Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen,mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitosia joilla on karvaton pillu ja se kaipaa helliä kosketuksia
74
253
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
OON MYÖS RUMA, NEITSYT, VAMMAINEN, SEINÄHULLU, MUNA ON PIENEMPI KU LAPSEN PIKKURILLI, ASUN VELJEN LUONA KU HULLUN AJAVAMAMSENA EN SAA ASUA YKSI, EN OSAA YKSIN PYYHKIÄ TAI KÄYDÄ SUIHKUSSA, HAISEN KUSELLE JA PASKALLE KU KÄYN ÄRRÄLLÄ, MULLA ON PORTTIKIELTO UIMAHALLIIN, MUN ÄITI OLA HUORA JA LUTKAN PENIKKA JA HALUUN LÖÄYSIEN PERÄSUOLTEN KUVIA MUN SNÄPPII JA TYKKÄÄNN TRANUISTA JA TOIVOTTAAVSTI SUA EI HAITTAA KUN OON ELÄKKEELLÄ JA ETTÄ MULLA ON MIES TISSIT JA ISO MAHA!!
- AnonyymiUUSI
Sinä se jaksat
- AnonyymiUUSI
NEITOSET HUOMIO 😍 KUUNELKAA TÄMÄ
https://vocaroo.com/1l80vi1axWwJ
TIEDÄTTE MILLAINEN SETÄ ON- AnonyymiUUSI
Jopas jotain en halua tavata tuollaista setää. Heli 19v heinolasta
Ensinnäkää tossa biisissä ei mainita mun nimeä enkä mä asu missään laitoksessa enkä mä haise kuselle enkä paskalle
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Ensinnäkää tossa biisissä ei mainita mun nimeä enkä mä asu missään laitoksessa enkä mä haise kuselle enkä paskalle
Yks asia on että mä en voi olla neitsyt ku neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.
Kyllä mä sentään tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessa- AnonyymiUUSI
Yks asia on että mä en voi olla neitsyt ku neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.
Kyllä mä sentään tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessaTuo biisi kertoo setästä kaiken. Heli
- AnonyymiUUSI
Huorananpadka kuka niin on väittänyt ? Tuo biisi kertoo Heinolan setästä 😂
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä sentään tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessaMillä todistat ? Olet neitsyt
Anonyymi kirjoitti:
Tuo biisi kertoo setästä kaiken. Heli
Vitut kerro etkä sä edes osaa katto että onko ton SILTAKODIN osoite sama ku SILTAKATU 22
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä sentään tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessaRane, miksi et tajua että olet idiootti jäänyt kiinni siitä valehtelusta montako olet saanut raskaaksi?..
Lukusi muuttui useasti, jopa Vesa on sanonut että sinulla ei ole koskaan ollut naista.
Sinä et tosiaan elä meidän terveiden reaalimaailmassa, et edes tunnista omaa naamaasi kun sille on muokattu vaalea pitkä tukka. Anonyymi kirjoitti:
Rane, miksi et tajua että olet idiootti jäänyt kiinni siitä valehtelusta montako olet saanut raskaaksi?..
Lukusi muuttui useasti, jopa Vesa on sanonut että sinulla ei ole koskaan ollut naista.
Sinä et tosiaan elä meidän terveiden reaalimaailmassa, et edes tunnista omaa naamaasi kun sille on muokattu vaalea pitkä tukka.Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessa ja neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Teille saatanan laitoksessa asuville vähä-älysille on aivan turha jankata yhtä samaa asiaa mikä on totta- AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessa ja neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Teille saatanan laitoksessa asuville vähä-älysille on aivan turha jankata yhtä samaa asiaa mikä on tottaJos kertomasi olisi totta, niin eikö olisi vähä-älyisyyttä ja vastuuttomuutta tuo naisten paksuksi paneminen?
- AnonyymiUUSI
Vitut kerro etkä sä edes osaa katto että onko ton SILTAKODIN osoite sama ku SILTAKATU 22
Heli tämäkin biisi kertoo setästä 😂
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e - AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ku satun elämää todellisuudessa ja neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Teille saatanan laitoksessa asuville vähä-älysille on aivan turha jankata yhtä samaa asiaa mikä on tottaMutta kun et tosiaan asu meidän terveiden reaalimaailmassa, jo monet asiat todistavat sen kuten että Lukusi vaihtelee montako olet saanut raskaaksi, et tunnista omaa naamaasi kun sille on lisätty erilainen tukka, et tajua että ammattikoulusta saa ammatin, et ymmärrä että sinulla on diagnosoitu kehitysvamma ja siksi kävit jopa erityiskoulua.
Sinun on turha haukkua ketään vähä-älyisiksi kun et itse osaa kirjoittaa, et ymmärrä normaalien ihmisten elämästä mitään jne. Anonyymi kirjoitti:
Jos kertomasi olisi totta, niin eikö olisi vähä-älyisyyttä ja vastuuttomuutta tuo naisten paksuksi paneminen?
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta
Neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiäAnonyymi kirjoitti:
Mutta kun et tosiaan asu meidän terveiden reaalimaailmassa, jo monet asiat todistavat sen kuten että Lukusi vaihtelee montako olet saanut raskaaksi, et tunnista omaa naamaasi kun sille on lisätty erilainen tukka, et tajua että ammattikoulusta saa ammatin, et ymmärrä että sinulla on diagnosoitu kehitysvamma ja siksi kävit jopa erityiskoulua.
Sinun on turha haukkua ketään vähä-älyisiksi kun et itse osaa kirjoittaa, et ymmärrä normaalien ihmisten elämästä mitään jne.Kato ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs
Anonyymi kirjoitti:
Heli tämäkin biisi kertoo setästä 😂
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6eKyllä teistä todellakin huomaa että ootte laitoskamaa
Noi biisit ei todellakaan kerro minusta- AnonyymiUUSI
Kyllä teistä todellakin huomaa että ootte laitoskamaa
Noi biisit ei todellakaan kerro minustaOletko sä rane setä ?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä rane setä ?
Mitä se sulle kuuluu vaikka oon sillä Suomessa on muitakin setiä joilla on sama etunimi
- AnonyymiUUSI
Mitä se sulle kuuluu vaikka oon sillä Suomessa on muitakin setiä joilla on sama etunimi
No sit toi biisi kertoo heinolan setästä 😂
Anonyymi kirjoitti:
No sit toi biisi kertoo heinolan setästä 😂
Noi biisit ei todellakaan kerro minusta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta
Neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiäAika kova luku, jos neljä eri naista on tehnyt abortin, kun on tajunneet olevansa raskaana Heinolan Sedälle. Neitoset ei todellakaan halua sun lasta!
Terhi18 Anonyymi kirjoitti:
Aika kova luku, jos neljä eri naista on tehnyt abortin, kun on tajunneet olevansa raskaana Heinolan Sedälle. Neitoset ei todellakaan halua sun lasta!
Terhi18Se ei ollu siitä kii että eikö ne muka ois halunnu.
Siihen oli ihan muut syyt- AnonyymiUUSI
Milsi laitoit puhelinnumerosi tänne ennen ja pyysit biisin tekijää soittamaan sulle ? Kävit kuumana sanoit tunnistat biisistä itsesi 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs
Tuo vastauksesi kertoo miten epäkypsä olet, et pysty käyttäytymään sivistyneen aikuisen lailla tai edes argumentoimaan.
Annoin sinulle selvät todistetut asiat ja vielä todisteet niille, sinun vastauksesi oli yksinkertainen ja lapsellinen. - AnonyymiUUSI
Se ei ollu siitä kii että eikö ne muka ois halunnu.
Siihen oli ihan muut syytAutottomuus varmaankin🤔
Terhi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milsi laitoit puhelinnumerosi tänne ennen ja pyysit biisin tekijää soittamaan sulle ? Kävit kuumana sanoit tunnistat biisistä itsesi 😂😂😂
Niin laittoi ja kertoi tunnistaa itsensä biisistä, LUPAS harjoittaa kaikki vehkeet ja vie kaikki rahat sellainen setä heinola on
- AnonyymiUUSI
Siihen oli ihan muut syytKukaan ei kyllä harrasta Ranen näköisen vammaisen kanssa seksiä, Rane ei tiedä ollenkaan miten nainen tyydytetään.
Yksikään nainen ei halua tuollaista vammaista ja ei halua raskaaksi, niiden olisi pitänyt olla Ranea vammaisempia ja se on taas mahdotonta. - AnonyymiUUSI
Ne kertoo heinolan setästä oletko setä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kyllä harrasta Ranen näköisen vammaisen kanssa seksiä, Rane ei tiedä ollenkaan miten nainen tyydytetään.
Yksikään nainen ei halua tuollaista vammaista ja ei halua raskaaksi, niiden olisi pitänyt olla Ranea vammaisempia ja se on taas mahdotonta.Setä sentään osaa ruiskia klitoriksen täyteen spermaa! Siihen ei moni pysty! 🍆💦💦💦
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kyllä harrasta Ranen näköisen vammaisen kanssa seksiä, Rane ei tiedä ollenkaan miten nainen tyydytetään.
Yksikään nainen ei halua tuollaista vammaista ja ei halua raskaaksi, niiden olisi pitänyt olla Ranea vammaisempia ja se on taas mahdotonta.Kato ku tajusin piipittää itestäs taas
Anonyymi kirjoitti:
Millä todistat ? Olet neitsyt
Kato ku sä laitos penikka tajusit piipittää itestäs.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun et tosiaan asu meidän terveiden reaalimaailmassa, jo monet asiat todistavat sen kuten että Lukusi vaihtelee montako olet saanut raskaaksi, et tunnista omaa naamaasi kun sille on lisätty erilainen tukka, et tajua että ammattikoulusta saa ammatin, et ymmärrä että sinulla on diagnosoitu kehitysvamma ja siksi kävit jopa erityiskoulua.
Sinun on turha haukkua ketään vähä-älyisiksi kun et itse osaa kirjoittaa, et ymmärrä normaalien ihmisten elämästä mitään jne.Kato ku sä kusipää tajusit jälleen änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Tietenkin kertoo
- AnonyymiUUSI
Siihen oli ihan muut syytLaki kieltää sedän geenien jakamisen NI NI NI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Autottomuus varmaankin🤔
TerhiAsunnottomuus
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen änkyttää itestäs
Kirjoitustesi sisältö ja kirjoitusasu kertoo kaiken tarvittavan sinun lapsellisuudesta ja että et elä oikeasti meidän terveiden maailmassa.
- AnonyymiUUSI
Poistoon!
- AnonyymiUUSI
Löytyy posliiniksi sheivattu pimpsa. Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Kerttu 18 v
Kumpaa olisit aito neitoToi on Setän koodikieltä! Se tarkoittaa, että urosneito voi tulla kylään....
Anonyymi kirjoitti:
Toi on Setän koodikieltä! Se tarkoittaa, että urosneito voi tulla kylään....
Niinhän sä homo piipität itestäs
- AnonyymiUUSI
Kerttu 18 v
Kumpaa olisit aito neitoOlen tässä kuvani
https://imgur.com/a/3tVzYxh
Kerttu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä kuvani
https://imgur.com/a/3tVzYxh
KerttuOlet tosi komea Kerttu sänkiparta 😂😍
- AnonyymiUUSI
Kerttu 18 v
Kumpaa olisit aito neitoIhan aito olen. Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Ihan aito olen. Kerttu 18
Kerttu 18 v
Voitko varmasti todistaa että oot aito neito- AnonyymiUUSI
Kerttu 18 v
Voitko varmasti todistaa että oot aito neitoKato ku ku kuva NI NI NI. JA PIIPITÄ SITTE ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Niinhän sä homo piipität itestäs
No niin piipitit itestäs että oot homo
Anonyymi kirjoitti:
No niin piipitit itestäs että oot homo
Homothan ne ettii aitoja neitoja joitten Kaa harrastaa seksiä
Näinhän se on juu- AnonyymiUUSI
Näinhän se on juuKaa isolla KOOLLA Kaa isolla KOOLLA NI NI NI
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on juuVittuako sitte ite piipität kaikille että muut on homoja
- AnonyymiUUSI
Kerttu 18 v
Voitko varmasti todistaa että oot aito neitoVoin todistaa vaikka huomenna. Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Voin todistaa vaikka huomenna. Kerttu 18
Missä muka voisit todistaa
- AnonyymiUUSI
Sun asunnolla. Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Voisin tulla sun luokse puolen päivän maissa kun on vapaa päivä. Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla sun luokse puolen päivän maissa kun on vapaa päivä. Kerttu 18
Pitihän toi arvata taas
- AnonyymiUUSI
Pitihän toi arvata taas
Mikä? Mikä tuossa on ongelmana? Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerttu kuuntele tää laulu https://vocaroo.com/1l80vi1axWwJ. Kuulet setästä ongelman 😂😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä vain suorittaa peruskaavan mukaista UHRIUTUMISTA 😅
- AnonyymiUUSI
Pitihän toi arvata taas
Onko sulla huomenna työpäivä vai? Mutta ei se haittaa, voin tulla illemmalla sun luo. Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla huomenna työpäivä vai? Mutta ei se haittaa, voin tulla illemmalla sun luo. Kerttu 18
Eläkkeellä olevat ei oo töissä ja yks juttu on etten asu yksin
- AnonyymiUUSI
Onko pitkäkin työura takana? Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Onko pitkäkin työura takana? Kerttu 18
Hyvä että totuus tuli taas selville
- AnonyymiUUSI
Onko teillä päiväsaikaan muuta porukkaa kotona? Olet sentään aikuinen ihminen joten voinet ottaa vieraan vastaan vai mikä tässä on? Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Tuo viesti ei tullut multa! Aito Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Mikä totuus? Kysyin ihan asiallisesti ja et vastannut vaan hikeennyit samantien? Miksi? Kerttu 18
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ku ei voi tavata muualla ku tässä asunnossa missä asun.
Aina sama virsi- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, vaan SEDÄLTÄ TODELLA MUKAVALTA 😅
- AnonyymiUUSI
Aina sama virsiMä haluasin nähdä myös veljesi? Onko sillä isompi jötikkä kuin sulla? Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Aina sama virsiMiksi et vastannut kun kysyin että onko pitkäkin työura takana? Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Aina sama virsiNo jos ei asunnon omistajalle sovi että tulen, niin ota hotelli? Kerttu 18
- AnonyymiUUSI
Aina sama virsiRANE ukko tekee taas mieli nussia pyllykääsi. Johannes 18v HEINOLASTA muistat mut
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla veli? Jos hän sattuu olemaan vierailuni aikaan kotona niin voi rakastelumme aikana seurata vieressä ja hinkata napukkaansa! Kerttu 18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353