seksuaalisia kokemuksia

onko seksuaalisia kokemuksia appivanhemmista,kertokaahan
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

muutaman kerran tullu vietettyä ihania hetkiä anopin kanssa...
Ilmianna
Jaa
..pitk'lle oikein meette miehet ja naiset kertokaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
menty anopin kanssa kaksi kertaa, mutta kaikki alkoi ihan pienistä jutuista. Flirtistä jne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asti on kirjoitti:
menty anopin kanssa kaksi kertaa, mutta kaikki alkoi ihan pienistä jutuista. Flirtistä jne.
Mulla kävi kopeloimaan kerran, törkeästi paidan alta ja pääs vielä yllättämään. Oli aika kauheeta ja oma jätkä pisti viel läpän piikkiin, vaik ei sitä varmana ollu. Ei enää jätkän ukille ja mummolle koskaan!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mitä on tapahtumassa, mutta anopin kanssa on viime aikoina ollut aika läheistä. Ei loppuun asti, mutta tuntuu että kohta voisi sekin olla mahdollista.
Ilmianna
Jaa
Vetelin kerran samunutta anoppia takaapäin. Heräsi juuri kun tulin.kiemurteli.
Ilmianna
Jaa
anopilta saanut,mutta ei siihen kauan mene.Meillä on ollut sellaista kissa ja hiiri-leikkiä jonkun aikaa. Molemmat tiedämme mitä haluamme, kun vain tulee se tilaisuus tehdä se varmasti salaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
anoppi kerran alasti pyllistäny niin, että pillu näky oikeen komeesti... muutenkin se tykkää paljastella itteensä ja tulee saunakammarissa käymään tekosyyllä kun olen saunomassa. olen päättäny käyttäytyä samalla tavalla, esim. vaihdan vaatteet niin että se näkee mut alasti ja käyn saunasta vilauttelemassa... kai se haluais kyrpää kun ei oo appiukolta saanu varmaan moneen vuoteen... ehkä jonain kauniina päivänä pääsen nussimaan... :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mulla kirjoitti:
anoppi kerran alasti pyllistäny niin, että pillu näky oikeen komeesti... muutenkin se tykkää paljastella itteensä ja tulee saunakammarissa käymään tekosyyllä kun olen saunomassa. olen päättäny käyttäytyä samalla tavalla, esim. vaihdan vaatteet niin että se näkee mut alasti ja käyn saunasta vilauttelemassa... kai se haluais kyrpää kun ei oo appiukolta saanu varmaan moneen vuoteen... ehkä jonain kauniina päivänä pääsen nussimaan... :)
oli minullakin pidemmän aikaa. Nyt olen kerran saanut maistaa sitä herkkua ja odotan seuraavaa kertaa innolla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
samoin kirjoitti:
oli minullakin pidemmän aikaa. Nyt olen kerran saanut maistaa sitä herkkua ja odotan seuraavaa kertaa innolla
miten pääsit kiksauttamaan, kysyikkö suoraan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Anoppi alkoi kerran kouriin jalkoväliä johon vastasin samalla mitalla, tuntui pitäväm.
Jälkeenpäin puristelin sen rintoja.. tuntui pitävän siitäkin, joten saa nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu...
Ilmianna
Jaa
nainut anopin kanssa monta kertaa. Tänään viimeksi ja molempiin reikiin.
Ilmianna
Jaa
outoa.Mutta ehkä emme petä ketään. Anoppi yllätti minut runkkaamasta ja olemme sen jälkeen usein runkanneet yhdessä. Saan haistella hänen pikkuhousujaan ja tulla hänen rinnoille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ihmettelen teirän kaikkien kohdalla, mikä voi kiinnostaa vanhas kälyyses akas. Kun tytär olis todennäköösesti kaunis ja nuari.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En koskaan mene sänkyyn rum... kirjoitti:
Ihmettelen teirän kaikkien kohdalla, mikä voi kiinnostaa vanhas kälyyses akas. Kun tytär olis todennäköösesti kaunis ja nuari.
Ei tyttäressä mitään vikaa tarvitse olla. Kerran kuussa anopin kanssa on ihan mukavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mökillä, vuonna 2008, ensi kertaa eksyin anopin kanssa sänkyyn. Sittemmin ollaan hyvässä hengessä ja yhteisymmärryksessä harrastettu seksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Anoppini on hyvän rungon omaava 62-vuotias mature. Pidän todella paljon yhteisistä hetkistämme ja uskon, että jatkamme vispilän kauppaamme vielä kauan.
Molemmat meistä ymmärtää riskit, sekä molemmat ymmärtää täysin suhteemme laadun; Hän on anoppi ja minä olen vävy... jotka tosin sattuvat pitämään seksistä, eritoten kun sitä yhdessä harrastetaan.
Ilmianna
Jaa
Miksei anopit kerro näitä jutuja ikinä? :DD
Ilmianna
Jaa
Miksi ei miniät koskaan kehuskele naineensa appiukkoaan?
aina on vävy joka haaveilee anopista.
Ilmianna
Jaa
Se johtuu siitä että miehet ei koske kavereiden eikä poikiensa naisiin kun siinä voi saada kunnolla turpiinsa jos jää kiinni ja voi saada kumpikin eili nainen ja se mies ja se siitä.
Ilmianna
Jaa
Viime aikoina tehnyt kovasti mieli omaa anoppia.
Hän on ihana, rehevä 54-vuotias nainen.
Ai, että kun pääsisi nuoleskelemaan hänen pilluaan joku päivä.
Ilmianna
Jaa
Mulla on ihana rehevä anoppi. Rinnat on 95E kokoa ja alushousut kokoa 48... Eli aika kookas. Rintoja olen päässyt puristeleen kerran ja ne tuntui raskailta ja pehmoisilta. Pillun huulet olen nähnyt pari kertaa tuuhean karvoituksen seasta, kun anoppi on pyllistänyt alushousuja riisuessa ja kerran saunan lauteella istui niin että kaikki näkyi. Anoppi ei paljoa ujostele eikä ole koskaan peitellyt alastomuuttaan minulta. En vain uskalla yrittää mitään, mutta mieli tekisi...
Ilmianna
Jaa
Kyllähän sitä on tullut nuuskittua anopin alushousuja ja runkkailtua niille. Haluaisin jäädä kiinni kun aika rietas anoppi
Ilmianna
Jaa
Anoppi lähtee tänään reissuun niin pitää käydä elukoita hoitamassa. Pääsen käymään pyykkikorilla ja laskemaan lastin anopin pöksyille
Ilmianna
Jaa
Minä käyn anopin pyykkikorilla joka kerta kun käyn tyttöystäväni luona. Anopin pikkuhousuja haistelen aina vessassa käydessäni ja saan aina orkut jotka päästän suoraan pikkuhousuihin. Ne haisevat upealle pillulle ja pyllylle.
Todella kiihottavaa olisi jos anoppi tietäisi miten fantasioin hänen ihanasta pillusta. Anoppi on jotain 40 plus vuotias ja todella upea isopeppuinen vanha nainen.
Ilmianna
Jaa
Omia fantasioitanne ja likaisia mielikuvianne te ressukkaraasut tänne vain kirjoitatte. Häntä koipien välissä anopin edessä luikertelette kun hän kertoo teistä totuuden tyttärilleen ja vävyksi ette ikinä pääse. Jos omilla tytöillä olisi tuollaisia vävyjä, hyi hel.vetti!
1
Ilmianna
Jaa
Appiukon kanssa on tullut homosteltua muutaman kerran viime vuosina. Suvun saunailloissa lähinnä. Ukkeli on tehnyt tuttavuutta tulevaan vävyyn.... enkä oo vastaan laittanut. Mahti appi, hyvät imut ja runkut on meillä ollut. Rakastan appiukkoo :)
Ilmianna
Jaa
Anopin pikkuhousut tuoksuvat paljon kiimaisemmalta kun tyttöystäväni pikkuhousut.
On vain pakko haistella niitä aina kun mahdollista ja ainahan kalu nousee pystyyn ja
nopea tyhjennys on paikallaan anopin vessassa hänen pikkuhousuja haistellen.
Ilmianna
Jaa
Jos ei anopit kertoile, niin ei tarkota ettei mitään voisi tapahtua. Itse törmäsin keväällä jonkinasteisen hämmentävään ongelmaan, kun tyttären entinen poikaystävä, itseäni 25v nuorempi ja erittäin hyvännäköinen mies, jonka olen siis tuntenut pitkään, alkoi lähetellä minulle kiihkeitä viestejä ja olisi mitä selkeimmin halunnut seksiä kanssani. Olen sinkkunainen ja ollut suhteessa hänen ikäistensä kundien kanssa, mies tietää siitä eli perusteita olisi varmasti odottaa vastakaikua, mutta en mitenkään osaa nähdä häntä muuna kuin tyttären exänä. Olen joutunut torjumaan miehen, mutta muutaman kk välein hän alkaa aina viestitellä uudelleen. Huh, uskon täysin, että kyllä seksiä anoppien kanssa oikeastikin tapahtuu, vaikka omassa tapauksessani ei edes ns. ex-anopin kanssa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

seksuaalisia kokemuksia

onko seksuaalisia kokemuksia appivanhemmista,kertokaahan

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta