Unelmissani ja haaveissani rakastetaan toisiamme!

Anonyymi-ap

Vs. Todellisuus.

https://youtu.be/K-pKZ8IrTxs?si=HeVJR1xOCGqmdree

Kaiken surun ja epätoivon ja näköalattomuuden takana kytee pienen pieni toivonkipinä paremmasta huomisesta. Ihmismieltä ei pysty pieni, eikä isompikaan ihminen ymmärtämään. Miten kaiken tämän jälkeenkin mieli haluaa uskoa, että joku olisi täällä maailmankaikkeudessa minua varten.

Yksinäiseltä mieheltä - Ihanaiselle

15

157

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naiset on aivan kaikki mielenvikaisia ja suurinosa on huonoja

• Anonyymi00002

ei musta ole kellekkään kumppaniksi se on suku vika

• Anonyymi00003

olen sen tiennyt jo kauan ja toiseksi en ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta koskaan, koska olen jo ollut kymmeniä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja siksi etsin vain oman ikäistä uutta ystävää 70v miehestä tai naisesta, tuntui aina ahdistavalta ne tilanteet, kun oman aikuisen lapseni ikäinen mies kulki tarkoituksella samoissa paikoissa kuin minä

• Anonyymi00004

Mihin haaveet kaatui?

• Anonyymi00005

Vittu oot tyhmä, täysin vajaaälyinen totaalinen ääri luuseri

• Anonyymi00006

Omalta osalta voin vain vastata, etten ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä yhdenkään minua paljon nuoremman henkilön kanssa! Se ei olisi ollut minun näköistä elämää ollenkaan! Olen aina pitänyt vain suunnilleen oman ikäisistäni ihmisistä ystävyyden merkeissä! Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta kysyä todella monia kysymyksiä, siitä mitä minä tulevaisuudeltani halusin! Ja elämäni olisi ollut paljon helpompaa ilman sitä kaikkea, minua syvästi ahdistavaa esitystä vuosien ajan! Se tuntui aina täysin turhalta tyrkytykseltä ja siksi sen vuoksi olen ollut hyvin ahdistunut vuosien ajan! Eikä sellainen todellakaan tee hyvää elimistölle! Ja siksi sairauksia puhkesikin! Mielelläni eläisin llman niitä sairauksia!

• Anonyymi00007

Minulla mikään ei mene oikeassa elämässä, kuin haaveissa, unissa, saduissa, leffoissa.

Ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla mikään ei mene oikeassa elämässä, kuin haaveissa, unissa, saduissa, leffoissa.

Ap

Mun elämä taas on ihan elokuvaa. Juuri mikään ei voisi mennä paremmin

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ap

Ei sadut ja leffat olekaan totta. Harvan toiveet toteutuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mun elämä taas on ihan elokuvaa. Juuri mikään ei voisi mennä paremmin

Minulla ei olisi tarvetta olla ikävä palstalla, jos asiat olisi noin.

Ap

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulla ei olisi tarvetta olla ikävä palstalla, jos asiat olisi noin.

Ap

Tässä leffassa on iso kohtaus tästä paikasta monen vuoden takaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei sadut ja leffat olekaan totta. Harvan toiveet toteutuu.

Monilla tuntuu toteutuvan. Itsestäni tuntuu, että seuraan kuplan ulkopuolelta, kun muut elää unelmaansa. Aiemmin minulla oli olo, että olen kuplan sisällä huolehtimassa ja mahdollistamassa, että muiden unelmat toteutuu. Lopulta siirryin kokonaan kuplan ulkopuolelle.

Ap

• Anonyymi00011

Tuliko yllätyksenä? Piditkö naisesta kiinni vai eksyitkö välillä omille seikkailuille?

• Anonyymi00014

Ohi!

Ap

• Anonyymi00015

Minä rakastan häntä todellisuudessakin, siellä missä ikinä olenkin päivän aikana. Mutta kyllä taas mietin erästä todella tärkeää asiaa, kun ajattelemme joistakin asioista ilmeisesti kovin eri tavoin. 😩 Jotenkin asiat kuitenkin järjestyy lopulta hyvin, sillä tiedän, että Jumala auttaa ja tietää, mitä tarkoitan. ❤️ Kertoisin hänellekin, kunhan päästään juttelemaan.
      Jumala rakastaa häntä paljon paremmin kuin minä, eikä luovuta. ❤️
      -nainen ❤️ mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe