on alkanut kiinnostamaan. Onko kellään linkkejä heille yhteydenottoon?
Päivi Räsänen aitolaisineen kehoittaa ihmisiä eroamaan kirkosta ja minua kyllä hindulaisuus
13
72
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ole hyvä!
Tervemenoa!
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/idan-uskonnot/hindulaisuus?page=1 - Anonyymi00002
Erotkaa kirkoista hautausmaalla on tungosta madot kaivaa kilpaa haudankaivajien kaa
- Anonyymi00004
Kyllä kirkon jäsenillekin on polttohautaus sallittu. Ei kuitenkaan avotulella perinteiseen hindutyyliin.
- Anonyymi00003
Ainakin meillä töissä kun soittaa IT-tukeen, niin isolla todennäköisyydellä joku hindu tai muuten intialainen vastaa.
- Anonyymi00005
Ensimmäisenä kannattaa ostaa lehmä.
- Anonyymi00006
ArtoTTT
Miten Päivi kehottaisi eroamaan kirkosta, kun on itsekin vielä kirkon jäsen?- Anonyymi00007
Pari kolme vuotta sitten uhoili eroavansa kirkosta eikä Päivi puhu paskaa vaan seisoo aina sanojensa takana .
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pari kolme vuotta sitten uhoili eroavansa kirkosta eikä Päivi puhu paskaa vaan seisoo aina sanojensa takana .
Suuri joukko kristittyjä erosi Päivin esimerkin mukaan kirkosta. Kyllä Päivi erosi kirkosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suuri joukko kristittyjä erosi Päivin esimerkin mukaan kirkosta. Kyllä Päivi erosi kirkosta.
Jokainen voi katua ja liittyä takaisin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
No eipä tyytynyt Jumalan asettamaan sakkorangaistukseen vaa taistelee sitä vastaan. Ei ole uskossa edes.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Päivi ja miehensä toimivat yhä kirkon luottamushenkilöinä.
https://www.riihimaenseurakunta.fi/paatoksenteko/hallinto-ja-luottamushenkilot
- Anonyymi00011
Jos siihen hindulaisuuteen haluaa liittyä, niin lehmä tulee tietenkin ensi töikseen hankkia. Ja se on niin pyhä eläin, ettei sitä saa kahlita eikä käskeä, vaan pitää antaa vaeltaa aivan sinne minne haluaa. Jos jää makaamaan keskelle tietä, pitää vain odottaa milloin suvaitsee siitä lähteä jatkamaan matkaa, mutta hätistellä sitä ei saa.
Onhan se paljon parempi usko kuin joku kristinusko, jossa jostain mummosta kinastellaan miten pyhä on. - Anonyymi00013
Päivillä varmaan on. Kysytään siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391158- 80886
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi41699Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus213581- 48513
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176478jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6457