Applehill's kennel, nakkila

krista

Onko kenelläkään koiraa Applehill's kennelistä Nakkilasta?

Meille on tulossa sieltä pentu. Olisi kiva kuulla kaennelin muista kasvateista. ollaan menossa katsomaan pentua ensi viikolla, joten kaikki tiedot ovat tervetulleita!

7

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria

      Se on pentutehdas,myy paperittomia.Koiria paljon.

      • aatu

        Mulla on myös samantapaisia kokemuksia. ne myy tosi montaa eri rotua: labbiksia, kultseja, king Charlesin spanieleja...

        JÄRKYTTÄVÄ PAIKKA! Älkää ostako sieltä!


      • Sivullinen

        Koska Applehill's on rekisteröity kennelnimi, kannattaisi miettiä tarkkaan, mitä siitä julkisesti kirjoittaa, varsinkin jollei ole päteviä todisteita. Nämä kaksi viimeistä täyttävät juridisesti julkisen herjauksen tuntomerkit. Eli niitä todisteita kaipailisin myös.


      • Leila
        Sivullinen kirjoitti:

        Koska Applehill's on rekisteröity kennelnimi, kannattaisi miettiä tarkkaan, mitä siitä julkisesti kirjoittaa, varsinkin jollei ole päteviä todisteita. Nämä kaksi viimeistä täyttävät juridisesti julkisen herjauksen tuntomerkit. Eli niitä todisteita kaipailisin myös.

        Herjauksesta ei nykyään tuomita Suomessa,näkihän
        tuon Esko Ahon tapauksestakin.Käräjäoikeus ei ota
        käsiteltäväkseen koirajuttuja,kuin ainostaan isoi-
        ssa asioissa esim.maksusopimuksen rikkominen.Oike-
        udenkäyntikulut on kallita ja asianajotoimistot
        katsoo mitä ne käsittelevät.
        Sinä kirjoittaja olet ehkä itse edellä mainitun
        kennelin ystävä tai puolesta puhuja.Olen käynyt
        itse kyseisessä kennelissä ja oli kamala paikka
        todella.Lisäksi tällä kennelillä on ollut riita-
        asioita kuluttajalautakunnassa.Kennelliitolta voi
        ostaa lehden jossa on päätöksiä koirankauppaa kos-
        kevista riidoista kuluttajalautakunnassa.


      • Sivullinen
        Leila kirjoitti:

        Herjauksesta ei nykyään tuomita Suomessa,näkihän
        tuon Esko Ahon tapauksestakin.Käräjäoikeus ei ota
        käsiteltäväkseen koirajuttuja,kuin ainostaan isoi-
        ssa asioissa esim.maksusopimuksen rikkominen.Oike-
        udenkäyntikulut on kallita ja asianajotoimistot
        katsoo mitä ne käsittelevät.
        Sinä kirjoittaja olet ehkä itse edellä mainitun
        kennelin ystävä tai puolesta puhuja.Olen käynyt
        itse kyseisessä kennelissä ja oli kamala paikka
        todella.Lisäksi tällä kennelillä on ollut riita-
        asioita kuluttajalautakunnassa.Kennelliitolta voi
        ostaa lehden jossa on päätöksiä koirankauppaa kos-
        kevista riidoista kuluttajalautakunnassa.

        En ole kennel Applehill'sin omistajan ystävä enkä puolestapuhuja. En tiedä ko. kennelistä mitään muuta kuin kasvattajan nimen, mutta minua ärsyttää suunnattomasti se, miten helppoa tällaisilla palstoilla on nimettömänä mustamaalata nimettyä henkilöä tai tässä tapauksessa rekisteröityä kennelnimeä. On kuitenkin olemassa ihmisiä, jotka uskovat kaiken lukemansa, vaikka suurin osa osaakin suhtautua näiden palstojen "tietoihin" varauksella.


      • Lissu
        Sivullinen kirjoitti:

        En ole kennel Applehill'sin omistajan ystävä enkä puolestapuhuja. En tiedä ko. kennelistä mitään muuta kuin kasvattajan nimen, mutta minua ärsyttää suunnattomasti se, miten helppoa tällaisilla palstoilla on nimettömänä mustamaalata nimettyä henkilöä tai tässä tapauksessa rekisteröityä kennelnimeä. On kuitenkin olemassa ihmisiä, jotka uskovat kaiken lukemansa, vaikka suurin osa osaakin suhtautua näiden palstojen "tietoihin" varauksella.

        Jos kyseisestä kennelistä myydään paljon paperittomia pentuja, kennelissä on usein pentuja, kennelistä saa pentuja yllättävän halvalla, niin eiköhän siinä jo täyty kaikki pentutehtaan tuntomerkit!

        Sinä joka sanoit käyneesi ko. kennelissä ja kerroit paikan olevan kamala, niin äkkiä ottamaan yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan, että koirat pääsevät pois kamalista olosuhteista!


    • Anonyymi

      Vanha juttu mutta itse ostettiin suunnattoman ihana stabyhoun, joka eli 13-v terveenä. Ei mitään valittamista. Herjaajat ovat mitä ovat..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe