Taina Kovalainen

emmi

onko joku siis ollu taina kovalaisen tanssitunneilla? ite aattelin mennä hiphoppia tanssimaan... :) jos joku on ollu ni onko tain ahyvä opettaja?

149

29023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijukainen

      Kavereita on käynyt Tainalla ja se on kuulemma hyvä tanssija ja tekee hienoja ohjelmia. Mutta se voi pahalla päällä sanoa mitä vaan, esim. sä et osaa mitään tai sun pitäis laihduttaa.. Sit se voi välillä huutaa koko ryhmälle ja muuta. Mutta omaa kokemusta mulla ei ole muuta ku oon käynyt joulu näytöksissä ja ei se kaikille huuda!

      • emmi

        kiitti paljon :)


      • kokemusta on..
        emmi kirjoitti:

        kiitti paljon :)

        On Taina ihan hyvä tanssinope, vaikka aika kako taitaa olla päästä.. Jos se ei haittaa niin siitä vaan.. Turussa Tanssituvalla on myös hyvä meininki ja useita sm-tasoisia opettajia. Tanssiminen on kivaa, kannattaa ainakin kokeilla!


      • joku vaa
        kokemusta on.. kirjoitti:

        On Taina ihan hyvä tanssinope, vaikka aika kako taitaa olla päästä.. Jos se ei haittaa niin siitä vaan.. Turussa Tanssituvalla on myös hyvä meininki ja useita sm-tasoisia opettajia. Tanssiminen on kivaa, kannattaa ainakin kokeilla!

        omasta kokemuksesta voi sanoo et taina on hyvä tanssi ope!!!joskus se menettää malttinssa mut ei koskaa mee henkilökohtaisuuksiin!!!ei ku vaa tunneil nyt ku taina sai uudet tilat ja kaikkee...ps. tiesittekö et taina alottaa yhteis työn lolan kaa...et nyt syksyllä on tulossa uusia opettajia!!!XD


      • jassuböö
        kokemusta on.. kirjoitti:

        On Taina ihan hyvä tanssinope, vaikka aika kako taitaa olla päästä.. Jos se ei haittaa niin siitä vaan.. Turussa Tanssituvalla on myös hyvä meininki ja useita sm-tasoisia opettajia. Tanssiminen on kivaa, kannattaa ainakin kokeilla!

        mun mielest taina on ehdoton ykkönen oon käyny tainal jo 6 vuotta:) enkä oo ees harkinnu lopettamista


      • jassuböö

        jos taina on pahal pääl ni kyl voi jotain huutakin mut se on ihan ymmärrettävää koska mieti et sil on tuntei salos turus ja littoisis ja tekee työtä 6 tuntii päiväs ja ajelee päivät pitkät salost turkuu. ni kyl mäkin olisin aika pahal pääl:)


      • kokemuksen syvällä rintaään...
        jassuböö kirjoitti:

        jos taina on pahal pääl ni kyl voi jotain huutakin mut se on ihan ymmärrettävää koska mieti et sil on tuntei salos turus ja littoisis ja tekee työtä 6 tuntii päiväs ja ajelee päivät pitkät salost turkuu. ni kyl mäkin olisin aika pahal pääl:)

        Eihän sitä muutkaan ihmiset saa käyttäytyä huonosti, vaan siksi että käyvät töissä kuusi tuntia päivässä. ?! Vai onko tässä suhteessa joillain tanssinopettajilla jonkinlaisia erikoisoikeuksia? Mielestäni ei.

        Kukin kantaa vastuunsa siitä kuinka paljon päättää tehdä töitä ja mikäli tässä ei onnistu se ei ole oppilaiden eli asiakkaiden vika.

        Jos tanssinope ei kestä/jaksa/pysty käyttäytymään töissä kuutta tuntia asiallisesti, niin hänen ehkä kannattaisi todella miettiä mikä hommassa mättää.

        Jassuböö, omalta kannaltasi on todella hyvä asia, että tunnustat fanattisuutesi idoliasi Tainaa kohtaan. Muista kuitenkin välillä käyttää myös omia aivojasi ja mieti itseksesi kirjoititko viestisi omalla vai idolisi suulla. =)

        Kun tulet aikuiseksi, ymmärtänet toivottavasti viimeistään mitä tarkoitan.


      • kokemusta n 15 vuotta.
        joku vaa kirjoitti:

        omasta kokemuksesta voi sanoo et taina on hyvä tanssi ope!!!joskus se menettää malttinssa mut ei koskaa mee henkilökohtaisuuksiin!!!ei ku vaa tunneil nyt ku taina sai uudet tilat ja kaikkee...ps. tiesittekö et taina alottaa yhteis työn lolan kaa...et nyt syksyllä on tulossa uusia opettajia!!!XD

        no omastakin kokemuksesta.. kyllä taina menee henkilökohtaisuuksiin. Tarjosin apua yhteen esiiintymiseen, mutta ennen kuin ehdin edes alottaa mitään sain tainan haistatukset päälleni.. ei kuunnellut loppuun vaan, päätti että "minä päätän, minun ryhmästä" samaamieltä olen, tottakai ryhmästä päättää ryhmän ohjaaja/opettaja.!

        ja kyse oli vain siitä että sanoin että "minulla on tuttuja, joiden kautta voin saada esiintymiseen kaikenlaisia hankintoja ym...tilanteeseen saattoi vaikuttaa se että hän oli käyttänyt omia yhteyksiään hankintoja tehdessä ja olisi joutunut ilmoittamaan sille toiselle taholle "kiitos avun mahdollisuudesta, mutta saimmekin jo kyseiset hankinnat toisaalta :)" lisäksi ne pari puhelinsoittoa oli ollut hänelle vaivaa ? toisaalta hankinnat olisi tulleet halvemmiksi - ilmaiseksi ja hänen ei olisi pitänyt tehdä asialle mitään.. olisin voinut ilmoittaa sille, toiselle tahollekkin, että emme tarvitse nyt heidän apuaan ja ottaa syyt sellaisesta "veivaamisesta" itselle - tanssiryhmään edun vuoksi.. kun on mullakin paremmat yhteydet sinne toiseen tahoon ;D

        Nuorille tytöille voi mainostaa itseään -> puhumalla kovaan ääneen puhelimeen "HEEII LÄHDEN TAAS LOS ANGELESIIN" ..heh hyvä idea sinäänsä.. tai sitten se että jonkin bändin jäsen on ollut tainan oppilas =D ..no montako niitä nyt on? ja arvaa montako "julkkis" oppilasta Marco Bjurströmillä on nyt ? =D

        no, onhan siitä mainostusta kuultu..
        turussa oli kauan (15v) sitten sellanen streetdance opettaja kun Simon.. mainoksessa siitä että, Simon opettaa taina kanssa samassa "koulussa" ..oliko se totta ?

        ..uusille ja vanhoille oppilaille, kannattaa tutustua myös muihin opettajiin, monessa kaupungissa ja maassa..
        itse olen ollut myös ruotsissa, englannissa, saksassa ja USAssa.. ja venäläisetkin tuttuja -)

        ps. en muuten tienyt, että Lolan kanssa.. toivottavasti nyt tärppää..


      • kokemusta n 15 vuotta
        jassuböö kirjoitti:

        jos taina on pahal pääl ni kyl voi jotain huutakin mut se on ihan ymmärrettävää koska mieti et sil on tuntei salos turus ja littoisis ja tekee työtä 6 tuntii päiväs ja ajelee päivät pitkät salost turkuu. ni kyl mäkin olisin aika pahal pääl:)

        olen samaa mieltä kun "jassulle vinkki" .kokemuksen syvällä rintaaäänellä ... !!

        kannattaa kokeilla muitakin tanssikouluja !
        tai vaikka tainan kanssa samaanaikaan.. ota edes yks tunti toisesta koulusta, sillon tällön ja vaihda vaiks hetkeks .) näät mitä verhon toisellakin puolella on!

        hyvästä opettajasta kertoo myös historia..
        tainalla oli yks edistynyt rymhä joka voitti.. en muista enää mitä mestaruuksia.. jotain kisoja kuitenkin.. sit siitä lopetti kaikki muut paitsi 1.. joten se antaa kuvaa tainan tempeeramenttisuudesta.. joskus raja on vedettävä ja joskus sen huomaa vasta myöhemmin tutustuttuaan toisenlaiseen opetustapaan.. tanssiminen on tietysti itsessään hauskaa ja sullakin on varmasti intohimona tanssiminen, se jo pitää sua tanssikoulussa ..tainalla tai jossain muualla, mutta kuitenkin jossain =D

        Keep on dancing !


      • voi jessus
        kokemuksen syvällä rintaään... kirjoitti:

        Eihän sitä muutkaan ihmiset saa käyttäytyä huonosti, vaan siksi että käyvät töissä kuusi tuntia päivässä. ?! Vai onko tässä suhteessa joillain tanssinopettajilla jonkinlaisia erikoisoikeuksia? Mielestäni ei.

        Kukin kantaa vastuunsa siitä kuinka paljon päättää tehdä töitä ja mikäli tässä ei onnistu se ei ole oppilaiden eli asiakkaiden vika.

        Jos tanssinope ei kestä/jaksa/pysty käyttäytymään töissä kuutta tuntia asiallisesti, niin hänen ehkä kannattaisi todella miettiä mikä hommassa mättää.

        Jassuböö, omalta kannaltasi on todella hyvä asia, että tunnustat fanattisuutesi idoliasi Tainaa kohtaan. Muista kuitenkin välillä käyttää myös omia aivojasi ja mieti itseksesi kirjoititko viestisi omalla vai idolisi suulla. =)

        Kun tulet aikuiseksi, ymmärtänet toivottavasti viimeistään mitä tarkoitan.

        Oh my god, Sulle voivoiteitä, Tää sun faktaa Tainasta "mainospätkä" on Tainan omasta suusta, minkä hän kertoo itse itsestään omilla nettisivuilla, värikynällä lievästä liioitellen. Että se siitä faktasta. Kun kasvat aikuiseksi, opit lukemaan näkemääsi vähän kriittisemmin.

        Yleisesti tästä aiheesta, että kaikkia ei voi miellyttää koskaan. Toinen tykkää, toinen ei, mielipideasioista ei voi kiistellä. Oon samaa mieltä siitä, ei oo hyväksyttävää että tunnit alkaa myöhässä tai ei ollenkaan, tunteja perutaan ja lukukausi on lyhyt. Sit se harmittaa kun maksaa lukukausimaksut omista vähistä rahoista. Jos mä oon maksanu tietystä määrästä tunneista niin mä myös haluan että saan rahoille vastinetta, ilman mitään selityksiä. Mut Taina on hyvä opettaja, eikä siitä mihinkään pääse. KYllä mä kestän sen huonot päivät kun saan ton tasoista opetusta.


      • happy 2

        Thank GOD Taina!Olen tanssinut koko elämäni ja todella onnellinen että vihdoin olen löytänyt ihmisen joka ohjaa opettaa ja neuvoo oikein sanoin.Unelmani on tanssia ja taas tanssia enkä ikinä olisi saanut itsestäni irti niin paljon kun Taina Kovalaisen ansiosta olen saanut itseluottamusta mennäkseni koe esiintymisiin joissa en ikinä olisi kuvitellut olevani vuosia sitten.Antakaa anteeksi huono Suomenkieleni mutta tarkoitus pyhittää keinot ja toivotan kaikille kaikkea hyvää KOSKA MINÄ TEIN SEN.


      • Huhhuhh yyy kaa koo
        happy 2 kirjoitti:

        Thank GOD Taina!Olen tanssinut koko elämäni ja todella onnellinen että vihdoin olen löytänyt ihmisen joka ohjaa opettaa ja neuvoo oikein sanoin.Unelmani on tanssia ja taas tanssia enkä ikinä olisi saanut itsestäni irti niin paljon kun Taina Kovalaisen ansiosta olen saanut itseluottamusta mennäkseni koe esiintymisiin joissa en ikinä olisi kuvitellut olevani vuosia sitten.Antakaa anteeksi huono Suomenkieleni mutta tarkoitus pyhittää keinot ja toivotan kaikille kaikkea hyvää KOSKA MINÄ TEIN SEN.

        Koko elämäsi olet tanssinut? ja nyt vasta opit? Onkohan sinulla rytmitajua lainkaaan?


      • finnkinon asiakas
        kokemuksen syvällä rintaään... kirjoitti:

        Eihän sitä muutkaan ihmiset saa käyttäytyä huonosti, vaan siksi että käyvät töissä kuusi tuntia päivässä. ?! Vai onko tässä suhteessa joillain tanssinopettajilla jonkinlaisia erikoisoikeuksia? Mielestäni ei.

        Kukin kantaa vastuunsa siitä kuinka paljon päättää tehdä töitä ja mikäli tässä ei onnistu se ei ole oppilaiden eli asiakkaiden vika.

        Jos tanssinope ei kestä/jaksa/pysty käyttäytymään töissä kuutta tuntia asiallisesti, niin hänen ehkä kannattaisi todella miettiä mikä hommassa mättää.

        Jassuböö, omalta kannaltasi on todella hyvä asia, että tunnustat fanattisuutesi idoliasi Tainaa kohtaan. Muista kuitenkin välillä käyttää myös omia aivojasi ja mieti itseksesi kirjoititko viestisi omalla vai idolisi suulla. =)

        Kun tulet aikuiseksi, ymmärtänet toivottavasti viimeistään mitä tarkoitan.

        Toivottavasti olet herännyt idolisi hurmasta, KOSKA ASIA ON NÄIN: AJANKOHTAISISSA KAKKOSISSA ILMITULLEET ASIAT VIITTAAVAT SIHEN ETTÄ ON TOSI VAARALLISTA PITÄÄÄ IDOLEJA, JOILLA SYDÄMETTÖMIÄ AJATUKSIA.Kasvatustyötä ajatellen, uusia Brejvik-tyyppejä tulee ja paljon , jos saa jatkua toiminta.


      • Mainos aktivoituu
        finnkinon asiakas kirjoitti:

        Toivottavasti olet herännyt idolisi hurmasta, KOSKA ASIA ON NÄIN: AJANKOHTAISISSA KAKKOSISSA ILMITULLEET ASIAT VIITTAAVAT SIHEN ETTÄ ON TOSI VAARALLISTA PITÄÄÄ IDOLEJA, JOILLA SYDÄMETTÖMIÄ AJATUKSIA.Kasvatustyötä ajatellen, uusia Brejvik-tyyppejä tulee ja paljon , jos saa jatkua toiminta.

        Kiva kun nostit taas tämän artikkelin esiin saapi tanssikoulu taas mainosta!! Kai olet huomannut että kyseinen tanssikoulu mainostaa tällä sivulla? Kun tätä kirjoitusta pidetään esillä tulevat mainoksetkin useasti esiin. Onnea taas tällekin kirjoittajalle, mainosta luvassa!


      • lola odugosan fanit
        finnkinon asiakas kirjoitti:

        Toivottavasti olet herännyt idolisi hurmasta, KOSKA ASIA ON NÄIN: AJANKOHTAISISSA KAKKOSISSA ILMITULLEET ASIAT VIITTAAVAT SIHEN ETTÄ ON TOSI VAARALLISTA PITÄÄÄ IDOLEJA, JOILLA SYDÄMETTÖMIÄ AJATUKSIA.Kasvatustyötä ajatellen, uusia Brejvik-tyyppejä tulee ja paljon , jos saa jatkua toiminta.

        nyt kyllä toimilupia on otettu paljon pois, jos rasismia tms ilmennyt vaik varhaisemmilta ajoilta


      • sponsoroiko lola
        voi jessus kirjoitti:

        Oh my god, Sulle voivoiteitä, Tää sun faktaa Tainasta "mainospätkä" on Tainan omasta suusta, minkä hän kertoo itse itsestään omilla nettisivuilla, värikynällä lievästä liioitellen. Että se siitä faktasta. Kun kasvat aikuiseksi, opit lukemaan näkemääsi vähän kriittisemmin.

        Yleisesti tästä aiheesta, että kaikkia ei voi miellyttää koskaan. Toinen tykkää, toinen ei, mielipideasioista ei voi kiistellä. Oon samaa mieltä siitä, ei oo hyväksyttävää että tunnit alkaa myöhässä tai ei ollenkaan, tunteja perutaan ja lukukausi on lyhyt. Sit se harmittaa kun maksaa lukukausimaksut omista vähistä rahoista. Jos mä oon maksanu tietystä määrästä tunneista niin mä myös haluan että saan rahoille vastinetta, ilman mitään selityksiä. Mut Taina on hyvä opettaja, eikä siitä mihinkään pääse. KYllä mä kestän sen huonot päivät kun saan ton tasoista opetusta.

        Hei , lueskele noita idolisi-toimia finnkinossa tai toimimattomuutta kaikil palstoil ja jos viel fanitat, olisi syytä mennä psykologiseen testiin .Katso tps:n kissoi esim. niilt heidän omilt facebook-sivuilta ku skanssissa kuvattu. todella karmeita, kiemurtelee ja vääntelehtii niinku jotkut miehet sano näil palstoil.Puolireiteen mustat saappaat ku kabaree-naisil ja sit paljasta reittä ja molemmat vetää jo toki lyhyttä hametta ylemmäs ja pikkarit näkyy, ei se haittais mut se näky'.Koviksen näkösii, pelkän että näyttää ihan niilt ku mummoja kadul "potkii".No."" idolinsa kyllä vammaisia potkii."


      • MIETI VÄHÄ
        Mainos aktivoituu kirjoitti:

        Kiva kun nostit taas tämän artikkelin esiin saapi tanssikoulu taas mainosta!! Kai olet huomannut että kyseinen tanssikoulu mainostaa tällä sivulla? Kun tätä kirjoitusta pidetään esillä tulevat mainoksetkin useasti esiin. Onnea taas tällekin kirjoittajalle, mainosta luvassa!

        Et osattunu kuuleen,että mainosta on sekä hyvää,että huonoa.J a sitä huonoa on t.k itse maailmanlaajuisesti roppakaupalla saanut paljastamalla rumia, julmia ajatuksiaan.EIKÄ TAJUU VAIK SANOO ETTÄ LEKALLA ON PÄÄHÄNSÄ SAANUT.Haluisin tietää, miltä "planeetalta" sä oot ku noin henkisesti oot sokea ja varmaan lukenut finnkinon wc-kidutukset, ku finnkino yritti jopa lapsille vihjaista ,että vnhemmat sais t.k:n kuriin ku ei suostunu show-tanssi kehotuksesta huolimatta senttiikää antaan satojen lastensa pikku- ja isoon hätään. Vastaapa , onkohan mainosta tarpeeksi.Niiku sanottu tainan helpo käyttäytyä siten ku käyttäytyy ku lapset ei halua jäädä ystävistään syrjään.


      • tosi onnekas tässä
        Mainos aktivoituu kirjoitti:

        Kiva kun nostit taas tämän artikkelin esiin saapi tanssikoulu taas mainosta!! Kai olet huomannut että kyseinen tanssikoulu mainostaa tällä sivulla? Kun tätä kirjoitusta pidetään esillä tulevat mainoksetkin useasti esiin. Onnea taas tällekin kirjoittajalle, mainosta luvassa!

        Niinpä niin , on ihmisiä kylläolemassa joille ei väliä millaisilla periaatteilla porskuttelee elämässä, mutta se tulee sit itselle josakin vaiheessa omaan nilkkaan tekemänsä pahat teot,.Ja katso jos vammaisia sortaa ja vähättelee ja loukkaa siin tulee jo laki vastaan- Se on saman tason teko tuo tainan puhuminen tv:ssä ku vastasyntynyttä pahoinpitelisi.,, NEHÄN EI PUOLIANSA KANS PYSTY PITÄMÄÄ, VAANHEILLE VOI ANTAA MITÄ ITSE HALUAA TAI OLLA ANTAMATTA MITÄÄ OIKEUKSII.. OLET PELOTTAVA JA KYYNINEN IHAN KU OISIT TAINA-ROUVAN TALUTUSNUORASSA. Olen aina ollut onnekas, mutta aina on ollut, mistä muille antaa. Ja on mukava pistää pää tyynyyn onnellisena. Vaik on jälkiveroja aina, ei se haittaa, tuntee itsensä tosi yleväksi ja tarpeelliseksi. Paljon sitö tietty on tullukki yhteiskunnalta. JA SITÄ LINTU LINNULLE MITÄ LIINnULLA ITSELLÄ.On ihan tarpeeksi kestämistä sirauksissa ja etenkin vammaisuudessa, esim ydinkokeet venäjällä voivat aiheuttaa sikiövaurion ja ihan vaikka mikä muu asia. Nöyryyttä toivon sinulle, kas ku itsele sattuu niin ylpeällä sekoo nuppi,Nöyrä kestää paremmin .Eikä o tarviinu vesapaperilaskuja ja vessansiivousmaksuja jätä maksamatta , ei pihistää eikä laiminlyödä missää muussakaan.


    • BeenThereDoneThat

      Taina Kovalainen on kiistatta Turun paras tanssinopettaja. Kannattaa kuitenkin suhtautua tähän taiteilijaan varauksella. Taina sanoo päin naamaa kaikkien kuullen jos ulkonäkösi/pituutesi/painosi/tanssityylisi ei häntä miellytä.

      Tainan kanssa ei kannata ryhtyä kovin läheiseksi tai voit olla varma, että saat tehdä "ystävänpalveluksia" eli orjatyötä useammin kuin laillista.

      Kaikesta taiteellisesta lahjakkuudestaan huolimatta voisi Kovalainen välillä pestä suunsa saippualla ja lopettaa pakottamasta alle 15-vuotiaita puolialasti esiintymään näytöksissään "i'm a prostitute" tyylisten biisien tahtiin.

      Uusi sali Juliassa on puolet pienempi kuin entinen Palatsin sali ja remontti täysin kesken. Tainalta olisi odottanut edes jotain tasoa, mutta näyttää mamma nyt menettäneen bisnesälynsä totaalisesti!

      • tunnen tainan erit.hyvin

        ensinnäkin remontti ei todellakaan ole kesken..sitten ku et tiedä asioita mitä tapahtu ennen sitä niin kannattais olla hyvin hiljaa kun ei tiedä mistä puhuu!!sitä paitsi uusi paikka on hieno!!!jos oot nyt ees lähiaikoina käynyt katsomassa.ja vielä tosta pakottamisesta muka keikuttelee pienissä vaatteissa??haloo!!!taina on aina sanonut esim minulle että hän mielestä minkään 13v ei kuulu todellakaan pitää esim.stringgejä!sun jutut on aivan huuhaa juttuja..


      • FAKTAA

        Finnkinossa se tainan show-tassi toimiessaan aiheutti elokuvissakäynnin lopettamisen.MUUTAMAN KERRAN JÄLKEEN KU MÖKÄ OLI HÄIRINNYT, VALITIMME LIPUNMYYNNISSÄ JA saimme vastauksen:"Voi, ku meillä menee kaikki näytökset muutamissa saleissa klo 15 jälkeen ihan pilalle ku taina kovalainen ei usko, että panisi musiikin pienemmälle.On rakennettu äänieristeseiniä , mutta tilanne ei parane, mutta nyt helpotta , koko rakennus menee remonttiin ja kaikki toiminta loppuu.JA lisäksi ei t.k. ole suostunut maksamaan ainoatakaan wc-paperirullaa eikä osallistunut mitenkään, vaikka satoja oppilaita eikä ole muuta wc:tä kuin finnkinon.Kannatuksen vuoksi olen maksanut lippuja joulunäytöksiin ja kuu llut vanhempien suusta ,"jos tuo mökä ja nykiväliikkeinen "tanssi" viel ensi jouluna toistuu niin.Omin korvin olen kuullut, kun muutamat oppilaat oikein tietyllä tavalla itsensä laittaneena, ovat sanoneet ylpeillen:"HEI,näytänk mää ny h:lta.MÄ näytän aina H:lta.Näytänk mää tainalta.VASTUU ON IDOLILLA SUURI.


      • ei luopio

        Miten toimitit wc-asiasi siel julias ku kova bolemiikki vieläki et taina kovalainen ei suostunut pyynnöistä huolimatta järjestämään toilettimahdollisuutta sadoille oppilailleen.ja metakoi musiikin kans nii et elokuvanäytökset every day piloille.Kadulle mökä nykyiseltä koulultaki kuuluu, pitkälle.


      • lusmuilua

        miten sinä muuten onnistuit livahtamaa wc-asioille sinne finnkinon ylläpitämään vessaan ku taina ei edes kiistellen suostunut siihen wc-hoiton eikä paperimaksuihin ja kunnon kasvatus ei salli sellaista lusmuilua, että salaa vain, vaik sanotaanki että hätä ei lue lakia


      • Terveiset turun last
        tunnen tainan erit.hyvin kirjoitti:

        ensinnäkin remontti ei todellakaan ole kesken..sitten ku et tiedä asioita mitä tapahtu ennen sitä niin kannattais olla hyvin hiljaa kun ei tiedä mistä puhuu!!sitä paitsi uusi paikka on hieno!!!jos oot nyt ees lähiaikoina käynyt katsomassa.ja vielä tosta pakottamisesta muka keikuttelee pienissä vaatteissa??haloo!!!taina on aina sanonut esim minulle että hän mielestä minkään 13v ei kuulu todellakaan pitää esim.stringgejä!sun jutut on aivan huuhaa juttuja..

        Katso ihmeessä tepsin kissoja ja noit mainoksii show-tanssikoulu t.kovalaisesta, MALLI SE ON SE MIKÄ RATKAISEE KASVATUKSESSA JA IDOLIT.Kautta aikojen on ollut hirmuhallitsijoita ja kaikkia muita psykopaatteja, jotka luulee ettei heitä koske lait ja asetukset. On kehotettu ttamaan tepsiin yhteyttä, saako vammaisvastaisen kanssa urheiluseura tehdä yhteistyötä.Kissoina esiintyviä läheltä kuullut,: "V**** ja taas V ja sit H***** ja H********:N h*******:: NYTHÄN NE PAHIMMAN amerikan pedofiilin kuvajulkaisut näyttää, miten vanhoja 60 vuotiaita miehii viehättää pikku tytöt jotka puettu manga-tyyliin, pikkunaiseksi , lapsenkasvoineen.Lastensuojeluväen tehtävä on turussa tehdä asialle jotain. Tainan pikkutyttöösten suurin idoli on tepsin kissat. ja kyllä ne pukeutumismieltymykset kokemuksesta nollla pienillä on olla naisen näköinen..Ja pedofiileja on jopa turussa. ja todistettavasti pikkunaiset ovat ihan vaarassa.


      • VIELÄKÖ LOLA SPONSOR
        tunnen tainan erit.hyvin kirjoitti:

        ensinnäkin remontti ei todellakaan ole kesken..sitten ku et tiedä asioita mitä tapahtu ennen sitä niin kannattais olla hyvin hiljaa kun ei tiedä mistä puhuu!!sitä paitsi uusi paikka on hieno!!!jos oot nyt ees lähiaikoina käynyt katsomassa.ja vielä tosta pakottamisesta muka keikuttelee pienissä vaatteissa??haloo!!!taina on aina sanonut esim minulle että hän mielestä minkään 13v ei kuulu todellakaan pitää esim.stringgejä!sun jutut on aivan huuhaa juttuja..

        ÄLÄ TEE NIINKU MÄ TEEN, VAA TEE NIINKU MÄ SANON., sanoo paha pappi.Mallin ja idolin voima on ainoa ,mikä toimii, ja tässä asiassa tuhoisaa.Pedofiilit just tykkää ku on ala-ikäiset ja ihan alakouluikäiset puettu ku tepsin eli taina kovalaisen kissat .SEURAA TILANNETTA, BOLEMIIKKI KU URHEILUSEURAT EI VALTION RAHOILLA SAA MAKSAA PALKKOJA SELLAISEL, JOKA SORTAA VAMMAISIA TMS EIKÄ OLLA YHTEISTYÖSSÄ.TEPSIN SIVUJEN YHTEYSNUMERO ON NÄIL PALSTOIL JOSSAI.


    • sorbertti

      Olen itse ollut tainan tunneilla ja hän on erittäin hyvä opettaja, itse tanssin salossa ja hip hoppia.: DD

      • chrizuh

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!


      • Tanssija
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        Hyvä Christa!

        Uskomatonta, että vielä seitsemän vuoden jälkeen uskot kaiken, mitä sinulle kerrotaan. Te olette kirjoittamasi mukaan Tainan kanssa kuin äiti ja tytär.. Kuulostaa kyllä tosi söpöltä, mutta tämän lienee juuri sitä roskaa ja manipulaatiota mitä Taina on syöttänyt niin monelle tuntemalleni nuorelle tytölle ja pojalle yli 20 vuoden ajan, että omien "tyttäriensä" ja "miehiensä" lukumääräkään ei oikein taida Taina enää olla selvillä.

        Yleensä kaava menee niin, että jossain vaiheessa nämä "adoptiolapset", sekä tytöt, että pojat sitten itse tajuavat jossain vaiheessa ottaa pesäeron tähän varsin eriskummalliseen kasvattiemoonsa, jonka äidinrakkaus ehkä kuitenkin näyttäisi kohdistuvan loppujen lopuksi muualle kuin hänen asiakkaisiinsa.Tai toinen vaihtoehto on, että tällä "äitihahmolla" menee sukset ristiin esimerkiksi nuorten tyttöjen ja poikien oikeiden äitien kanssa.

        Sitten vielä haluaisin kommentoida toista asiaa josta Christa kirjoitti. Tässä lainaus tekstistä:

        "Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos."

        Itse en usko tähän pajuköyteen pätkääkään,vaikka siinä toki jotain perää saattaa ollakin. Voi olla, että itseltäni on luotto täähän henkilöön mennyt liiaksikin. Omasta mielestäni tämän nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että joku on taas jälleen kerran syyttämässä muita tahoja sen sijaan, että myösntäisi itselleen, että vastaa itse omasta yritystoiminnastaan ja siitä onko hänellä paikka ajoissa kunnossa vai ei.

        Vaikka en tiedä asiasta enempää, mutta yleisesti olen huomannut, että eräillä ihmisillä on uskomaton taito kertoa asioista poikkeuksellisen subjektiivisia esityksiä muille ihmisille. erityisesti lapsille jutu menee läpi kuin myytti joulupukista. Näiden juttujen suhteen suosittelen melkoista kriittisyyttä ja harkintaa. Mutta kaiken kaikkiaan, jos tosiaan Chirsta haluat uskoa, että olet Tainalle kuin oma tytär, niin ymmärrän hyvin, että tämänkin meni sulle oikein vaivatta läpi..

        Eikä siinä mitään, en kiellä etteikö Taina jossain asiassa olisi ihan taitavakin, mutta väitän kyllä, että ei se mikään Jumala ole, eikä yli-ihminen. eikä kyllä ihmisenä välttämättä kovin kadehdittavakaan.. Studio tosiaan varmasti tulee pysymään pystyssä niin kauan kuin Turusta löytyy Christan ja Jassun kaltaisia Tainan faneja.. Hyvä näin.

        Vaikka idolin kunnioitus on ihailtavaa ja hienoa ja tietenkin aina lähtöisin myös fanista itsestään, eikä pelkästä idolista, se ei kuitenkaan aina tarkoita sitä, että fanin ajattelu olisi mitenkään kriittiikkistä tai edes pyrkisi objektiivisuuteen.

        Kaikki tässä viestissä kirjoitettu on siis vain oma kokemuksen ja järjen avulla harkittu näkemykseni, joka tietenkään tarvitse aina vastata kaikkien muiden ajatuksia ko. asiasta. Itse kannatan sitä, että ihmisillä saa olla asioista kuin asioista erilaisia mielipiteitä, kuin myös tästä.

        Nim. merk. tanssija

        ps. kun kasvat aikuiseksi, oppinet yhtä sun toista, ehkä myös sen että, sanaa lastentarhanopettaja, ei kirjoiteta "lasten tarhan opettaja. Ja by the way, kukaan oikeasti hyvä opettaja ei tarvitse sanoja "perkele" ja "saatana" saadakseen ihmiset tanssimaan HYVIN.

        Lainaus Christalta:

        "Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Tämä ei liene parasta mahdollista pedagogista kielenkäyttöä, joten hyvä, että Christa informoit lasten vanhempia siitä , millais.. ;)


      • ChirstA
        Tanssija kirjoitti:

        Hyvä Christa!

        Uskomatonta, että vielä seitsemän vuoden jälkeen uskot kaiken, mitä sinulle kerrotaan. Te olette kirjoittamasi mukaan Tainan kanssa kuin äiti ja tytär.. Kuulostaa kyllä tosi söpöltä, mutta tämän lienee juuri sitä roskaa ja manipulaatiota mitä Taina on syöttänyt niin monelle tuntemalleni nuorelle tytölle ja pojalle yli 20 vuoden ajan, että omien "tyttäriensä" ja "miehiensä" lukumääräkään ei oikein taida Taina enää olla selvillä.

        Yleensä kaava menee niin, että jossain vaiheessa nämä "adoptiolapset", sekä tytöt, että pojat sitten itse tajuavat jossain vaiheessa ottaa pesäeron tähän varsin eriskummalliseen kasvattiemoonsa, jonka äidinrakkaus ehkä kuitenkin näyttäisi kohdistuvan loppujen lopuksi muualle kuin hänen asiakkaisiinsa.Tai toinen vaihtoehto on, että tällä "äitihahmolla" menee sukset ristiin esimerkiksi nuorten tyttöjen ja poikien oikeiden äitien kanssa.

        Sitten vielä haluaisin kommentoida toista asiaa josta Christa kirjoitti. Tässä lainaus tekstistä:

        "Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos."

        Itse en usko tähän pajuköyteen pätkääkään,vaikka siinä toki jotain perää saattaa ollakin. Voi olla, että itseltäni on luotto täähän henkilöön mennyt liiaksikin. Omasta mielestäni tämän nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että joku on taas jälleen kerran syyttämässä muita tahoja sen sijaan, että myösntäisi itselleen, että vastaa itse omasta yritystoiminnastaan ja siitä onko hänellä paikka ajoissa kunnossa vai ei.

        Vaikka en tiedä asiasta enempää, mutta yleisesti olen huomannut, että eräillä ihmisillä on uskomaton taito kertoa asioista poikkeuksellisen subjektiivisia esityksiä muille ihmisille. erityisesti lapsille jutu menee läpi kuin myytti joulupukista. Näiden juttujen suhteen suosittelen melkoista kriittisyyttä ja harkintaa. Mutta kaiken kaikkiaan, jos tosiaan Chirsta haluat uskoa, että olet Tainalle kuin oma tytär, niin ymmärrän hyvin, että tämänkin meni sulle oikein vaivatta läpi..

        Eikä siinä mitään, en kiellä etteikö Taina jossain asiassa olisi ihan taitavakin, mutta väitän kyllä, että ei se mikään Jumala ole, eikä yli-ihminen. eikä kyllä ihmisenä välttämättä kovin kadehdittavakaan.. Studio tosiaan varmasti tulee pysymään pystyssä niin kauan kuin Turusta löytyy Christan ja Jassun kaltaisia Tainan faneja.. Hyvä näin.

        Vaikka idolin kunnioitus on ihailtavaa ja hienoa ja tietenkin aina lähtöisin myös fanista itsestään, eikä pelkästä idolista, se ei kuitenkaan aina tarkoita sitä, että fanin ajattelu olisi mitenkään kriittiikkistä tai edes pyrkisi objektiivisuuteen.

        Kaikki tässä viestissä kirjoitettu on siis vain oma kokemuksen ja järjen avulla harkittu näkemykseni, joka tietenkään tarvitse aina vastata kaikkien muiden ajatuksia ko. asiasta. Itse kannatan sitä, että ihmisillä saa olla asioista kuin asioista erilaisia mielipiteitä, kuin myös tästä.

        Nim. merk. tanssija

        ps. kun kasvat aikuiseksi, oppinet yhtä sun toista, ehkä myös sen että, sanaa lastentarhanopettaja, ei kirjoiteta "lasten tarhan opettaja. Ja by the way, kukaan oikeasti hyvä opettaja ei tarvitse sanoja "perkele" ja "saatana" saadakseen ihmiset tanssimaan HYVIN.

        Lainaus Christalta:

        "Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Tämä ei liene parasta mahdollista pedagogista kielenkäyttöä, joten hyvä, että Christa informoit lasten vanhempia siitä , millais.. ;)

        Jhuu.. voi voi.. Arvostan tainaa ja tiedän miten asiat on.. Olen jatko ryhmässä ja siellä on pelkkiä aikuisia melkein , joten mielestäni rumakin kielenkäyttö on sallittua. Taina EI käytä näitä sanoja alkeis ja lapsien tunneilla.! Turha tässä on ruveta tappelemaan.. Jos neiti on kenties jostain katkera, että taina on uskomaton tanssija ja opettaja, niin en voi mitään .. En sano että olen taina fani, mutta en missään nimessä aio lopettaa siellä! Ja jos "tanssija" väittää että uskon kaiken mitä minulle sanotaan, bullshit.. Uskon kaiken minkä korvillani kuulen ja silmilläni näen! nimimerkillä. kokemusta on.

        En ymmärrä miksi oletn noin katkera. En sitten yhtään. Minulla on ihan omna äitinkin.. Kun käytin sanaa äiti ja tytör suhde, niin sitä ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.

        Oletki Tanssija itse käynyt tainalla? Oletko itse kokenut sen opetustavan, joka TOIMII?! itse olen nähnyt niin monta tanssijaa, jotka ovat kehittyneet tainalla huimasti, että ehkä ne "perkele" ja "saatana" ilmaisut sittenkin tehoavat. JA HÄNHÄN EI KÄYTÄ NÄITÄ SANOJAN LASTEN TANSSITUNNILLA.. JÄRKEÄKIN SAA KÄYTTÄÄ!!!


      • Dancer2
        ChirstA kirjoitti:

        Jhuu.. voi voi.. Arvostan tainaa ja tiedän miten asiat on.. Olen jatko ryhmässä ja siellä on pelkkiä aikuisia melkein , joten mielestäni rumakin kielenkäyttö on sallittua. Taina EI käytä näitä sanoja alkeis ja lapsien tunneilla.! Turha tässä on ruveta tappelemaan.. Jos neiti on kenties jostain katkera, että taina on uskomaton tanssija ja opettaja, niin en voi mitään .. En sano että olen taina fani, mutta en missään nimessä aio lopettaa siellä! Ja jos "tanssija" väittää että uskon kaiken mitä minulle sanotaan, bullshit.. Uskon kaiken minkä korvillani kuulen ja silmilläni näen! nimimerkillä. kokemusta on.

        En ymmärrä miksi oletn noin katkera. En sitten yhtään. Minulla on ihan omna äitinkin.. Kun käytin sanaa äiti ja tytör suhde, niin sitä ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.

        Oletki Tanssija itse käynyt tainalla? Oletko itse kokenut sen opetustavan, joka TOIMII?! itse olen nähnyt niin monta tanssijaa, jotka ovat kehittyneet tainalla huimasti, että ehkä ne "perkele" ja "saatana" ilmaisut sittenkin tehoavat. JA HÄNHÄN EI KÄYTÄ NÄITÄ SANOJAN LASTEN TANSSITUNNILLA.. JÄRKEÄKIN SAA KÄYTTÄÄ!!!

        Kaikkitietävät ihmiset eivät koskaan opi mitään uutta. Christa tuntuu nyt tietävän vähän todellista enemmän miten asiat ovat, mutta sillehän ei mahda mitään..

        Sen takia keskustelu Tainasta lienee turhaa, koska toisille ko. henkilö näyttäytyy ääri negatiivisessa valossa ja toisille äärimmäisen positiivisessa. Näitä käsityksiä sitten vainkorostetaan ja etsitään todisteita omalle näkemykselle.. Tyhmää.. Surullista on tosiaan jos omaa perspektiiviä ei pysty yhtään laajentamaan ja Tainaa on pakko yrittää puolustella jopa ihan typerissäkin asioissa. (kuten, että kiroilu tekee hänestä paremman opettajan jne..)

        Äskeisen viestin kirjoittaja kai kuvittelee aivan tosissaan olevansa "aikuinen". Tottapuhuen ei siellä jatkoryhmässäkään kovin paljon "aikuisia" käy, vaan he ovat kyllä ainakin omasta mielestäni aivan muutamaa poikkeusta lukuunnottamatta melkoisen teinejä iältään. Hyvä etteipä sentään lapisa..

        Tosin jos "teini" määritellään toisin kuin tavanomaisissa ympyröissä, ymmärrettävää saattaa olla, että jatkoryhmän 13-19-vuotiaat saattavat näihin "teineihin" verrattuna jopa melkein näyttää "aikuisilta" myös Christan silmään. =)

        Take it easy ChristA! Keep on dancing.. Hyvää jatkoa Sinulle ja keskity tanssimiseen missä sitten koet sen mielekkäimmäksi, eli Tainalla varmaan. Ei kai kukaan sinua ole kehottanut Tainan tunneilla käymistä lopettamaa, joten on hieman kummallista miksi koet tarpeelliseksi korostaa, että "en missään nimessä aio lopettaa siellä".. No mutta kiitos tiedosta kuitenkin.. =)
        Hyvä juttu sulle!

        Tiedät varmasti paljon miten "asiat on", mutta et sinäkään ihan kaikkea ymmärrä, kuten ei taida täällä maailmassa kukaan muukaan..

        Kullakin ihmisellä voi olla kerrallaan vain yksi näkökulma maailmaan (joka tosin voi olla parempi tai huonompi, tai pienempi tai suurempi).. Näkökulmasi Tainaan on varmasti osittain ihan todenperäinen ja olet itse sen ajatuksillasi ja kokemuksillasi luonut, mutta ei se mikään neutraali totuus todellakaan ole, vaan melkoisen subjektiivinen ja välittömässä yhteydessä omaan hekilökohtaiseen tilanteeseesi..

        Omasta mielestäni moniin asioihin saa yllättävän usein ulkopuolelta tai vähän matkan päästä asiasta tai ilmiöstä paljon paremman kokonaiskuvan, kuin jos katselisi kuvaa liian läheltä. Mutta tämä taas on oma mielipiteeni, ota onkeesi jos haluat, mutta jos olet toista mieltä, samapa tuo..

        Hyvää jatkoa sulle ja jatka omien korvien ja silmien käyttämistä.. =)

        -Dancer2


      • Angel^^
        ChirstA kirjoitti:

        Jhuu.. voi voi.. Arvostan tainaa ja tiedän miten asiat on.. Olen jatko ryhmässä ja siellä on pelkkiä aikuisia melkein , joten mielestäni rumakin kielenkäyttö on sallittua. Taina EI käytä näitä sanoja alkeis ja lapsien tunneilla.! Turha tässä on ruveta tappelemaan.. Jos neiti on kenties jostain katkera, että taina on uskomaton tanssija ja opettaja, niin en voi mitään .. En sano että olen taina fani, mutta en missään nimessä aio lopettaa siellä! Ja jos "tanssija" väittää että uskon kaiken mitä minulle sanotaan, bullshit.. Uskon kaiken minkä korvillani kuulen ja silmilläni näen! nimimerkillä. kokemusta on.

        En ymmärrä miksi oletn noin katkera. En sitten yhtään. Minulla on ihan omna äitinkin.. Kun käytin sanaa äiti ja tytör suhde, niin sitä ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.

        Oletki Tanssija itse käynyt tainalla? Oletko itse kokenut sen opetustavan, joka TOIMII?! itse olen nähnyt niin monta tanssijaa, jotka ovat kehittyneet tainalla huimasti, että ehkä ne "perkele" ja "saatana" ilmaisut sittenkin tehoavat. JA HÄNHÄN EI KÄYTÄ NÄITÄ SANOJAN LASTEN TANSSITUNNILLA.. JÄRKEÄKIN SAA KÄYTTÄÄ!!!

        Hei, jos sanot ettet oo Taina-fani, niin valehtelet itelles. Sä vaan häpeet sitä. Häpeät sitä et pidät Tainasta, ja fanitat sitä, tiedät siis itekkin millanen Taina on. Ja se on kamala ainakin joskus. Vai mitä?? Vai pystytkö muka sanomaan ettei Taina oo joskus sanonu sulle pahasti tai karjunu?? :0


      • ...aa...
        Dancer2 kirjoitti:

        Kaikkitietävät ihmiset eivät koskaan opi mitään uutta. Christa tuntuu nyt tietävän vähän todellista enemmän miten asiat ovat, mutta sillehän ei mahda mitään..

        Sen takia keskustelu Tainasta lienee turhaa, koska toisille ko. henkilö näyttäytyy ääri negatiivisessa valossa ja toisille äärimmäisen positiivisessa. Näitä käsityksiä sitten vainkorostetaan ja etsitään todisteita omalle näkemykselle.. Tyhmää.. Surullista on tosiaan jos omaa perspektiiviä ei pysty yhtään laajentamaan ja Tainaa on pakko yrittää puolustella jopa ihan typerissäkin asioissa. (kuten, että kiroilu tekee hänestä paremman opettajan jne..)

        Äskeisen viestin kirjoittaja kai kuvittelee aivan tosissaan olevansa "aikuinen". Tottapuhuen ei siellä jatkoryhmässäkään kovin paljon "aikuisia" käy, vaan he ovat kyllä ainakin omasta mielestäni aivan muutamaa poikkeusta lukuunnottamatta melkoisen teinejä iältään. Hyvä etteipä sentään lapisa..

        Tosin jos "teini" määritellään toisin kuin tavanomaisissa ympyröissä, ymmärrettävää saattaa olla, että jatkoryhmän 13-19-vuotiaat saattavat näihin "teineihin" verrattuna jopa melkein näyttää "aikuisilta" myös Christan silmään. =)

        Take it easy ChristA! Keep on dancing.. Hyvää jatkoa Sinulle ja keskity tanssimiseen missä sitten koet sen mielekkäimmäksi, eli Tainalla varmaan. Ei kai kukaan sinua ole kehottanut Tainan tunneilla käymistä lopettamaa, joten on hieman kummallista miksi koet tarpeelliseksi korostaa, että "en missään nimessä aio lopettaa siellä".. No mutta kiitos tiedosta kuitenkin.. =)
        Hyvä juttu sulle!

        Tiedät varmasti paljon miten "asiat on", mutta et sinäkään ihan kaikkea ymmärrä, kuten ei taida täällä maailmassa kukaan muukaan..

        Kullakin ihmisellä voi olla kerrallaan vain yksi näkökulma maailmaan (joka tosin voi olla parempi tai huonompi, tai pienempi tai suurempi).. Näkökulmasi Tainaan on varmasti osittain ihan todenperäinen ja olet itse sen ajatuksillasi ja kokemuksillasi luonut, mutta ei se mikään neutraali totuus todellakaan ole, vaan melkoisen subjektiivinen ja välittömässä yhteydessä omaan hekilökohtaiseen tilanteeseesi..

        Omasta mielestäni moniin asioihin saa yllättävän usein ulkopuolelta tai vähän matkan päästä asiasta tai ilmiöstä paljon paremman kokonaiskuvan, kuin jos katselisi kuvaa liian läheltä. Mutta tämä taas on oma mielipiteeni, ota onkeesi jos haluat, mutta jos olet toista mieltä, samapa tuo..

        Hyvää jatkoa sulle ja jatka omien korvien ja silmien käyttämistä.. =)

        -Dancer2

        Loistavaa kuinka tässä keksustelussa voidaan ottaa erilaiset maailmankäsitykset esille.. keskustelu lähti liikkeelle taina kovalaisesta ja hänen opetustyylistään, mutta on paisunut elämän- ja maailmankäsitys teorioihin.. itse en ole vielä yhdelläkään tainan tunnilla ehtinyt käymään, mutta tämän keskustelun innoittamana on minunkin pakko mennä kokeilemaan.. josko tämä ihminen pystyisi vielä antamaan minulle jotain 18:ta tanssivuotenani jälkeen... odotan suuria tunteita :)

        Innokas tainan uusi oppilas


      • Finnkinosta voi kysy

        KUULE,ON TOSI VAARALLISTA JOS ON HYVÄ OPETTAMAAN JA IHMISYYS PUUTTUU TODELLA JOS PUHUU VAMMAISISTA TOHON TYYLIIN .mIKÄÄN KETJU EI OLE SEN VAHVEMPI KUIN SEN HEIKOIN RENGAS,. aMMATINHARJOITTAJALLE ON TIETTYJÄ VAATIMUKSIA, KU ANNETAAN ESIM. TOIMILUPA.eSIM. EI SAA AINAKAAN PUHUA RASISTISESTI JNE. Poliitikko olavi mäenpää on olut syytettynä monta krt rasismisten puheittensa takia ja ny kai ne omat taisi potkaista sen ryhmästä samaisesta syystä.Sori vaan, et olekaan kuullut asioista, ku huomasin vasta ton pvm:n


      • lolaa ihaileva
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        voi christa-kulta. olen ollut niis esityksis kattomas joulu ja kevätnäytöksis , älä puhu tasokkuudesta yhtää mitää ja kehu et me muualle, elei sul o tasoo. vVanhemmat ja isovanhemmat väliajalla tuohtuneet, et tota samaa meteliä ja riuhtomista ja kabaree-tyyppistä jopa pikkusilla toisinaan.Lapset uskovat et on hienoo, on päähän taottu."Se on vähä ku sadus"keisarin uudet vaatteet."Karmeen kovaa on meininki.Oikein paha olo jäi ku sinä vuonna kun se lolan oppilas istui pendon eteen, oli suruasu itse tainalla ja joku antoi seppelee ja sit hän heitti sen suruharson niskojaan taivasta kohti taivuttaen ja sit joko nauroi tai itki ja ihan suun liikeistä päätteli, et hohotti.Ei oppilaat eikä yleisöstä kukaan ymmärtänyt, mitä hän meinasi..No lola odugosa wallinkoski sponsoroinut paljon Show-tanssi kovalaista ja mietittiin, että oisko se ollut jotenkin siihen lolan oppilaan surulliseen tapahtumaa viite.Lola ei ainakaan ole rasisti.,hänen ihana sairaanhoitaja-äitinsä on rakkaudesta tummaihoiseen saanut kauniin tytölapse, lolan.


      • eikö mitää kaunista
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        cChrista, puhut yhtä rumasti ku taina.ESIMERKIN VOIMA ON PALJON SUUREMPI KU SE ET TAINA SANOO, ET MAALAISJÄRKEE SAA KÄYTTÄÄ PUKEUTUMISES. Taina itse esityksissä kevät-ja joulujuhlis on kui julia roberts siin elokuvas, punainen hiuskuontalo ja saappaat yli polven puoli reitee, paljaat valkoiset reidet ja ihan minihame.nNO, katso tepsin kissat -kuvat Show-tanssi taina kovalaiselta, Huomaan et taina kovalaisen fanittajat koviksia, kiroilevat teksteis ja kadullakin joka toinen sana v,...


      • ei aivopesty
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        En ihmettele, että fanitat tainaa, kielenkäyttösi vuoksi.Sikamaista puhetta ja toisaalta uhmaikäisen murkun puhetta.Katso ny tainaa koskevat ohjelmat ja julkisuudessa puhuttu.


      • On lastensuojelulaki
        Tanssija kirjoitti:

        Hyvä Christa!

        Uskomatonta, että vielä seitsemän vuoden jälkeen uskot kaiken, mitä sinulle kerrotaan. Te olette kirjoittamasi mukaan Tainan kanssa kuin äiti ja tytär.. Kuulostaa kyllä tosi söpöltä, mutta tämän lienee juuri sitä roskaa ja manipulaatiota mitä Taina on syöttänyt niin monelle tuntemalleni nuorelle tytölle ja pojalle yli 20 vuoden ajan, että omien "tyttäriensä" ja "miehiensä" lukumääräkään ei oikein taida Taina enää olla selvillä.

        Yleensä kaava menee niin, että jossain vaiheessa nämä "adoptiolapset", sekä tytöt, että pojat sitten itse tajuavat jossain vaiheessa ottaa pesäeron tähän varsin eriskummalliseen kasvattiemoonsa, jonka äidinrakkaus ehkä kuitenkin näyttäisi kohdistuvan loppujen lopuksi muualle kuin hänen asiakkaisiinsa.Tai toinen vaihtoehto on, että tällä "äitihahmolla" menee sukset ristiin esimerkiksi nuorten tyttöjen ja poikien oikeiden äitien kanssa.

        Sitten vielä haluaisin kommentoida toista asiaa josta Christa kirjoitti. Tässä lainaus tekstistä:

        "Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos."

        Itse en usko tähän pajuköyteen pätkääkään,vaikka siinä toki jotain perää saattaa ollakin. Voi olla, että itseltäni on luotto täähän henkilöön mennyt liiaksikin. Omasta mielestäni tämän nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että joku on taas jälleen kerran syyttämässä muita tahoja sen sijaan, että myösntäisi itselleen, että vastaa itse omasta yritystoiminnastaan ja siitä onko hänellä paikka ajoissa kunnossa vai ei.

        Vaikka en tiedä asiasta enempää, mutta yleisesti olen huomannut, että eräillä ihmisillä on uskomaton taito kertoa asioista poikkeuksellisen subjektiivisia esityksiä muille ihmisille. erityisesti lapsille jutu menee läpi kuin myytti joulupukista. Näiden juttujen suhteen suosittelen melkoista kriittisyyttä ja harkintaa. Mutta kaiken kaikkiaan, jos tosiaan Chirsta haluat uskoa, että olet Tainalle kuin oma tytär, niin ymmärrän hyvin, että tämänkin meni sulle oikein vaivatta läpi..

        Eikä siinä mitään, en kiellä etteikö Taina jossain asiassa olisi ihan taitavakin, mutta väitän kyllä, että ei se mikään Jumala ole, eikä yli-ihminen. eikä kyllä ihmisenä välttämättä kovin kadehdittavakaan.. Studio tosiaan varmasti tulee pysymään pystyssä niin kauan kuin Turusta löytyy Christan ja Jassun kaltaisia Tainan faneja.. Hyvä näin.

        Vaikka idolin kunnioitus on ihailtavaa ja hienoa ja tietenkin aina lähtöisin myös fanista itsestään, eikä pelkästä idolista, se ei kuitenkaan aina tarkoita sitä, että fanin ajattelu olisi mitenkään kriittiikkistä tai edes pyrkisi objektiivisuuteen.

        Kaikki tässä viestissä kirjoitettu on siis vain oma kokemuksen ja järjen avulla harkittu näkemykseni, joka tietenkään tarvitse aina vastata kaikkien muiden ajatuksia ko. asiasta. Itse kannatan sitä, että ihmisillä saa olla asioista kuin asioista erilaisia mielipiteitä, kuin myös tästä.

        Nim. merk. tanssija

        ps. kun kasvat aikuiseksi, oppinet yhtä sun toista, ehkä myös sen että, sanaa lastentarhanopettaja, ei kirjoiteta "lasten tarhan opettaja. Ja by the way, kukaan oikeasti hyvä opettaja ei tarvitse sanoja "perkele" ja "saatana" saadakseen ihmiset tanssimaan HYVIN.

        Lainaus Christalta:

        "Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Tämä ei liene parasta mahdollista pedagogista kielenkäyttöä, joten hyvä, että Christa informoit lasten vanhempia siitä , millais.. ;)

        Tollasta ku christalta lainattu, kuuluu jatkuvasti.Niin kauan ne hehkuttaa ku eräänä pv:nä taina ktääntää kelkkansa ja MM-tasoiseksi kehumansa muuttuu mitään osaamattomaksi.nNiitä kulkee tuol hyvis ammateissa, ihan tainan arjalaiset vaatimukset täyttävät ja ihmettelevät, mikä tuli ja iäiseksi arvoitukseksi jää. Traumatisoivaa kuulemma on ollut. Eikä laki o sallinu sellasta millonkaa, että palvelun tuottaja traumatisoi.


      • EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ NYT
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        LUE NY AINAKI MITÄ PUHUTAAN JA FAKTAA, ÄLÄ OLE SINISILMÄINEN. firma on siks pystys että kaveripiiri tulee ja jos jää pois syrjäytyy heistä. Sitä valtikka on helppo heiluttaa.JA USEIN OLEN HUOMANNUT,ETTÄ KUN TAINA ON NÖYRYYTTÄNYT JA JUST PAKOTETTAIS LOPETTAANLAPSI TULEE SIT TOISEN KERRA JA SANOO,ET TAINA OLI TOSI KIVA. No taas maksetaa 260 ja kohta taas taina on ollut häjy.ON SENTÄÄN KYSE VAIN HARRASTUKSESTA EIKÄ PARHAASTA PÄÄSTÄ, SISÄHARRASTUS KU ON. ja nuo väkisinvenytykset on ihan kielletyjä, voi pelossa venyttää selkärankansa tai lonkat piloille. Olen musikaalinen, taipuisa ja kauneudentajuinen, mutta tulee mieleen noissa tainan näytöksis et on vähä musiiki ei musikaalista.ON SANOTTAVA ,ettå sellaista rautalankamusiikkia järjestetään sellaisille jotka eivät pysty pääsemään muuten sisälle musiikinmaailmaan. Hyvä näin mutta jättäkä
        ööön ihmeessä tuon tanssisanan pois kun ne vääntelehtii ja repivät joka suuntaan itseään niis näytöksis.TEPSIN KISSOISTA SANOTTU NIIN NYT ETTÄ VÄÄNTELEHTIVÄT SIEL OTTELUITTEN VÄLISSÄ.


      • PUHDASSYDÄMINEN
        chrizuh kirjoitti:

        Hmm Hmm... no niiin. Olen itse käynyt tainalla n 7 vuotta.. Ja siinä välissä kävin funkyssa katsomassa että mikä meininki siellä. Mutta juu. mistäs aloittaisi. aivan. einsinnäkin, joku mainitsi että tainan kanssa ei voi olla läheisiä / ysätävsuhteita.. no juu. me ollaan tainan kanssa ku äiti ja tytär (hänen sanojensa mukaan) ja se nainen on kadehdittava ihminen. Tanssipaikasta muutama sana. Kolme päivää ennen kun tanssi alkoi elokuussa Taina sai tietää, että hän ei saa sitä paikkaa, jonka oli alunperin pitänyt saada, joten mielestäni julian tila on upea kolmessa pävässä aikaan saannos. Se on totta, että Taina voi välillä sanoa ikävästi, mutta hän ei koskaan hauku ketään.. Älkää ottako niin itseenne.. Esim. funkyssa, siellä opettaja oli ku joku helvetin lasten tarha opettaja "hyvä, siis te oootte ihan parhaita" plaaplaaplaa. eihän toi ole mitään opettamista. se on sitä että pidämpä oppilaani. Taina on kunnianhimoinen ja taitava opettaja Vaativa kylläkin, mutta se on opettavaista.. Jollet sä perkele nosta sitä jalkaa ylös, niin et sä koskaan veny, jos sä et pdä sitä saatanan vatsaas sisäs, niin sä et ikinä voi oppia tanssimaan HYVIN.

        Aivan, 15 vee tyttöjen pukeutumisesta. Taina on aina sanonu, että maalaisjärkeä saa käyttää. Monet asut ovat jokaisen tytön/pojan omasta vaatevalikoimista. Taina ei änge niitä vaatteita ja sano "sä laitat ton 3 cm minihameen, tai et tule koko showhun"
        Tainasta joko pitäää tai ei. Jos ei kestä huutaista, joka oikeesti on pelkkää faktaa, jos ei kestä sitä opettamista, jossa tosiaan oppii..

        Monessa tanssi koulussa on huonoa se, että siellä se ope vaan imartelee, vaikka ei olisikaan ollut ihmeellisempi, eihän siinä sitten jaksa enää kehittyä. Tainalta tulee loistavia ja intohimoisia tanssijoita, juuri sen takia, että Taina on vaativa.

        JA SIELLÄ ON ALKEIS JA JATKO RYHMÄT. KANNATTAA MENNÄ VARMAANKI SINNE ALKEISIIN, JOS EI JATKO TASOA OLE.

        huoh=) nmitä vielä.. tosiaan. teksti tuli omasta suustani, ja mielestäni taina on taitava ihminen. Jos hän ei osaisi opettaa ja rääkyisi siellä vain, niin ihme että studio on vielä pystyssä ja oppilaita riittää.

        christa kuittaa!

        JOS NYTKIN VIELÄ SAMAA MAATA SUN JUTTUS JA MIELIPITEESI, PELKÄÄN KAUHEESTI JOUTUVANI SUN TYÖPARIKSESI JOPA VAIN SAMAAN TALOON. PUHUT KUIN HUPUN SILMILLEPANNUT.JA KAIKKI TAINA KOVALAISEN FANITTAJAT PUHUU RUMAA, RIVON MIEHEN KIELTÄ, RAHAT KU MENEE JONKUN MUN KU TAINAN TANSSIN. ,NIIN NE MENEE p*****N.Puheet ku koviksilla ja mummojen ja muiden avuttomien potkijilla.Mutta hyväähän se taina tarkottaa, nytki suusta tulee, ei vaa uskalla ääneen kukaa sanoo.NÄKEE , ETTÄ KENEN TANSSIKOULUSSA ON OLLU.Ei o mitää eroo, onko koulumenestys huippu vai, pitääkö peruskoulusta mennä kymppiluokalle, sama tainan palvonta.PELKO ETTÄ MITÄ HUIPPU VALLASSA SITTE TEKEE ALAISIA KOHDELLESSA.


      • FAKTAA KAIKKI
        lolaa ihaileva kirjoitti:

        voi christa-kulta. olen ollut niis esityksis kattomas joulu ja kevätnäytöksis , älä puhu tasokkuudesta yhtää mitää ja kehu et me muualle, elei sul o tasoo. vVanhemmat ja isovanhemmat väliajalla tuohtuneet, et tota samaa meteliä ja riuhtomista ja kabaree-tyyppistä jopa pikkusilla toisinaan.Lapset uskovat et on hienoo, on päähän taottu."Se on vähä ku sadus"keisarin uudet vaatteet."Karmeen kovaa on meininki.Oikein paha olo jäi ku sinä vuonna kun se lolan oppilas istui pendon eteen, oli suruasu itse tainalla ja joku antoi seppelee ja sit hän heitti sen suruharson niskojaan taivasta kohti taivuttaen ja sit joko nauroi tai itki ja ihan suun liikeistä päätteli, et hohotti.Ei oppilaat eikä yleisöstä kukaan ymmärtänyt, mitä hän meinasi..No lola odugosa wallinkoski sponsoroinut paljon Show-tanssi kovalaista ja mietittiin, että oisko se ollut jotenkin siihen lolan oppilaan surulliseen tapahtumaa viite.Lola ei ainakaan ole rasisti.,hänen ihana sairaanhoitaja-äitinsä on rakkaudesta tummaihoiseen saanut kauniin tytölapse, lolan.

        oli KAUHEETA KU JOULUESITYKSESSÄ TULEE LAVALLE SURUPUKUINEN NAINEN JA SE OLI TAINA ITSE, JA SIT MUSTA HUNTU KASVOIL JA SYNKKÄ VALO. JÖKU POIKA TOSIAAN TOI KUKKASEPPELEEN TAINALLE JA SAMALLA HÄN HEITTI SURUHARSON KASVOILTAA JA HEITTI NISKOJAAN J AOHOTTI KASVOJA TAIVASTA KOHTI JA HOHOTTI TAI ITKI.tai nauroi, mutta pään heilaitus oli sama ku poistui tv-haastattelun lähtökuvassa ruudusta sanoen,"Kivittäkööt vaik mut".Kukaa ei oppilaistakaa tosiaan osannu kertoa, mikä oli homman nimi.Mutta haloo, siel oli vieraina ja esiintyjinä päiväkotiikäisiä!!!!!! Paha olo tuli kaikille.


    • Angel^^

      Ei kannata. Oon ite tainal, valitettavasti. ja se kiljuu, huutaa ja ärjyy meil joka päivä! Hei en ollu
      yhdissä harkois enkä pääse vimppaan näytökseeni. sit raahasin kamppeet 2 kertaa sinne, ja mul ei ees vastattu, se on kamalaa, ja ylihinnoteleua! Sit se välil kiroilee! Ja se on niin sotkusta et meil on ehkä 5-6 tanssii, ja kaikis eri vaatteet, kannattaa mennä ennemmin Mona Koivuselle. :)

      • Karkki1

        samaa mielt...sillä taina juutaa hirveesti!joka päivä!


      • Angel^^
        Karkki1 kirjoitti:

        samaa mielt...sillä taina juutaa hirveesti!joka päivä!

        Moih! ooks säkin Tainal?? Mä oon valitettavasti, se on kamala ärjyy, huutaa ja kiroaa joka tunti! Siis hirveää!!!! Sit se myös mäyssää karkkii tunnil, tai pistää jonkun oppilaistaan opettaa meitä, ja luulee olevansa mikäkin kuningatar. Muuten mis ryhmäs oot jos harrastat??

        -Angel-


      • Kokemusta on
        Angel^^ kirjoitti:

        Moih! ooks säkin Tainal?? Mä oon valitettavasti, se on kamala ärjyy, huutaa ja kiroaa joka tunti! Siis hirveää!!!! Sit se myös mäyssää karkkii tunnil, tai pistää jonkun oppilaistaan opettaa meitä, ja luulee olevansa mikäkin kuningatar. Muuten mis ryhmäs oot jos harrastat??

        -Angel-

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.


      • jeopjep
        Kokemusta on kirjoitti:

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.

        SALLIKAA MUN NAURAA!!! AHHAHAAHAA.A.. EI HELVETTI..:D KATEELLISET TÄÄLLÄ HAUKKUU TAINAA, KU EI LÖYDY SITÄ OPETTAMISEN TAITOA?? VOIVOI. OTAN OSAA.. olettepa te aikuismaisia kun täällä suomi24:n keskustelufoorumilla tuutte pätee..:D joo.. kaikkitietävät.. !


      • VOITEITÄ
        jeopjep kirjoitti:

        SALLIKAA MUN NAURAA!!! AHHAHAAHAA.A.. EI HELVETTI..:D KATEELLISET TÄÄLLÄ HAUKKUU TAINAA, KU EI LÖYDY SITÄ OPETTAMISEN TAITOA?? VOIVOI. OTAN OSAA.. olettepa te aikuismaisia kun täällä suomi24:n keskustelufoorumilla tuutte pätee..:D joo.. kaikkitietävät.. !

        "Taina on Turun Discoqueen, virallinen primadonna ja persoona joka tunnetaan. Tainan ura kattaa showkultturin monet puolet laulajan uraa Sitruunapippuri-yhtyeessä myöden.
        Suomen ensimmäisen Showtanssistudion perustettuaan Taina on johdattanut oppilasryhmänsä showtanssin Suomen mestaruuksiin ja lukuisiin teatteriproduktioihin ja tilaisuuksiin, unohtamatta tanssimisen ilon levittämistä jo useille sadoille turkulaisille. Mm. joka vuotinen joulushow Turun Kaupunginteatterissa on ollut loppuunmyyty jo vuosien ajan.
        Showtanssin trendit päivitetään Los Angelsin parhaimmilta tanssistudioilta vähintään kerran vuodessa myös Turkuun. Taina onkin tuttu näky L.A:n studioilla samasssa ryhmässä paikallisten huipputanssijoiden kanssa. Matkolta on kertynyt komea joukko uusia ja ystäviä ja nimekkäitä tanssivaikuttajia tuottajista huippuartistien taustatanssijoihin."


        SIINÄ TEILLE FAKTAA


      • Sipuli 73
        VOITEITÄ kirjoitti:

        "Taina on Turun Discoqueen, virallinen primadonna ja persoona joka tunnetaan. Tainan ura kattaa showkultturin monet puolet laulajan uraa Sitruunapippuri-yhtyeessä myöden.
        Suomen ensimmäisen Showtanssistudion perustettuaan Taina on johdattanut oppilasryhmänsä showtanssin Suomen mestaruuksiin ja lukuisiin teatteriproduktioihin ja tilaisuuksiin, unohtamatta tanssimisen ilon levittämistä jo useille sadoille turkulaisille. Mm. joka vuotinen joulushow Turun Kaupunginteatterissa on ollut loppuunmyyty jo vuosien ajan.
        Showtanssin trendit päivitetään Los Angelsin parhaimmilta tanssistudioilta vähintään kerran vuodessa myös Turkuun. Taina onkin tuttu näky L.A:n studioilla samasssa ryhmässä paikallisten huipputanssijoiden kanssa. Matkolta on kertynyt komea joukko uusia ja ystäviä ja nimekkäitä tanssivaikuttajia tuottajista huippuartistien taustatanssijoihin."


        SIINÄ TEILLE FAKTAA

        Tämä edellinen teksti (joka muuten on suoraan lainattu Tainan nettisivuilta eli on mainostoimiston laatimaa) antaa kyllä hienon kuvan, mutta ei valitettavasti vastaa todellisuutta. Itse primadonna ei edes varmasti osaisi kyseistä tekstiä laatia, se kun sisältää oikeata , kunnon kieltä ilman kirosanoja ja suomenkielen räkimistä ulos. Taitaisi jo pelkästään sana primadonna teettää vaikeuksia sanoa oikein. No, tanssi on kuitenkin upea laji, toivottavasti kaikki löytävät oman paikkansa.


      • Kokemusta on, sekä Tainalta...
        Sipuli 73 kirjoitti:

        Tämä edellinen teksti (joka muuten on suoraan lainattu Tainan nettisivuilta eli on mainostoimiston laatimaa) antaa kyllä hienon kuvan, mutta ei valitettavasti vastaa todellisuutta. Itse primadonna ei edes varmasti osaisi kyseistä tekstiä laatia, se kun sisältää oikeata , kunnon kieltä ilman kirosanoja ja suomenkielen räkimistä ulos. Taitaisi jo pelkästään sana primadonna teettää vaikeuksia sanoa oikein. No, tanssi on kuitenkin upea laji, toivottavasti kaikki löytävät oman paikkansa.

        Voi luoja. Tä on niin ikuinen kiistelynaihe. "Kannattaa vaihtaa Mona Koivuselle." Vai kannattaa.. Itse vaihdoin vuosi sitten sinne.. tanssitunnit kestivät 45-50 min, välissä oli ylipitkiä juomataukoja, samaa sarjaa tehdään koko kausi, samat liikkeet joka vuosi(olen kyllä nähnyt monia näytöksiä dvd:ltä).. mitä vielä. Helv. kamalat paljettiyökötykset esityksissä, kaikki vaatteet joutuu itse ompelemaan ja MAKSAMAAN ITSE! Näin ei Tainalla ole. Opetus Koivusella oli todella tylsää, esityksissä samat naamat ovat vuodesta toiseen eturivissä.. siis mitä vielä. Tuossa oli mielestäni jo tarpeeksi. Tainalla panostetaan esityksissä vaatteisiin, monipuolisuuteen, meikkeihin ja kampauksiin. Ja ennen kaikkea loistaviin tanssisarjoihin. Kuinka monta kertaa on vuoden sisällä nähty Mona Koivusen tanssijat esiintymässä esim. Myllyssä, baareissa, autoliikkeissä jne..? Jos Tainalla keskityt tunneilla ja sinusta näkee että haluat kehittyä ja panostaa tanssiin, pääset myös näyttämään taitosi eli esiintymään lukuisiin tilaisuuksiin ympäri Turkua! Itse valitsen mieluummin laadukkaan opetuksen ja tehokkaat tunnit, sekä esiintymiset, kuin paljettihelvetin ja samat kaavat vuodesta toiseen. Taina Kovalainen on ykkönen Turun tanssikouluista, siitä ei pääse mihinkään!


      • Mmmmmmm
        Kokemusta on, sekä Tainalta... kirjoitti:

        Voi luoja. Tä on niin ikuinen kiistelynaihe. "Kannattaa vaihtaa Mona Koivuselle." Vai kannattaa.. Itse vaihdoin vuosi sitten sinne.. tanssitunnit kestivät 45-50 min, välissä oli ylipitkiä juomataukoja, samaa sarjaa tehdään koko kausi, samat liikkeet joka vuosi(olen kyllä nähnyt monia näytöksiä dvd:ltä).. mitä vielä. Helv. kamalat paljettiyökötykset esityksissä, kaikki vaatteet joutuu itse ompelemaan ja MAKSAMAAN ITSE! Näin ei Tainalla ole. Opetus Koivusella oli todella tylsää, esityksissä samat naamat ovat vuodesta toiseen eturivissä.. siis mitä vielä. Tuossa oli mielestäni jo tarpeeksi. Tainalla panostetaan esityksissä vaatteisiin, monipuolisuuteen, meikkeihin ja kampauksiin. Ja ennen kaikkea loistaviin tanssisarjoihin. Kuinka monta kertaa on vuoden sisällä nähty Mona Koivusen tanssijat esiintymässä esim. Myllyssä, baareissa, autoliikkeissä jne..? Jos Tainalla keskityt tunneilla ja sinusta näkee että haluat kehittyä ja panostaa tanssiin, pääset myös näyttämään taitosi eli esiintymään lukuisiin tilaisuuksiin ympäri Turkua! Itse valitsen mieluummin laadukkaan opetuksen ja tehokkaat tunnit, sekä esiintymiset, kuin paljettihelvetin ja samat kaavat vuodesta toiseen. Taina Kovalainen on ykkönen Turun tanssikouluista, siitä ei pääse mihinkään!

        Tää kysymys on näköjään oikeasti ollu kauan esillä.. kannattaako sitä mennä Tainal vai ei?! Oon käyny Tainal jo vuoden. Ihan hemmetin loistava ja kannustava opettaja. Mut en kyl siitä ala kiistelee ettei se ihan kahjo olis XD Kai se on makukysymys sit vaan. Oon käyny myös Monal. Ja siihen sanon vaan ku joku kirjoitti ettei Taina muka pidä ite tunteja.. bullshit. Koko vuoden aikana Taina on ollu kaks kertaa pois ja tunnit on minutilleen pidetty loppuun, toisin ku Monal, mis Minna juoruu kymmenen minsaa ensin ja sit viis minsaa viel huutaa nimiä ja kaiken lisäks lopettaa tunnit paljon aikaisemmin. En ole mikään Tainan himofani, ja tiedän Tainast tosi sairaita juttuja.. mut eks kaikki hyvin taiteelliset ihmiset oo vähän sekoja?! :) btw, ei oo ikinä tylsää tunnil ;) kannattaa koittaa ennen ku moittii..


      • dancelove
        Kokemusta on kirjoitti:

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.

        Kun on alottanut tainan on hyvin vihainen sille koska se rääkkää tosii paljon. enkä väitä ettei se huuda ihmisille. mut miksköhän se huutaa? luultavasti teet jotain väärin tai maleksit ympäri salia! kannattais ryhdistäytyy ja ajatella asiaa monelta kulmalta. on taina mullekki huutanu monest, mut sou what! sielhän opitaan tanssimaan ja edistymään paremmaks ihmiseks. Nytki taina on hommannnu meil keikan hansatorilla, joten tulkaa vaan katto 4.5 ja 5.5. nii et vituttaaks?


      • danssare
        dancelove kirjoitti:

        Kun on alottanut tainan on hyvin vihainen sille koska se rääkkää tosii paljon. enkä väitä ettei se huuda ihmisille. mut miksköhän se huutaa? luultavasti teet jotain väärin tai maleksit ympäri salia! kannattais ryhdistäytyy ja ajatella asiaa monelta kulmalta. on taina mullekki huutanu monest, mut sou what! sielhän opitaan tanssimaan ja edistymään paremmaks ihmiseks. Nytki taina on hommannnu meil keikan hansatorilla, joten tulkaa vaan katto 4.5 ja 5.5. nii et vituttaaks?

        No totta. Vaikka Taina välil huutaa ni sil se saa kaikki tekee jotain. Se tekee ihan sairaasti duunii kaikkien näytösten eteen. Ja ite oon käyny kattomas 3 eri tanssipaikan näytöksii ja on alkanu jo nukuttaa. Tainan näytöksis ei oo mitään valitaukoi ja 10 min selostuksii. Se pitää sen koko shown elävänä ! Taina on oikeesti paras ! uskokaa vaan ! JA KAIKKI HANSAAN 4.5 ja 5.5


      • jepjep..
        dancelove kirjoitti:

        Kun on alottanut tainan on hyvin vihainen sille koska se rääkkää tosii paljon. enkä väitä ettei se huuda ihmisille. mut miksköhän se huutaa? luultavasti teet jotain väärin tai maleksit ympäri salia! kannattais ryhdistäytyy ja ajatella asiaa monelta kulmalta. on taina mullekki huutanu monest, mut sou what! sielhän opitaan tanssimaan ja edistymään paremmaks ihmiseks. Nytki taina on hommannnu meil keikan hansatorilla, joten tulkaa vaan katto 4.5 ja 5.5. nii et vituttaaks?

        "sielhän opitaan tanssimaan ja edistymään paremmaks ihmiseks. Nytki taina on hommannnu meil keikan hansatorilla, joten tulkaa vaan katto 4.5 ja 5.5. nii et vituttaaks?"

        jep, paremmaks ihmiseks siel kehitytään.. sure... ja taina lienee se ihmisistä parhain itse? viimeiseen kysymykseesi on pakko vastata, että hansatorin keikkanne ei muuten "vituta" yhtään.. ;)


      • aijaa..
        Karkki1 kirjoitti:

        samaa mielt...sillä taina juutaa hirveesti!joka päivä!

        taina ei kyllä todellakaan huuda joka päivä ja vaikka se välillä huutais ja sä siiä sitten rupeisit pillittään ni oisit tosi tyhmä. sillä taina tahtoo vaan että me kehitytään ja tullaan hyviks tanssioiks... et sillee.


      • Saimi 1
        aijaa.. kirjoitti:

        taina ei kyllä todellakaan huuda joka päivä ja vaikka se välillä huutais ja sä siiä sitten rupeisit pillittään ni oisit tosi tyhmä. sillä taina tahtoo vaan että me kehitytään ja tullaan hyviks tanssioiks... et sillee.

        esim. Myllyssä, baareissa, autoliikkeissä jne..? ...Tuo oli lainaus edellisestä mailista..kukahan oikea tanssija haluaa keikan esim. Myllyssä, baareissa, autoliikkeissä jne..? Voi voi, kyllä ne oikeat, hyvät keikat on jossain ihan muualla.Sellaisissa tanssijoita arvostetaan ja niistä myös maksetaan, ei pelkästään tanssinopettaja kääri rahoja omaan hihaansa.. No, kyllä sen näki kuka vei discotanssin SM-mitalit 2007 tälläkin kertaa, ei ENSIMMÄISTÄKÄÄN kyseisen opettajan oppilasta näkynyt palkintoa saamassa, kertoo kyllä HUOM opetuksen ! tasosta sekin.


      • cccccccccccccc
        Kokemusta on kirjoitti:

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.

        Samaa mieltä olen sun kanssa!Itse kävin Kovalaisella jonkin aikaa ja vaihdoin sitten Funkyyn,jossa on todellakin paljon kivempaa käydä! Opettajat on mukavia ja hyviä opettamaan,tilat ovat siistit ja avarat ja ennenkaikkea tunneilla on hyvä fiilis.Taina oli todella pelottava tapaus,joten ei paljoa huvittanut käydä enää siellä..muistan kuinka sai kerran sanomisellaan ja julkisella haukkumisellaan yhden tytön itkemäänkin.Itse onneksi säästyin pahimmilta kiukuilta,mutta tuntui tosi pahalta esim.ton tytön puolesta.En ole itse enää mikään teini vaan päälle parikymppinen,ja mulla kyllä järki sanoo,että mikä on normaalia ja mikä ei..Tainan kiukkuilu ei ollu normaalia eikä sitä tarvinnut sietää..siksi vaihdoin ja tyytyväinen olen.Se on kyllä ihan totta,että hän on kyllä taitava opettaja ja innovatiivinen..sitä ei voi kieltää,mutta ei se riitä.Jos Taina kohtelisi kasvattejaan vähän paremmin ja jättäisi ne kiukuttelut kotiinsa niin homma olisi ihan erilaista..


      • lylaxx

        Onko kukaan käynyt Mona Koivusen tunneilla? Jos olette käynyt niin oletteko tykänneet? Minkä hintainen on ja onko Mona hyvä opettaja? Millaisia eri tanssiryhmiä on ja onko mitään vaatimuksia tai suosituksia, että kuinka lahjakas tanssija on oltava ennen kuin voi aloittaa Monalla?


      • krissseh
        lylaxx kirjoitti:

        Onko kukaan käynyt Mona Koivusen tunneilla? Jos olette käynyt niin oletteko tykänneet? Minkä hintainen on ja onko Mona hyvä opettaja? Millaisia eri tanssiryhmiä on ja onko mitään vaatimuksia tai suosituksia, että kuinka lahjakas tanssija on oltava ennen kuin voi aloittaa Monalla?

        oon ollu yli kymmenen vuotta koivusella tanssimas. oon koittanu kaikkii mahdolllisii ryhmii ja tunnit on ollu kivoja jne. mut jos haluu kehittyy ja päästä eteenpäin tai esiintymään ni koivuselta ei pääse ellei oo esiintyväs ryhmäs jonne on "pääsykokeet".
        mona pitää ite vaan muutaman tunnin viikossa jazz-tanssii ja minna pitää suurimman osan tunneista. joku oliki kirjottanu ku oli käyny minnan tunneil et tehdään aina samaa koreografiaa koko lukukausi ja esitykset on aina samallaisia. oon ihan samaa mieltä et ärsyttävää ku liikkeet on usein samoja kaikis sarjoissa ja näytökset menee aina samn kaavan mukaan. mul on ollu kivaa ku oon tuol käyny tanssimas mut nyt oon menos tainal kokeilemaa ku pakko nähä ite millast siel tunneil on ku kuulee niin ristiriitast juttuu. mut kyl kannattaa monal käydä siel on alkeisryhmist edistyneisiin et ei oo tarvinu ola koskaan tanssinu mitään jos menee esim alkeisryhmään :))tunteja on vaik mitä erilaisia; hiphoppii, streettii, jazzii ,showta, discoo ,showsalsaa, modernii, balettii ja yhdistetty disco/hiphop. jos haluaa "vaan" harrastaa niin tonne kannattaa mennä. ihmsiet on mukavia ja opetukses kaikki pysyy kärryillä.


      • jassujassujassu

        herran jumala , ihmiset tulee tänne valittaa et "taina kiroilee, nössönnössön" onko se laissa kiellettyä ? oikeesti jos leikitään et ootte vaisk 15 koska en tiiä ikiänne ja ette koskaa oo kuullu ihmisen kiroilevan ni on jo aikaki, ja jos luulette selviävänne elämästä ilman kirosanankirosanaa, ni tervemenoo tulkaa kertomaa mullekkin jos onnistutte! kiiitos hei !


      • määvaan
        krissseh kirjoitti:

        oon ollu yli kymmenen vuotta koivusella tanssimas. oon koittanu kaikkii mahdolllisii ryhmii ja tunnit on ollu kivoja jne. mut jos haluu kehittyy ja päästä eteenpäin tai esiintymään ni koivuselta ei pääse ellei oo esiintyväs ryhmäs jonne on "pääsykokeet".
        mona pitää ite vaan muutaman tunnin viikossa jazz-tanssii ja minna pitää suurimman osan tunneista. joku oliki kirjottanu ku oli käyny minnan tunneil et tehdään aina samaa koreografiaa koko lukukausi ja esitykset on aina samallaisia. oon ihan samaa mieltä et ärsyttävää ku liikkeet on usein samoja kaikis sarjoissa ja näytökset menee aina samn kaavan mukaan. mul on ollu kivaa ku oon tuol käyny tanssimas mut nyt oon menos tainal kokeilemaa ku pakko nähä ite millast siel tunneil on ku kuulee niin ristiriitast juttuu. mut kyl kannattaa monal käydä siel on alkeisryhmist edistyneisiin et ei oo tarvinu ola koskaan tanssinu mitään jos menee esim alkeisryhmään :))tunteja on vaik mitä erilaisia; hiphoppii, streettii, jazzii ,showta, discoo ,showsalsaa, modernii, balettii ja yhdistetty disco/hiphop. jos haluaa "vaan" harrastaa niin tonne kannattaa mennä. ihmsiet on mukavia ja opetukses kaikki pysyy kärryillä.

        nii paskat joku taina kovalaisen tanssikoulu.
        mona koivusel saa esiintyy ja tuol ei vissii :o

        ja en kestäis sellast huutamist mitä täs nyt on kerrottu..

        Minna on paras ope


      • luminae
        jeopjep kirjoitti:

        SALLIKAA MUN NAURAA!!! AHHAHAAHAA.A.. EI HELVETTI..:D KATEELLISET TÄÄLLÄ HAUKKUU TAINAA, KU EI LÖYDY SITÄ OPETTAMISEN TAITOA?? VOIVOI. OTAN OSAA.. olettepa te aikuismaisia kun täällä suomi24:n keskustelufoorumilla tuutte pätee..:D joo.. kaikkitietävät.. !

        Mä luin näitä viestejä silmät vesissä nauraen.
        Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran että olen nyt käynyt Tainalla tanssimassa jonkin aikaa. Ennen kuin menin, vanhempani varoittivat kyseisestä leidistä sen verran, ettei kannata sitten ottaa itseensä jos tulee huutamista.
        Rakastuin naiseen ensisilmäyksellä: Räväkkä ja räiskyvä persoona, joka rakastaa ja tietää mitä tekee. Taina ei kiertele puheissaan ja se on omasta mielestäni hyvä, koska on naurettavaa valehdella huonolle tanssijalle tämän olevan hyvä. En puolustele naisen käytöstä mitenkään, se ei ole mun asiani, mutta oma mielipiteeni on että asia on joko niin tai näin eikä toisinpäin!
        Toisaalta jos haluaa yhtään raottaa silmiään niin voi ehkä mahdollisesti tajuta myös sen, että Taina kehuu ja kannustaa oppilaitaan parempaan ja palkitsee parhaimmat. Jos sinä seisot siellä takarivissä ilman huomiota, on se ihan oma asiasi ja siinä vaiheessa kannattaa harkita lajin vaihtoa.

        Tiivistettynä siis, katkerat kommentit haiskahtavat vähän siltä, että ruudun takana on ollut henkilö, joka a)luulee itsestään liikoja, b)ei kestä kritiikkiä c)ei tiedä mitä itseironia tarkoittaa d)ei omaa hullua huumorintajua e)on kateellinen yms..
        Meidän tanssiryhmästä lähti viidennen tunnin jälkeen kotiin yks paksu, 40 muidu joka alko avautumaan Tainalle. Mun mielestä hieno juttu.

        MAKE YOUR WAY OR DO YOUR TIME.
        Se on ihan ittestä kiinni.

        Ah, kiitos, pääsin itekki purkautumaan. Ahdistaa tollanen ihmeen suomi24 saitilla avautuminen ja muiden mielipiteiden arvostelu.
        Siellä se Taina on, Läntisellä pitkäkadulla, menkää sinne kertomaan mitä mieltä olette.

        nimim. Eturivin apina


      • käynyt..
        cccccccccccccc kirjoitti:

        Samaa mieltä olen sun kanssa!Itse kävin Kovalaisella jonkin aikaa ja vaihdoin sitten Funkyyn,jossa on todellakin paljon kivempaa käydä! Opettajat on mukavia ja hyviä opettamaan,tilat ovat siistit ja avarat ja ennenkaikkea tunneilla on hyvä fiilis.Taina oli todella pelottava tapaus,joten ei paljoa huvittanut käydä enää siellä..muistan kuinka sai kerran sanomisellaan ja julkisella haukkumisellaan yhden tytön itkemäänkin.Itse onneksi säästyin pahimmilta kiukuilta,mutta tuntui tosi pahalta esim.ton tytön puolesta.En ole itse enää mikään teini vaan päälle parikymppinen,ja mulla kyllä järki sanoo,että mikä on normaalia ja mikä ei..Tainan kiukkuilu ei ollu normaalia eikä sitä tarvinnut sietää..siksi vaihdoin ja tyytyväinen olen.Se on kyllä ihan totta,että hän on kyllä taitava opettaja ja innovatiivinen..sitä ei voi kieltää,mutta ei se riitä.Jos Taina kohtelisi kasvattejaan vähän paremmin ja jättäisi ne kiukuttelut kotiinsa niin homma olisi ihan erilaista..

        sanoit viestissäsi
        "muistan kuinka sai kerran sanomisellaan ja julkisella haukkumisellaan yhden tytön itkemäänkin.Itse onneksi säästyin pahimmilta kiukuilta,mutta tuntui tosi pahalta esim.ton tytön puolesta."

        tulee ihan oma tapaus mieleen.. nöyryytti mua koko ryhmän edessä. voitte arvata kävinkö tunneilla enää sen jälkeen. pissa noussu päähän tainalla, ei voi muuta sanoa.

        tanssia on edelleen ikävä.


      • Tainataastaas
        määvaan kirjoitti:

        nii paskat joku taina kovalaisen tanssikoulu.
        mona koivusel saa esiintyy ja tuol ei vissii :o

        ja en kestäis sellast huutamist mitä täs nyt on kerrottu..

        Minna on paras ope

        Anteeks vaan, mut Tainalla on omat kevät-ja joulunäytöksensä, joihin pääsee kaikki koulun oppilaat, jotka ovat halukkaita.


      • OMIN SILMIN NÄHTYÄ

        Olit viisas nuori, ku huomasit.Olen kyllä juhliaan nähny ja kaikki olleet samanlaisia, paljon yhtä ja samaa musiikkia ja merkillistä huitomista ja veuhkamista , kauneus puuttuu. Vanhemmat, mummit ja kummit täyttää salin. Lapsista on ihanaa ku joku katsoo ja me aikuiset annamme sen nautinNon.Itse en kouluaikanani juhlissa paljon muuta ku suuta liikutin laulaessa ja roolit oli niin, et lavalla vaan.KOKO AJAN SEURASIN,KATSOOKO ISKÄ.Homma rullaa ku joukkoon on menny ja kaverit ja ystävät on tullu, syrjäytyy jos jää pois. On se helppo käyttää valtikkaa, ellei omatunto sano mitään.250 e puol vuotta ja sit viel SHOW-TANSSI KOVALAINEN VAATTEET .KOUKKUUN JOUTUNEENA KU AINA PITÄÄ PÄÄSTÄ KU OSA YSTÄVISTÄ MENEE AINA.


      • huonoa seurausta
        jeopjep kirjoitti:

        SALLIKAA MUN NAURAA!!! AHHAHAAHAA.A.. EI HELVETTI..:D KATEELLISET TÄÄLLÄ HAUKKUU TAINAA, KU EI LÖYDY SITÄ OPETTAMISEN TAITOA?? VOIVOI. OTAN OSAA.. olettepa te aikuismaisia kun täällä suomi24:n keskustelufoorumilla tuutte pätee..:D joo.. kaikkitietävät.. !

        LJa mistä tanssin opettamisest puhut. Olemme kyllä oikein näytöksiissä oleet ja silloinhan hyvaaa ja parasta esitetään.Siinä ne marssii ja punnertaa maassa välillä ku vankilakundit.Ei muuta ku melussa huitovat ja nykivät pakonomaisen näköisesti raajojaan.Meidänki siel.Lue lehtien palstat ja ajankohtaiskakkosten videot viime kuukausilta ja jos vielä ääni kellossa on ihkuttava ja hurraa-huutoinen, etsi terapeutti jos yhdyt taina kovalaisen sairaisiin ajatuksiin esim. vammaisuudesta.Nythän on bolemiikkia tainan kissoista siel tepsis. ,ku ne on puettu jotenki kabaree-tyylisesti ja suusta tulee mitä rumuuksia sattuu.Joku kehotti tepsiin tänään pitään yhteyt, jotenki ei sovi kuulemma urheiluhenkeen. Ainaki tänään on kaikkial siit amerikkalaisesta 58-v pedofiilista ja kuvaki mtv-3 palstoilla muistutti samaa pukeutumista pikkutytöl, joka pedofilijutus.Se oli sellainen manga-tyylinen pukeutuminen, ihan lapsen vartalo, mut mustat saappaat puoli reiteen kuten noilki tepsin kissoil.Olen huomannut et tommoiset 50-60 v. miehet kovasti pitävät noista lapsenkasvoisista manga-tytöistä ja lukevat niit japanilaiisii lehtii.Nil ei o kyl perheitä, ovat kai säilyneet lapsenomaisina tai sit muuta.Siin pedofiilijutussa se kuvamateriaali oli just tommoinen pikkutytöjä aikuisen naisen saappaissa.Oli yks dokumentti jossa eräs gynegologi aina erään toimenpiteen yhteydes pakotti tytön kävelemään vastaanottohuoneessa puolireiteen ulottuvis, mustis saappais.Todetittiin hyvin sairaaksi yksilöksi se lääkäri oikeudessa.Pienet ihailevat noita tepsin kissoja, ovat vähä idolei kuten taina kovalainen. Hyvin vaarallista,ku haluaisivat pukeutua kovin nuorina tohon tyyliin ja kotona tulee siitä kovasti kasvatusvaivaa.


      • monenlaista kovuutta
        Kokemusta on kirjoitti:

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.

        Olet viisas kun jo tuolloin näit totuuden.Kärsimystä ja ihan henkinen väkivalta kait se on kyseessä jos nuori raukka saadaan tyhmään touhuun koukkuun.Julia oli hirveä ku ei wc..tä tainalla, ei välittäny.Monet lapset on kasvatettu että on ihan törkee jos salaa toisen omaisuut käyttää. Toiset kyl meni ku varas yöl finnkinon vessaa, mut jonka naama tunnetaan ei voi mennä ku naamari herättäis epäilyn.Ku on pissat kintuis , niin siin tulee isompiki hätä samal jopa pikkareihin asti ku pelko et kuulee."hei, hei show-tanssil ei kuulu tän wc.N käyttö, eiu maksa edes paperii..Miksette ilmoita viranomaisille ,joku äiti vaati."KUULKAAHAN ROUVA, VOIN KERTOA ETTÄ PIRUT SAA PERÄÄNSÄ JOS TAINAN SUUTUTTAA." No aina on ollu hirmuhallitsijoita.JOS AIKUINEN IHMINEN KIELTÄYTYY VASTUUSTA PYYNNÖISTÄ HUOLIMATTA, NII MITÄ TEHDÄ. jA KERTOOHAN SEJOTAI, SANO." NO KU NOIN ELÄÄ, JÄÄ SITÄ RAHAAA SIJOITUSASUNTOIHIN.,nyt huomaa.


      • breivik-vaara tommos
        dancelove kirjoitti:

        Kun on alottanut tainan on hyvin vihainen sille koska se rääkkää tosii paljon. enkä väitä ettei se huuda ihmisille. mut miksköhän se huutaa? luultavasti teet jotain väärin tai maleksit ympäri salia! kannattais ryhdistäytyy ja ajatella asiaa monelta kulmalta. on taina mullekki huutanu monest, mut sou what! sielhän opitaan tanssimaan ja edistymään paremmaks ihmiseks. Nytki taina on hommannnu meil keikan hansatorilla, joten tulkaa vaan katto 4.5 ja 5.5. nii et vituttaaks?

        MITEN SIKAMAISTA PUHETTA, JOS VIEL TYTÖLTÄ NII NHYI HITSI MIKÄ TYYPPI. kovis oot, pelätä saa .Nuo joiLta V......... JA KAIKKEA TÖRKYÄ TULEE KU SAMMAKOITA BUSSEIS NÄKEE JA NE RETTELÖI KULJETTAJAN KANSSAKI JA HAISTATTELEE. Ölen minäki kuullut tainan lemmikkien puhetta p...., v.... on tiheään jutellessa ihan mukiinmenevistäki jutuist.MUT NY YMMÄRRÄN ETTÄ KOVIS SIEL PITÄÄ OLLA JA joku aika pieni sano, että minä kyllä olen tainaa vastaan ,mutta on niin häpeä olla heikkojen puolella nii en sano kenellekään sitä.,että vammaisia ei saa sortaa.


      • ESIKUVAPELKO
        Kokemusta on kirjoitti:

        Luin huvitteuneena näitä viestejä ensimmäistä kertaa ja totesin tämän sairaan yksilön onnistuneen ainakin yhdessä tavoitteessaan. Saada vielä viattomien pikkutyttöjen ehdoton ihalilu osakseen kiroilemalla ja tuppautumalla äitihahmoksi. Millaisen esimerkin hän antaa opetuksesta ja opettajana olemisesta.. ala-arvoista käyttäytymistä jo vain äiti-ihmisenäkin! Tunnit ovat usein peruttuja tai sijaisten vetämiä ( Taina "kipeänä" ), tunnit alkavat myöhässä ja lukukausi kestää lyhyemmän ajan kuin muilla vaativan tason tanssikouluilla. Yleisellä paikoilla tämä sisupussi huutaa, heiluu ja kiroilee kaikille tielleen tuleville - sekä aikuisille että lapsille, myös omilleen valitettavasti. Teille ketkä haette laadukkaita tunteja, henkisesti tasapainoisia opettajia sekä jatkuvuutta tanssiopinnoissanne - katsokaa kaikkialta muualta kuin Julian talosta, sieltä ette saa kuin ison laskun ja pahaa mieltä lapsillenne.

        PSYKOLOGIASSA PUHUTAAN MAANIS-DEPRESSIIVISYYDESTÄ. Monet väittävät se on sitä ku ny on oikein hyväll tuulel ja sit simahtaa pika puoliin ja lähes raivon partaalla. Opetustehtävässä ja lasten kasvatuksessa eisaa olla. Esim kouluterveydenhoitajan tehtävä on valvoa,ettei opettajat käyttäydy tuulellakäyvä-tyyliin ja on ilmoitusvelvollisuus. Eikä kenellekään saa sanoo että ellet taivu , tulen sun päälle istumaan, Sama se on ku seinille huutais ja neuvois kuinka, jos on kivisydäminen, tunteeton. tAAS NE SAMAT RAAKUUDET TEKEE, VAIKKA SAIS SAKOT TAI EHDOLLISTA. Eikä ihminen muutu ennenku haudassa. Mutta se on sanottava jokaiselle tulee päivä jolloin kohtaa vahvempansa, ennemmin tai myöhemmin, vuosikymmenet jillakin menee , mutta sitä suurempi lista käsiteltävänä,


    • yks typsy

      taina on aivan mahtava kantaa mennä ite oon nyt käynyt neljätuntii starateinejen keskitasos ja mä pidin paljon

    • hhele

      joo tota hip hoppi on kivaa, mut taina ei vaan opeta sitä. siel on joku eri opettaja. joo oon käyny tainal noin 3 vuotta. ja kivaa on!! :D

      • krissseh

        nii piti viel kysyy et onk tainal jatkotaso kauheen vaikee? ku oon alottamas siel ja en tiiä meenkö jatkoon vai alkeisiin..


      • Jjep
        krissseh kirjoitti:

        nii piti viel kysyy et onk tainal jatkotaso kauheen vaikee? ku oon alottamas siel ja en tiiä meenkö jatkoon vai alkeisiin..

        kannattaa oikeessti kokeilla monipuolisesti tanssikouluja. niitä kuitenkin turussa riittää, on Funky, Kovalainen, Koivunen, Turun seudun tanssioppilaitos. Ei kannata tyytyä 1. paikkaan mis testaa.
        Itse kyl täytyy puhua Funkyn puolesta. Itse siellä käyn (aloitin viime syksynä), ja olen pitänyt opetuksen tasoa korkeana. funkylla tehdään paljon muutakin tunneilla, kuin loppusarjaa ja vatsalihaksia. tekniikka on tärkeä osa tanssia, ja taina ei ainakaan kovin aktiivisesti opeta sitä. jalka nousee, kun on voimaa ja tekniikkaa nostaa se. Lisäksi funkylla on useita mukavia opettajia, eikä yksi pahasuinen ämmä opeta kaikkia tunteja. onpahan ainakin vara valita. funkyn lukkari on lisäksi monipuolisempi kuin kovalaisella. moni tainaan pettynyt tyttö on tullut funkyn remmiiin, tainan kohdeltua heitä ehdottoman väärin. Funkylla on iloinen ja reipas asenne ja Jessi on huippu tyyppi ja säihkyvän ihanainen opettaja, joka saa kaikki innostumaan tunneilla. jessillä on vielä ihan sairaan hyviä kuntoilutuntejaki, ei vaan pelkkää vatsaa.


      • Yhä enemmän
        Jjep kirjoitti:

        kannattaa oikeessti kokeilla monipuolisesti tanssikouluja. niitä kuitenkin turussa riittää, on Funky, Kovalainen, Koivunen, Turun seudun tanssioppilaitos. Ei kannata tyytyä 1. paikkaan mis testaa.
        Itse kyl täytyy puhua Funkyn puolesta. Itse siellä käyn (aloitin viime syksynä), ja olen pitänyt opetuksen tasoa korkeana. funkylla tehdään paljon muutakin tunneilla, kuin loppusarjaa ja vatsalihaksia. tekniikka on tärkeä osa tanssia, ja taina ei ainakaan kovin aktiivisesti opeta sitä. jalka nousee, kun on voimaa ja tekniikkaa nostaa se. Lisäksi funkylla on useita mukavia opettajia, eikä yksi pahasuinen ämmä opeta kaikkia tunteja. onpahan ainakin vara valita. funkyn lukkari on lisäksi monipuolisempi kuin kovalaisella. moni tainaan pettynyt tyttö on tullut funkyn remmiiin, tainan kohdeltua heitä ehdottoman väärin. Funkylla on iloinen ja reipas asenne ja Jessi on huippu tyyppi ja säihkyvän ihanainen opettaja, joka saa kaikki innostumaan tunneilla. jessillä on vielä ihan sairaan hyviä kuntoilutuntejaki, ei vaan pelkkää vatsaa.

        Taina on kuulemma tuomittu viime kesänä pahoinpitelystäkin..Ja tällainen henkilö opettaa lapsia tanssimaan !! En ainakaan omiani veisi jos lapsia olisi.


      • chokolado
        Yhä enemmän kirjoitti:

        Taina on kuulemma tuomittu viime kesänä pahoinpitelystäkin..Ja tällainen henkilö opettaa lapsia tanssimaan !! En ainakaan omiani veisi jos lapsia olisi.

        Höpsis pöpsis pimpeli pompeli!
        Tää on ihan pelkkää puppua!

        Oon itte käyny Tainalla vasta vuoden ja olen kokeillu erillaisia tanssityylejä melkein 10 eri koulussa oon 12 vuotta harrastanu tanssia ja olen sitä mieltä et Turussa parhaimmat on ehdottomasti Taina Kovalainen ja Raija Lehmussaari!

        Molemmat on kovan luokan tasoisia. On totta että Taina laittaa välillä muita vetämään tunteja, syö, kiroilee, huutaa mutta ihan aiheesta. Makuasiosta ei sais kiistellä jokaisella kun on oma mielipiteensä mut ihmettelen sitä vaikka täällä kovasti käytetään hienoa kieltä löytyy subjektiivista ja objektiivista tie mistä sanakirjasta yritttäny viisaan kuulosest kopioida mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja on myöskin todella säälittävää tommonen toisen kakaroittaminen.

        Taina on oma persoonansa toiset tykkää toiset ei mut kannattais kuitenkin muistaa et jos ei hauku ja tai kehu ni ei sitä myöskään kehity Raija on samantapainen kun Taina mutta ei ihan niin temperamenttinen tosin on tainassa vikaaakin kun vierittää syitä muiden niskoille ja sanoo joskus aika pahastikkin mutta itselläni on ainakin noussut vain kovempi into näyttää että kyl mä osaan ja seuraavalla kerralla teen nii hyvin ettei mistään valita tällä asenteella niitä kehujakin on useita tullut ja ketäpä ei leijuisi losin matkoillaan ja hän hän haluaa mainostaa kouluaan kansainväliseksi tällä.

        Tainan näytökset ovat upeita vaikkei yleisössä ketään tiedä kuinka on Tainalla hermot piukalla ja takahuone sekaisin mutta hyvin on mennyt jokakerta. Lisäksi tunnilla täytyy olla kuntoiluakin ja venyttelyä kunnolla ettei se jää vain pelkkään kohmeiseen heilumiseen ja kyllä joskus kysytäänkin et tehäänkö vatsaa vai peppua vai mitä vai tehäänkö tänäään ollenkaan ihan miten oppilaat itse haluaa. SIELLÄ TULEE HIKI kun tosissaan tehdään ja tätä ei kaikilta tanssi kouluilta kyllä tunneista löydy en nyt muista ketä sen sanoi mutta todella tärkeä huomio et jos tosissaan haluaa niin tainalle kannattaa mennä jos taas pelkkää harrastamista niin funkyyn.

        Taina on omalaatuinen temperamenttinen ihminen ja hänelle on jotkut ihmiseet sanoneet tai tehneet pahasti niin tottakai hän antaa takaisin samalla mitalla. On todella tärkeetä olla erilaisia esiintymis tilaisuuksia ettei se jää vaan kisoihin tai joulunäytöksiin.

        Ja viel lopuksi et ei kaikkee paskaa kannata uskooo tääl keskustelu palstoil et rohkeest vaa kokeilemaan jos ei tykkää ni sit paikkoi on aina muitakin ja taina ei ihan turhaan sielä huuda ottais muakin päähän jos yrittää jotain selittää ja muut puhuu päälle tai jos ei liikkeisiin keskitytä vaan huihuillaan siel sun tääl tietämät yhtään mistään mitään. Taina todellakin vaatii oppilailtaan tervejärkisyyttä ja HUUMORIA ei siellä ihmisiä muuten niin paljon kävis ja ei taina pikku lapsille siellä huuda ja hauku vaa vanhemmille jos siihen on aihetta. Ja ei taina todellakaan sun nilkkaas ja kaveris ole paskaks laittanu ihan itte sää sen oot vääntäny ei se siellä pakota tekemään kunhan vitsailee et jos et punnerra ni tuun sun päälle ja punnerrat se on pelkkää huulen heittoa jos jotain ei pysty tekemään voi ihan sanoo et ei pysty ei taian sua väkisi mihinkää siltaan tuu vääntämään ihan turha pelätä.


      • se nainen on sairas
        chokolado kirjoitti:

        Höpsis pöpsis pimpeli pompeli!
        Tää on ihan pelkkää puppua!

        Oon itte käyny Tainalla vasta vuoden ja olen kokeillu erillaisia tanssityylejä melkein 10 eri koulussa oon 12 vuotta harrastanu tanssia ja olen sitä mieltä et Turussa parhaimmat on ehdottomasti Taina Kovalainen ja Raija Lehmussaari!

        Molemmat on kovan luokan tasoisia. On totta että Taina laittaa välillä muita vetämään tunteja, syö, kiroilee, huutaa mutta ihan aiheesta. Makuasiosta ei sais kiistellä jokaisella kun on oma mielipiteensä mut ihmettelen sitä vaikka täällä kovasti käytetään hienoa kieltä löytyy subjektiivista ja objektiivista tie mistä sanakirjasta yritttäny viisaan kuulosest kopioida mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja on myöskin todella säälittävää tommonen toisen kakaroittaminen.

        Taina on oma persoonansa toiset tykkää toiset ei mut kannattais kuitenkin muistaa et jos ei hauku ja tai kehu ni ei sitä myöskään kehity Raija on samantapainen kun Taina mutta ei ihan niin temperamenttinen tosin on tainassa vikaaakin kun vierittää syitä muiden niskoille ja sanoo joskus aika pahastikkin mutta itselläni on ainakin noussut vain kovempi into näyttää että kyl mä osaan ja seuraavalla kerralla teen nii hyvin ettei mistään valita tällä asenteella niitä kehujakin on useita tullut ja ketäpä ei leijuisi losin matkoillaan ja hän hän haluaa mainostaa kouluaan kansainväliseksi tällä.

        Tainan näytökset ovat upeita vaikkei yleisössä ketään tiedä kuinka on Tainalla hermot piukalla ja takahuone sekaisin mutta hyvin on mennyt jokakerta. Lisäksi tunnilla täytyy olla kuntoiluakin ja venyttelyä kunnolla ettei se jää vain pelkkään kohmeiseen heilumiseen ja kyllä joskus kysytäänkin et tehäänkö vatsaa vai peppua vai mitä vai tehäänkö tänäään ollenkaan ihan miten oppilaat itse haluaa. SIELLÄ TULEE HIKI kun tosissaan tehdään ja tätä ei kaikilta tanssi kouluilta kyllä tunneista löydy en nyt muista ketä sen sanoi mutta todella tärkeä huomio et jos tosissaan haluaa niin tainalle kannattaa mennä jos taas pelkkää harrastamista niin funkyyn.

        Taina on omalaatuinen temperamenttinen ihminen ja hänelle on jotkut ihmiseet sanoneet tai tehneet pahasti niin tottakai hän antaa takaisin samalla mitalla. On todella tärkeetä olla erilaisia esiintymis tilaisuuksia ettei se jää vaan kisoihin tai joulunäytöksiin.

        Ja viel lopuksi et ei kaikkee paskaa kannata uskooo tääl keskustelu palstoil et rohkeest vaa kokeilemaan jos ei tykkää ni sit paikkoi on aina muitakin ja taina ei ihan turhaan sielä huuda ottais muakin päähän jos yrittää jotain selittää ja muut puhuu päälle tai jos ei liikkeisiin keskitytä vaan huihuillaan siel sun tääl tietämät yhtään mistään mitään. Taina todellakin vaatii oppilailtaan tervejärkisyyttä ja HUUMORIA ei siellä ihmisiä muuten niin paljon kävis ja ei taina pikku lapsille siellä huuda ja hauku vaa vanhemmille jos siihen on aihetta. Ja ei taina todellakaan sun nilkkaas ja kaveris ole paskaks laittanu ihan itte sää sen oot vääntäny ei se siellä pakota tekemään kunhan vitsailee et jos et punnerra ni tuun sun päälle ja punnerrat se on pelkkää huulen heittoa jos jotain ei pysty tekemään voi ihan sanoo et ei pysty ei taian sua väkisi mihinkää siltaan tuu vääntämään ihan turha pelätä.

        "... mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja ..." Hmm. eipä tullut sullakaan omaa nimeä esiin, miksi sitä toisilta edellytät ??


      • chokolado
        se nainen on sairas kirjoitti:

        "... mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja ..." Hmm. eipä tullut sullakaan omaa nimeä esiin, miksi sitä toisilta edellytät ??

        Vähän eri asia kun en hauku häntä, sillä pidän hänestä voin hänelle ihan sen mennä sanomaan päin naamaakin mutta se vaatii jo enemmän pokkaa mennä haukkumaan päin naamaa ja sitä teiltä ei kyllä tasan löydy.


      • hjuu
        Jjep kirjoitti:

        kannattaa oikeessti kokeilla monipuolisesti tanssikouluja. niitä kuitenkin turussa riittää, on Funky, Kovalainen, Koivunen, Turun seudun tanssioppilaitos. Ei kannata tyytyä 1. paikkaan mis testaa.
        Itse kyl täytyy puhua Funkyn puolesta. Itse siellä käyn (aloitin viime syksynä), ja olen pitänyt opetuksen tasoa korkeana. funkylla tehdään paljon muutakin tunneilla, kuin loppusarjaa ja vatsalihaksia. tekniikka on tärkeä osa tanssia, ja taina ei ainakaan kovin aktiivisesti opeta sitä. jalka nousee, kun on voimaa ja tekniikkaa nostaa se. Lisäksi funkylla on useita mukavia opettajia, eikä yksi pahasuinen ämmä opeta kaikkia tunteja. onpahan ainakin vara valita. funkyn lukkari on lisäksi monipuolisempi kuin kovalaisella. moni tainaan pettynyt tyttö on tullut funkyn remmiiin, tainan kohdeltua heitä ehdottoman väärin. Funkylla on iloinen ja reipas asenne ja Jessi on huippu tyyppi ja säihkyvän ihanainen opettaja, joka saa kaikki innostumaan tunneilla. jessillä on vielä ihan sairaan hyviä kuntoilutuntejaki, ei vaan pelkkää vatsaa.

        no mitäs höpönpöpöä siinä höpötetään? tekniikkaan taina keskittyy ehkä eniten kaikesta.


      • pimppeli
        Yhä enemmän kirjoitti:

        Taina on kuulemma tuomittu viime kesänä pahoinpitelystäkin..Ja tällainen henkilö opettaa lapsia tanssimaan !! En ainakaan omiani veisi jos lapsia olisi.

        ei ole todellakaan totta!! aina ollu ystävällinen ja hän on todella herkkä ja tunteellinen ihminen tainalla jo 7v ja taina ei oo koskaa sanonu mitää pahaa nii miks se sit muka pahoinpitelis


      • Tainataas
        krissseh kirjoitti:

        nii piti viel kysyy et onk tainal jatkotaso kauheen vaikee? ku oon alottamas siel ja en tiiä meenkö jatkoon vai alkeisiin..

        Ei jatkotaso oo mitenkään erityisen vaikee, mut nyttenkin kun oon ollu kahella tunnilla, niin se Siiri on opettanu molemmat tunnit, Taina menee vaan taloo ympäri ja on välil siel salis ja näprää sillonkin kännykkää.

        Mut kehotan silti tuleen tunneille.


      • Nimimerkki tämäkin
        chokolado kirjoitti:

        Höpsis pöpsis pimpeli pompeli!
        Tää on ihan pelkkää puppua!

        Oon itte käyny Tainalla vasta vuoden ja olen kokeillu erillaisia tanssityylejä melkein 10 eri koulussa oon 12 vuotta harrastanu tanssia ja olen sitä mieltä et Turussa parhaimmat on ehdottomasti Taina Kovalainen ja Raija Lehmussaari!

        Molemmat on kovan luokan tasoisia. On totta että Taina laittaa välillä muita vetämään tunteja, syö, kiroilee, huutaa mutta ihan aiheesta. Makuasiosta ei sais kiistellä jokaisella kun on oma mielipiteensä mut ihmettelen sitä vaikka täällä kovasti käytetään hienoa kieltä löytyy subjektiivista ja objektiivista tie mistä sanakirjasta yritttäny viisaan kuulosest kopioida mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja on myöskin todella säälittävää tommonen toisen kakaroittaminen.

        Taina on oma persoonansa toiset tykkää toiset ei mut kannattais kuitenkin muistaa et jos ei hauku ja tai kehu ni ei sitä myöskään kehity Raija on samantapainen kun Taina mutta ei ihan niin temperamenttinen tosin on tainassa vikaaakin kun vierittää syitä muiden niskoille ja sanoo joskus aika pahastikkin mutta itselläni on ainakin noussut vain kovempi into näyttää että kyl mä osaan ja seuraavalla kerralla teen nii hyvin ettei mistään valita tällä asenteella niitä kehujakin on useita tullut ja ketäpä ei leijuisi losin matkoillaan ja hän hän haluaa mainostaa kouluaan kansainväliseksi tällä.

        Tainan näytökset ovat upeita vaikkei yleisössä ketään tiedä kuinka on Tainalla hermot piukalla ja takahuone sekaisin mutta hyvin on mennyt jokakerta. Lisäksi tunnilla täytyy olla kuntoiluakin ja venyttelyä kunnolla ettei se jää vain pelkkään kohmeiseen heilumiseen ja kyllä joskus kysytäänkin et tehäänkö vatsaa vai peppua vai mitä vai tehäänkö tänäään ollenkaan ihan miten oppilaat itse haluaa. SIELLÄ TULEE HIKI kun tosissaan tehdään ja tätä ei kaikilta tanssi kouluilta kyllä tunneista löydy en nyt muista ketä sen sanoi mutta todella tärkeä huomio et jos tosissaan haluaa niin tainalle kannattaa mennä jos taas pelkkää harrastamista niin funkyyn.

        Taina on omalaatuinen temperamenttinen ihminen ja hänelle on jotkut ihmiseet sanoneet tai tehneet pahasti niin tottakai hän antaa takaisin samalla mitalla. On todella tärkeetä olla erilaisia esiintymis tilaisuuksia ettei se jää vaan kisoihin tai joulunäytöksiin.

        Ja viel lopuksi et ei kaikkee paskaa kannata uskooo tääl keskustelu palstoil et rohkeest vaa kokeilemaan jos ei tykkää ni sit paikkoi on aina muitakin ja taina ei ihan turhaan sielä huuda ottais muakin päähän jos yrittää jotain selittää ja muut puhuu päälle tai jos ei liikkeisiin keskitytä vaan huihuillaan siel sun tääl tietämät yhtään mistään mitään. Taina todellakin vaatii oppilailtaan tervejärkisyyttä ja HUUMORIA ei siellä ihmisiä muuten niin paljon kävis ja ei taina pikku lapsille siellä huuda ja hauku vaa vanhemmille jos siihen on aihetta. Ja ei taina todellakaan sun nilkkaas ja kaveris ole paskaks laittanu ihan itte sää sen oot vääntäny ei se siellä pakota tekemään kunhan vitsailee et jos et punnerra ni tuun sun päälle ja punnerrat se on pelkkää huulen heittoa jos jotain ei pysty tekemään voi ihan sanoo et ei pysty ei taian sua väkisi mihinkää siltaan tuu vääntämään ihan turha pelätä.

        "mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on".

        Heh, no onneksi itse toit rohkeasti oman nimesi esille, Chokolado. :D Enpä sitä vaadikaan, mutta ei ehkä kannata arvostella asioista, joita itsekin teet, kuten nimimerkillä kirjoittaminen.


      • monenlaista kuuluu
        Yhä enemmän kirjoitti:

        Taina on kuulemma tuomittu viime kesänä pahoinpitelystäkin..Ja tällainen henkilö opettaa lapsia tanssimaan !! En ainakaan omiani veisi jos lapsia olisi.

        Minua pelottaa nyt ku suunsakin aukaisi eli niin sanotusti näytti hampaansa. Nauroi ja heitti ylimielisesti niskojaan televisiolähetyksessä."Kivittäkööt mut jne." SITTE KU NÄKÖJÄÄN rupesivat "kivittämään"sanoo et ei,ansainnu. OSOITTAA KAIKKI ETTÄ HÄN EI TUNNE , mikä on kipu, fyysinen loukkaus tai henkinen.Lapset ovat usein avoimia ja ajattelemattomia, kun kantelevat esim sille lapselle, joka on ollut pois paikalta sellaisenkin.:"Taina sano viimetteks susta,että "sä oot lihonnu, eik vaa".JÄRKKY TEKO, ajatelkaa , kuulla itsestään aikuisenakin, saati vaikeimmassa tytön iässä."HÄN on lihonu, eik vaa".Ja lähinnä opettajan roolissa laiton teko.


      • Huvittunut lukija
        monenlaista kuuluu kirjoitti:

        Minua pelottaa nyt ku suunsakin aukaisi eli niin sanotusti näytti hampaansa. Nauroi ja heitti ylimielisesti niskojaan televisiolähetyksessä."Kivittäkööt mut jne." SITTE KU NÄKÖJÄÄN rupesivat "kivittämään"sanoo et ei,ansainnu. OSOITTAA KAIKKI ETTÄ HÄN EI TUNNE , mikä on kipu, fyysinen loukkaus tai henkinen.Lapset ovat usein avoimia ja ajattelemattomia, kun kantelevat esim sille lapselle, joka on ollut pois paikalta sellaisenkin.:"Taina sano viimetteks susta,että "sä oot lihonnu, eik vaa".JÄRKKY TEKO, ajatelkaa , kuulla itsestään aikuisenakin, saati vaikeimmassa tytön iässä."HÄN on lihonu, eik vaa".Ja lähinnä opettajan roolissa laiton teko.

        Mainosta pukkaa taas:

        Dance - Taina Kovalainen
        Vauhdikas tanssikoulu Turussa. Tutustu lisää sivuillamme!
        www.tainakovalainen.com



        Jatkakaa vaan mainostamista :) ja kirjoittamista niin säilyy mainokset!


      • Valvooko kukaa liike
        chokolado kirjoitti:

        Höpsis pöpsis pimpeli pompeli!
        Tää on ihan pelkkää puppua!

        Oon itte käyny Tainalla vasta vuoden ja olen kokeillu erillaisia tanssityylejä melkein 10 eri koulussa oon 12 vuotta harrastanu tanssia ja olen sitä mieltä et Turussa parhaimmat on ehdottomasti Taina Kovalainen ja Raija Lehmussaari!

        Molemmat on kovan luokan tasoisia. On totta että Taina laittaa välillä muita vetämään tunteja, syö, kiroilee, huutaa mutta ihan aiheesta. Makuasiosta ei sais kiistellä jokaisella kun on oma mielipiteensä mut ihmettelen sitä vaikka täällä kovasti käytetään hienoa kieltä löytyy subjektiivista ja objektiivista tie mistä sanakirjasta yritttäny viisaan kuulosest kopioida mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja on myöskin todella säälittävää tommonen toisen kakaroittaminen.

        Taina on oma persoonansa toiset tykkää toiset ei mut kannattais kuitenkin muistaa et jos ei hauku ja tai kehu ni ei sitä myöskään kehity Raija on samantapainen kun Taina mutta ei ihan niin temperamenttinen tosin on tainassa vikaaakin kun vierittää syitä muiden niskoille ja sanoo joskus aika pahastikkin mutta itselläni on ainakin noussut vain kovempi into näyttää että kyl mä osaan ja seuraavalla kerralla teen nii hyvin ettei mistään valita tällä asenteella niitä kehujakin on useita tullut ja ketäpä ei leijuisi losin matkoillaan ja hän hän haluaa mainostaa kouluaan kansainväliseksi tällä.

        Tainan näytökset ovat upeita vaikkei yleisössä ketään tiedä kuinka on Tainalla hermot piukalla ja takahuone sekaisin mutta hyvin on mennyt jokakerta. Lisäksi tunnilla täytyy olla kuntoiluakin ja venyttelyä kunnolla ettei se jää vain pelkkään kohmeiseen heilumiseen ja kyllä joskus kysytäänkin et tehäänkö vatsaa vai peppua vai mitä vai tehäänkö tänäään ollenkaan ihan miten oppilaat itse haluaa. SIELLÄ TULEE HIKI kun tosissaan tehdään ja tätä ei kaikilta tanssi kouluilta kyllä tunneista löydy en nyt muista ketä sen sanoi mutta todella tärkeä huomio et jos tosissaan haluaa niin tainalle kannattaa mennä jos taas pelkkää harrastamista niin funkyyn.

        Taina on omalaatuinen temperamenttinen ihminen ja hänelle on jotkut ihmiseet sanoneet tai tehneet pahasti niin tottakai hän antaa takaisin samalla mitalla. On todella tärkeetä olla erilaisia esiintymis tilaisuuksia ettei se jää vaan kisoihin tai joulunäytöksiin.

        Ja viel lopuksi et ei kaikkee paskaa kannata uskooo tääl keskustelu palstoil et rohkeest vaa kokeilemaan jos ei tykkää ni sit paikkoi on aina muitakin ja taina ei ihan turhaan sielä huuda ottais muakin päähän jos yrittää jotain selittää ja muut puhuu päälle tai jos ei liikkeisiin keskitytä vaan huihuillaan siel sun tääl tietämät yhtään mistään mitään. Taina todellakin vaatii oppilailtaan tervejärkisyyttä ja HUUMORIA ei siellä ihmisiä muuten niin paljon kävis ja ei taina pikku lapsille siellä huuda ja hauku vaa vanhemmille jos siihen on aihetta. Ja ei taina todellakaan sun nilkkaas ja kaveris ole paskaks laittanu ihan itte sää sen oot vääntäny ei se siellä pakota tekemään kunhan vitsailee et jos et punnerra ni tuun sun päälle ja punnerrat se on pelkkää huulen heittoa jos jotain ei pysty tekemään voi ihan sanoo et ei pysty ei taian sua väkisi mihinkää siltaan tuu vääntämään ihan turha pelätä.

        Voi hyvä luoja, saa muka vitsailla että ellet punnerra ,tuun sun päälle. Lain silmissä tuo on kuitenki uhkailua.Sanot ei hän tosissan sun selkääs katkaise. H,erran jumala,AJATTELE VÄHÄ.ei kai tavallinen ihminen myös tapa toista, vaik sanoisi, mutta se on syytöksen alainen juttu oikeudes.taina kovalais-idolit on kovaa porukkaa tunne-elämältää ja kiroilee ,huorittelee j a apua miten ne pukeutuu siviiliski, ne oikein ihkuttajat.,jopa ala-ikäiset." juu, sanot vaan että ei taina murra sun nilkkaas,SE UHKAILEE VAA, SANOT.yYMMÄRRYS HOI, ÄLY ÄLÄ JÄTÄ.,sanon mä.


      • TOTTA ON
        se nainen on sairas kirjoitti:

        "... mut todellisuudessa ei taida olla pokkaa kirjottaa vaikka ihan omalla nimellään tänne et mitä mieltä on ja ..." Hmm. eipä tullut sullakaan omaa nimeä esiin, miksi sitä toisilta edellytät ??

        O
        N TOSI PAHA KU LAPSET SAA KÄRSIÄ, JOS TAINAN HAMPAISIIN JOUTUU JA TAINA EI TUNNE SÄÄLIÄ. SÄÄLI ON KAIKEN HÄNEN ITSE TODISTAMAN MUKAA VÄHÄ KU SAIRAUTTA. kukaa ei uhraa lastansa hänelle, vaan maksaa että lapsi saa pidettyä ystäväjoukkonsa, ainoa on toiminnan loppuminen, mikä pelastaisi tuon norjan brejvik-tyyppisen idolismin lopun.Mieti sitä miten esim hitlerin ihailuun meni hyvin nuoria ja he oli henkeen ja vereen asti pikkunatseja. Pelko oli myös olkapäillä, jos ois eri aate paljastunut, ois eliminoitu pois , vaikka kaasukammioon.


      • LASTEN PUOLESTA
        Huvittunut lukija kirjoitti:

        Mainosta pukkaa taas:

        Dance - Taina Kovalainen
        Vauhdikas tanssikoulu Turussa. Tutustu lisää sivuillamme!
        www.tainakovalainen.com



        Jatkakaa vaan mainostamista :) ja kirjoittamista niin säilyy mainokset!

        TÄSSÄ jÄRKYTTYNYT LUKIJA , LUE NOITA NATSI- JA BREIVIK-JUTTUJA NÄILLÄ PALSTOILLA , JA MIETI VÄHÄ OMILLA AIVOILLASI.Pelkään tosi paljon, että olet vaik jossaimis mun sukua ja läheisii on.Haloo, katso tv-haastattelut, et o voinu nähdä tai sit sä oot sydämestä kivi tai vähintään puuta. MIEHEN PROFILI, EI SE ANTTI TUISKUN NÄKÖINEN,TAINA-FANI ROBIN O ASIAL .ON SE TIETYSTI IHAN KU PÄÄTÄ LÖIS KIVISEINÄÄN, KU RUPEE TUNTEETTOMILLE MITÄÄ PUHUU. piste.


    • cheerpeipe

      Älä mee taina kovalaisen tunneil. se on niin huono. kävin siel joskus ja sen takiii mul revähti jalka ja se oli jottai puol vuotta kipee. ja mun kamult nyrjähti nilkka ku taina pakotti sen tekee jottai liikkeit. se on paska tanssiope! sit se tanssitunneil syö, juo ja laiskottelee. eikä ite ees viitti persettään nostaa.

      • kokemusta on!!

        1) olen tanssinut tainalla paljon, siellä on muutama tainan lellikki jotka kokee itsensä maailman parhaaksi tanssijaksi, jos taina ei jaksa opettaa se pistää ne opettamaan ja eihän ne nyt niin paljon osaa et mä maksaisin niitten opetuksesta!?

        2)"tainan lellikit" pistetään yhtäkkiä vetämään kaikki tainan kesän tunnit tostanoin vaan kun esim tainan jalka on menny? ei oo mahdollisuutta sanoa ei tai ei enää ookkaan se tainan bestis.

        3) kunnon tanssiopettaja ei arvostele henkilökohtaisia asioita, tanssimisesta voi näpäyttää jos joku tekee väärin yms. mutta ei hiuksia, painoa tai vaatteita

        4) tainan taso on niin paljon laskenut sillä se pistää nuoret tytöt ilman minkäänlaista kokemusta tanssin OPETTAMISESTA opettamaan tankotanssia.. onkohan kyseiset esimerkiksi "siiri ja sofia" varmasti saaneet jotain koulutusta tanssin opettamisesta? kun taas vertaa esimerkiksi funkyn opettajiin joista jokainen on saanut vastaavan koulutuksen ja useimmat sm tason tanssijoita onko taina NO EI TODELLAKAAN OLE?

        5) missä tekniikka? tainalta kun lähtee osaa tanssia sarjoja? missä hypyt ja piruetit? Funkyllä niitä tehdään n. puolet tunnista ja monipuolisesti lihaksia ja KUNNON venyttelyt.


      • lillauuu?
        kokemusta on!! kirjoitti:

        1) olen tanssinut tainalla paljon, siellä on muutama tainan lellikki jotka kokee itsensä maailman parhaaksi tanssijaksi, jos taina ei jaksa opettaa se pistää ne opettamaan ja eihän ne nyt niin paljon osaa et mä maksaisin niitten opetuksesta!?

        2)"tainan lellikit" pistetään yhtäkkiä vetämään kaikki tainan kesän tunnit tostanoin vaan kun esim tainan jalka on menny? ei oo mahdollisuutta sanoa ei tai ei enää ookkaan se tainan bestis.

        3) kunnon tanssiopettaja ei arvostele henkilökohtaisia asioita, tanssimisesta voi näpäyttää jos joku tekee väärin yms. mutta ei hiuksia, painoa tai vaatteita

        4) tainan taso on niin paljon laskenut sillä se pistää nuoret tytöt ilman minkäänlaista kokemusta tanssin OPETTAMISESTA opettamaan tankotanssia.. onkohan kyseiset esimerkiksi "siiri ja sofia" varmasti saaneet jotain koulutusta tanssin opettamisesta? kun taas vertaa esimerkiksi funkyn opettajiin joista jokainen on saanut vastaavan koulutuksen ja useimmat sm tason tanssijoita onko taina NO EI TODELLAKAAN OLE?

        5) missä tekniikka? tainalta kun lähtee osaa tanssia sarjoja? missä hypyt ja piruetit? Funkyllä niitä tehdään n. puolet tunnista ja monipuolisesti lihaksia ja KUNNON venyttelyt.

        olin kans kattomas.. ja siis eihän taina VOI PISTÄÄ MITÄÄN HEITUKOITA VETÄMÄÄN TANKOTANSSIA muille.. käsittämätöntä, eihän ne edes osaa mitään, vaikka kovasti luulevatkin.


      • ............
        lillauuu? kirjoitti:

        olin kans kattomas.. ja siis eihän taina VOI PISTÄÄ MITÄÄN HEITUKOITA VETÄMÄÄN TANKOTANSSIA muille.. käsittämätöntä, eihän ne edes osaa mitään, vaikka kovasti luulevatkin.

        hyvä opettaja Tainalla oli tankotanssissa. Kävin kattomassa sen shown ja se oli tosi hyvä!!!! opetti kuulemma Tainalla yhden alkeiskurssin mutta joutui lähtemään koska "ei ollut hyvä". Ite innostuin ja menisin mielelläni sen tunneille mutten uskalla mennä Tainalle :(


      • Olin tunnilla
        ............ kirjoitti:

        hyvä opettaja Tainalla oli tankotanssissa. Kävin kattomassa sen shown ja se oli tosi hyvä!!!! opetti kuulemma Tainalla yhden alkeiskurssin mutta joutui lähtemään koska "ei ollut hyvä". Ite innostuin ja menisin mielelläni sen tunneille mutten uskalla mennä Tainalle :(

        Tyttö ei vain osannut lainkaan opettaa. Sen takia oppilaiden pyynnöstä Taina joutui pistämään hänet pois. Show on voinut olla hyväkin, likka on kuulemma oikea eroottinen tanssija, ollut hyvin nuoresta asti.
        Taina ei ole lainkaan pelottava, hänen tyyli on vain sellainen räväkkä.


      • .....
        Olin tunnilla kirjoitti:

        Tyttö ei vain osannut lainkaan opettaa. Sen takia oppilaiden pyynnöstä Taina joutui pistämään hänet pois. Show on voinut olla hyväkin, likka on kuulemma oikea eroottinen tanssija, ollut hyvin nuoresta asti.
        Taina ei ole lainkaan pelottava, hänen tyyli on vain sellainen räväkkä.

        "likka on kuulemma oikea eroottinen tanssija, ollut hyvin nuoresta asti." mistäs tälläinen kuulemma on peräisin? kiinnostaisi tietää...


      • LOPULTAKIN ILMI KAIK

        JOO, monenlaista kuuluu ja viel faktaa eikä panettelua. IHMISET PELÄNNEET AINA HÄNTÄ, MUTTA NYT TULEE YHTEISKUNNAN TUKI ASIAAN JA JULKISUUS TEKEE PALJON ASIASSA. MUUTENHAN EI ASIA ETENISI.


    • Tanssi <3

      Itte oon Tainan tunneilla Turussa. Faktaa on, että Taina kyllä karjuu yms. joskus, mutta muuten loistava opettaja. Toki epäreiluuttakin on - Esimerkiksi Showtanssi jatkotaso-ryhmäläiset Taina kutsui mökilleen. Myös omassa ryhmässäni olen huomannut, että ne jotka ovat ns. 'parempia tanssijoita' kuin muut, saavat erikoiskohtelua. Esim. omassa ryhmässäni oleva Elin [nimi muutettu] ja hänen kaverinsa Niina [muutettu] ja Amanda [muutettu] saavat tälläistä erikoiskohtelua, johon sisältyy Tainan kehut yms., kuten juuri tämä mökille kutsuminen.
      En kuitenkaan väitä, että Taina ei olisi hyvä tanssija ja tälläistä, mutta ihmisten kohtelu voisi muuttua, samoin kuin kielenkäyttö.

      • Tainas

        [Olen tuon edellisen viestin kirjoittaja]


        Lisäys:

        Siis itse olen Showteinit jatkossa, en showtanssi jatkossa.


      • ifejilgfekgj
        Tainas kirjoitti:

        [Olen tuon edellisen viestin kirjoittaja]


        Lisäys:

        Siis itse olen Showteinit jatkossa, en showtanssi jatkossa.

        no huhUh. olen ollut katsomassa funky näytöksiä kaksi kertaa, ja tuntuu että meni RAHAA pilluun, ihan kun olis vetäny suoraa 'cashit' wessast alas. oli kyl niin huono näytös et yleisökin oli parempi. NO HUHUH.
        en viittinyt edes taputtaa lopussa.
        turha tässä kiistellä että funky olisi parempi ku taina! tainan jatkotunneilla ei tehdä melkeen muuta kuin teknikkaa ja ilmapiiri on hauska.
        TÄSSÄ FAKTA! kaikki paskat tanssiat ketkä ei pärjää tainalla lähtevät funkyyn (vitun ruma nimi muuten) ja valittavat sitten että taina on paska. mutta totuus on että ne ketä menevät funkyyn ovat vielä yhtä huonoja tanssijoita, mutta siellä kehutaan kaikkia hyviksi, vaikka tanssivat vammasesti ja tekniikka on päi aasinpillua.

        xoxohuhuh


      • dancer91
        ifejilgfekgj kirjoitti:

        no huhUh. olen ollut katsomassa funky näytöksiä kaksi kertaa, ja tuntuu että meni RAHAA pilluun, ihan kun olis vetäny suoraa 'cashit' wessast alas. oli kyl niin huono näytös et yleisökin oli parempi. NO HUHUH.
        en viittinyt edes taputtaa lopussa.
        turha tässä kiistellä että funky olisi parempi ku taina! tainan jatkotunneilla ei tehdä melkeen muuta kuin teknikkaa ja ilmapiiri on hauska.
        TÄSSÄ FAKTA! kaikki paskat tanssiat ketkä ei pärjää tainalla lähtevät funkyyn (vitun ruma nimi muuten) ja valittavat sitten että taina on paska. mutta totuus on että ne ketä menevät funkyyn ovat vielä yhtä huonoja tanssijoita, mutta siellä kehutaan kaikkia hyviksi, vaikka tanssivat vammasesti ja tekniikka on päi aasinpillua.

        xoxohuhuh

        mahtaa hävettää kun vertaa funkyn menestymistä sm-tason kilpailuissa tainan menestymiseen? tainalla oon ite käyny ja se ei opeta tekniikkaa, näyttää pari piruettia noni ja tehkää siitä sitte perässä saatana -tyylillä. Funkylle menee ne jotka tajuavat että taina kovalainen on yleinen vitsi nykyään eikä mitään muuta.


      • mikeaaa
        dancer91 kirjoitti:

        mahtaa hävettää kun vertaa funkyn menestymistä sm-tason kilpailuissa tainan menestymiseen? tainalla oon ite käyny ja se ei opeta tekniikkaa, näyttää pari piruettia noni ja tehkää siitä sitte perässä saatana -tyylillä. Funkylle menee ne jotka tajuavat että taina kovalainen on yleinen vitsi nykyään eikä mitään muuta.

        skanssishow oli ihan surkee wnb tankotanssia lapsiprostituoidut vetää latexisaappais, go turku. hävettää niiden puolesta


      • ...........

        kateellisten panettelua!


      • mike_edelleen
        ........... kirjoitti:

        kateellisten panettelua!

        veikkaan että minä jo sukupuoleni puolesta näyttäisin aika naurettavalta siel tangol kieppumas. eikä voi oikein sanoa senkää puolesta et olisin mitenkään katkeranpuoleinen koska kotoa löytyy oma nainen ja hänellä on arvokkuus tallella. Nämä naiset esineellistävät itse itsensä.


      • tankotanssijakk
        mike_edelleen kirjoitti:

        veikkaan että minä jo sukupuoleni puolesta näyttäisin aika naurettavalta siel tangol kieppumas. eikä voi oikein sanoa senkää puolesta et olisin mitenkään katkeranpuoleinen koska kotoa löytyy oma nainen ja hänellä on arvokkuus tallella. Nämä naiset esineellistävät itse itsensä.

        Ai, minä, kun luulin, että tankotanssi on mukava tanssillinen harrastus. Kiitos, että kerroit minun vain esineellistävän itseäni.


      • mike.a87
        tankotanssijakk kirjoitti:

        Ai, minä, kun luulin, että tankotanssi on mukava tanssillinen harrastus. Kiitos, että kerroit minun vain esineellistävän itseäni.

        siitä että miten sitä tekee jos sen tekee mauttomasti se esineellistää. Jos taas tekee akrobatiapainotteisesti ja oikeasti osaa jotain niin toki se on kaunista. Tarkoitan nyt näitä: "menen siihen hetkeksi ja avaan haarat ja hinkkaan vähän tankoa, sitten keinuttelen pyllyäni mauttomasti ja sitten taas avaan haarat."


      • Poledance on pop
        tankotanssijakk kirjoitti:

        Ai, minä, kun luulin, että tankotanssi on mukava tanssillinen harrastus. Kiitos, että kerroit minun vain esineellistävän itseäni.

        Ovat todella rankkoja kokovartalotreenejä! Se, joka saa silppaamalla itsensä ylös tankoon, on takuulla harrastanut jotain liikuntaa aiemminkin. Tunneilla ei opeteta pyllistelyä vaan akrobatiaan perustuvia liikkeitä ja liikesarjoja. Välillä erittäin haastavia, joita ei opita yhdellä eikä kahdella tunnilla.

        Esitykset ovat asia erikseen. Niitä on varmasti "monen näköisiä" riippuen ihan siitä, missä esitys pidetään. Olen nähnyt muutaman teatterissa ja niissä ei yksikään tyttö ole pyllistellyt eikä hinkannut itseään tankoon. Voisin kuvitella, että jos sellaista joku tekee, hänellä ei fysiikka riitä muuhun.

        Onneksi Turussa tankotanssitunteja järjestetään jo muuallakin kuin T.Kovalaisen tanssi-studiolla. Itse en kantaisi latiakaan siihen kioskiin! Johtuu ainoastaan siitä, että tämä kioskinpitäjä on NIIN OUTO, jolla on muka oikeus toimia miten vaan!! Sosiaaliset taidot puuttuvat kokonaan..ei harmittaisi ollenkaan, vaikka neiti kioskinpitäjä ei ensi kerralla ostaisi jenkkeihin mennessään paluutikettiä takaisin ollenkaan.. :D


      • KAUNISSIELU
        ifejilgfekgj kirjoitti:

        no huhUh. olen ollut katsomassa funky näytöksiä kaksi kertaa, ja tuntuu että meni RAHAA pilluun, ihan kun olis vetäny suoraa 'cashit' wessast alas. oli kyl niin huono näytös et yleisökin oli parempi. NO HUHUH.
        en viittinyt edes taputtaa lopussa.
        turha tässä kiistellä että funky olisi parempi ku taina! tainan jatkotunneilla ei tehdä melkeen muuta kuin teknikkaa ja ilmapiiri on hauska.
        TÄSSÄ FAKTA! kaikki paskat tanssiat ketkä ei pärjää tainalla lähtevät funkyyn (vitun ruma nimi muuten) ja valittavat sitten että taina on paska. mutta totuus on että ne ketä menevät funkyyn ovat vielä yhtä huonoja tanssijoita, mutta siellä kehutaan kaikkia hyviksi, vaikka tanssivat vammasesti ja tekniikka on päi aasinpillua.

        xoxohuhuh

        puhut kuin sika , alhaista tekstiä, en o ennen viitsiny tainan ihkuttajila päätäni vaivatA.oOLET KYLMÄ KU KAPAKALA ,MIKÄLI OLET TOTA MILTÄ KUULOSTAT


    • KAINONE

      Kyllä täällä saisi moni ihminen ihan oikeasti hävetä itseään ja kunnolla! Perustatte tänne toisen ihmisen nimellä julkisen keskustelun, jauhatte toinen toisianne suurempaa paskaa, eikä sillä ole väliä, kuka on Kovalaisella käynyt, kuinka monta vuotta ja kuka ei päivääkään!!!!! Ette te voi tänne tulla huutelemaan toisista ihmisistä pahoinpitelysyytöksistä, jotka ovat varmasti yhtä luotettavalta lähteeltä kuin seiskan uutiset!!! Saati sitten toi mitä joku tuolla ylhäällä kommentoi (vanha kommentti kylläkin 2007?) että Kovalainen huutaa ja kiroilee JULKISESTI OMILLE LAPSILLEEN!!!! HÄÄVETKÄÄ JOKA IKINEN TÄÄLLÄ KETKÄ TUOLLAISIA PUHUTTE! Eikö teillä ole mitään häpyä??? Jättäkää nyt edes Tainan lapset tästä keskustelusta!

      Täällä valitatte siitä, kuinka Kovalainen muka loukkaa muita ja nolaa julkisesti! Ja te kunnon kansalaisina maksatte sen täällä takaisin????? Varsinaisia tekopyhiä olette kaikki! En voi muuta sanoa kuin että herran jumala sentään.. Teistä EI KUKAAN tunne Taina Kovalaista, tai hänen henkilökohtaista elämäänsä ja mitä hänen päässään liikkuu, EIKÄ SE EDES TEILLE KUULU, joten ANTAKAA OLLA! Onko Taina Kovalainen täällä kirjoittelemassa Funkyn, Mona Koivusen tai minkä tahansa tanssikoulun opettajista hävyyttömyyksiä?? TAI HEIDÄN OPPILAISTAAN!?

      Ajat ovat muuttuneet Kovalaisenkin puodissa, ja mitä tulee siihen että nämä Siiri ja Sofia opettavat koululla eri ryhmiä, NIIN MITÄ TE OIKEIN VAADITTE ETTEI TAINA SAA PALKATA UUSIA OPETTAJIA OMAAN KOULUUNSA, JOSSA TE ETTE EDES TANSSI? Ja opettajat ovat joka ikinen valittu siihen puotiin omien taitojensa puolesta, se ettei esimerkiksi Sofia ole mikään moninkertainen SM -mitalisti, ja tanssiguru joka on käynyt joka maan tanssikoulut läpi, ei tarkoita etteikö hän olisi hyvä, ei osaisi mitään, ja ette te varmaan edes ymmärrä mikä tilaisuus ja opettava mahdollisuus on päästä tanssikouluun opettajaksi 20-vuotiaana!!

      Pysykää te niissä teidän tanssikouluissanne, jos ette Tainasta kerran välitä, niin me pysytään täällä meidän. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia tietenkään, mutta suurin julmuri on kyllä se kuka tälläisiä hävyyttömyyksiä täällä huutaa ihmisistä joita ei edes tunne, ja vaikka tuntisikin!!! Ja haluaisin mielelläni kirjalliset todistukset siitä, kuinka Kovalainen muka arvostelee ihmisiä PAINON TAI ULKONÄÖN PERUSTEELLA!!!!!!!! Mä haluaisin niiin tavata joka ikisen teistä kasvotusten että voisin sanoa nämä teille päin naamaa!

      Kaiken huippu tässä on, että haukkumalla Taina Kovalaista, te haukutte joka ikistä oppilasta, jota Taina on monet vuodet opettanut, loukkaatte meitä ja annatte ymmärtää, että olemme huonoja!!! Että me pukeudumme mauttomasti esityksiin, keikumme tangoilla kuin mitkäkin stripparit, emme saa tarpeeksi teknillistä opetusta! Veikkaan ettei teistä yksikään ole pätevä täällä sanomaan, mikä on teknillistä opetusta ja mikä ei, ja jos joku on, hän on tod näk opettaja itsekin, ja entistäkin säälittävämpi aikuinen ihminen täällä huutelemassa hävyyttömyyksiä!!!

      Toivottavasti tämä keskustelu jää tähän!
      Terveisin SONJA KAINONEN
      kyllä, ihan omalla nimellä, löytyy Facebookistakin saa ottaa yhteyttä koska mä todellakin tarkoitin mitä sanoin!

      • kjhlkjhkjkhkj

      • Sonjahan se minäkin

        Vai ihan Facebookista löytyy "omalla" "nimellä".
        Jostakin syystä "Sonja" kirjoittaa ihan niinkuin Taina puhuu: huutaa, käyttää alatyylistä ja agressiivista kieltä, ja haukkuu ihmisiä. Hmmm.

        Taina: katso palautetta, ja mieti, josko voisit sittenkin katsoa joskus peiliin.


    • Tainafani

      Olen ollut, ja todella hyvä opettaja, sen tunneille ei kukaan mee turhaan seisomaan :D Se laittaa liikettä kaikkiin ! Olin siel 2-4 vuot vanhempien kans tanssimassa, ni se kyl laitto mut liikkeelle samalla tavalla ku ne isommat, eli joo todella hyvä opettaja, menisin sen tunneille vielä jos pystyis.

      • tiinamaijakaarina

        Lakkaa nyt Taina kirjoittelemasta tänne


    • pöyristynyt

      No kyllä! Uskomaton sivistymätön ihminen. En ikinä laittaisi lapsiani tuollaisen moukan tanssikouluun. Huh huh.

      • never go

        Boikotoikaa ihmeessä tuommoisen ihmisen tanssikoulua.
        Hänelle on olemassa nimityskin: J U N T T I.


    • Sääliksi käy..

      Olin joskus penskana Kovalaisen tunneilla ja hän oli tosi ilkeä mulle. Jätin tanssiharrastuksen sikseen, koska sain häneltä niin ankaraa kritiikkiä. Nyt jälkeenpäin voin todeta, että hänen käytöksensä oli tosi asiatonta! Itse olin tapahtuma-aikaan noin 12-v. Taina lyttäsi täysin mun itsetunnon muutamalla "tarkkaan harkitulla" kommentillaan ja näin herkkänä tyttönä ne kommentit jäivät kalvamaan mua pitkäksi aikaa..

      ..Nyt kun katsoin Ajankohtaisen kakkosen, tajusin, kuinka uskomattoman kylmä ja häiriintynyt ihminen hän on! Kuka ajattelee näin ja kuka kehtaa sanoa tämän ääneen? (En itse pitäisi tätä niin suurena hyveenä kuin Tanja tuntuu pitävän - siis sitä, että kehtaa ihan "puskan ulkopuolellakin" huudella olevansa ahdasmielinen rasisti!)

      Omalta kohdaltani voisin kuitenkin asian tiimoilta kiittää Kovalaista, koska nyt en häntä tai tanssia ajatellessani tunne enää olevani avuton ja nöyryytetty pikkutyttö, vaan aikuinen nainen, joka tuntee sääliä selvästi tunnemaailmaltaan häiriintynyttä ihmistä kohtaan.

      Mutta Taina, koska kuitenkin asumme Suomessa niin: you´re welcome in my backyard, anytime!

    • Jösses

      Huhhuh, toi Ajankohtainen kakkosen esiintyminen. Todella häriiintyneen, typerän ja ahdistavan oloinen nainen!

    • SÄÄLI

      Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi, että Taina on YLEINEN NAURUN AIHE eri puolella Suomea. Itse pistäisin pussin tiukasti päähän jos olisin Tainan saappaissa! :DDD
      Ps. On aivan turha sanoa, että Taina ei muka kiroilisi lasten kuullen, todisteita on.

    • K. Havumäki

      Taina Kovalainen syrjii vammaisia.

    • syntinen kivittäjä

      Harvoin inhoan ketään ihmistä. Tainaa inhoan heti ja paljon.

      • Myrsky vesilasissa?

        Tuli varmaan parempi olo kun sait tuon sanottua, vai mitä? No hetken helpostusta taitaa se toisten haukkuminen vaan tuoda. Mutta ei hätää, kohta voit valita taas jonkun toisen haukuttavan, kun haluat saada lievennystä pahalle olollesi. Näinhän se menee? Kannattaisko katsoa peiliin, eikä aina haukkua toisia ihmisiä. Et ole sen parempi ihminen kuin Taina kun nimettömänä haukut. Taina Kovalainen sentään uskaltaa omalla nimellään sanoa sen mitä ajattelee. Nimimerkkisi "Syntinen kivittäjä" tosiaankin kertoo sinusta olellisen.


    • Taimitar

      Mikään vamma ei ole niin haitallinen ympäristölleen kuin asennevamma. Pitäisiköhän punapää-nimbyn nörtyä ja ryömiä kolostaan pyytämään anteeksi. Ainakin minä etsin lapsilleni toisen tanssinopettajan.

    • Salamanterin poika

      Samainen "vapaustaistelija-Tane" joksi itseään kutsui ennenkuin sulki avoimet facesivunsa, on tuomittu myös pahoinpitelystä ja paikkakunnalla tunnettu hullu. Nyt siis myös valtakunnallisesti.

    • EiTainalle!

      Boikottiin vaan tuo vammaisia syrjivä kovasydäminen ämmä.

      Jos joku haluaa syytää rahansa eukolle joka viljelee vielä julkisesti asennevammaisia mielipiteitään siitä, miten vammainen naapuri laskee asunnon arvoa.. niin siittä vaan. Mutta minä en todellakaan aio sentin senttiä tuolle akalle maksaa mistään. Yököttävä ihminen.

    • Missä suvaitsevaisuu

      Turha mollata Tainaa. En häntä sen paremmin tunne, mutta tuossa tv-ohjelmassa hän uskalsi sanoa ääneen sen mitä monet ajattelevat mutta eivät itse uskalla sanoa.
      Rehellinen suoraselkäinen nainen.
      Kyllä te sitten osaatte olla suvaitsemattomia kun ette olisi hyväksymässä muita mielipiteitä kuin omanne.

      • kivalainen

        Suvaitsevuus ei ole sitä, että hyväksyy puolustuskyvyttömien potkimisen, tätä juuri tämä kovalainen tekee.

        Kovalainen edustaa juuri sitä linjaa jota jo neuvostoliiton aikana ja saksassa 36-45 käytettiin, vammaiset piiloon tai kuoppaan. Onko täällä vielä joku jonka mielestä se on hyvä toimenpide?


      • juupajuurtuu

        Tukin itseni tähän koloon, ja nyt yhdistän vasta uutena äänenä, että Taina K. on siis tanssin opettaja ja myös lausunut oman mielipiteensä siinä yhdessä ohjelmassa, ottaen kantaa heikommilla eväillä varustettujen hoivaamiseen.
        Hmm...hmm, mielenkiintoista!

        Kaikki eivät uskalla sanoa omaa mielipidettään asiasta, joka monen mielestä on arka, ja josta kovin monella ei varmaankaan ole henkilökohtaista kokemusta. Ihme että tanssipalstallekin tätä asiaa levitetään. toivon ainakin että "tyttö" opettaa tanssia ainakin asian osaavana.

        Täytyyhän sitä uskaltaa sanoa mielipiteensä, vaikka ei täysin ole asiantuntija. Se vain usein tulkitaan, tälläiset sanomiset siten että asianomaisella, joka uskaltaa suunsa avata ja tälläisten, ns. "osaavien ihmisten puhuessa" että heillä on kaikki tieto maailmassa, ja kaikista asioista.

        Ongelma ei ole sanojan lausumassa mielipiteessä, vaan sanoman vastaanottajan kyvyssä tulkita asian, ja juuri tämän ihmisen sanoman sisältöä. Meillähän on sananvapaus, ja oikeus omaan mielipuiteeseen vai? mielestäni on vielä ajankohtaista. Pidetään siitä kiinni kaikilla falangeillamme.


      • huh heijaa

        Näitä tainakovalaisiahan aina löytyy, mutta huomatkaa että he ovat asenteensa valinneet joten heidät voi aina tyrkätä syrjään vaikka kassajonosta jos siltä tuntuu.

        Miksi tainakovalainen saisi olla minun edessäni koska aikani on rahaa?

        Ei taida kuitenkaan kovalaiset hyväksyä jos vahvimman laki otetaan oikeasti käytöön, mitä luulette? Eikö kaikki minua pienemmät olekin vammaisia... Saanhan sortaa vaikka punatukkaisia koska he voivat käyttäytyä kummallisesti?


      • Itsekkyys kunniaan!!
        juupajuurtuu kirjoitti:

        Tukin itseni tähän koloon, ja nyt yhdistän vasta uutena äänenä, että Taina K. on siis tanssin opettaja ja myös lausunut oman mielipiteensä siinä yhdessä ohjelmassa, ottaen kantaa heikommilla eväillä varustettujen hoivaamiseen.
        Hmm...hmm, mielenkiintoista!

        Kaikki eivät uskalla sanoa omaa mielipidettään asiasta, joka monen mielestä on arka, ja josta kovin monella ei varmaankaan ole henkilökohtaista kokemusta. Ihme että tanssipalstallekin tätä asiaa levitetään. toivon ainakin että "tyttö" opettaa tanssia ainakin asian osaavana.

        Täytyyhän sitä uskaltaa sanoa mielipiteensä, vaikka ei täysin ole asiantuntija. Se vain usein tulkitaan, tälläiset sanomiset siten että asianomaisella, joka uskaltaa suunsa avata ja tälläisten, ns. "osaavien ihmisten puhuessa" että heillä on kaikki tieto maailmassa, ja kaikista asioista.

        Ongelma ei ole sanojan lausumassa mielipiteessä, vaan sanoman vastaanottajan kyvyssä tulkita asian, ja juuri tämän ihmisen sanoman sisältöä. Meillähän on sananvapaus, ja oikeus omaan mielipuiteeseen vai? mielestäni on vielä ajankohtaista. Pidetään siitä kiinni kaikilla falangeillamme.

        Herttanen sentään. Näiden vammaisten elämä on niin p:tä ettei Kovalainen & kumppanit voi sitä edes ymmärtää. Jos ei oo parempaa tekemistä niin juoskaa suohon!

        Ajatelkaa jos itse olisitte sidotut pyörätuoliin. Se voi tapahtua nopeammin kuin uskottekaan. Yksi vithe arviointi lumisella tiellä ja sitten...............................


      • juupajuurtuu
        Itsekkyys kunniaan!! kirjoitti:

        Herttanen sentään. Näiden vammaisten elämä on niin p:tä ettei Kovalainen & kumppanit voi sitä edes ymmärtää. Jos ei oo parempaa tekemistä niin juoskaa suohon!

        Ajatelkaa jos itse olisitte sidotut pyörätuoliin. Se voi tapahtua nopeammin kuin uskottekaan. Yksi vithe arviointi lumisella tiellä ja sitten...............................

        Ihmettelen taas kerran ketkä ovat antaneet miinuspisteitä kirjoitukselleni, ja mitkä ovat arvostelun kriteerit? Ei ole ensimäinen kerta kun sitä täällä ihmettelen.

        Ensimäinen pointtini oli että, hyvä ajatella ensin ennenkuin avaa suunsa tyhmyytensä paljastaakseen (tämä on Kovalaiselle). Toisaalta jos ei ole noita rohkeita ihmisiä sanomassa asioista, ei voi koskaan saada tietää, ketkä ovat niitä tyhmiä.

        Toinen pointtini oli että sananvapautta pitää joka paikassa viljellä, sillä toinen äärimmäisyys on valitettavasti tosiasia monissa maissa tänä modernina aikakautena.

        Lukijoille ja kannanottajille sekä pisteiden antajille. sanoisin että:
        Sananvapaus ja oikeus omaan mielipiteeseen on todellakin meillä kaikilla ja julkisesti tunnustettu asia. Älkäämme moittiko sitä, sillä Kovalainen toteuttaa omaa oikeuttansa käyttää vapaata sanaa ja eihän sitä tarvi purematta niellä.

        Hyvä lukea vaikeampitajuinen teksti kaksi kertaa että voi poimia sieltä ne asiat jotka ovat oleellisimmat (tämä on itsekkyys kunniaan, kirjoittajalle).

        Monesti joutuu tekemään rautalangasta mallia kun yrittää selvitellä omaa näkemystään asioista rehellisesti ja avoimesti. Jos sortuu liian leviävään asiasakokonaisuuteen ei suurin osa täällä olevista ymmärrä mistä on kysymys.
        Ei aina jaksa alkaa tekemään rautalangasta mallia.


      • Neiti Y
        kivalainen kirjoitti:

        Suvaitsevuus ei ole sitä, että hyväksyy puolustuskyvyttömien potkimisen, tätä juuri tämä kovalainen tekee.

        Kovalainen edustaa juuri sitä linjaa jota jo neuvostoliiton aikana ja saksassa 36-45 käytettiin, vammaiset piiloon tai kuoppaan. Onko täällä vielä joku jonka mielestä se on hyvä toimenpide?

        Kovalainen mitään puolustuskyvyttömiä potki.
        Turha liioitella asioita.


    • Just joo

      Herranjestas mikä impi tuo on! kiertäkää tuo ihminen kaukaa koska on päästänyt itsensä tuon näköiseksi. Hei haloo, jos oikeasti haluaa olla ihminen ja tanssinoppettaja joka otetaan vakavasti niin kyllä kiinnittäisin myös huomion ulkomuotoon. Parempaa opettajaa luin Helena A-H saa etsiä tästä maasta eikä hän ole repsahtanut (hui minkä näköinen) kuin tämä Turun kuuluisuus..

      Tää oli tosi rankaaa!!!! Oon ihan järkyttynyt noista oranssista hiukissta yms.. Ei helkuta!!!

      • Hintit hoitoon

        Taidat olla Toivolan homokaveri.
        Yhtä kova järkyttymään :D


      • Tanssipalsta!!!!
        Hintit hoitoon kirjoitti:

        Taidat olla Toivolan homokaveri.
        Yhtä kova järkyttymään :D

        Pliis aloittakaa jo uusi keskustelu. Tää ketju on aloitettu vuonna 2005 ja menee muutenkin jo ohi aiheen.


      • ulkosuom., USA

        Vain Suomessa on mahdollista, että tuon tason impivaaralaisen näköinen rupshatanut ämmä, jonka mielipiteet on kuin Pohjois-Koreasta, voi harjoittaa tanssikoulubisnestä.


    • kaikkea sitä näkee

      Ymmärsinkö nyt oikein tämän eukon lausuntoja, että hänhän on loppujenlopuksi tämän keissin uhri? :D

    • kaikkea sitä näkee

      Lisäyksenä: Kyllä todellakin ansaitset kaiken paskan, minkä olet kylvänyt!

      • 4tz

        Eihän siitä ole Suomessakaan kauaa kun punatukkaisia vieroksuttiin ja poltettiin roviolla noitina.


    • dance is my passion

      Lyhyesti sanottuna, en suosittele.

    • Åbo

      Jatkuuko firma vai jatkuuko rasismi ? Kovalaisen törkeät puheet eivät koskaan unohdu.

      • toimittaja

        Vieläkö tää Kovalainen siellä Turussa vammaisia pilkkaa?
        Rasismi on rangaistava teko. Koko Suomi on nähnyt tämän ihmisen raivoavan tv:ssa.
        Mitä sen bisneksille kuuluu?


    • Äly hoi

      Kyllä nyt kannattaakin aloittaa Tainan tunnit kun se sai ilmaista mainostakin 25.4 silminnäkijäohjelman kautta TV kakkosella.
      Taina oli ihan järkyttynyt mm. lastensa turvallisuudesta kehitysvaimmaisten osalta.
      Mites on homojen ja lesbojen kanssa, niitähän tanssipuolella riittää ?

      Taina pelkää varmaan että homous tai lesbouskin tartuu ?

      Jos näin on mene taina apteekkiin hakemaan lesbo pulveria ja lääkettä.

      On se kamalaa kun samaan talyhtiöön muuttaa kehitysvammaisia missä Taina asuu !

      Taina on järkyttynyt kun kaikki ei enää näytäkkään hyvältä hänen silmissään !

      Pitäisikö viikatemiehen käydä joka paikassa missä ei näytä hyvältä vanhaan
      Saksalaiseen SS tyliin.

      Hitler halusi aikanaa hävitää juutaialiset, vammaiset, homot, lesbot yms.
      jotka poikkeavat.

      Vähä tai heikkoälyiset blonditkin varmaan pitää sitten hävitää Hitlerin tapaan,
      vai pitääkö ? Taina varmasti on pohjimmiltaan sitä mieltä että kyllä pitää !

      itse en suosittele Tainan tunteja omille lapsille, tutuille enkä vihamiehille.

      Jos olisin yhtä samanlainen kuin tämä Taina
      (täydellinen, älykäs ja kaunis omasta mielestään) Olisin pitänyt mölyt omassa
      mahassani kun on kysymys esim. eritys tai vähemmistöryhmistä.

    • Tavio

      Heippa kaikille!

      Päätin ihan mielenkiinnosta lukea kyseisen keskustelun josta olen täällä kuullut paljon ja hämmästyin.. Tiesinhän että tämä on julma maailma mutta en tiennyt että ihmiset ovat näin julmia. Vuonna 2011 vilkaisin keskustelua koska ystäväni näytti muutaman aika hurjan kommentin tainasta. Aika kovaa tekstiä. Itsehän en halua olla provosoiva mihinkään suuntaan enkä suututtaa ketään mutta miksi ihmiset tekevät tälläistä? En ymmärrä miksi tainaa on haukuttu tai miksi hänen opetustyyliään haukutaan? Oppilaat kehittyvät tunneilla ja ovat siitä kiitollisia. Tiedän miten paljon kärsimystä tämä palsta on aiheuttanut ja mietin että miksi tämä kaikki tapahtuu täällä?

      Tämän kohun aikaan olin jo ShowdancestudioTainaKovalaisella töissä ja olin samalla opiskelija, minusta oli erittäin outoa miten aikuiset ihmiset käyttäytyi tähän aikaan. Yhdeksi esimerkiksi nostaisin, että silloinen liikunnanopettajani toisen asteen oppilaitoksessa ilmoitti minulle ettei enää koskaan tule katsomaan näytöksiä ja samalla katkaisi kaikki puhevälinsä minuun. Aikuinen ihminen, koulun liikunnanopettaja. Pidin tätä erittäin lapsellisena mutta kuten yllä monesti on mainittu: kaikkia on mahdoton miellyttää.

      Toimin tälläkin hetkellä kyseisessä paikassa tanssiopettajana ja opetan hiphop ja street tanssia kolmessa eri vaikeustasossa, ja breakdancea yhdellä tasolla.. Jos emmi vielä etsit hiphop-tanssitunteja niin tervetuloa :)

      Ystävällisin terveisin:
      Eetu Tavio

      • Tavio

        Sen verran unohdin lisäillä että minut voitte tuomita jos siltä tuntuu tai loukkasin jotakuta henkisesti. :)

        -Eetu


    • ei kiitos

      En suosittele: tyly tapaus, ei hoida nettisivujaan, jos tse mokaa on asiakkaan vika.

    • Jonskuu01

      Taina on aivan mahtava opettaja ja välillä saattaa olla huonolla päällä. Täytyy kuitenkin muistaa että kaikilla on huonojapäiviä. Taina on tempperamenttinen ja peraoonallinen. Tanssikoululla on hyvä yhteishenki ja kaikki oikeasti kehittyvät ja oppivat uutta tainan ja muiden tanssikoulun ihanien opettajien tunneilla. Itse olen tanssinut tainalla jo 8vuotta ja ei ole kertaakaan tullut mieleeni vaihtaa tanssikoulua ja äitinikin on tanssia nuorempana tainan kovalaisella harrastanut. Taina opastaa nuoria tyttöjä uskomaan itseensä ja antaa rohkeutta olla erillainen.
      Taina pitää ihmisistä joilla on itsetunto kohdillaan ja ovat rohkeita heittäytymään ja olemaan oma itsensä. Suosittelen tainan tanssikoulua kaikille jotka ivat vähääkään kiinnostuneita tanssista.

    • Nytkylläriitti

      Voi herranjumala, mitä lapsipornoa toi "my angels my demons" -show oli. Meidän tyttö vaihtaa nyt kyllä tanssikoulua.

    • TanssikaaMuualla

      Älkää hyvät vanhemmat laittako lapsianne hänen opetukseensa! Tämä oman elämänsä Hitler laukoo räävittömästi kirosanoja opetuksen lomassa, arvostelee ja nolaa oppilaitaan: painoa, tanssitaitoa tai ulkonäköä kritisoiden muiden edessä, laittaa pikkutytöt tanssimaan prostituoitujen vaatteissa näytöksissään "i wanna fuck you" -tyyppisesti sanotettuihin kappaleisiin.

      En suosittelisi kenellekään itseään arvostavalle ihmiselle ko. tanssikoulua - siellä käyneenä, kokemuksen rintaäänellä - en edes vihamiehelleni. Ainoat siellä käyvät ihmiset ovat tämän Hitlerin oikeita käsiä. Latelee "olemme kuin äiti ja tytär", "minun lapseni" -shaibaa suosikkioppilailleen saadakseen nämä nuoret hyväuskoiset mimmit vetämään ilmaiseksi tanssitunteja puolestaan. Jossain vaiheessa onneksi hekin aikuistuvat ja tajuavat, että tämä Kovalainen on vain todella kukkuu.

      En lähde edes kommentoimaan vuoden 2011 Kovalaisen vammaisvihagatea - ei kukaan normaali ihminen voi olla tuota mieltä ja laukoa sitä vielä häpeilemättä julkisesti.

    • Anonyymi

      Jos tää kehitysvammaisia haukkuva NIMBY-ääliö on jonkuin idoli, niin aivan järjettömän huonosti on asiat.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe