Miksi et tajua oikeasti noita tosiasioita vaan luulet että ammattikoulusta ei saa ammattia?
        Miksi et tunnista omaa naamaasi?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No milloin näemme vai näkeekö kaikki että olet munaton pelkuri?

Et uskaltaisi haukkua tosimiestä kasvotusten, et uskalla uhota kuin netissä.

Miksi et tajua oikeasti noita tosiasioita vaan luulet että ammattikoulusta ei saa ammattia?
        Miksi et tunnista omaa naamaasi?

Kyllä teistä todellakin huomaa että ootte laitoskamaa

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä teistä todellakin huomaa että ootte laitoskamaa

Emme ole, sinä olet se ainoa joka sinne kuuluu.

Kaikki jälleen näkivät että olet pelkuri kun et uskalla nähdä.

Normaali ihminen tajuaa erittäin hyvin että ammattikoulusta saa ammatin, normaali ihminen myös tunnistaa oman naamansa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole, sinä olet se ainoa joka sinne kuuluu.

Kaikki jälleen näkivät että olet pelkuri kun et uskalla nähdä.

Normaali ihminen tajuaa erittäin hyvin että ammattikoulusta saa ammatin, normaali ihminen myös tunnistaa oman naamansa.

Taas tajusit piipittää itestäs kuten moni muukin

• UUSI

Taas tajusit piipittää itestäs kuten moni muukin

Kyllä teistä todellakin huomaa että kuulutte laitokseen

Se kuva ei ole mun NAAMASTA eikä mulla ole peruukkeja eikä tule olemaan.

Turha teille laitoksessa asuville vähä-älysille on jankata yhtä ja samaa virttä

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä teistä todellakin huomaa että kuulutte laitokseen

Se kuva ei ole mun NAAMASTA eikä mulla ole peruukkeja eikä tule olemaan.

Turha teille laitoksessa asuville vähä-älysille on jankata yhtä ja samaa virttä

Turhaan sinä henkisesti sairas ja kehitysvammainen haukut toisia vähä-älyisiksi.

Miten et tunnista omaa rumaa naamaasi? Sinulla ei tartte olla peruukkia kun se on helppo muokata sinulle, normaali ihminen siltikin tunnistaisi itsensä.

• Anonyymi
      UUSI

Leevi 20 vuotias Heinolasta
      Mitkä ovat sinun kriteerit setien suhteen?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sinä Heinola setä olet noin surkea, onneton seuranhakija. Ei kukaan tervejärkinen neitonen ole sinusta kiinnostunut. Joku laitos läskikasa voisi ollakin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä Heinola setä olet noin surkea, onneton seuranhakija. Ei kukaan tervejärkinen neitonen ole sinusta kiinnostunut. Joku laitos läskikasa voisi ollakin?

Etkä sä tajua ettei täällä homojen ja mielenvikasten palstalla kovin moni tervejärkinen muija pahemmin käy

Kyllä sellaisia tervejärkisiä neitoja on jotka haluaa todellakin tutustua muhun ja alkaa viettämään aikaa mun Kaa

• Anonyymi
        UUSI

Etkä sä tajua ettei täällä homojen ja mielenvikasten palstalla kovin moni tervejärkinen muija pahemmin käy

Kyllä sellaisia tervejärkisiä neitoja on jotka haluaa todellakin tutustua muhun ja alkaa viettämään aikaa mun Kaa

Eihän meitä muita ole. Onneksi voimme sinulle vittuilla ja sinua ärsyttää ja suututtaa. Ja onneksi sinua alkaa ottaa kupoliin. Ja onneksi tervejärkiset neitoset menevät tänä iltana Iloiseen Kulkijaan. Jonne sinulla on porttikielto rumuutesi tähden.

• Anonyymi
        UUSI

Sua ei siis mun suikkarisilmät ja viivapillu kiinnosta, tää oli tässä!

Marianna 17

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sua ei siis mun suikkarisilmät ja viivapillu kiinnosta, tää oli tässä!

Marianna 17

Mua ei paskanjauhajat kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI

Eli kannattaa siis kuitenkin nysvätä täällä 14 vuotta ja jättää ne "elävässä elämässä" olevat tytöt vokottelematta?! Sedän rautainen logiikka on ikineitsyyden tae!

• Anonyymi
      UUSI

Vituttaako?

• Anonyymi
      UUSI

Oon pussannut Setän perssilmää ja Setä kehräsi tyytyväisenä.
      Arto69

• UUSI

Sä kusipää et oo mua nähny joten lopeta toi paskan piipitys

• Anonyymi
        UUSI

Aha, tämä oli sitten tässä saatana! Olin aikeissa lähettää sedälle viestiä. mutta olkoot kun noin ukkoin ryppyreiät kiinnostaa! Krisse 17 v

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, tämä oli sitten tässä saatana! Olin aikeissa lähettää sedälle viestiä. mutta olkoot kun noin ukkoin ryppyreiät kiinnostaa! Krisse 17 v

Krisse 17 v

Oliko sulla muutakin änkyttämistä itestäs homo

Kyllä mä etsin aitoa neitoa jolla on aito pillu ja tissit

• Anonyymi
        UUSI

Krisse 17 v

Oliko sulla muutakin änkyttämistä itestäs homo

Kyllä mä etsin aitoa neitoa jolla on aito pillu ja tissit

Juu, ei paljon viivapillu kiinnosta setää, mutta sen sijaan transun kivarit ja persereikä kiinnostaa setää niin kovin että selälleen pyytää käymään.

Marianna 17

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei paljon viivapillu kiinnosta setää, mutta sen sijaan transun kivarit ja persereikä kiinnostaa setää niin kovin että selälleen pyytää käymään.

Marianna 17

Marianna 17 v

Ala jo saatana tajuta jo että mä etsin aitoa neitoa jolla on aito pillu ja tissit ja joka ei puhu paskaa kuten s älä ja moni muu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marianna 17

Marianna 17

Mä etsin aitoa neitoa jolla on aito pillu ja tissit ja joka ei valehtele kuten sä ja moni muu.

• Anonyymi
        UUSI

Marianna 17

Mä etsin aitoa neitoa jolla on aito pillu ja tissit ja joka ei valehtele kuten sä ja moni muu.

Ei sitte jos ei kelpaa niin onneksi hallikas tulee Nastolasta panee mua!

Marianna 17

• Anonyymi
      UUSI

Joutuuko setä nykyään jo klo 22 nukkumaan vai onko kesällä voimassaollut ehdoton takaraja klo 23 enää ollenkaan voimassa?

T. Marjut 20 v

• Anonyymi
      UUSI

Laittakaas sedän kuva blondina tänne, mulla rupesi eilen jöpöttämään kun näin sen!
      Masa 18 v

• UUSI

SÄKÄÄ KUSIPÄÄ ET TAJUA ETTÄ SE KUVA EI TODELLAKAA OLE MUN NAAMASTA

SEHÄN EI OO TEILLE LAITOKSESSA ASUVILLE MITÄÄN UUTTA

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Toi ei oo auto Setä kusipää!!

• Anonyymi
      UUSI

Olet varmaan saanut joitakin yhteydenottoja neidoita ahkeruutesi johdosta, mutta et ehkä ole osannut päättää kenet haluat, mutta ei ongelmaa, keskustele tekoälyn kanssa ja käytä sitä muissakin ratkaisuissa, saatat yllättyä ja oppia jotain.

• Anonyymi
        UUSI

KATO KUN DÄ KÄYTÄT TEKOLYLYÄ KUN ET MUUTEN PÄRJÖÄ!
        KYLLÖ NAISIVA RIITTÄÄ!
        EI TARCUTSE TUNKATA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9935
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      103
      9795
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      9101
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5488
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4952
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4802
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      4438
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4425
    Aihe