Hakusessa siis poikapuolinen kissanpentu (väh 14vkkoa!) Taloudesta löytyy ennestään 10v poika ja 7kk tyttö. Kummatkin leikattuja. Vanhempi herra ei jaksa enään leikkiä kuten nuorena niin haen nuorelle neidille kaveria ja itselle yhtä hellittävää lisää.
Minusta: kokemusta kissoista yli 20v ajalta. Minulle kissani ovat karvaisia lapsia joiden hyvinvointi on aina ollut prioriteetti 1!
Tilaa kotoani löytyy rapiat 53 neliötä. On lasitettu parveke ja iso raapimapuu. Myös sisällä on kaksi raapimapuuta iso ja toinen isohko. Myös rapisevia tunneleita ja leluja on.
Ruokaa on aina vähintään 2-3 kippoa tarjolla (raksuja) eri makuja joita vaihtelen aina lisää ostaessani ja sen mukaan mikä on hyväksi havaittu. Kalliimpaa ja halvempaa sen mukaan mikä maistuu. Pehmeätä ruokaa olen pyrkinyt antamaan aamulla ja illalla. Vettä on myös aina saatavilla niin keittiössä, kesäisin parvekkeella ja suihkuhuoneessa.
Myös herkkutikkuja ja nappuloita annan silloin tällöin. Olen kova hemmottelemaan karvaisia kakaroitani ja näytän sen monin eri tavoin.
En valitettavasti omista autoa koska sitä ei yksinkertaisesti Tampereella tarvitse ja tästä syystä kissa pitäisi tuoda (olen valmis tulemaan bensassa vastaan) luokseni siksikin näin että omistaja näkee millaiseen kotiin kissa päätyy.
Haluaisin olla pennun elämässä ihan alusta asti mukana siksikin jo nyt laitan hakuilmoituksen vaikka itse kissan hankinta ajankohta ajoittuukin huhtikuun (toki maksan varausmaksun 50-150€ jo ennen kissan tuontia) 2026 alkuun. On vuosipäivä ja siippani syntymäpäivä joten tulisi vähän kuin lahjaksi meille molemmille.
Otathan yhteyttä alkuun sähköpostilla [email protected] ja sen jälkeen voimme jatkaa tutustumista puhelimitse viestein ja kuvin.
Hakusessa uros kissanpentu!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j693050Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631178- 801078
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1941Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä22918Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55915- 47892