Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen ukko.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitosia joilla ei ole mitään kokemusta seksistä
29
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TÄNÄÄN JULKASTII MUSIIKKIVIDEO KAPPALEESTA HEINOLAN SETÄ!! SIINÄ SETÄ TANSSII SATEESSA BLONDIPERUUKKI JA MEKKO PÄÄLLÄ JA JO YLI SATA TYKKÄYSTÄ!!
- AnonyymiUUSI
Ja taas lähti aloitus poistoon
Onneks se paska biisi ei todellakaan ole minusta.
Mulla ei ole peruukkeja eikä tule olemaan- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Onneks se paska biisi ei todellakaan ole minusta.
Mulla ei ole peruukkeja eikä tule olemaanMe ollaa tienattu biisillä jo yli kymppitonni!!
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaa tienattu biisillä jo yli kymppitonni!!
Vitun sama mutta heti ku saan tietää teidän nimet NI työ mietitte että oisko kannattanu jättää tekemättä ne biisit
- AnonyymiUUSI
Vitun sama mutta heti ku saan tietää teidän nimet NI työ mietitte että oisko kannattanu jättää tekemättä ne biisit
NEITOSET HUOMIO https://imgur.com/a/3tVzYxh TÄSSÄ KUVA MINUN POIKAYSTÄBÄSTÄ 🥰😍 ON KOMEA VESAN KANSSA YEHTIIN BIISI https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e SETÄSTÄ 😍 KOHTA LISTA YKKÖNEN
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Et saa tietää ja et voi asialle yhtää mitää, mitä sinä mussukka raivoat kun itsekin sanoit että biisi ei kerro sinusta.
- AnonyymiUUSI
Uusia biisejä on tehty levyllinen, voinko tulla sulle esiintymään yksityiskeikan verran. Julkaisutilaisuus piipitä vaan itestäs että käytät hippulihäkkiä ja kuulut laitokseen biisille.
- AnonyymiUUSI
Miksi etsit kokemattomia?
- AnonyymiUUSI
Ku NI setä RANE on pillu neitsyt 😁 perse neitsyyden lahen ukko ja veljensä veivät setältä 😂
- AnonyymiUUSI
Rane etsii itseään kunnes taas löytää itsensä lintutalon pusikoista hippuli kädestä. Niinkuin joka kerta sinne mennessään.
- AnonyymiUUSI
Haluatko neitosen olevan kokematon siksi, koska olet itsekin kokematon?
Piipitä itestäs vaa kusipää.
Neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Että kyllä mä olen joo kokematon juu- AnonyymiUUSI
Että kyllä mä olen joo kokematon juuNiin sinä oletkin kokematon, tuo väite että olisit saanut neljä ihmistä raskaaksi ei muutu todeksi vaikka kuinka valehtelet.
Olet jäänyt kiinni jo tuosta valheesta niin monta kertaa ja kerro miksi jopa Vesa kertoo että olet neitsyt? - AnonyymiUUSI
Että kyllä mä olen joo kokematon juuAnteeksi. Anteeksi!! Herralle taisi olla turhan arka asia tuo. Kertoo jostain. Ainakin siitä, ettet osaa ehkäisystä huolehtia
- AnonyymiUUSI
Että kyllä mä olen joo kokematon juuNIIN RANE SETÄ TULI MINULLE JA VESALLE NELJÄ KERTAA RASKAAKSI KU SPERMAAMME SETÄÄ 😂😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Että kyllä mä olen joo kokematon juuOletko sä ollut neljästi raskaana vesalle ja Heikille ja synnyttänyt niille ruskean kirvelevän pojan?
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä oletkin kokematon, tuo väite että olisit saanut neljä ihmistä raskaaksi ei muutu todeksi vaikka kuinka valehtelet.
Olet jäänyt kiinni jo tuosta valheesta niin monta kertaa ja kerro miksi jopa Vesa kertoo että olet neitsyt?Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta että teidän vähä-älysten kannattaa pitää pää kii asioista joista ette tiedä yhtään mitään
Neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä- AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta että teidän vähä-älysten kannattaa pitää pää kii asioista joista ette tiedä yhtään mitään
Neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiäRane jopa Vesa kertoo että sinulla o poikuus tallella, sinä et oikeasti tiedä mielenterveys ongelmiesi ja kehitysvammasi johdosta mikä on totta ja normaalia.
Sinun ei kannat kutsua ketään vähä-älyiseksi kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla, toistat samoja asioita, et kykene oppimaan tai mukautumaan, et tunnista edes omaa naamaasi kun sille on laitettu peruukki ja et tiedä että ammattikoulusta saa ammattia. Anonyymi kirjoitti:
Rane jopa Vesa kertoo että sinulla o poikuus tallella, sinä et oikeasti tiedä mielenterveys ongelmiesi ja kehitysvammasi johdosta mikä on totta ja normaalia.
Sinun ei kannat kutsua ketään vähä-älyiseksi kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla, toistat samoja asioita, et kykene oppimaan tai mukautumaan, et tunnista edes omaa naamaasi kun sille on laitettu peruukki ja et tiedä että ammattikoulusta saa ammattia.TE SAATANAN MIELENVIKASET ETTE TODELLAKAAN ELÄ TODELLISUUDESSA
KUMMASTI NELJÄ MUIJAA TULI RASKAAKSI NIISTÄ JOITTEN KANSSA OLEN HARRASTANU SEKSIÄ- AnonyymiUUSI
TE SAATANAN MIELENVIKASET ETTE TODELLAKAAN ELÄ TODELLISUUDESSA
KUMMASTI NELJÄ MUIJAA TULI RASKAAKSI NIISTÄ JOITTEN KANSSA OLEN HARRASTANU SEKSIÄRane no kerrohan miksi jopa Vesa kertoo että sinulla on poikuus tallella? Eiköhän Vesa ole sinua luotettavampi kun sinä olet jäänyt useasti kiinni valheistasi.
Rane jos pidät itseäsi ainoana terveenä täällä ja muita hulluina, fakta Occamin partaveitsen mukaan on se että sinä olet se ainoa hullu.
On useasti toteen näytetty että et oikeasti elä meidän terveiden reaalimaailmassa.
- AnonyymiUUSI
Miksi siis etsit kokematonta seuraa?
Se ei kuulu teille että miks etsin neitoa jolla ei ole mitään kokemusta seksistä.
- AnonyymiUUSI
Se ei kuulu teille että miks etsin neitoa jolla ei ole mitään kokemusta seksistä.
Kyllä se kuuluu ainakin sille neidolle. Ja tuskin kukaan neito sinulle vastaa, jos et sitä kerro.
- AnonyymiUUSI
Miksi luulet saavasi nuorta, yksikään nuori ei ota sinuun yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Onko ranen seuranhaku ollut aina lähes samanlainen lista itsestä. Sekin valetta.
Kokeile chatgpt:lla tehdä itsellesi vetävämpi seuranhaku ilmoitus. Sinne listaat tietoja itsestä ja laitat sen tekeen seksiä tihkuvan seuranhaku ilmoituksen.
Alkaa niitä neitosia löytymään ja joudut panemaan enemmän kuin jaksat. - AnonyymiUUSI
MÄ NÄIN KU SETÄ KERRA LAITTO SPERMAA RANNALLA KESKIKALJALLAA KAHE NEITOSE KAA JA NE MOLEMMAT TULI RASKAAKSI JA NE SYNNYTTI PARI KUUKAUDE PÄÄSTÄ MUTTA SETÄ EI TUNNSUTANU ISYYTTÄ JOTE NE LUTKAT EI SAANU RAHAA SEDÄLTÄ!!
- AnonyymiUUSI
Onko Rane raskasta tuollainen jatkuva neitosten etsiminen?
- AnonyymiUUSI
Luuletko setä, että tuo auttaa saamaan 16 vuotiaita tyttöjä, kun täällä mesoat, että neljä muijaa tuli raskaaksi. Kyllähän neitosetkin osaavat lukea. Ja vielä miksi nimittelet tyttöjä muijiksi? Et varmaan osaa käyttäytyä? Kuten herrasmiehille kuuluisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19417642Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5210127Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1786264Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki13582Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483259Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.532959Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272957"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita612747Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882710Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen552107