Mariliin Sinun kantautui korviini. En halua puhua rumasti mutta mun sydän on vieläkin kiinni sinussa!
En halua sinua enää. Elämä on ollut hyvää senkin jälkeen kun irroitin otteeni ja päästin sinusta irti. En rakasta sinua enää ja halukin pohjautui tunteisiin.
Et ole suostunut näkemään ja olen ollut kiltti sen suhteen ja kertonut vain että jätät minut kärsimään. Nyt on jo hetki herätellä sinua sanomalla rumasti.
Olet vi tun itsekäs ihminen. Etkä ole kovin hyvä kun voit jättää toisen kärsimään vuosiksi, tiedostaen tilanteen. Et suostu päästämään minua kärsimyksestä ja tapaamaan jotta voin jatkaa matkaa. Et anna minulle vapautta vaan haluat pitää minut itsessäsi kiinni. Itsekkäästi sitoa toisen ihmisen sinuun vaikka minulla on vain yksi elämä elettävänä. Näiden kautta vuosia kestänyt rakkaus joka oli aina ilo on muuttunut huonoksi asiaksi.
Inhoan sinua siksi että teit minulle näin ja koska rakastat itseäsi noin paljon että sinun on helppo tehdä toiselle ihmiselle näin.
En voi sanoa tämän rumemmin koska pelkään että murskaannut kun katsot itseäsi. Sitä en toivo kenellekään. Kysymys johon ei tule vastausta on se että miten joku voi rakastaa itseään noin paljon.
Hei 82 on sanottava että olet pohjattoman itsekäs
14
162
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
I hate you. Ja silti sen sanominen sinulle olisi vaikeaa. Olit niin rakas minulle. En halua pahoittaa mieltäsi enkä halua että tunnet tuskaa jonka minä olen aiheuttanut. Mutta ei sinun kanssa voi aikuismaisesti käsitellä tätä asiaa. Minussakin oli vikoja kommunikoinnin osalta mutta myös sinussa. Sinä määräsit miten ja millä tavalla saa jutella ja minä ahdistuin siitä. Sinä asetit ehdot ja minä puolestani en aina arvostanut toiveitasi. Halusit aina hallita. Halusit tietää minun ajatukset ja tunteet. Sitten pidit omasi suurelta osin salassa, käsittelit kokonaisuuden mielessäsi ja teit ratkaisun mihin et antanut minun enää osallistua. Annoin mutta en saanut. Veit minulta turvallisuuden tunteen.
Ap - AnonyymiUUSI
Kun kesällä pari vuotta sitten pyöräilit minua vastaan ja kohdatessa katsoit muualle, vihasin sinua niin paljon sen takia.
Kun kerroit minusta veljellesi oman versiosi ja miten hän sen jälkeen suhtautui minuun tietämättä koko totuutta, vihasin sinua.
Vihaan sitä miten elät elämääsi piilossa ja se todennäköisesti aiheuttaa sen miten käyttäydyt.
Vihaan sinua ja yhtä tai kahta muuta kaltaistasi ihmistä jotka ovat tehneet minulle tuolla samalla tavalla. Sinä tietysti pahiten koska rakastin sinua niin paljon. Itsekkyytesi ja ilkeytesi takia toivon ettei rakkauden side välillämme kestä loppuelämää. Jos olisit kypsempi ja kohtelisit minua kuten kuuluu, se olisi hyvin arvokasta. Sellaista sidettä ei kaksi ihmistä itse valitse vaan se tulee jos on tullakseen.
Ap - AnonyymiUUSI
Vihaan sitä miten kadut menneisyyttäsi ja liität minut siihen ja purit pahan olosi väärään paikkaan. Vihaan sitä miten et itse uskaltanut elää samankaltaisuutta mikä meissä on jonkinasteisesti ja siksi yriti vaikuttaa asiaan minun kohdallani ja ahdistuit siitä mitä minä olen. Voin vain päätellä että olen ollut sinulle aivan valtavan iso ja jättimäinen peili josta olet joutunut näkemään itsesi. Siinä tapauksessa, kaikki mitä koin sinun suunnalta oli oikeasti vain itseesi liittyviä henkilökohtaisia tunteitasi. Ja ne kyllä annan heti anteeksi. Ja toivon sinulle hyvää ja ettet ahdistuisi normaaleista tunteista koska niistä selviää kyllä.
Mutta koska uskoakseni rakastin sinua oikeasti niin minun on käytävä tämä läpi. Toinen kerta kun yritän elää vihavaiheen läpi. - AnonyymiUUSI
Taidanpa jatkossa kirjoittaa ajatukseni ja tunteeni paperille. Halusit tai et, tulen pääsemään sinusta irti ilmankin sinua. Nämä oivallukset vain tulevat hitaasti koska en ole halunnut vihata. En halua vihata yleisesti ottaen ja vielä vähemmän olen halunnut vihata sinua. En ole halunnut yrittää sellaista mahdottomuutta että pakottamalla poistaisin tai lisäsin tunteita. Ei se mene niin. Tunnen sinut tälläkin hetkellä. Olet niitä ihmisiä jotka tykkäävät viettää netissä aikaa. Jo vuosia vuosia sitten olet ollut täällä. Minulle tämä on verrattain uusi kokemus.
- AnonyymiUUSI
Ymmärsin juuri etten ole halunnut vihata sinua koska olen ajatellut että sillä karkoitan sinut lopullisesti luotani. Mutta juuri se minun olisi pitänyt tehdä. Vihan ilmaisu ei ole yleensä tarpeellinen mutta ehkä se minulle on sinun kohdalla. Pyydän jo nyt anteeksi ilkeyttäni. Sitten kun pääsen sinusta yli niin negatiiviset tunteet lakkaavat olemasta. Ja kun ne lakkaavat olemasta niin ei tule enää vihaisia sanoja. Toivon että ymmärrät että tunsin jääneeni ikuiseen ansaan johon vain sinulla oli avain. Ja siten ainoaksi avuksi näin tämän 😒
- AnonyymiUUSI
Sivullisille lukijoille. Kun kohtaat suuren rakkauden ja menetät sen niin sinä kuolet. Sinä yksinkertaisesti vain kuolet sisältä. Ja sen jälkeen elät elämää tuntien hänen haamunsa varjona perässäsi.
Ehkä ajan kanssa. - AnonyymiUUSI
Kaiken tämän viha puheen jälkeen, muistellessa sisäistä kuolemista. Kuvittelen että näemme jonain päivänä. Minusta tuntuu että vihat suuremmaksi osaksi unohtuisivat heti. Tulee ilo näkemisestä ja halu vain halata viimein. Niin monien vuosien jälkeen.
Mitä sen jälkeen tapahtuisi? En tiedä. En usko että meistä tulee enää mitään. En ole enää halunnut olla yhdessä. Olisiko olo hetken aikaa ahdistuneempi. Pitäisimmekö yhteyttä jatkossa. Haluaisinko vain mennä takaisin hypoteettisen kumppanini luokse jota rakastan. En tiedä. Sen tiedän että tämä elämä on välillä kivuliasta. - AnonyymiUUSI
Tule siksi mikä todella olet äläkä pelkää elämää tai tunteita. Anna sen menneen olla siellä koska se on mennyttä. Jokaisella meistä on vain tämä nykyhetki ja huomisesta voi vain haaveilla. Päästä irti siitä mikä tuo sinulle murhetta. Voit sitten olla täysipainoisemmin se utelias ja erikoinen ihminen mikä olet. Rakastin hymyäsi yli kaiken. Silmät ja hartiat, ja ilmeet.
- AnonyymiUUSI
Saas nähdä minkälaisen ahdistuskohtauksen tulen vielä käymään läpi. Tuli nimittäin ajatus että minun piti olla se vahvempi. Sinä lähdit pois fyysisesti mutta minä lähdin katkaisemaan tätä sisäistä puolta. Tai mistä minä tiedän miten tunsit. Tunnen yhä yhteyden joten se ei ole/ollut katkennut vielä
- AnonyymiUUSI
En voi jäädä kitumaan. Sinulla oli paljon aikaa. Minäkin katosin silloin ennen jälleen kohtaamista mutta ei niitä voi loputtomiin laskea, järjestyksiä. Sinulla oli kaikki aika tulla minun luo. Et tullut.
- AnonyymiUUSI
Aika julmaa aloittajalta kirjoittaa noin kun varmasti tiedostaa että nuo voivat osua myös muihinkin henkilöihin ja tilanteisiin.
- AnonyymiUUSI
"tapasimme" viimeksi 2021 viestien välituksellä ja sitä ennen vuosia aiemmin.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"tapasimme" viimeksi 2021 viestien välituksellä ja sitä ennen vuosia aiemmin.
Ap82 tunnisteena.
Miehelle naiselta vai miten?
- AnonyymiUUSI
Oletkohan edes selkeästi tuonut hänelle tuntemuksesi tiedoksi ja esille. Tämän ajan omituisuus on epäsuoruus. Puhutaan valtavan dramaattisesti toisesta vaikka tämä toinen ei välttämättä edes tiedä olevansa jätetty kun mitään ei ole varsinaisesti koskaan alkanutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22317914Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810227Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2616563Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204453Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573343Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683115Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972825"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712817Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842340