Onko kellään kokemusta,voiko Zoloft 50mg kanssa käyttää alkoholia yhtään?kun ois pikkujouluja ja muita juhlia tiedossa...niin oletteko huomanneet että ois iskenyt paniikkikohtaus tms..?pakkausselosteessa lukee että pitäisi keskustella lääkärin kanssa jos meinaa käyttää alkoholia..mitäköhän sekin mahtaa tarkottaa...
ZOLOFT&alkoholi
5
768
Vastaukset
- ryypyt
ottamatta. voipi henki mennä.
- nainen30
...itse syön zoloft 100mg ja lääkäri sanoi että alkoholia tulee käyttää varoen...en sitten tiiä mitä se varoen tarkallaan tarkottaa mutta itse en pahemmin alkoholia käytä joten se ei ole ongelma..joksu juon yhden siiderin ruuan kanssa ja se ei oo vaikuttanu mitenkään...
- arkaparka
Käytän Zoloft 50mg,enkä ole juuri huomannut
minkäänlaista vaikutusta alkoholin kanssa.Tosin silloin kun on tarkotus kupitellä jätän lääkkeen ottamatta,lääkärin neuvosta. - juon
Minä olen ainakin juonut "kohtuudella" monestikin kun olen zoloftia käyttänyt vuoden verran. Ehkä se voi hieman vähentää tehoa mutta itselläni ei ole koskaan tullut mitään oireita. Tuo alkoholivarovaisuus liittyy lähinnä kovaan humalaan ja oksentamisvaaraan. Eli ei saa yökätä lääkkeitä pois:)
- lisäys
Niin tuli mieleen että syön siis 75mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328