Suorat sanat äidiltä! Niko Saarinen saa rakkausasioissa napakkaa tekstiä Outi-äidiltä

34

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo oli hyvä jakso, vaikkakin hieman vähemmän olisivat voineet puhua seksistä. Toki hyvä, että siitäkin puhutaan.
      Se Nikon äidin luona käynti oli niin ihanan tavallinen, menivät tavalliseen kotiin, jossa ei edes ruokapöydässä koreiltu, vaan oltiin kuin muutenkin tavallisessa kodissa. Ei mitään erikoisia ja erityisiä kattauksia, ym. Tuli hyvä fiilis, kun oli niin tavallista. Äitikin muutamaan kertaan kiroili aivan suoraan, ei arastellut.
      Kunpa Nikokin saisi vielä joskus elää täysin tavallista elämää, toivotaan. Mukavan oloinen kundi todellisuudessa, julkisuus taitaa antaa jokseenkin väärää kuvaa sisimmältään herkästäkin nuoresta miehestä, tai no, nyt jo keski-ikäisestä.
      Kaikkea hyvää, sekä Nikolle, että Marialle.

• Anonyymi00003

Jos kaikki on niin tavallista,niin menisi sitten tavallisiin töihin kuten monimuukin,eikä olisi julkisuuden peikkona,ellei itse niin halua,vai pakottiko äiti hänet kenties siihenkin?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos kaikki on niin tavallista,niin menisi sitten tavallisiin töihin kuten monimuukin,eikä olisi julkisuuden peikkona,ellei itse niin halua,vai pakottiko äiti hänet kenties siihenkin?

Tarkoitinkin, että hänen äidin kotonaan oli tavallista, rento meininki, jne. Ei turhaa hienostelua.
        Ja eikös Niko ole ihan itse halunnut tehdä, mitä nyt tekee ? Ei sellaiseen tarvitse ketään pakottaa. Ja jos alkaa tympimään, niin voi lopettaa.

• Anonyymi00019

" ... herkästäkin nuoresta miehestä, ... ". Siis hänen 'ongelmansa' ja / tai elämänsä probleema on se, ettei hän koe olevansa noin 40 mies, vaan ...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

" ... herkästäkin nuoresta miehestä, ... ". Siis hänen 'ongelmansa' ja / tai elämänsä probleema on se, ettei hän koe olevansa noin 40 mies, vaan ...

Voihan ihminen olla herkkä, vaikka hän ei kokisi olevan jonkun tietyn ikäinen.
        Herkillä ihmisillä taitaa ollakin herkemmin ongelmia kuin vähemmän herkillä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voihan ihminen olla herkkä, vaikka hän ei kokisi olevan jonkun tietyn ikäinen.
        Herkillä ihmisillä taitaa ollakin herkemmin ongelmia kuin vähemmän herkillä.

Ei jestas sentään. Hänen ikänsä ei ole hänen ongelmansa. V a a n se, mitä sinä et nyt näytä hiffanneen.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei jestas sentään. Hänen ikänsä ei ole hänen ongelmansa. V a a n se, mitä sinä et nyt näytä hiffanneen.

Eipä minun onneksi tarvitsekaan pohtia ihmisten ongelmia, omissakin ihan riittämiin. Ehkä sinä näet Nikossa jonkin ongelman, jota mitä en näe ongelmana.
        Kyllä meillä jokaisella omat ongelmamme on. Sellainen, joka väittää, ettei olisi ikinä ollut mitään ongelmia, valehtelee.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eipä minun onneksi tarvitsekaan pohtia ihmisten ongelmia, omissakin ihan riittämiin. Ehkä sinä näet Nikossa jonkin ongelman, jota mitä en näe ongelmana.
        Kyllä meillä jokaisella omat ongelmamme on. Sellainen, joka väittää, ettei olisi ikinä ollut mitään ongelmia, valehtelee.

Kertooko se sulle mitään, että kirjoitin: ... hänen 'ongelmansa' ... ? Sanooko merkkien välissä oleva sana sen, mitä meinasin. Ongelmansa kullakin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kertooko se sulle mitään, että kirjoitin: ... hänen 'ongelmansa' ... ? Sanooko merkkien välissä oleva sana sen, mitä meinasin. Ongelmansa kullakin.

No en voi kuin arvailla, mitä sinä ehkä pidät hänen ongelmanaan. Sen takia mainitsinkin, että ehkä sinusta jokin on hänen ongelma, joka ei minun mielestäni ole.
        Ei minun tarvitse ajatella samalla tavalla kuin sinä, eikä olla samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi00002

Äideillä on elämänkokemusta eli ovat oikeassa.

• Anonyymi00005

Äidit ja äitien sukupolvi ovat useinkin oikeassa. Sitä ei vaan lapsuudessa ja nuoruudessa halua uskoa eikä ymmärtää. Vasta vanhemmiten sen tajuaa, että oikeassahan ne vanhemmat olivat.
        Elämänkokemus senkin opettaa, että oli se äitikin aikoinaan oikeassa monessakin asiassa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Äidit ja äitien sukupolvi ovat useinkin oikeassa. Sitä ei vaan lapsuudessa ja nuoruudessa halua uskoa eikä ymmärtää. Vasta vanhemmiten sen tajuaa, että oikeassahan ne vanhemmat olivat.
        Elämänkokemus senkin opettaa, että oli se äitikin aikoinaan oikeassa monessakin asiassa.

Miten tommosen homppelin elämä voi kiinnostaa...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei mua sen elämä kiinnosta, mutta ohjelmaa oli ihan kiva katsoa. Viihdeohjelmaa. Veitola tekee kivoja yökyläilyjä.
        Mulla on omakin elämä, niin ei kauheesti kiinnosta julkimoiden elämät.
        Eläkööt miten elävät, ja tehkööt mitä tekevät. Se ei ole mun elämää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Enemmän kuin sinun.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sehän on jo lähes keski-ikäinen, paljon hoonattu homppeli.
        Ruppureikä ei varmaan enää pidä, suoli tyhjenee alvariinsa kintuille.
        Joten, anustapille on käyttöä 💩💩💩
        🤢🤮

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei mua sen elämä kiinnosta, mutta ohjelmaa oli ihan kiva katsoa. Viihdeohjelmaa. Veitola tekee kivoja yökyläilyjä.
        Mulla on omakin elämä, niin ei kauheesti kiinnosta julkimoiden elämät.
        Eläkööt miten elävät, ja tehkööt mitä tekevät. Se ei ole mun elämää.

No kyllä tuntuu sinua kiinnostavan, kun jo monet kommentitkin puolustavasti kirjoitat tämän järkyttävän ja yököttävän turhiksen puolesta kirjoitat.

Voinen kertoa, että minua ei kiinnosta pätkääkään kumpikaan turhis, ei tämän ohjelman juontaja, kuin ne kaikki muut turhikset kenen koteihin tuo uteliaan ärsyttävä tunkeutuu, vain ja ainoastaan oman uteliaisuuden toimesta.

Nyt varmasti vastaat, että kyllä minua kiinnostaa, kun kirjoitan tänne kommenttini. Mutta vastaan jo ennen, kunnes kysyt. Mihin sitä silmäs pistää, kun lööpit rehoittaa suurin "kissan kokoisin kirjaimin" lööpeissä näistä molemmista "yököttävistä turhiksista.

Ps. Katson tv:stä ainoastaan asiaohjelmia, vaikkakin on äly-tv, siis tarkoitan, että mahdollisuuksia olisi vaikka mihin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aika montaa se kiinnostaa juuri siksi, että hän on erilainen kuin tavan tattipäätanelit ja elää erilaista elämää kuin me tavalliset tollukat.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No kyllä tuntuu sinua kiinnostavan, kun jo monet kommentitkin puolustavasti kirjoitat tämän järkyttävän ja yököttävän turhiksen puolesta kirjoitat.

Voinen kertoa, että minua ei kiinnosta pätkääkään kumpikaan turhis, ei tämän ohjelman juontaja, kuin ne kaikki muut turhikset kenen koteihin tuo uteliaan ärsyttävä tunkeutuu, vain ja ainoastaan oman uteliaisuuden toimesta.

Nyt varmasti vastaat, että kyllä minua kiinnostaa, kun kirjoitan tänne kommenttini. Mutta vastaan jo ennen, kunnes kysyt. Mihin sitä silmäs pistää, kun lööpit rehoittaa suurin "kissan kokoisin kirjaimin" lööpeissä näistä molemmista "yököttävistä turhiksista.

Ps. Katson tv:stä ainoastaan asiaohjelmia, vaikkakin on äly-tv, siis tarkoitan, että mahdollisuuksia olisi vaikka mihin.

Ja että kehtaat vielä valehdellakin. Jos aihe ei kiinnosta, niin yhtäkään lööppiotsikkoa ei tartte aukaista. Mitä muuta sulta on jäänyt väliin?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja haittaako se sinua jollain tavalla, että tykkään muunlaisista asioista kuin sinä ?
        Ikävää, älä tee siitä ongelmaa itsellesi. Enempää en kommentoi.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aika montaa se kiinnostaa juuri siksi, että hän on erilainen kuin tavan tattipäätanelit ja elää erilaista elämää kuin me tavalliset tollukat.

Sehän se onkin parasta, kun joku/jotkut uskaltaa olla, ja ovat, erilaisia.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja että kehtaat vielä valehdellakin. Jos aihe ei kiinnosta, niin yhtäkään lööppiotsikkoa ei tartte aukaista. Mitä muuta sulta on jäänyt väliin?

Ei lööppien otsikoita tarvitse avata, kun otsikoissa jo monasti kerrotaan yhdellä lauseella asian sisältö.

Hah hah....luuitko olevasi nokkela ja vielä haukut "valehtelijaksi".

Näytät kuuluvan samaan kategoriaan, kuin nuo "turhikset".

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei lööppien otsikoita tarvitse avata, kun otsikoissa jo monasti kerrotaan yhdellä lauseella asian sisältö.

Hah hah....luuitko olevasi nokkela ja vielä haukut "valehtelijaksi".

Näytät kuuluvan samaan kategoriaan, kuin nuo "turhikset".

Millä perusteella ihmisiä voi sanoa " turhiksiksi" ?
        Eiköhän me kaikki olla sellaisia kuin haluamme olla, ja tehdä asioita, joista itse tykkäämme, ei toimita tavalla, jolla ehkä jotkut muut muka haluaisivat meidän toimivan. Eikä olla sellaisia, kuin jotkut muut muka haluaisivat meidän olevan.

• Anonyymi00010

Jaa opmpa tärkeetä

• Anonyymi00013

Raamatussa sanotaan että et makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan. Toisaalta ei Jumalan kättä laskeutunut taivaasta. Se oli Diego Maradona joka keksi, että se oli Jumalan käsi

• Anonyymi00016

Diego Maradona oli kenttien Jumala.
        Nyt hän on taivaallisten jalkapallo kenttien enkeli 👼🧝

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00022

Niinhän meitä on pari vuosikymmentä (?) opetettu, että itseään pitää rakastaa ensin, ennen kuin voi ketään toista.

Ihan lähimenneisyydessä on pari kertaa osunut silmiin iäkkäämmän naistutkijan kertomus, jossa sanotaan, että nykyihmisen ongelma on no. juuri se itsensä rakastaminen. Omahyväisyys, itseriittoisuus, oman navan kaivelu ja kestittyminen itseensä, toisten ja muun maailman unohtaminen, välinpitämättömyys toisia kohtaan ...

Ristiriita on melkoinen. Kumpaa uskoa, mihin luottaa, kuka tietää, mikä on oikein? Maailmanmenoa ajatellen tutkija (?), jonka nimeäkään en muista, voi hyvässä lykyssä olla oikeilla jäljillä. Vai olisiko noille joku keskitie, tasapainoalue, elämäntapa ja -sisältö, joka sisältäisi molempia.

• Anonyymi00026

Itseään voi rakastaa olematta itserakas.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Itseään voi rakastaa olematta itserakas.

Woi olla. Mutta ero on kuin veteen piirretty viiva. Jopa itselle, saatika ullkopuolisille.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Woi olla. Mutta ero on kuin veteen piirretty viiva. Jopa itselle, saatika ullkopuolisille.

Miten sen nyt ottaa.
        Itsensä rakastaminen voi olla ihan vaikka sitä, että osaa arvostaa itseään, tietää rajansa, jne.
        Itserakkaus voi taas olla ongelma, josta voivat joutua kärsimään myös muut ympärillä olevat.

• Anonyymi00028

Kouluttamattomat sössöttävät jätkät sekä feikkipimut muuttaa ehkä Hesoihin ja siitä se ura sitten urkenee. Irvokasta. Paskasta tosi- tv - ja sometyrkkynä olemisesta sekä tyhmästä ja tyhjästä päästä maksetaan huimia palkkioita. Monet kunnolliset pitkälle koulutetut, viisaat ja ( vaatimattomat) ihmiset ovat monet ilman työtä ja toimeentuloa. Ei kyllä mene mikään oikein tässä maailmassa. Täysin kajahtanut yhteiskunta tää Suomi nykyään.

• Anonyymi00032

Enemmänkin taitaa olla ihmisissä jokin vialla, kuin yhteiskunnassa. On mennyt niin omaan napaan tuijottamiseksi monilla tuo elämänmeno.

• Anonyymi00033

Kunnollinen, pitkälle koulutettu, viisas ja vaatimaton voi yrittää aivan samalla lailla vaikka mitä maailmassa kuin ko. heppukin. Pystytkö, kykenetkö, riittävätkö rahkeet, vai estävätkö estot?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kunnollinen, pitkälle koulutettu, viisas ja vaatimaton voi yrittää aivan samalla lailla vaikka mitä maailmassa kuin ko. heppukin. Pystytkö, kykenetkö, riittävätkö rahkeet, vai estävätkö estot?

Näinpä. Olemme kaikki erilaisia, omanlaisiamme. Se, mitä teemme, ja millaisia olemme ihmisinä, ei ole siitä kiinni, onko koulutusta, riittävätkö rahkeet, ym. Toiset tekee jotain, ja jotkut taas jotain muuta, mitä sitten, jokaisen oma asia. Ei siitä tarvitse alkaa muita haukkumaan ja solvaamaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3104
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2839
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2368
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      41
      2149
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe