joulu & uusi vuosi

me_with_myself

Mitäpä meinaatte hommailla jouluna ja uutena vuotena?

Mä meen mutsille jouluksi. Kahdestaan vietetään joulu niin kuin jo monena vuonna. Uutena vuotena olen yksin ihan kotosalla ja menen ajoissa nukkumaan, että ei tarttis ajatella, kuinka surkuhupaisaa tää mun elämä on. Aina vaan kaikkina juhlina yksin, itseni seurassa.

Mukavaa joulun odotusta kaikille! Olkaa ihmeessä onnellisia ihmisistä, jotka olette ympärillenne ja elämäänne saaneet.

8

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulun viettoa

Joulua vietän hyvin perinteisenä perhejuhlana lasten ja omien vanhempieni kanssa. Kuusi ja perinteiset ruuat ja lahjat kuuluvat jouluuni.
      Uutta vuotta sitten vietän vaimokkeen seurassa; ainakin osan siitä. Takana on toki sellaisiakin vuodenvaihteita, jotka olen viettänyt yksin tai kotona lasten kanssa.

• Vaalin perinteitä

tapaan eli töissä menee ainakin joulu. Uudesta vuodesta osa on vapaata. Pitänee myös mainita että olen perinteisesti se joulun vapaaehtoinen työssäolija, joten älkää turhaan surkutelko.

• viettää

joulua. Kyllä me jotain keksitään. Pelätään pukkia yhessä jos ei muuta. Se on uhannut tuoda pelkkiä risuja lahjaks. LUPAAN OLLA KILTISTI!

• totte

vanhempien luokse viettämään joulu pyhiä.
      Suunnitelmat olivat toisenlaiset ja kerrankin olisi pitänyt olla yhteinen joulu rakkaan kanssa.. mutta minkäs voit kun tiet eroaa.

Toisaalta ihan päästä etelän sohjosta lumien keskelle, joulukin tuntuu joululta kun on paljon lunta :) ja kyllä se iskän paistama kinkkukin houkuttelee... :D

Uudeksi vuodeksi on varmaan kumminkin pakko tulla takaisin kotiin.. Mutta sitten saakin rauhoittua ystävien seurassa käräyttelee tinoja..

• yksin

Jouluaatoksi menen äitini luokse. Sisarenikin tulee perheineen Ruotsista, joten lapset tuovat pientä vipinää. Perinteinen joulurauhan julistus torilla sitten kirkkoon, sieltä haudalle ja sitten kotiin syömään ja toivottavasti muutaman paketin saa jokainen.
      Uudenvuoden aaton olen yksin kotosalla. Käyn varmaankin illansuussa kävelyllä ja haen kiinalaisesta syötävää sekä makuunista jonkin leffan. Biletykset ei innosta, kun en juo. Kaikki vähäiset tutut menevät baariin ja juovat itsensä humalaan. Minä en viitsi mennä moista touhua katsomaan.

• höpsö

töissä; oma toive..

uusi vuosi, rauhaisissa merkeissä, kotisoffalla:)

• Wan24

Mennään kullan kanssa jouluksi vanhemmilleni, yhteensä meitä on joulua viettämässä saman katon alla 13 henkeä=) Olen aivan innoissani, koska 3 ja puolen vuoden yhteisen seurustelun aikana tämä on ensimmäinen kerta kun vietämme joulun yhdessä=))) Lasketaan mäkeä, saunotaan, syödään jouluherkkuja ja sitten illalla joulutonttu (

• Nainen.

Voit tulla meilleki jouluks tai uudeks vuodeks. Mie oon ja yksin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen