Helvetti on täällä maan päällä.
Elämän olosuhteet voi tuntua helvetiltä kun ihminen joutuu kärsimään sotaa, nälkää, sairauksia, väkivaltaa, köyhyyttä.
Helvetti on keksitty silloin kun kristinuskoa väsättiin kokoon jossain kirkolliskokouksessa.
Helvetti on keksitty mielisairaissa aivoissa
40
188
Vastaukset
Jos helvetti on totta jo maan päällä,
niin ei se sitten keksittyä ole.
Joku on saanut aikaiseksi
sodat ja nälät ja sairaudet
ja väkivallan ja köyhyyden.
Joku, jota varten
on oma paikka valmistettu.
Ja kun tuo joku on poissa,
niin kaikki on toisin.
"eikä kuolemaa ole enää oleva,
eikä murhetta
eikä parkua
eikä kipua ole enää oleva,
sillä kaikki entinen on mennyt"
(Ilm 21:4)- AnonyymiUUSI
Tarkoitin että uskovaisten tuli helvettiä ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että uskovaisten tuli helvettiä ei ole.
Mielestäsi ei sitten kai
perkelettäkään?
Eli kuka tai mikä
on saanut aikaiseksi
avauksessasi kuvatun
maanpäällisen helvetin?- AnonyymiUUSI
kalamos kirjoitti:
Mielestäsi ei sitten kai
perkelettäkään?
Eli kuka tai mikä
on saanut aikaiseksi
avauksessasi kuvatun
maanpäällisen helvetin?Ei ole perkelettä. Meillä on kaikilla oma karmamme.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole perkelettä. Meillä on kaikilla oma karmamme.
Eli kuka tai mikä
on saanut aikaiseksi
avauksessasi kuvatun
maanpäällisen helvetin?- AnonyymiUUSI
kalamos kirjoitti:
Eli kuka tai mikä
on saanut aikaiseksi
avauksessasi kuvatun
maanpäällisen helvetin?No ihmiset tietenkin.
Ihminen on ihmiselle ja koko luomakunnalle pahempi kuin susi. Anonyymi kirjoitti:
No ihmiset tietenkin.
Ihminen on ihmiselle ja koko luomakunnalle pahempi kuin susi.Puhut luomakunnasta eli luoduista?
- AnonyymiUUSI
kalamos kirjoitti:
Puhut luomakunnasta eli luoduista?
Sanakirjan mukaan luomakunta tarkoittaa
"Luomakunta (lat. creatura) viittaa yleisesti kaikkiin elollisiin olentoihin, jotka asuttavat maapalloa. Tämä käsite kattaa kaikki eläin- ja kasvilajit sekä mikro-organismit ja sienet. Luomakunta on monimuotoinen ja sen tutkiminen kuuluu biologian ja ekologian aloihin. Luomakunnan ymmärtäminen on tärkeää, sillä se auttaa meitä ymmärtämään elämän monimuotoisuutta, ekosysteemien toimintaa ja ihmisen vaikutusta ympäristöön. Luomakuntaa tutkitaan myös filosofisesti ja teologisesti, erityisesti kysymyksissä, jotka liittyvät elämän merkitykseen ja ihmisen paikkaan universumissa." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanakirjan mukaan luomakunta tarkoittaa
"Luomakunta (lat. creatura) viittaa yleisesti kaikkiin elollisiin olentoihin, jotka asuttavat maapalloa. Tämä käsite kattaa kaikki eläin- ja kasvilajit sekä mikro-organismit ja sienet. Luomakunta on monimuotoinen ja sen tutkiminen kuuluu biologian ja ekologian aloihin. Luomakunnan ymmärtäminen on tärkeää, sillä se auttaa meitä ymmärtämään elämän monimuotoisuutta, ekosysteemien toimintaa ja ihmisen vaikutusta ympäristöön. Luomakuntaa tutkitaan myös filosofisesti ja teologisesti, erityisesti kysymyksissä, jotka liittyvät elämän merkitykseen ja ihmisen paikkaan universumissa."Linkki edelliseen.
https://www.suomisanakirja.fi/luomakunta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ihmiset tietenkin.
Ihminen on ihmiselle ja koko luomakunnalle pahempi kuin susi.Kyllä näin on!osa ihmisistä on kuin "susia "lampaden vaatteissa!kiusaavat ,satuttavat,valehtelevat,ovat päästään sairaita,eivät omista tunneälyä jne!
Tuo on vain sanonta,mut todellisuudessa susi tappaa nälkäänsä,ihmi en vallan himosta ja kateudesta!
- AnonyymiUUSI
Ei helvettiä ole maan päällä. Sodassa ei kuole ketään eikä kukaan näe niissä nälkää.
Sellainen olisi vasemmiston vale koko helvetti. - AnonyymiUUSI
Mark 9 : 43
Jeesus sanoi:
ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisällekuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.- AnonyymiUUSI
Joku mielisairas piispa 😡👹väänti tuon uhkauksen Raamattuun konstanttinopolin kirkolliskokouksessa😡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku mielisairas piispa 😡👹väänti tuon uhkauksen Raamattuun konstanttinopolin kirkolliskokouksessa😡
Tosin se on kirjoitettu jo ennen ko. kokousta, joten ei minkään kokouksen väännös ole
- AnonyymiUUSI
Vaan kuinkakohan kuuliaisesti palstan tosihurskaat ovat vestelleet omia käsiään irti toteuttaakseen Markuksen evankeliumin käskyä?
Ettekö? No siinä tapauksessa osanne on ikuinen kidutus olette muuten miten hurskaita hyvänsä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosin se on kirjoitettu jo ennen ko. kokousta, joten ei minkään kokouksen väännös ole
Raamatun jokainen teksti on joka tapauksessa jonkin konklaavin siihen valitsema.
Ne, joita ei valittu, jäivät pois.
- AnonyymiUUSI
Oma valinta jokaisella, joko iankaikkinen elämä tai iankaikkinen kärsimys tulikivijärvessä.
- AnonyymiUUSI
Ilm.21 LUKU.
Johannes näkee uuden taivaan ja uuden maan ynnä uuden Jerusalemin, jossa Jumala asuu niiden kanssa, jotka ovat voittaneet. MUUT JOUTUVAT TOISEEN KUOLEMAAN.
8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain OSA ON OLEVA SIINÄ JÄRVESSÄ, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
1234567--- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilm.21 LUKU.
Johannes näkee uuden taivaan ja uuden maan ynnä uuden Jerusalemin, jossa Jumala asuu niiden kanssa, jotka ovat voittaneet. MUUT JOUTUVAT TOISEEN KUOLEMAAN.
8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain OSA ON OLEVA SIINÄ JÄRVESSÄ, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
1234567---Ravut heitetään kiehuvaan veteen. Eikö olekin julmaa?
Jos ihmisiä poltettaisiin edes tunti, se olisi julmaa raakuutta.
Raamattu sanookin: "Lopun, äkkilopun Minä teen kaikista maan asukkaista." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ravut heitetään kiehuvaan veteen. Eikö olekin julmaa?
Jos ihmisiä poltettaisiin edes tunti, se olisi julmaa raakuutta.
Raamattu sanookin: "Lopun, äkkilopun Minä teen kaikista maan asukkaista."Jumala valmisti pelastuksen ettei kenenkään tarvitse joutua sinne. Jos synti on rakkaampi kuin Jumalan Sana niin eihän siitä Jumalaa voi syyttää vasn se on ihmisen oma valinta.
”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan,
ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."”
Johannes 3:18-21 FB38 - AnonyymiUUSI
Kärsimys ei ole iankaikkinen, sillä Raamatun mukaan synnin palkka ei ole iankaikkinen kärsimys kirkkoisien keksimässä jumaltarustojen mielikuvitushelvetissä, vaan synnin palkka on KUOLEMA.
Se on iankaikkinen rangaistus, sillä siitä ei ole enää ylösnousemusta. Kuolema on siis lopullinen eli iankaikkinen. - AnonyymiUUSI
Oma valinta on tietysti jokaisella ihmisellä', joko tervejärkisyys tai usko Lähi-idän paimentolaisheimon mielikuvitustarinoihin.
- AnonyymiUUSI
Saman Raamattu-satukirjan loruiluja ovat niin helvetti kuin taivaskin, eikä niitä kukaan tervejärkinen todesta ota.
- AnonyymiUUSI
Millaisen rangaistuksen itse keksisit ateistina, sodan aloittaneelle diktaattorille, jonka vallanhimon tähden kuolisi kymmeniä miljoonia ihmisiä?
- AnonyymiUUSI
"Millaisen rangaistuksen itse keksisit ateistina, sodan aloittaneelle diktaattorille, jonka vallanhimon tähden kuolisi kymmeniä miljoonia ihmisiä?"
Jos viittaat tuolla sanomisella Ukrainan sotaan, niin rauhan saamisen torpedoivat britannia ja Yhdysvallat, jotka estivät Ukrainalta rauhansopimuksen tekemisen Venäjän kanssa. Rauhansopimuksen sijasta he tarjosivat Ukrainalle aseita ja ammuksia.
"Autuaita ovat rauhantekijät" Mutta tämä ei koskene Yhdysvaltoja, joka häärii koko maailman poliisina, koskien niin lähi-itää (Israelin taustalla) kuin myös Ukrainaa?
https://youtu.be/srRg5EdYFKY- AnonyymiUUSI
Venäjän fasismidiktatuuri on hyökkääjävaltio Ukrainssa ja se ollut nimenomaan fasistidiktattori Vladimr Putin, joka on kaikessa kristillisessä hurskastelussaan kieltäytynyt lopettamasta hyökkäyssotaa ja tekemästä rauhaa.
- AnonyymiUUSI
"Helvetti on keksitty mielisairaissa aivoissa"
Tuossa on varmaan totuuden itua, kun Israelin kansallisen turvallisuuden ministeri Ben Gvir sanoi: ”Nyt kun olemme vastaanottaneet panttivangit, meidän on palattava sotaan ja avattava helvetin portit Gazan ylle”
https://youtu.be/KDmeTpz2Bck- AnonyymiUUSI
Israelia palvovat uskikset itsepintaisesti väittävät, ettei noiden siionistijuutalaisten perimmäisenä tavoitteena ole kansanmurha, vaikka heidän turvallisuuden ministerinsä sanoo sen ääneen.
Ja onhan se heidän Jumalansakin käsky, joten miksi he eivät yrittäisi sitä toteuttaa.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt
Varsinkin, kun siihen nyt tuli hyvä sauma ja sopiva tekosyy, kun Hamas teki terrorihyökkäyksen Israeliin ja USAn presidentiksi valittiin siionistihörhöjen tuella Israelia myötäilevä rahanahne rikollinen moukka, jolle kyllä kelpaa kaikki juutalaisilta lobbareilta saadut korruptiolahjukset.
Ja mikä tärkeintä, niin samalla Trumpille avautuu aivan mahtavat bisneksien tekomahdollisuudet, kun tuhannen tuusan nuuskaksi pommitetusta palestiinalaisten maasta aletaan rakentamaan Gazan rivieraa Trump-hotelleineen ja muistomerkkeineen.
Valitettavasti vain demokraattiset liittolaiset, joiden tukea Israel tarvitsee sotatoimissaan, eivät voi hyväksyä mitään kansanmurhaa, joten Israelin on myönnytyksenä pakko suostua VÄESTÖNVAIHTOON, joka sekin on demokraattisten periaatteiden vastainen SOTARIKOS, mutta Israelia tukeva Trumppihan ei mistään laeista piittaa.
Israelia fanittavat "Jeesuksen seuraajat" ovat nyt ristiriitaisessa tilanteessa, kun heidän täytyy yrittää valehtelemalla selitellä Israelin toimet ja aivan selvät sotarikokset parhain päin, koska uskovat pelastuksensa riippuvan Israelin siunaamisesta eli siitä, etteivät esitä pienintäkään kritiikkiä siitä, vaikka Israelin sotatoimet ovat täysin vastoin Jeesuksen uskoa ja opetuksia.
Israelin fanittajat ovat kuitenkin valinneet puolensa ja asettuneet puolustamaan Vanhan liiton RASISTISTA juutalaisuutta sen sijaan, että noudattaisivat Jeesuksen lähetyskäskyä ja "menisivät ja tekisivät KAIKKI KANSAT Jeesuksen opetuslapsiksi" Matt.28:19 julistamalla evankeliumia hänestä.
Nyt he julistavat kuorossa Israelin propagandaa.
- AnonyymiUUSI
Matt. 5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
- AnonyymiUUSI
Mitäpä luulette, kuinka kuuliaisesti tämänkin palstan tosihurskaat kristityt ovat toteuttaneet Matteuksen evankeliumin käskyä repiä omat silmänsä irti niiden katsoessa himokkaasti viettelevää kohdetta?
- AnonyymiUUSI
Sairainta on se että hihhulit hekumoi ihmisten kärsimyksellä helvetissä.
- AnonyymiUUSI
Aikamoinen valhe jäljeen kerran. Ainakin itte oon tuntenut ahjistusta monelliset kerralliset ajatellessain kuinka ihmisiä toinen toisensa perään mänöö kuolemaisiinsa valhesuin ilman Jeesusta ainoana pelastusmahjollisuutenaansa olla joutuksimatta helvettiin. Kyllä se hekumakis valehtelemasi oikejasti on ahjistusta, suruuta, itkuutakin , joskus melkeenpä paniikkija, mutta ei kuitenkaan, koska Jumala auttaa emootijoitaan Jumalan lasten ja sitä tarvitseekin, sillä järkytys tunnemaajilmassa olisi liijan suureksellista, jollei Jumala sitä auttaisi vähenmäksi. Ainakin mulle on ollunna ja on näin.
Se on hirveä asetelma kun itte tiijän 100pros varmaksi Raamatun ilmoitukset ja tietenkin helvetin ikuisuustuskat niin vaikka kuinka koitan löytää oikejat sanat jumalattomille saahaksein ne ymmärtämään Raamatun tojellisuujen ja het vaan pilkkaavat ja ovat omajärkiset niin ei sitä oikein osaa olla iloinen vaikka kehotuksellisuus onkiin:
" Iloitkaa aina."
Sekin tulee olla vokuksessa toi olla vaan kaikest huolimatta kuitenkin iloinen, että on vapaa olemaan iloinen, vaikka oliskin suruinen näist syist johtuisast, kun ei saa viestiä Jumalan olemassaollost perille vaikka käsil seisois omena suus.
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen valhe jäljeen kerran. Ainakin itte oon tuntenut ahjistusta monelliset kerralliset ajatellessain kuinka ihmisiä toinen toisensa perään mänöö kuolemaisiinsa valhesuin ilman Jeesusta ainoana pelastusmahjollisuutenaansa olla joutuksimatta helvettiin. Kyllä se hekumakis valehtelemasi oikejasti on ahjistusta, suruuta, itkuutakin , joskus melkeenpä paniikkija, mutta ei kuitenkaan, koska Jumala auttaa emootijoitaan Jumalan lasten ja sitä tarvitseekin, sillä järkytys tunnemaajilmassa olisi liijan suureksellista, jollei Jumala sitä auttaisi vähenmäksi. Ainakin mulle on ollunna ja on näin.
Se on hirveä asetelma kun itte tiijän 100pros varmaksi Raamatun ilmoitukset ja tietenkin helvetin ikuisuustuskat niin vaikka kuinka koitan löytää oikejat sanat jumalattomille saahaksein ne ymmärtämään Raamatun tojellisuujen ja het vaan pilkkaavat ja ovat omajärkiset niin ei sitä oikein osaa olla iloinen vaikka kehotuksellisuus onkiin:
" Iloitkaa aina."
Sekin tulee olla vokuksessa toi olla vaan kaikest huolimatta kuitenkin iloinen, että on vapaa olemaan iloinen, vaikka oliskin suruinen näist syist johtuisast, kun ei saa viestiä Jumalan olemassaollost perille vaikka käsil seisois omena suus.
Selef UrgeMiksi IHMEESSÄ et pysty hyväksymään FAKTAA siitä, miten se "iankaikkinen piinahelvetti" on väärennetty sinne Raamattuun katolisten kirkkoisien toimesta ???
Koko sanaa ei löydy alkuteksteistä, vaan se Vanhan testamentin Ben Hinnomin laakso on vaihdettu jumaltarustojen mielikuvitushelvettiin.
Kukaan ei ole vielä vastannut, kun olen kysynyt, kumpi on oikea käännös, joten olisitko ensimmäinen ?
1) Ben Hinnomin laakso = Ben Hinnomin laakso vai
2) Ben Hinnomin laakso = jumaltarustojen mielikuvitushelvetti
En tajua, miksi jotkut pitävät niin kynsin ja hampain kiinni aivan selvästä valheesta, joka kaiken lisäksi tekee Jumalasta aivan sadistin.
Jos tällainen Jumala on "rakastava Isä", niin miksi te uskikset ette noudata Jumalanne esimerkkiä ja rankaise lapsianne kiduttamalla heitä loputtomasti, kun he ovat tehneet väärin ?
Eihän tuossa ole mitään järkeä !
No ehkä jotkut "hurskaat uskovat" salassa tekevätkin niin...
- AnonyymiUUSI
saatana haluaa ihmisiä helvettiin. saatana lienee tyytyväinen kirjoitukseesi, koska olet saatanan tahtoa toteuttamassa valhein ja pahallisin pilkastuksin.
Kajut viel suurest tätäkin pahuujen tekoisuuttais, takkaan sen sulleelliselle.
Totuuven sanoi,
Selef Urge- AnonyymiUUSI
Sinä et ymmärrä totuudesta yhtään mitään.
Helvettiin ja Israeliin uskominen näyttää olevan teidän hörhöjen uskon perustus, joka pelastaa teidät joutumasta sinne ikuiseen piinahelvettiinne.
Raamatussa tosin sanotaan, että se on usko Jeesukseen - ei Israeliin tai helvettiin - joka pelastaa ikuiselta >KUOLEMALTA<, ei siis helvetiltä !
Ja Jeesukseen uskovilla on myös >Jeesuksen usko<.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä MINUN oli nälkä, ja te annoitte MINULLE syödä; MINUN oli jano, ja te annoitte MINULLE juoda; MINÄ olin outo, ja te otitte MINUT huoneeseenne;
36 MINÄ olin alaston, ja te vaatetitte MINUT; MINÄ sairastin, ja te kävitte MINUA katsomassa; MINÄ olin vankeudessa, ja te tulitte MINUN tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 NIIN KUNINGAS VASTAA JA SANOO HEILLE:" TOTISESTI MINÄ SANON TEILLE: KAIKKI, MITÄ OLETTE TEHNEET YHDELLE NÄISTÄ MINUN VÄHIMMISTÄ VELJISTÄNI, SEN TE OLETTE TEHNEET MINULLE ".
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä MINUN oli nälkä, ja te ette antaneet MINULLE syödä; MINUN oli jano, ja te ette antaneet MINULLE juoda;
43 MINÄ olin outo, ja te ette ottaneet MINUA huoneeseenne; MINÄ olin alaston, ja te ette vaatettaneet MINUA; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet MINUA katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 SILLOIN HÄN VASTAA HEILLE JA SANOO: 'TOTISESTI MINÄ SANON TEILLE: KAIKEN, MINKÄ OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄSTÄ MINULLE'
Lykkyä tykö!
Helvettiin ja Israeliin uskomista voitte sitten tarjota lunnasmaksuiksi juutalaisten murhaamalle "Herrallenne" Jeesukselle, jota niin kovasti "rakastatte", mutta ette näe häntä KAIKISSA kärsivissä lähimmäisissänne, esim palestiinalaisissa ja heidän lapsissaan.
Raamatun mukaan Jeesus nimittäin "ei katso henkilöön", vaan samaistuu KAIKKIIN kärsiviin ja niin pitäisi silloin loogisesti myös hänen seuraajiensakin.
- AnonyymiUUSI
setä mies ajoi autolla nokka kolarin, niin teho osatolla väitti käyneesa helvetissä mutta kuoli sen jälkeen sairaalassa,
- AnonyymiUUSI
Tsaariolta kiertyi vene kun airot poikkesiva.
Helvetti on Maapallon sisällä.🌍🌎🌏🌐 Sinne on pudonnut elävältä ihmisiä. 🔥👹🔥Kysykää vaikka Leo Melleriltä.😇
- AnonyymiUUSI
Elämä on yhtä helvettiä mutta taivas verrattuna siihen mikä meitä ikuisuudessa odottaa. Huhhuh! Nauttikaamme nyt sairaudesta, köyhyydestä, kivuista ja tuskista tämä silmänräpäys täällä. Ikuinen kidutus liekeissä miljardeja ja miljardeja vuosia tiedossa kun tämä ihanuus joku päivä loppuu.
Tämä kaikki koska Jumala meitä niin kovasti rakastaa. - AnonyymiUUSI
Ei Jumala operoi helvetissä, vaan saatana. Siellä ovat tarjolla saatanan tarjoamat herkut kun ihminen on pitänyt niitä hyvinä elämänsä aikana, luottanut harhaoppeihin tai maallisiin asioihin, niin saa vain sitä mitä on tilannut. Turha siitä on itkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot15017365Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?355846Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.162881Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862598- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen381831