Kaveri kuoli epilepsiaan ! ! !

Kaveri kuoli epilepsiaan tai siis epilepsiakohtaukseen.

Sen sydänlihas kouristeli ja sydän pysähtyi heti. Näin kaverin äiti sanoi.

Onnex sen poikakaveri jätti sen kesällä epilepsian takia niin sen ei tartte surra...
Ilmoita

voimia sulle surusi keskellä.
5 VASTAUSTA:
V*ttu jättikö se Saa*anan idiootti sun kaverin koska sillä oli epilepsia????????????????????? EI V*TTU!!!!!!
*****pää! kirjoitti:
V*ttu jättikö se Saa*anan idiootti sun kaverin koska sillä oli epilepsia????????????????????? EI V*TTU!!!!!!
No nimenomaa! Ei pe**ele ei s**tana tällasta kestä lukea, v***u!!
*****pää! kirjoitti:
vieläpä,sydän on oma hermostonsa siis tahdosta riippumaton sydän kouristelee vain myrkytys ja vakavissa suolakramppi kohtauksissa
*****pää! kirjoitti:
Huh sairas paska jos jättää ei se ole oikea kaveri jos tekee nuin.
timanttimies kirjoitti:
vieläpä,sydän on oma hermostonsa siis tahdosta riippumaton sydän kouristelee vain myrkytys ja vakavissa suolakramppi kohtauksissa
Minkälainen on tuo suolakramppikohtaus?
+Lisää kommentti
Minä ainakin surisin.
Ilmoita
"Sen sydänlihas kouristeli ja sydän pysähtyi heti"

-> voi vittu, hankkikaa vaikka aluksi ihmisen fysiologian perustiedot, ennenkuin kirjoittelette tuollaista sontaa.
3 VASTAUSTA:
Sulle sitten etiikan oppitunti.
Ei nyt aivan noilla sanoilla ole fysiologian kirjassakaan, mutta maallikolta mielestäni aivan riittävän oikein sanottu. Epilepsiakohtaus voi aiheuttaa niin pahan rytmihäiriön sydämeen, että se johtaa sydänpysähdykseen eli kuolemaan. Sydän voi siis käytännössä lyödä ihan miten sattuu, joku voi sitä kutsua vaikkapa sydämen kouristeluksi...
Olen pahoillani ystäväsi puolesta.
sairaanhoitaja vastaa kirjoitti:
Ei nyt aivan noilla sanoilla ole fysiologian kirjassakaan, mutta maallikolta mielestäni aivan riittävän oikein sanottu. Epilepsiakohtaus voi aiheuttaa niin pahan rytmihäiriön sydämeen, että se johtaa sydänpysähdykseen eli kuolemaan. Sydän voi siis käytännössä lyödä ihan miten sattuu, joku voi sitä kutsua vaikkapa sydämen kouristeluksi...
Olen pahoillani ystäväsi puolesta.
Mulla ainakin kovemman kohtauksen tai sarjakohtauksen jälkeen on aika häijyjäkin rytmihäiriöitä. Mä oon kylläkin luullu, että se kuuluu asiaan. En mä oo edes osannu valittaa niistä.
+Lisää kommentti
ne kaksi vastausta, tähänkaverin kuolemaan olivat todella tyhmiä.eivät surevan sydäntä paljon lohduttaneet.olivat kuin sellaisen pikkupojan kädestä lähteneet,joka on juuri oppinut muutama tuhman sanan.säästä viisastelusi toisenlaisiin tilanteisiin.sinulle jonka ystävä kuoli voimia suruusi.
2 VASTAUSTA:
olen itse sairastanut epilepsiaa5v.kaksi kertaa on sydämmeni pysähtynyt, kovalla työllä ja vaivalla saatu käyntiin hämeenlinnan keskus sairaalassa.kolmatta sellaista kohtausta ei enään kuulemma kestä.sinä joka niitä v alkuisia kommentteja latelet,koe ensin ja puhu sitten.
olen sairastanut epilepsiaa 37-vuotta ja olen saanut niin sanotusti kolme kertaa elämälleni jatko-aikaa
kohtaukseni kestävät noin 10sekunttia ja niitä tulee päivittäin
mutta jos saan tajuttomuus kohtauksen on sairaalaan pääsy minuuteista kiinni
olen puhunut pojalleni ja avomiehelleni asiat valmiiksi jos sattuu huonosti käymään
ps.mieheni on kestänyt sairauttani jo 18vutta
niin huonoina kun hyvinä aikoina
+Lisää kommentti
Kun sydän pysähtyy:
- ihminen menettää tajuntansa 3 sekunnissa
- aivoihin alkaa syntymään pysyviä vaurioita 2-3 minuutin kuluessa (normaali ruumiinlämpö) ja aivot tuhoutuvat kokonaan (ihminen kuolee) ennen pitkää.
2 VASTAUSTA:
Kirjoitustyylista ja sanoista voi lukea, että eräälle tälle palstalle kirjoittavalle tapahtuu lähipiirissä valtavasti erikoisia epilepsiaan liittyviä tapahtumia. Ei pidä provosoitua vai provosoidaan.
provoisutumatta kirjoitti:
Kirjoitustyylista ja sanoista voi lukea, että eräälle tälle palstalle kirjoittavalle tapahtuu lähipiirissä valtavasti erikoisia epilepsiaan liittyviä tapahtumia. Ei pidä provosoitua vai provosoidaan.
olen pahoinpitelyn päähän potkimisen tähden epileptikko,ei minun tarvi provosoida sairauteni tähden,tänä vuonnakin olen ollut hoidettavana,kovien kohtausten takia parikymmentä kertaa.tälle palstalle kirjoitin ensimmäistä kertaa.ja saa olla myös viimeinen.täälltä luulin löytäväni saman laisita sairautta kärsiviä ihmisiä,mutta puheet on höystetty vain veellä ja peellä.ja myöskin hyvin ylimelisiä juttuja.
+Lisää kommentti
vaikka provosoidaan. Kummasti yhdelle palstan kirjoittajista sattuu ja tapahtuu vaikka Nimimerkki vaihtuu mutta kirjoitustyyli ja sananvalinta pysyy.
2 VASTAUSTA:
Pitääkö kaikkien ikävien asioiden olemassaolo kieltää?

Miksei joku voisi kuolla epilepsiaan?
tapahtuu ja epilepsia on sairaus johon voi kuolla ja kuollaan, mutta leikkipuhe ja irvailu kuolemalla on on sairasta, hölmöä, oksettavaa jne.
+Lisää kommentti
"Se oli Herran tahto eikä Herran tahtoa tule vastustaa."

- lestadiolainen näkemys -

Toivottavasti kaverisi oli uskossa...
2 VASTAUSTA:
"Lestat voi lapsilisillä farmari-Volvon maksaa" - Tekijä tuntematon

Maallikon näkemys lestoista
häivy täältä
+Lisää kommentti
Mä oon kuullu että pitkissä (yli 5 min) kestävissä kohtauksissa voi tulla happivajetta ja aivot vaurioitua lisää. Pahimmillaan hengitys lakkaa kokonaan... :(
Ilmoita
Mulla on epilepsia poissaolokohtauksia mutta epilepsiaan ei voi kuolla otan osaa sun suruun pojan kuolemaan
3 VASTAUSTA:
Kuule Inkamaija, kyllä epilepsiakohtaukseen voi kuolla. Poikani kuoli melkein päivälleen vuosi sitten epilepsiakohtaukseen. SUDEP
näin-se-vaan-on kirjoitti:
Kuule Inkamaija, kyllä epilepsiakohtaukseen voi kuolla. Poikani kuoli melkein päivälleen vuosi sitten epilepsiakohtaukseen. SUDEP
Olkoon rauha kansanne ja ilon surun keskudessa oon kovin pahoillani sattui nuin pojalle en voi paremin kirjoittaa jos nyt oikeasti kävi nuin jos ymmärsin oikein. :(
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon rauha kansanne ja ilon surun keskudessa oon kovin pahoillani sattui nuin pojalle en voi paremin kirjoittaa jos nyt oikeasti kävi nuin jos ymmärsin oikein. :(
Epilepsiaan liittyy aina väärinkäsityksiä, kun sanotaan jyrkästi jotain. "Ei voi kuolla" on ehkä ihmiseltä, jonka käsityksissä epiä on vaan yhdenlaista. Kunpa tämä tajuttaisiin, kuinka monenlaisessa muodossa tätä voi ilmetä.
+Lisää kommentti
Puolisoni kuoli vähänaikaan sitten juuri tuohon SUDEP kohtaukseen, vaikka oli sairaalassa tarkkailtavana. Sydän ei pysähtynyt tuon kohtauksen aikana, vaan hengitys lakkasi. Elvytysryhmä saapui ennen paikalle nopeasti ja laitettiin hengityskoneeseen. Aivokuvauksissa todettiin aivoverenkierron lakanneen siitä seurasi aivokuolema. Hengityskone sammutettiin seuraavana päivänä ja sydän pysähtyi 23 min koneen sammuttamisen jälkeen. Epileptikko voi myös kuolla status epilepticukseen, et on monia syitä miten epilepsia voi tappaa. Osanottoni läheisensä menettäneille.
Ilmoita
Ai, saakeli. Täällä pysähty auto, kun sellainen sekoitti sydämensä aivojensa sekasotkuun.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaveri kuoli epilepsiaan ! ! !

Kaveri kuoli epilepsiaan tai siis epilepsiakohtaukseen.

Sen sydänlihas kouristeli ja sydän pysähtyi heti. Näin kaverin äiti sanoi.

Onnex sen poikakaveri jätti sen kesällä epilepsian takia niin sen ei tartte surra...

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta